Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Ja, på den siste videoen i fjorårets sesong viste de at de står i en brakke på lasteplanet til en svær lastebil (Derav all CRAMO-reklamen), som kjører rundt, bråstopper, svinger etc. Vinduet er nok bare et bilde, ja.

Skjønner nå hvorfor de sa under chatten på fredag at de lurte på om de kom til å overleve innspillinga av det de holdt på med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant noe på en blogg, bare sånn apropos diskusjonen om folk får vite at de har blitt filmet eller ikke. Dette er fra en jente som ble sparket i rumpa i Drøbak:

Fantastisk! :rodmer:

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå så jeg at de søker masse statister til musikkvideoinnspilling i morgen. Det hadde vært gøy, det!! Men jeg har nettopp hatt en operasjon og får ikke lov til å bevege meg omtrent. SUKK. Håper det kommer flere sjanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå så jeg at de søker masse statister til musikkvideoinnspilling i morgen. Det hadde vært gøy, det!! Men jeg har nettopp hatt en operasjon og får ikke lov til å bevege meg omtrent. SUKK. Håper det kommer flere sjanser.

Hvor så du det? Jeg kan ikke finne det på fb:(

Anonym poster: a073346e4e5a1f23afa93bb3bdb280b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er samme bandet, men forskjellig navn hver gang! :)

:hoho: Stokstad kan parkere, gitt! :gjeiper: Og Bård ler så han nesten detter av stolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg skulle dø av katteklippet! :skratte: Og da Vegard satte seg i bilen! "Ikke la dette ta noe oppmerksomhet" :hoho: Også den vidunderlige parkeringen! Hun er jo like håpløs som jeg :fnise: Bra show, så langt :danse: De burde bare droppe Magnus og Batra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det programmet er helt herlig, elsker de guttene! skjønner ikke at det går an å synes de har slem humor. men skjønner ikke batras rolle oppi det hele. han fins ikke morsom, har ikke ledd av han én gang

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaa, sesongens beste program så langt! Var virkelig hysterisk stemning i dag. Hiksteler :D

Anonym poster: a073346e4e5a1f23afa93bb3bdb280b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, veldig bra av Vegard! Og ler meg ihjel av hvor mye DE ler!

Så de skrev på Facebook at de trengte katter som skulle bli filma før publikum kom en gang, så jeg lurte på hva de skulle bruke dem til! :hoho:

Batra syns jeg er bittelitt morsom, men Magnus er direkte umorsom. Skjønner ikke hvorfor de har med han. Vi sitter og irriterer oss over at han ødelegger ved å ta opp dyrebar Ylvis-tid med fjas.

Men åh, så snar det bare er de som tuller er det jo så morsomt at jeg knekker sammen av latter! Herlige gutta! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske er de. Det er faktisk uhyre morsomt at de får latterkrampe. Og den slangen da! De var jo SÅ redde alle sammen, trodde jeg skulle dø av latterkula jeg satt med! :hoho:

Er det noen som vet hvor lenge de kommer til å holde på? Altså når sesongen er over? Jeg kommer til å savne å ha Ylvis på skjermen :sukk:

Endret av Gjesten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er livredd for slanger, så hun satt med beina godt oppi sofaen og var omtrent like redd som de på tv. ;) Og veldig glad for at vi ikke var publkum denne uka, hehe!

De har kontrakt for én sesong til, hvertfall! Håper det blir enda mer!!

Men vet ikke om det er vårsesong eller høstsesong som er planlagt, for de skal på turné med Ylvis 4. Håper det bare er i vinter og at de begynner på nyåret et sted, vil ikke vente helt til høsten igjen, det er aaaltfor lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten. Eller, jeg vet det er 18 innspillinger i det studio de er nå. Og igår var det episode 14. Så det er fire igjen. MEN samme uke som de har siste innspiling i vanlig studio (de spiller inn begge episodene samme dag) har de også noe greier på Dansens Hus en annen dag, og hvis det er to ekstraforestillinger så skjer det noe i to episoder til. Altså, enten to eller tre uker igjen.

Kommer til å savne dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Jeg og, det blir rart å ikke ha dem på skjermen to ganger i uken... Jeg har fått dilla på å youtube dem, så tror jeg har sett omtrent alt som finnes nå.

Jeg fant en liten skatt for oss Vegardelskere:

:rodmer: :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Awww! Den har jeg ikke sett før! Så søtt!

Sitter mye på youtube med Ylvis-ting selv. En smuuuule obsessed! ;)

Men må si de har blitt kjekkere med åra, har du sett hvordan de (og spesielt Vegard) kledde seg før, feks under "Nordens herligste"-tida? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så utrolig morsomme! Fantastisk behagelig humor.

Synes introen med dansen er fin jeg, blir liksom så godt humør av den starten på programmet. God oppvarming. Har veldig lyst til å være publikum, men er sååå utrolig redd for å bli dratt ned på scenen.

Intelivator er hysterisk! Bare å komme på slike ting, utrolig dyktige gutter altså!

Som det ble nevnt av en annen bruker litt tidligere i tråden så er jeg også veldig lei meg for at jeg ikke så fjoråret sesong :cry3:

Edit: dårlig språk!

Endret av Ixnay
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...