Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Åh, skal de ha på søndag også??

Jeg har bare sett de hadde forrige uke. Jeg har hatt en ryggoperasjon, så jeg vet ikke om jeg kan.

Hvor fant du ut om det?

*søke*

Fant det! Men oh, bare to, tynt nåløye, da! Og da er det vel på en måte "en til hver". Kjenner jeg blir nervevrak av bare tanken på å klare å spille noe som helst. Foran et kamera i en gruppe er én ting, det hadde vært rått. Men som én av to? Med DEM? Herregud nå ble jeg stressa bare av tanken! Haha!

Du er ikke gammel, jeg er jo til og med eldre enn Bård! :fnise:

En til hver? :hakeslepp: Jeg ville gjerne hatt rollen til jenta her:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det ville du vel! ;) Du husker tekstlinja, eller...?

Ja, jeg vet jo ikke, da. Jeg bare fantaserer! :sjenert:

Bare syns det virka sånn når de skulle ha akkurat to i den aldersgruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på FB gruppa dems at de leter etter en hytte for å filme locations på også på søndag. Hmm, hehe. Nei, jeg ville nok blitt et nervevrak selv, men det er jo som du sier tynt nåløye så OM jeg hadde fått en mail så skulle jeg hvertfall hatt 5 long islands innabords før jeg ble med :fnise: Man må jo utfordre seg selv litt :) Ser jo at de søker etter flere mennesker alt fra barn til eldre for å bli med i den musikkvideoen. Spent på resultatet! :)

Anonym poster: 54957baa2ece15467d2843a6c110f05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det med hytte. Men det andre måtte jeg på statist.no for å finne. Høres ut som en veldig artig musikkvideo med så mye forskjellige folk. Leke familie-hyttetur med Ylvis og spille damene deres? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det ville du vel! ;) Du husker tekstlinja, eller...?

Ja, jeg vet jo ikke, da. Jeg bare fantaserer! :sjenert:

Ååå JA, jeg husker. Jeg ser den delen og hennes "rolle" akkurat når han sier det, også får jeg VELDIG stygge tanker :lur:

Leke familie-hyttetur med Ylvis og spille damene deres? :biggrin:

Jeg ville lekt sånn som man gjør på hyttetur etter at barna har lagt seg :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herregud. Da ville jeg hvertfall fått prestasjonsangst, tror jeg sier meg fornøyd med å se musikkvideoen på TV :sjenert: Selv om det sikkert ville blitt rågøy! (Skjønner ikke hvorfor jeg alltid skal trykke på den "Post som anonym...")

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, velkommen Nebel! Jeg tør ikke melde meg som statist, for jeg føler at allerede da blir jeg sånn teit fan :sjenert: Men tanken på å få leke at jeg er kjæresten til Vegard en dag, er nesten mer enn jeg takler. Jeg har hele storylinen i dagdrømmene mine allerede :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Haha, det kan jeg tenke meg du har!! Du beskriver det så morsomt, måtte le lenge av de kommentarene dine rundt Stonehenge-videoen og hyttetur i går!

Jeg tenker vel at å være statist ikke er å være teit fan...så lenge man ikke er skikkelig fan i virkeligheten, hehe! For hvis man er en person som bare tenker at det er kult å være statist klarer man jo å slappe av og spille normalt. Hvis man er i nærheten av oss blir det nok litt vanskelig å prate vanlig, klare å slappe av i det hele tatt, ikke bli superoppmerksom på hver eneste lille ting man gjør og sånn! ;) Men om det hadde vært en av de "vi trenger 20 personer" hadde det vært lettere.

Når det er sagt har jeg jo egentlig møtt nesten alle jeg har vært/er fan av, og det har alltid gått bra. Er DRITNERVØS på forhånd, men så går det kjempefint og jeg oppfører meg helt vanlig.

Dessuten har jeg lyst til å være teit fan på tirsdag og møte dem for å ta bilde med dem. Selv om jeg blir litt angstete (ok, veldig, da) bare av tanken. Så prøver jeg å tenke at jeg ER faktisk fan. Jeg er ikke en laidback normal person som bare kunne møtt dem i forbifarten uten å tenke videre på det.

Så det så! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojoj, gøy med flere Ylvisfans!

Selv er jeg "bare" 18 år, men nei, jeg går ikke under den fanbasen som bare roper "ÅÅÅÅ, jeg elsker det xDxD dere så såååh morsomme daa!"

Nei, jeg har vært fan lenge og jeg ELSKER det de gjør. Er det mulig å være så talentfulle? Multitalenter

Jeg er jo så heldig at jeg har møtt de fire ganger og vært statist i musikkvideo da, så nå kjenner de meg igjen når de ser meg (vinker til meg fra salen o.l) så det er litt kult! De har sagt at de setter pris på fans som meg siden jeg ikke er så gal og skrikende, hehe!

Nei, Bård og Vegard er rett og slett geniale. Det de gjør er så morsomt og de er bare så ekstremt hyggelige i virkeligheten at det er helt umulig å ikke like dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så heldig du er!! Hvilken musikkvideo er du statist i? Og ikke minst, hvordan har du fått møtt dem? Etter show eller etter studio? Vi sto der og venta litt forrige gang vi var i studio, men følte oss så teite til slutt, og tenkte de sikkert skulle forberede seg til neste sending, så da gikk vi.

Vi i denne tråden er ikke misunnelige på deg i det heeeele tatt! :fnise: Bra de setter pris på at du er sånn, det må være litt slitsomt med de ungene (altså de som er sånn 12 eller noe) som får litt Justin Bieber-tilstander, hehe! (Flere av dem lista opp at de likte Ylvis bedre enn Bieber i chatten, hehe!)

Så koselig å høre fra flere at de er så hyggelige i virkeligheten! :) Det hadde vært så kult å møte dem, men samtidig er det litt flaut når jeg er på deres alder å ville ta bilde med dem og sånn (som jeg sikkert har sagt endel ganger i denne tråden, hehe).

Multitalenter av dimensjoner, ja! : :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var statist i den dubstepvideoen med Bård. Det var litt av en dag, skal jeg si deg. Måtte være med på hele greia som til sammen tok 12 timer (men til gjengjeld kan vi si at jeg har vært med Bård i 12 timer, for vi snakket en del sammen i løpet av de timene)!

Første gang jeg møtte dem var pga et intervju jeg skulle ha med de. Satt og intervjuet dem på Edderkoppen teater i 1,5-2 timer. Også møtte jeg dem i Drammen etter show pga. noe greier, innspilling også var jeg publikum en dag så jeg sto utenfor Riksscenen for å vente på pappa og da kom de forbi og kjente meg igjen så vi ble stående og snakke :) Utrolig gøy!!

Og ja, de er minst like herlige i virkeligheten og det er jeg utrolig glad for!

Jeg tror søndag neste uke er siste episode dessverre. Utrolig trist, jeg orker ikke vente et år til neste gang!

Btw: den chatten ble jo bare kaos med alle 12-åringene som tok helt av. Skulle hatt en øvre aldersgrense for den chatten der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

Haha. De minner meg om Knott og Tott, bare at de er 30 år gamle, ikke 5. Det kan diskuteres om det er søtt eller trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet svaret! :opplyser: Det er søtt! :)

ÅÅåh, så kult! Å henge med ham i tolv timer hadde ikke gjort noe, altså. Denne ryggoperasjonen jeg har hatt ødelegger statistmulighetene jeg har lest om de to siste ukene! Argh! Håper jeg får sjansen neste sesong.

Så gøy det må ha vært å intervjue dem! Jeg er egentlig journalist, selv om det er noen år siden jeg har jobba som det nå. Men tror jeg hadde vært veldig nervøs for å intervjue folk jeg er fan av. Var lissom mest lokale folk jeg hadde med å gjøre. Nå har jeg sett og hørt endel intervjuer på youtube, og de virker jo ganske lette å intervjue i betydningen at de er så selvdrevne. Prater i vei og får det til å bli interessant og morsomt.

Ja, er nok siste. De skal ha et live program fra Dansens Hus neste søndag, så jeg lurer på om 20-innspillingen på tirsdag egentlig er til neste onsdag. Håper virkelig ikke de venter helt til høsten igjen med ny sesong, og at turnégreiene neste år bare er de første månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var statist i den dubstepvideoen med Bård. Det var litt av en dag, skal jeg si deg. Måtte være med på hele greia som til sammen tok 12 timer (men til gjengjeld kan vi si at jeg har vært med Bård i 12 timer, for vi snakket en del sammen i løpet av de timene)! Første gang jeg møtte dem var pga et intervju jeg skulle ha med de. Satt og intervjuet dem på Edderkoppen teater i 1,5-2 timer. Også møtte jeg dem i Drammen etter show pga. noe greier, innspilling også var jeg publikum en dag så jeg sto utenfor Riksscenen for å vente på pappa og da kom de forbi og kjente meg igjen så vi ble stående og snakke :) Utrolig gøy!! Og ja, de er minst like herlige i virkeligheten og det er jeg utrolig glad for!Jeg tror søndag neste uke er siste episode dessverre. Utrolig trist, jeg orker ikke vente et år til neste gang!Btw: den chatten ble jo bare kaos med alle 12-åringene som tok helt av. Skulle hatt en øvre aldersgrense for den chatten der!

Er det du som skriver den ylvisbloggen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var veldig gøy! Selv om de andre statistene hatet meg. Jeg kjente ingen på settet unntatt Bård (hadde jo allerede da møtt han et par ganger før) så det ble jo til at vi pratet sammen, noe de andre statistene ikke likte, haha. Og det var kjempegøy. I filmen står Bård og skriker meg opp i ansiktet og det var ev VELDIG rar følelse å ha han så nær, haha!

Jeg har ikke lyst til å være negativ eller noe, men jeg har en følelse av at vi dessverre må vente helt til neste høst igjen med å få de tilbake på skjermen :( Men til da får vi bare håpe at de gir ut Ylvis 4 på DVD så fort som mulig!

Nei, er ikke jeg som skriver ylvisbloggen, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, kan tenke meg at det var veldig rart å ha en skrikende Bård opp i ansiktet! :hoho:

De hata deg sikkert ikke, de var bare skikkelig misunnelige. Det hadde jeg også vært, hehe! MEN jeg hadde sneket meg bort til deg på et tidspunkt han ikke var der og sagt "hei, hvordan kjenner du han, egentlig, så kult!" Også hadde vi fått igang en fin samtale, og da hadde jeg fått snakke med ham også! :nigo:

Hvordan skal vi klare å vente helt til neste høst? Abstinenseeeer! Men da er det kanskje noen musikkvideo-innspillinger og sånn iløpet av våren og sommeren i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, veldig rart, ja! Tenkte etterpå "Hva faen? Sto nettopp Bård Ylvisåker og skrek meg oppi trynet?" :fnise:

Nei de hatet nok ikke, men misunnelige, det var de!

Sannsynligvis er det det! Jeg var på innspilling i mai så er en stund siden! Uansett får vi bare passe på å se filmene på YouTube og unne oss et abonnement på TVNorge hvis abstinensene blir for store! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet svaret! :opplyser: Det er søtt! :)

Enig! Det er jo en av tingene som er så sjarmerende med dem, akkurat hvor gode venner de er :)

Ylvis <3 Slenger meg lett med i fanklubben!

Velkommen skal du være :)

:fnise:

Haha, det kan jeg tenke meg du har!! Du beskriver det så morsomt, måtte le lenge av de kommentarene dine rundt Stonehenge-videoen og hyttetur i går!

Du skulle barne vist hva som foregår oppi hodet mitt :fnise:

haha, veldig rart, ja! Tenkte etterpå "Hva faen? Sto nettopp Bård Ylvisåker og skrek meg oppi trynet?" :fnise:

Nei de hatet nok ikke, men misunnelige, det var de!

Sannsynligvis er det det! Jeg var på innspilling i mai så er en stund siden! Uansett får vi bare passe på å se filmene på YouTube og unne oss et abonnement på TVNorge hvis abstinensene blir for store! :)

Det blir de! Men så morsomt at du har hatt en skrikende Bård i trynet, det må ha vært litt av en opplevelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...