Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Ooh lucky :)

Må si jeg er litt nysgjerrig, er gutta like OK som de virker på tv? Jeg sitter med inntrykk av at de er så sympatiske.

de er kjernekarer! humoren er gjengangstema også privat. har ikke annet enn godt å si om dem begge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de er kjernekarer! humoren er gjengangstema også privat. har ikke annet enn godt å si om dem begge.

Takk, nå ble jeg litt glad kjente jeg. :)

Sjelden jeg bryr meg noe med kjendiser, men disse to har klart å gjøre inntrykk på meg, så da var jo godt å høre at inntrykket stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg også! :) Men hey - ingen kan vel fake å være så superfantastiske og sjarmerende! :Nikke:

en viss annen bergenskjendis kan :P men hey, nå er dette en ylvis-tråd! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en viss annen bergenskjendis kan :P men hey, nå er dette en ylvis-tråd! ^^

:fnise:

Han som blir parodiert her, kanskje?

Edit: Nå så jeg at du mente at noen KAN. Jeg leste at noen andre var like sjarmerende. Det regner jeg nemlig med at han er. Kan tenke meg en god del folk som ikke er sjarmerende i virkeligheten!!

Men jeg fikk da posta en Ylvis-video til!

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er kjernekarer! humoren er gjengangstema også privat. har ikke annet enn godt å si om dem begge.

Godt å høre! Det sies jo om mange komikere at de er gørrkjedelige på privaten, så det er godt å høre at disse gutta er så bra som de virker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre! Det sies jo om mange komikere at de er gørrkjedelige på privaten, så det er godt å høre at disse gutta er så bra som de virker :)

Hele greia med ylvis, synes jeg er jo at de har så vittig fremtoning. Selvsagt er alle innslagene og sketsjene de lager ekstremt morsomme, men alt det andre, alle småtinga de sier og gjør er jo det som gjør dem så særegent vittige.

Mange komikere "presterer" bare i innslagene sine på en måte og i de skrevne manusene.

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng, AB. Ja, det med væremåten, småhumoren dem imellom og den gode fremtoningen gir dem en ekstra dimensjon på en måte. Det er morsomt i studio, se hvordan de småfleiper og kjenner hverandre så vanvittig godt at de kan lese hvordan noe improvisert tøysete kan utvikle seg til noe mer.

Det skjer jo mye rart når de er sånn. Som da Vegard snakka om noe funfact-greier, og det utvikla seg til en "funfact bonanza-sang" bare ved at de så på hverandre og begynte å smånynne litt! :laugh:

Og på Brille når de ikke helt greide konseptet med å være på hvert sitt lag fordi samarbeidet, konklusjonene, tankerekkene og alt er så samstemt og utrolig naturlig morsome!

Forresten kom jeg på - som en link til - eh..linken lenger opp at jeg jo vet at Lerche er sjarmerende og hyggelig, for han har jeg jo møtt. Lenge siden, da. Syns Bård er så søt som Sondre. De kjenner jo hverandre, så da er det en ekstra kul ting å gjøre! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere AB og Rainbow. De er liksom gjennomført morsomme. Til og med om de har litt kjipe gjester så klarer de å få det underholdende. Andre talkshow så blir det fort litt kleint med feil gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Men irriterte meg over han Torsdag kveld-fyren. Brungot? Gosj, han var teit! Noen ganger tenker jeg "bli ferdig med gjestene så DERE kan være morsomme". Likevel får de gjestene til å "skinne", selv når de som er der ikke greier det sjøl!

I natt drømte jeg at Ylvis gikk rundt til tilfeldige hus, ringte på og prøvde å lure folk til å ikke kjenne dem igjen fordi de hadde løsskjegg. Jeg og kjærsten var med dem, og følte oss skikkelig smarte fordi vi kjente dem igjen til tross for skjegget. Hva betyr det, lissom? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Men irriterte meg over han Torsdag kveld-fyren. Brungot? Gosj, han var teit! Noen ganger tenker jeg "bli ferdig med gjestene så DERE kan være morsomme". Likevel får de gjestene til å "skinne", selv når de som er der ikke greier det sjøl!

I natt drømte jeg at Ylvis gikk rundt til tilfeldige hus, ringte på og prøvde å lure folk til å ikke kjenne dem igjen fordi de hadde løsskjegg. Jeg og kjærsten var med dem, og følte oss skikkelig smarte fordi vi kjente dem igjen til tross for skjegget. Hva betyr det, lissom? :vetikke:

Jaaaa, han er så teit!! Hver gang jeg prøver å se på torsdag kveld fra Nydalen blir jeg sjokkert over hvor utrolig dårlig og kjedelig det er. F.eks. når de prøvde å parodiere Ylvis. De kunne jo gjort noe morsomt ut av det da, men i stedet satt de bare og gjentok "da er vi i gang" eller noe sånn 20 ganger og overtok for gjestene. Det gjør jo Ylvis faktisk ikke, de hjelper heller gjestene til å være morsomme. Som i episoden med Karpe Diem, da var jeg der i publikum, og da de skulle synge om Touran til Vegard var Karpe Diem-folka overraskende dårlige til å improvisere. Sånn skikkelig dårlige. Så da prata Bård og Vegard med dem lenge i pausa, og så gjorde de det en gang til, tydeligvis med litt tips fra Ylvis, for nå var det MYE bedre og morsommere. Så de drar jo fram gjestene og får dem til å bli morsommere.

Men jaaa, ofte gleder jeg meg bare til at alle gjestene peller seg ut, så Ylvis får masse plass å være morsomme på! :biggrin:

Det eneste som er skikkelig dårlig med Ylvis er at de tydeligvis syns Magnus er morsom. Men sånn er det jo alltid, yndlingsartisten liker alltid drittartister og yndlingskomikerne liker tydeligvis hårreisende dårlige innslag som Magnus. Han er så lite morsom at jeg får vondt. Trecaps?? Tropisk jus?? Lag ytterdør selv?? Det ser ut som noe ut av en ungdomsskole-revy, bare at det er dårligere!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha fantastisk drøm Rainbow! Har drømt om dem en gang jeg også, men det var bare en gjesteopptreden. De poppet opp mens jeg prøvde å få til ett eller annet (husker ikke nå hva jeg drømte, men det var noe sprøtt). Plutselig var de der, også forsvant de igjen :fnise:

Veldig enig med dere. Brungot var virkelig fæl. Han fremsto som utrolig klysete. Ser ikke på torsdag kveld, har sett noen klipp, men synes ikke det er noe morsomt.. Tydeligvis ikke min type humor.

Uff ja, Magnus er bare ikke morsom. De kunne spart seg for han for min del.. Jeg har i alle fall til gode å le av ham

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt at du i det minste huska at de var der! Jeg har drømt om dem ofte i høst! :sjenert:

TKFN er virkelig ikke min type humor heller. Jeg har prøvd, men klarer ikke le av dem. Blir bare sliten i hue. Enig i den Ylvis-parodien, den ble bare slitsom. Så Bård skrev på Twitter at å ta igjen ville være å sparke nedover! :fnise:

Denne er søt, da:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble så glad da jeg kom over denne tråden og så at det er flere Ylvis-fans enn meg som er ikke har vært tenåring på noen år. Det er jammen ikke enkelt å finne! ;)

Selv er jeg 29 og har fulgt med guttene siden Absolutt norsk i 2001. Jeg har en tendens til å glemme dem litt i perioder når de ikke er så synlige, men siden IKMY startet i høst har jeg blitt hekta igjen (kanskje enda mer enn tidligere). Gruer meg allerede til de ikke er på skjermen to ganger i uka lengre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, velkommen til tråden for Ylvis-fans som ikke er ungdommer/unger, hehe! De er jo fanstastisk morsomme, så det er jo bare synd på alle som ikke har skjønt det! ;) Det er jo så gøy å være hekta! :hoppendeglad:

Husker jeg så det første showet de hadde når det kom til Oslo. (2000/2001??) Husker faktisk ikke om jeg så det andre, men III og 4 så jeg, hvertfall! Også husker jeg dem fra småtteri sammen med Trond Viggo back in the day. Noe av det ligger jo på Youtube, sammen med litt av det Absolutt Norsk-greiene.

Blir kjipt når programmet er ferdig, ja. Hva skal vi glede oss over på skjermen da, lissom!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjipt når programmet er ferdig, ja. Hva skal vi glede oss over på skjermen da, lissom!?

Det er da man skaffer seg abonnement på tvnorge.no :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bare helt konge at vi litt "voksne" ylvisfans kan samles her. Føler det er alt for mange jenter på 13 som er fan :P

(Torsdag kveld suger. Magnus er gøy)

Men ylvis er best i hele verden. ALT de gjør er genialt.

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, en egen Ylvis-tråd. Me like! Og godt å se at det er folk på nesten dem sin alder her og ikke kun tenåringer. Følte meg til og med gammel på showet dems, og jeg er 26... Er det flere her som har søkt på å være statist i musikkvideoen dems på søndag? Sjanset på det selv om jeg er kamerasky og ikke aner hva de søker etter. Eneste informasjonen var at de søkte etter jenter mellom 20 og 35 år, men hei, man må jo prøve :)

Anonym poster: 54957baa2ece15467d2843a6c110f05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skal de ha på søndag også??

Jeg har bare sett de hadde forrige uke. Jeg har hatt en ryggoperasjon, så jeg vet ikke om jeg kan.

Hvor fant du ut om det?

*søke*

Fant det! Men oh, bare to, tynt nåløye, da! Og da er det vel på en måte "en til hver". Kjenner jeg blir nervevrak av bare tanken på å klare å spille noe som helst. Foran et kamera i en gruppe er én ting, det hadde vært rått. Men som én av to? Med DEM? Herregud nå ble jeg stressa bare av tanken! Haha!

Du er ikke gammel, jeg er jo til og med eldre enn Bård! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...