Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett Brille med Ylvis. De virker så avslappa, må si jeg synes de har en skikkelig behagelig fremtoning. Også liker jeg at de ikke er så sykt pr kåte, virker som de liker å være litt private. Figurerer ikke i media stadig slik som veldig mange andre norske kjendiser, det liker jeg. Blir så lei av de som hele tiden klarer å få oppslag i media.

Jeg synes den taxi radio greia de hadde var fantisk bra jeg! Begynte å "youtube" Ylvis etter at jeg så programmer denne sesongen. De er så kreative! Skjønner ikke at de får gjort noe, og ikke bare knekker sammen i latterkrampe hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i alt du sier, Ixnay! Bra med kjendiser som ikke er kjent for å være kjent, men for å faktisk ha et knalltalent, og som likevel ikke blir høye på pæra og opptatt av kjendisstatus. Digger radio taxi! Og hvor lang tid det tok før hu Bård kjente litt å skjønne at det var dem, hehe!

Eksponeringsterapi er altså tingen! :hoppendeglad:

Syns Bård var så søt på Brille når han skulle si hvem som var hvem, og sa at han er "han fine". :gjeiper:

Det er hyggelig at det ikke bare er 12-åringene som er fans, altså!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei, det gjorde han sikkert ikke. Kanskje han ikke hadde hørt om det engang! Også liker jeg bare personlighetene og ansiktene, da. Litt som en barneskole-crush! Tjihi!

Ansiktet til Vegard når han ler er faktisk helt ubeskrivelig

1216435-11-13196401389101.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for info AB! Så genialt. Bare å følge med i denne tråden så får man med seg det som skjer :)

Rainbow, ja ikke sant! Jeg skjønner ikke at ikke alle over 12 er fan av dem jeg da (vi og 12-åringene har skjønt det!).

Åh ja, de skulle ha lagd mer Radio taxi! Men heisen er og vittig, "så tar vi en rask stopp for et photoshoot" *blink blink* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller "det blir et lite stopp...for påfyll av....baller...." *kapooooof*

Woha, kult med svensk tv! Må huske det!! Takk for info! :)

:hoho: så kult bilde, godt og lykkelig glis der, ja!

Jaaaa! Er sikkert litt bra for dem å vite at de ikke bare har fans som er barn/ungdom! Ser jo at flere av de som skriver til dem på facebook har bilder av Justin Bieber på profilbildet/cover photo, lissom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har Bård dette fantastisk sexy #enkelhumor-bildet! : :skratte:

Og med det tror jeg at det er på tide å ta kvelden og gå å legge meg, ikke henge på nettet mer!

post-41744-0-99495300-1351637066_thumb.p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har Bård dette fantastisk sexy #enkelhumor-bildet! : :skratte:

Og med det tror jeg at det er på tide å ta kvelden og gå å legge meg, ikke henge på nettet mer!

Æsj! Jeg synes både det og det av Vegard var litt ekkelt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh, you beat me to it! (Å poste link, altså, før du kom til twitter)

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg den her. 24-årige Bård synger "Brilleslange" sammen med Knudsen & Ludvigsen.

(og klarer ikke synge med Østlandsk Sh-lyd i slange)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha jeg fniste godt av hvordan Bård sa slange :fnise:

Åå takk, Regnbue, så omtenksom du er! Jeg har nok hørt den før (om igjen og om igjen og om igjen :fnise: ), men det er fortsatt koselig at du tenkte på meg og la det ut her :) Det der er jo noe av det beste Vegardmaterialet som finnes på youtube :rodmer:

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det var visst litt som "male", vanskelig å si! (Men jeg vet de klarer å si Oshlo, så hvorfor shlange var vanskeligere vet jeg ikke, hehe!)

Nå sitter jeg og ser på "Hvem kan slå Ylvis"- youtubeklipp. Fantastisk måte å få tida til å gå på! Men nå er det vel på tide å spise frokost! ;) Får i alle fall noe å finne på når jeg ikke kan gå ut!

Tjihi, regna vel nesten med du hadde hørt/sett det, ja, men tenkte at det var verdt et forsøk! Morsomt og søtt klipp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er fordi det er først i ordet? :vetikke:

Åå dem har jeg også sett! Jeg ble supersjarmert av nerdetendensene til Vegard :rodmer:

Jeg synes dette klippet er så morsomt jeg da. Legg spesielt merke til den lille happy-dansen til Vegard på slutten :fnise:

http://www.seher.no/893219/baard-ylvisaker-tabbet-seg-ut-under-innspilling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...