Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

JEG KAN IKKE TRO AT DE TATOVERTE VEGARD :sjokkert:

Jeg vet!!!! :hakeslepp: Helt forferdelig!! Fine mannen som får en så stor, kjip tatovering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt eksempel for barna sine.

Emma: Pappa, hvorfor har du en tatovering på benet?

Vegard: Fordi jeg tenkte at folk ville synes det var morsomt.

Lurer på hva Helene har å si om det hele :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt eksempel for barna sine.

Emma: Pappa, hvorfor har du en tatovering på benet?

Vegard: Fordi jeg tenkte at folk ville synes det var morsomt.

Lurer på hva Helene har å si om det hele :fnise:

:hoho: Jaa, veldig godt eksempel!

"Fordi jeg synes tatovering er skikkelig stygt og jævlig. Bård syntes det var utrooolig morsomt, da."

Endret av Dragonfly84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, stakkars Vegard! Så at han ble blekere og blekere og hadde større og større problemer med å konsentrere seg om det som skjedde rundt dem. Det ble litt vanskelig å vite om det var morsomt eller om det bare var synd på ham, MEN han har jo sagt ja på forhånd! Men hørtes ut som det var litt gruppepress, siden han "hørte stemmene fra redaksjonsmøtet i hodet". Dakar, fikk lyst til å gi ham en stor klem og redde ham!

Men Bård koste seg i alle fall! :fnise:

Ren fandeninvoldskhet og null sympati, ren glede over å se broren sin lide. Sjarmerende! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan de heller barbere av han derre Magnus håret.

:fnise:

Uff, jeg syntes litt synd i Vegard ja. Men utrolig sporty gjort av han å stille opp.

Jeg tror det bor en liten sadist i Bård. Hver gang noen "lider" så får han et stort, sleskt smil om munnen og man kan virkelig se han koser seg

Velvel, det var hvertfall ikke lokkene hans som måtte til pers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det bor en liten sadist i Bård. Hver gang noen "lider" så får han et stort, sleskt smil om munnen og man kan virkelig se han koser seg.

Spesielt hvis denne "noen" er storebror! :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en annen løsning! Tok bilde av artikkelen og alle avsnittene, så får du og de andre som ikke har lest den se det! :blomst:

Ble mange bilder for å få teksten tydelig nok, men håper det funker!

Tuuusen takk for at du delte dette! :takke: Nå er det sengetid, men bildene er trygt lagret slik at jeg kan lese artikkelen i morgen *gleder meg*

Bra show i dag, men jeg fikk bare med meg showet fra halv ni :( Litt lei meg for at jeg gikk glipp av dansen, men enten får jeg med meg reprisen, eller så ser jeg det når jeg får meg abo på TVN.

Stakkars, hadde vondt av Vegard i dag. Også en senkveld tatovering da.. Godt ikke de tok håret. Det er jo litt av sjarmen hans, men det hadde jo vokst ut igjen. Greit å ta tatoveringen bak på leggen da, så slipper han å se den noe særlig selv.

Blir stadig imponert over hva de finner på! Ikea sketsjen var morsom. Magnus kunne de som alltid ha spart seg for, men ser jo at det er noen som liker han så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får få med deg dansen på reprisen eller noe, ja! De virka litt småstressa i starten, men etter hvert roa de seg ned og var ikke fullt så stressa.

Hvis de skulle fulgt avstemningen på Facebook skulle jo egentlig Vegard hatt full body wax! ;) Men det var kanskje ikke fullt så familievennig å gå live med! Tatovering hørtes litt ut som noe som var en kjempegod idé i teorien på redaksjonsmøtet, ikke fullt så god når dama sto der med nåla! :fnise:

Jeg fant denne videoen fra i sommer nå. Søte og trøtte gutter snakker om ny sesong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg en annen video der Bård storkoser seg over Vegard som gjør kjipe og vonde ting! :fnise:

Var flere gullkorn på denne siden når jeg søkte etter Ylvis. Tv2 Play.

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de klarte seg kjempebra på livesending, jeg! Litt smånervøse, kanskje, men alt i alt var det veldig bra! Synes kjempesynd på Vegard. Uff. Synes ikke det var gøy i det hele tatt, også senkveld da. Kunne tatovert et smil eller noe koselig hvertfall!

Likte også, eller likte og likte, men man så så godt på Bård at han prøvde å ikke vise at han ble rørt over klippene som ble vist. Må jo være stor og tøff guttemann, haha!

Men nei, nå synes jeg Bård kan få en straff snart. Alltid Vegard som må lide!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant denne videoen fra i sommer nå. Søte og trøtte gutter snakker om ny sesong!

"Også slipper vi å jobbe med Calle, for han har jo Judasert oss, og Calle Vidkun Fredrik Hellevang-Larsen har da flyttet til den store fæle kanalen TV2" :fnise:

Men nei, nå synes jeg Bård kan få en straff snart. Alltid Vegard som må lide!

Ja! Vegard må gjøre alt det flaue og kjipe, mens Bård bare får sitte bak pulten og se pen ut :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte også, eller likte og likte, men man så så godt på Bård at han prøvde å ikke vise at han ble rørt over klippene som ble vist. Må jo være stor og tøff guttemann, haha!

Men nei, nå synes jeg Bård kan få en straff snart. Alltid Vegard som må lide!

Ja, så han ble rørt og måtte ta seg litt sammen for å ikke vise det sånn ordentlig. Stakkar tøffe gutten som innerst inne ikke er SÅ tøff likevel. Er sikkert ekstra vanskelig å se sånne ting når man har barn selv, og tenker på hvor heldige og priviligerte de er i forhold til milliarder av andre barn.

Lurer på hvorfor det alltid er Vegard som må lide. Alltid når det er smertefulle ting er det han som må til pers, hehe! Unntatt i hobbyrommet, da! Da går det hardt utover begge, hehe! Men det å kose seg over den andre som blir utsatt for noe går jo litt begge veier, da, skal man dømme fra "Hvem kan slå Ylvis"-videoene. Selv om kanskje Bård er den mest skadefro der også! ;)

Kanskje det er DER den greia med "kanskje det er derfor jeg er....sånn som jeg er..." greia fra Kirgisistan-videoen kommer inn. Uten krøller blir man en bølle! :gjeiper:

"Også slipper vi å jobbe med Calle, for han har jo Judasert oss, og Calle Vidkun Fredrik Hellevang-Larsen har da flyttet til den store fæle kanalen TV2" :fnise:

Hehehe! Syns de var litt småfrekke med journalisten der, men på en sånn måte at det var litt vanskelig for henne å merke. En god del sarkasme over spørsmål de har hørt hundre ganger før. Syns det er ålreit, jeg. Være litt rett fram og seg sjøl!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner dem litt da. Nå som jeg har sett alt som finnes omtrent på youtube og av skrevne intervjuer, ser jeg jo at de får de samme tre spørsmålene om og om og om igjen.

1. Går dere lei av hverandre?

2. Har dere tid til familien?

3. Hvordan kommer dere på stoffet deres?

Det er jo selvfølgelig de mest interessante spørsmålene, men info det er så lett å google seg til, bør kanskje settes til side for litt mer originale spørsmål etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner dem litt da. Nå som jeg har sett alt som finnes omtrent på youtube og av skrevne intervjuer, ser jeg jo at de får de samme tre spørsmålene om og om og om igjen.

1. Går dere lei av hverandre?

2. Har dere tid til familien?

3. Hvordan kommer dere på stoffet deres?

Det er jo selvfølgelig de mest interessante spørsmålene, men info det er så lett å google seg til, bør kanskje settes til side for litt mer originale spørsmål etterhvert.

Nemlig! Jeg har vært journalist selv, og vet man ikke alltid har masse tid til å forberede seg, men det går an å tenke litt likevel! Gremmes ofte over dårlige spørsmål og vinklinger.

Kan jo føye til lista di:

Hvordan er det EGENTLIG å jobbe sammen med broren sin?

Og er dere sammen på fritiden også?

Alle spørsmålene går egentlig på at de vil ha dem til å si at de egentlig bare jobber sammen og hater hverandre i virkeligheten omtrent, og at familien er skikkelig knust over å aldri se dem. Så når det faktisk ikke er tilfelle noe av det likte jeg det intervjuet jeg linka til der de nesten svarer det likevel! Morsomt gjort! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå så søte de er disse filmene dere legger ut. Liker veldig godt den fra Sommertid, fine og solbrune gutter! ;) Får skikkelig crush jeg. :)

Takk for artikkelen, rainbow! Blir bare og mer begeistret for disse guttene jo mer jeg leser og hører om de.

Nå håper jeg at UNICEF - episoden ligger på Nett-tv, da ligger det an til en bra kveld :)

* episoden har ikke kommet ut! :( noen andre som bruker webtv som vet når de pleier å komme eller om akkurat denne evt. Ikke blir lagt ut? Utålmodig!! :D

Endret av AryaUnderfoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så søte de er disse filmene dere legger ut. Liker veldig godt den fra Sommertid, fine og solbrune gutter! ;) Får skikkelig crush jeg. :)

Takk for artikkelen, rainbow! Blir bare og mer begeistret for disse guttene jo mer jeg leser og hører om de.

Nå håper jeg at UNICEF - episoden ligger på Nett-tv, da ligger det an til en bra kveld :)

* episoden har ikke kommet ut! :( noen andre som bruker webtv som vet når de pleier å komme eller om akkurat denne evt. Ikke blir lagt ut? Utålmodig!! :D

Helt enig med deg AryaUnderfoot. Jeg har det på samme måte.

Dette er to gutter jeg godt kunne tenkt meg som kompiser, ikke fordi de er kjent altså. Akkurat slikt gir jeg litt blaffen i, men fordi de virker som to utrolig fine, sympatiske og behagelige fyrer. Ikke noen gang før jeg har jeg tenkt slik om noen kjendis, disse to gutta skiller seg virkelig ut på en positiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too! :hoppendeglad: Så snille, sympatiske og morsomme gutter! Og ThePreacher skrev oppi her at de er sånn på privaten også, og det er jo utrolig koselig!! Også så kreative! Skulle likt å være til stede når de og redaksjonen "kaster baller" om nye ideer. :)

Vet ikke vdr nett-tv, dessverre. Det er reprise på lørdag, men det er jo lenge til! Får håpe de legger det ut snart!

Awww, her fant jeg et klippsom består av både et intervju før premieren på Ylvis 4 (som de pokker meg har spilt siden januar 2011!) og klipp fra andre tv2-intervjuer. Blant annet fra den aller første forestillingen når de var unge og ferske i gamet. Blir ikke lei av gamle klipp, altså!!

Podcasten fra Nitimen på fredag er fortsatt ikke lagt ut...grrrr!!

Men dette...får dere det til å funke? Jeg får bare beskjed om at Itunes-store ikke er tilgjengelig, noe den da virkelig er!

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww, her fant jeg et klippsom består av både et intervju før premieren på Ylvis 4 (som de pokker meg har spilt siden januar 2011!) og klipp fra andre tv2-intervjuer. Blant annet fra den aller første forestillingen når de var unge og ferske i gamet. Blir ikke lei av gamle klipp, altså!!

Åå herlige guttene! :hoppendeglad:

Men dette...får dere det til å funke? Jeg får bare beskjed om at Itunes-store ikke er tilgjengelig, noe den da virkelig er!

Jeg får også beskjed om at iTunes-store er midlertidig utilgjengelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...