TVV Skrevet 4. november 2012 #261 Skrevet 4. november 2012 Ja, de har nok flaks og er mange fans som melder seg så det har jo alltid gått bra heldigvis! Jeg gleder meg utrolig mye til å se om de klarer å toppe fjordårets saxobeat-avsluttning, fordi den var bra! Jeg gleder meg masse til mer heis, det er så utrolig morsomt!!
StormyGale Skrevet 4. november 2012 #262 Skrevet 4. november 2012 Ser for meg en gjeng på 8-10 jenter i slutten av tjueåra og begynnelsen av tredveåra som står og venter på dem, prøver å se heeeelt naturlige ut og likevel begynner å fnise, snakke unormalt høyt og fort og svare med enstavelsesord når gutta kommer bort! Lurer på hvordan musikkvideoen de skal spille inn i Hemsedal i dag blir! Haha, du har et poeng! Ville ikke sett så bra ut. Er det lov å håpe på julemusikkvideo? Hvordan fikk du billetter til den UNICEF innspillingen? Det har jo vært utsolgt i evigheter! Er veldig gøy å være på innspilling, du ser masse som de klipper vekk og de snakker jo med publikum Jeg bestilte på Billettservice for nesten to måneder siden. Jeg trodde det skulle være et vanlig program, for det stod ikke noe om at det var en spesialsending (selv om jeg lurte litt på hvorfor det skulle være på Dansens hus i stedet for Riksscenen). Dette blir jo litt annerledes enn en vanlig sending pga. temaet og at det skal gå live, men jeg gleder meg masse. 1
AryaUnderfoot Skrevet 4. november 2012 #263 Skrevet 4. november 2012 Haha var inni i denne tråden og kikket litt, plutselig hadde jeg brukt 1,5 time på YouTube. Ooops! Døøør av den Big In Kirgisistan serien, GULL!
Rainbow Skrevet 4. november 2012 #264 Skrevet 4. november 2012 HAHA! Bra gjort! Det er Ylvis på Youtube som har fått meg gjennom de to første ukene av sykemeldinga mi, hvertfall! Finner så mye sært. Blant annet et intervju på Grosvold der de lekte "stein, saks, papir" og den som vant kunne denge den andre med en hanske eller noe sånt. Kirgisistan-greiene er fantastisk! Hehe, StormyGale, vi ville enten bevist for dem at de har flere voksne fans enn de tror, eller at voksne fans er like fnisete som dem på 13. De ville hvertfall sluppet unna hyling! Tror det hadde gått helt fint, sånn egentlig. Selv om jeg hadde hatt høy og nervøs puls! 1
Ixnay Skrevet 4. november 2012 #265 Skrevet 4. november 2012 Er så imponert over hva de gutta der finner på jeg altså! Blir spennende å se hva de finner på som avslutning. Heldige dere som skal på innspillingen! Heis skjetsene er jo bare så fantastiske "våte klær registrert, tar deg til 8-ende etasje for tørking" David er morsom når han utgir seg for å være fotballspilleren.
Rainbow Skrevet 4. november 2012 #266 Skrevet 4. november 2012 Ja, de er så kreative! Veldig bra å få folk til å klappe antall etasjer. Tjihi!
Gjesten Skrevet 4. november 2012 Forfatter #267 Skrevet 4. november 2012 HAHA! Bra gjort! Det er Ylvis på Youtube som har fått meg gjennom de to første ukene av sykemeldinga mi, hvertfall! Finner så mye sært. Blant annet et intervju på Grosvold der de lekte "stein, saks, papir" og den som vant kunne denge den andre med en hanske eller noe sånt. http://www.biip.no/waschera/magasinet/2257169
Rainbow Skrevet 4. november 2012 #268 Skrevet 4. november 2012 Haha, jøss! Jaja, det Grosvold-programmet var vel aldri spesielt bra og nyskapende!
Gjesten Skrevet 4. november 2012 Forfatter #269 Skrevet 4. november 2012 Nei, for ikke å snakke om at hun var en ganske dårlig intervjuer. Men får du sett klippet i artikkelen jeg la ut? For jeg får ikke det :/
Rainbow Skrevet 4. november 2012 #270 Skrevet 4. november 2012 Damn, nei, det får jeg ikke. "Manglende programtillegg".
Gjesten Skrevet 4. november 2012 Forfatter #271 Skrevet 4. november 2012 Damn, nei, det får jeg ikke. "Manglende programtillegg". Samme her
Rainbow Skrevet 4. november 2012 #272 Skrevet 4. november 2012 Prøvde til og med å installere dette berømte programtillegget, men det hjalp ikke. At ikke tv2 skjønner at folk kommer fire år senere for å se på klipp!
Gjesten Skrevet 4. november 2012 Forfatter #273 Skrevet 4. november 2012 Prøvde til og med å installere dette berømte programtillegget, men det hjalp ikke. At ikke tv2 skjønner at folk kommer fire år senere for å se på klipp! Hehe prøvde jeg og :gjeiper: Det står jo at man trenger windows media player, og det har jeg da vitterlig fra før. Men men
AryaUnderfoot Skrevet 5. november 2012 #274 Skrevet 5. november 2012 Ja det er så fantastisk, studier hvaa er det? Er jo fortsatt videoer med Ylvis på YouTube jeg bare har sett en gang jo! Det tallet må forbedres! Meen, er det bare meg eller det mye flere klipp fra første sesong på YouTube enn andre sesong? For jeg har desverre ikke fått med meg så mye av andre sesong (vurderer TV-Norge-abonnement ja ) og jeg vil se meeeer!
Rainbow Skrevet 5. november 2012 #275 Skrevet 5. november 2012 Good thinking, Arya! Gjesten vet kanskje svaret på det siden hun og noen flere her har sett enda mer Youtube-greier enn meg. Men jeg trooor du kan ha rett, nå legger de ut mye på tvnorgepluss og på facebooksiden sin. Men det morsomste havner jo på youtube. Selv om vi vil ha alt der! Det er litt kult at de på en måte er tvunget til å reklamere for tvnorgepluss. Sist vi var i studio måtte Bård si at folk kunne gå inn der i pausen og før det (off camera) sa han "dot com eller org eller et eller annet. TvNorge tror det skal bli det nye youtube"
Rainbow Skrevet 5. november 2012 #276 Skrevet 5. november 2012 Kommentarene fra Bård her, på sånn ca 5:10 og utover er litt...eh...ikke det man bør stå og rope til broren sin, kanskje! http://www.youtube.com/watch?v=ZaRVnjrllFQ&feature=share&list=ULZaRVnjrllFQ 2
Gjesten Skrevet 5. november 2012 Forfatter #277 Skrevet 5. november 2012 Kommentarene fra Bård her, på sånn ca 5:10 og utover er litt...eh...ikke det man bør stå og rope til broren sin, kanskje! Haha husker jeg reagerte på det, jeg og. Det er helt drøyt hvor feil det høres ut 1
Umulius84 Skrevet 5. november 2012 #278 Skrevet 5. november 2012 Jeg gikk bak Ylvis-alpakkaen som han svensken styrer med i byen idag. De tusla rolig ned Karl Johan:p 2
AryaUnderfoot Skrevet 5. november 2012 #279 Skrevet 5. november 2012 Hahah Rainbow! Alt du legger merke til, ler meg i hjel av sidekommentarene hans ja!
Ixnay Skrevet 5. november 2012 #280 Skrevet 5. november 2012 (endret) Morsomt klipp! Så Grosvold intervjuet også (søkte det opp på you tube) fantastisk, stein, saks og papir ! Endret 5. november 2012 av Ixnay 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå