Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spesielt til Gjesten: (med håp om at du ikke har hørt det før)

<3 <3 <3

Ah herlig!!

Jeg har sett ALT som finnes av ylvis. Men har tydeligvis ikke hørt alt de har vært med på på radio! Så dette er gull! :)

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er fordi det er først i ordet? :vetikke:

Åå dem har jeg også sett! Jeg ble supersjarmert av nerdetendensene til Vegard :rodmer:

Jeg synes dette klippet er så morsomt jeg da. Legg spesielt merke til den lille happy-dansen til Vegard på slutten :fnise:

http://www.seher.no/...der-innspilling

Hahahah

"so we just wanted to say to you:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSEEEEEEEEEEEERS!" :fnise:

Denne tråden blir nesten litt avhengighetsskapende

Ny episode i kveld ja - hurra :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden blir nesten litt avhengighetsskapende

Ny episode i kveld ja - hurra :duskedame:

Jeg vet. Jeg blir skikkelig glad hver gang jeg kommer inn her og ser at noen har svart i denne tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me too! :hoppendeglad:

Så på den "hvordan lage en danseband-hit" i dag, og blir stadig imponert over deres mange talenter, der Bård spilte på sax (eller hva det nå var..blåseinstrument, hvertfall!)

Under fire timer igjen! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me three!

Ja, de er utrolig allsidige! Jammen godt de to der har havnet på tv, så vi har noe bra tv underholdning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker faktisk som om det ikke er noen ting de ikke kan :klo: Jeg hørte et intervju med Vegard, husker dessverre ikke hvor, hvor han snakket om den sirkusgreia de gjorde, der han spiller falskt på cello mens Bård er oppi silkestoffet. Jeg tror aldri han hadde spilt cello før i sitt liv, men han hadde utviklet seg så fort mens de øvde på stykket, at han faktisk hadde fått beskjed om at nå måtte han ikke bli noe bedre, for da ville nummeret bli ødelagt :fnise: Vanvittig talentfulle karer, er litt nysgjerrig på hvordan ungene deres blir.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eldste kunne jo skrive dansebandsang i en alder av 9, så! ;) Blir sikkert kjempegeniale!

Haha, så morsomt at han måtte skjerpe seg for å ikke bli for flink til å spille cello! Hørte et radiointervju i dag der de snakka om at når de bodde i Afrika brukte de mye tid på musikk, så da utvikla talentet seg veldig derfra. De nevnte det nummeret der også, og Bård sa noe sånt som "jeg detter nesten aldri ned. Eller..det skjer ikke så veldig ofte..." :gjeiper:

Aww, jeg vil ha Ylvis-Halloween-besøk! (jmf bildet de la ut på fb nå). Da hadde jeg vel faktisk blitt skikkelig redd! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, ja!!

Om det faktisk hadde skjedd akkurat nå hadde jeg tenkt (etter "åh herreguuuuud!!") "Men...jeg har jo ikke sminka meg!! KRISE!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja!!

Om det faktisk hadde skjedd akkurat nå hadde jeg tenkt (etter "åh herreguuuuud!!") "Men...jeg har jo ikke sminka meg!! KRISE!" :fnise:

Akkurat det jeg tenkte og :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har vel allerede tatt opp det halloween-greiene vel?

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel allerede tatt opp det halloween-greiene vel?

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Nei, de gjør det i kveld/gjorde det i dag :)

I kveld ringer vi på dører og lar denne dukken skaffe godteri i knaskebøtten. TVNorge kl. 21.30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg mistenker nok at det er opptak. Siden sendingen blir filma på tirsdager. Er nok bare juks, og henspiller på "i kveld får du se at...." Regner jeg med!

Hadde jo virkelig ikke funka å åpne døra for YLVIS uten sminke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de kan jo ikke gå andre dager enn den som faktisk er Halloween... De er vel bedre oppdratt enn som så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...