Gjesten Skrevet 6. november 2012 Forfatter #301 Skrevet 6. november 2012 Herlig bilde http://g.api.no/obscura/pub/978x1200r/04573/1351602765000_Ylvis_4573086978x1200r.jpg 2
Rainbow Skrevet 7. november 2012 #302 Skrevet 7. november 2012 Det var kjempegøy! Holdt på til nesten elleve om kvelden og måtte ta masse omigjen! Kule gutta! Skjønner ikke at de orker å holde på sånn med to innspillinger etter hverandre. Men vi må virkelig vente helt til høsten igjen for ny sesong! Det er jo høst NÅ! *snufs* Utrolig kult bilde, Gjesten!!
Nebel86 Skrevet 7. november 2012 #303 Skrevet 7. november 2012 Så moro! Showet var bra? Men kommer det enda en søndagsepisode? Trodde de bare skulle filme episoden som går idag, for til søndag er det vel direktesending med Unicef? Skulle ønske jeg rakk å være publikum på showet dems en gang til før de ga seg i år, men om de skal fortsette neste høst så er jo det supert! Så håper jeg virkelig de tar showet sitt på veien i vinter og i sommer!
Rainbow Skrevet 7. november 2012 #304 Skrevet 7. november 2012 (endret) Ja, det var kjempebra, de gjør så mye rart og morsomt! Søndag er det Unisef, ja. Og den jeg så i går er neste onsdag. Ingenting neste søndag. Hadde håpa de skulle begynne igjen på våren, jeg. Men nei. Ja, nå blir det Ylvis 4 ut på turné. Håper de skal spille inn noe kult det går an å være statist på til våren, blir jo altfor lenge uten dem! Edit: De skal visst ha to best of - sendinger! Men det er ikke noe NYTT neste søndag, hvertfall! Endret 7. november 2012 av Rainbow81
Gjesten Skrevet 7. november 2012 Forfatter #305 Skrevet 7. november 2012 Jeg som trodde jeg ikke kunne bli mer betatt: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kdB2Y4uw1ks 2
Lana Del Rey Skrevet 7. november 2012 #306 Skrevet 7. november 2012 Åååå Blir 14 år igjen når jeg ser dem på tv! Gu, så deilige de er! 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #307 Skrevet 8. november 2012 Jeg som trodde jeg ikke kunne bli mer betatt: https://www.youtube....d&v=kdB2Y4uw1ks de overgår seg selv, stadig vekk! Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb
Rainbow Skrevet 8. november 2012 #308 Skrevet 8. november 2012 Herregud så modig Vegard er som holdt det foredraget!! Han så jo skikkelig nervøs ut på forhånd, men han klarte jo å gjennomføre kjempebra. Utrolig tøft gjort, syns jeg.
TVV Skrevet 8. november 2012 #309 Skrevet 8. november 2012 Showet på tirsdag var kjempebra! Tror faktisk det er den innspillingen jeg har ledd mest på, og jeg har vært på en del. Og programmet i går - Vegard er jo bare så skjønn, synes så synd på han da han skulle holde det foredraget, men han klarte det jo helt fint! Eller, selvfølgelig klarte han det helt fint, de klarer jo alt. sukk. Og jeg synes det er kjempebra at de fortsetter til høsten, men hva søren skal vi gjøre hele våren mens vi venter på Ylvis? Gruer meg nesten allerede...
Rainbow Skrevet 8. november 2012 #310 Skrevet 8. november 2012 Ja, var veldig morsomt. Særlig sånne småting, som at Vegard glemte smekken og å skru på mikrofonen, så de måtte ta hele dansen enda en gang. Og Bård som dukker fram fra forhenget og sier "hvem sin feil var dette, igjen?" Eller små, kleine og dårlige vitser for å ha noe å si mellom all ventinga. De klarer virkelig alt. Tenk å være sånn! Supertalentfulle og ikke redd for andres reaksjoner i det hele tatt. Bare det å komme på ideen om å holde et sånt foredrag, og ikke bli nervøs før rett før det starter... Enda det virker som det er han som blir mest nervøs i forkant av enkelte ting. Som i Kirgisistan der de fikk vite at de skulle på tv neste dag og synge en sang de ikke kunne på et språk de ikke kunne. Vegard var litt sånn "herregud", mens Bård bare "Jaja, det viktigste er at det skjer noe!" :gjeiper: De er så tøffe! Fantastisk hår på Vegard i den nye videoen!! Det blir en laaang vår og sommer.... 1
TVV Skrevet 8. november 2012 #311 Skrevet 8. november 2012 Haha, lo godt da, ja! Og elsket de små kleine vitsene mellom ventinga. Det er kos at de gidder å snakke med publikum selv om de egentlig bare vil bli ferdig og dra hjem! Fikk du forresten møtt de etter sending? Eller gadd du ikke vente? De filma sikkert mer etter vi dro som de ikke trengte publikum til! Den nye videoen. Vet ikke hva jeg synes. Gutta er deilige som alltid, Vegard var skjønn med håret og sangen var fengene, men jeg ler meg ihjel av teksten. Ikke fordi den var morsom, men fordi den var så utrolig spesiel. Herregud. Så utrolig .. rar tekst! Håper de finner på NOE som vi som ikke skal se Ylvis 4 har glede av også sånn at ikke ventetiden blir for lang! Har dere forresten sett Ylvis 4?
Nebel86 Skrevet 8. november 2012 #312 Skrevet 8. november 2012 Var mye morsommere å være publikum der enn jeg hadde trodd. Moro at de fleiper og kommuniserer med publikum selv om de er slitne og har mest lyst til å dra hjem. Har de turnert med Ylvis 4 enda? Håper de tar en Norges-turne. Har en fordel av å bo i Tønsberg da de pleier å ha show her hver sommer, så håper de gjentar det neste år også
Gjesten Skrevet 8. november 2012 Forfatter #313 Skrevet 8. november 2012 De trives i Tønsberg, ja: Jeg har ikke sett Ylvis 4, og det ser ikke ut som om de skal tilbake til Oslo med den Jeg digger det de hadde gjort med håret til Vegard i den nye musikkvideoen! De fant vel ut at han ikke så gangster nok ut med de krøllene
Rainbow Skrevet 8. november 2012 #314 Skrevet 8. november 2012 Hehe, ikke så velig gangster med krøller, nei! Så snill og god, kan ikke være gangster da! Bård er litt mer bad boy! Jeg så Ylvis 4 i fjor! Får lyst til å se det igjen, men nå skal de foreløpig bare være langt unna Oslo. Regner med det kommer langt flere datoer ettersom de ikke har program til våren, da. Men fant ut at jeg ikke har sett treern live, bare husker dvden så godt at jeg innbiller meg det, hehe! Hadde de ikke Ylvis 4 i Tønsberg i fjor? Tror de holdt på lenge etter de sendte ut publikum, skulle visst spille inn masse promoer. Stakkars, de virka slitne på slutten der, særlig når de måtte ta dansen IGJEN!! Åh, jeg hørte tilfeldigvis at de skal være på Radio Norge i morra! Vet ikke hvilket program, hørte det rett før jeg skulle ut av bilen, det var rett før klokka 14. Så det er vel det programmet som er rundt da. Skal snakke om Unisef-greiene. 1
Ixnay Skrevet 8. november 2012 #315 Skrevet 8. november 2012 Åååh Jeg som satsa på at de skulle til Oslo med den igjen, så jeg kunne komme meg dit og se showet..
Rainbow Skrevet 8. november 2012 #316 Skrevet 8. november 2012 Ikke foreløbig, hvertfall... De hadde det jo ganske så lenge her. Men får se hvilke steder som kommer til neste år!
Ixnay Skrevet 8. november 2012 #317 Skrevet 8. november 2012 Trondheim blir litt langt ja.. Får vel bare vente og se. Synes det er så rart ikke de har begynt å selge billetter til våren jeg. Det er jo mange andre show som det er begynt å selge billetter til show som er satt opp godt ut på våren.
TVV Skrevet 8. november 2012 #318 Skrevet 8. november 2012 De skal nok ikke til Oslo mer, dessverre Hadde jo show her fra november til mars! Men de skal til Skien da, så hvis noen har lyst på en roadtrip er jo det en mulighet. Synes så synd på de da de måtte da dansen igjen, bare ventet på at de skulle gjøre noe feil, men heldigvis gikk det bra! Vegard er jo bare søt og snill så er bra de fiksa håret hans sa han hvertfall så litt bad ut, hehe!!
Gjesten Skrevet 9. november 2012 Forfatter #319 Skrevet 9. november 2012 Åh, jeg hørte tilfeldigvis at de skal være på Radio Norge i morra! Vet ikke hvilket program, hørte det rett før jeg skulle ut av bilen, det var rett før klokka 14. Så det er vel det programmet som er rundt da. Skal snakke om Unisef-greiene. Takk!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #320 Skrevet 9. november 2012 Det er jo ikke sikkert de skal turnere til våren, det er jo ganske mye jobb med å lage en sesong med Tv så de må jo sikkert begynne å jobbe med det til våren..? Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå