Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Ja, det må de sikkert. Men Bård sa i chatten at de skulle på turné. Samtidig har de holdt på med Ylvis 4 lenge, så kanskje det ikke er så lang turné og så igang med planlegging av ny sesong. De hadde nok hatt godt av noen måneder med ferie og tid med familien også!

Tidspunktet for RadioNorge-greiene er forresten mellom 13 og 14 idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det sa de ikke på radioen i går...teit!

Men hører gjerne stemmen hans, selv om jeg gjerne skulle hørt begge! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, én er bedre enn ingen. Men de kunne jo valgt Vegard da, hvis de først skulle velge ut en :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to var på Nitimen på P1 i morges. Slo akkurat på radioen da de presenterte dem, så det var flaks. :) De snakket litt om programmet på søndag og hvordan de fikk ideen til noen av musikkvideoene. Jeg tror Nitimen finnes som podcast, så da kan dere jo laste det ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Den ligger ikke ute ennå (jeg fant den i alle fall ikke), men den kommer kanskje om en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to var på Nitimen på P1 i morges.

Kan det være her (til høyre)? Har ikke hørt etter ennå, for det er jo to timer. Vet du omtrent når det var, StormyGale?

Edit: Nei, det funka ikke. De har noe rettighetsproblemer på NRK. Men jeg så det ligger i Itunes, bare at de er noen dager på etterskudd. Ligger bare til og med 7. nov.

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee! Da kjøpte jeg meg visst ett lite TV-Norge abo, så får jeg geeka litt Ylvis fremover! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, AryaUnderfoot!! :hoppe:

Det fra P1 kommer visst ikke som podcast før på mandag, uten musikk. Hvem trenger musikk, vi vil bare høre Ylvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre podcast! Var på skolen så fikk ikke hørt noen av programmene :(

Har også TVNorge abo. Har for et helt år da (spleisa med andre venner). Får jo helt sikkert Ylvisabstinenser utover våren så da er det fint å kunne se litt innimellom :D

Jeg tror de turnerer med Ylvis 4 til mars-april så starter de opp med IKMY 3. Vet de skal til bl. a. Skien og Kristiansand :) De turnerer nok litt før de begynner.

Håper virkelig det er noe statistgreier eller noe man kan være med på (selv om jeg ikke vet om jeg vil melde meg på uansett). Gruer meg bare sånn til å gå helt til neste vår igjen uten å se noe nytt fra dem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg endelig fått sett episoden fra onsdag. Ble litt irritert over innslaget til Magnus. Han var jo på rett spor, med gullkorn fra barnemunn, men så klarte de ikke å gjøre noe ut av det i det hele tatt :Gjesp:

Men har dere sett den avstemningen de har lagt ut på IKMY-siden på facebook? Om hva Vegard skal gjøre om de når målet om nok faddere innen søndag? Det er mange som stemmer for at han skal klippe håret :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, aprops de gamle klippene der. Er det noen som har sett innslaget "PC-stev" fra TVT? Ligger det på nett?

De er så sinnsykt heite...bunad og greier ;)

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett avstemninga, ja. De får ikke LOV til å gjøre noe med håret hans!!!

Ser foreløpig ut som at body wax ligger bedre an, da. Stakkars gutt!

Hahaha, herlighet for et morsomt klipp!! Så gøy at du fant det! Fant en sjøvettregel-sang der også! Den var merkelig! Nå har jeg endelig fått sett noen av de Absolutt Norsk-greiene. Så søte de var for 10 år siden! :fnise:

Edit: Magnus-greiene var teit, ja. Men det syns jeg alltid han er. Eneste gangen jeg ler av ham er når jeg ser at Ylvis ler, for da er de så søte, hehe!

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEI, IKKE HÅRET! :sjokkert:

AKKURAT det sa jeg også, da jeg så avstemningen! ...men gutta kan jo tenke selv, de danser f.eks. ikke gangnam style eller baker kake til noen som har bursdag fordi en eller annen tilfeldig person får tusen likes.

I dag hadde noen på facebooksiden spurt IGJEN om ikke de kunne gratulere henne med dagen under søndagens sending. I kveld med Ylvis-teamet svarte at sendingen skal handle om BARN som ikke har NOEN TING, osv, de svarte utrolig bra. Men tok folk hintet? Neida, like etter var det noen som skrev "jeg fikk A på eksamen i lærebokanalyse, kan dere gratulere meg under sendinga?". Eeh. Den personen burde kanskje analysere svaret fra web-teamet om fattige barn som kanskje heller burde få være i fokus under en unicef-sending!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...