Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Woho, flere fans joiner tråden! :hoppendeglad:

Vi har hijacka den med Ylivs-glede! ;)

Jeg har vært publikum to ganger, og aldri skjedd noe. Såvidt jeg har skjønt bruker de bare publikum på den sene innspillinga (altså den som er til søndager), og jeg har bare vært på den tidlige hittil. Men skal kl 20 neste uke! *væææh*

Ja, at det går an å være så talentfulle og smarte, og flinke og kule og fantastiske! :rodmer:

Så trist at du også har gått glipp av forrige sesong! Du får kjøpe deg en mnd på tv-norge nett-tv du også!

I dag var de gjester på Brille på NRK!! Jeg tok det opp, gleder meg til å se! :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå Regnbue, du må jo si fra når de skal være på ting! Jeg fikk ikke sett det :cry3: *løper til nettsidene til NRK*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi, beklager! Veldig dårlig og veldig lite Ylvis-fan-vennlig av meg! Skal ikke skje igjen! ;) Skal alltid si ifra jeg også!

Bra NRK har gratis nettsider! Også går det i reprise minst to ganger!

Jeg så på Bachelorette, så da måtte jeg ta det opp. *Glede seg til å se i morra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med skult kamera og hvem du kødder med. Husker fra det glade 80-tall, da Sør-Afrika ennå var preget at raseskillet. Der spøkte neon med en hvit mann sitt gjerde, han hentet sin skarpladde pistol. Jeg har tenkt tanken mer enn én gang, hva skjer den dagen de kødder med feil person og ender opp med en kniv i nakken?

Det er forskjell på skjult kamera og skjult kamera. Man må gjøre det litt intelligent. Som jeg sa, likte jo ikke jeg det da Ylvis tok sparkingen til Paris, da syntes ikke jeg det var morsomt lenger, men de har jo forløpig vært ganske langt unna å få noen til å hente pistol. De gjør det hele på en ganske ok måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de har tatt med pistol selv for å hevne seg på svensker som låser seg inn i leiligheta deres på natta for å gi tilbake ladere eller sove litt! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de har tatt med pistol selv for å hevne seg på svensker som låser seg inn i leiligheta deres på natta for å gi tilbake ladere eller sove litt! :fnise:

Haha, sant! Det var morsomt da David vekket Bård, han var ikke så veldig fornøyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi, ja, den FAIL-greia er morsom! :hoho:

Lurer på hvordan de vekkegreiene funka i praksis, om David samarbeida med konene deres og fikk kopi av nøkler/låne deres eksemplar eller noe. tjihi! De var litt slemmere med ham enn han var med dem, da, for han vekka dem i alle fall ganske skånsomt! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo ha samarbeidet litt, ellers var det veldig flaks at samboeren til Bård ikke var hjemme :gjeiper:

Jeg synes ikke egentlig den sixtiesgreia var noe morsom, jeg. Synes rett og slett Bård spilte ganske dårlig :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi, ja, den FAIL-greia er morsom! :hoho:

Lurer på hvordan de vekkegreiene funka i praksis, om David samarbeida med konene deres og fikk kopi av nøkler/låne deres eksemplar eller noe. tjihi! De var litt slemmere med ham enn han var med dem, da, for han vekka dem i alle fall ganske skånsomt! ;)

Fikk vi se at han var hjemme hos de? Jeg har fått for meg at alle bor på hotell et par netter i uka, og så bor de "hjemme" ellers. Så jeg trodde han vekket de på hotellet.

Men du Rainbow; du tror ikke du eller en annen moderator skulle splittet tråden, og tatt de siste sidene der vi diskuterer programmet og kalle den for Ylvistråden, og så la de første sidene stå i i denne tråden. Synes overskriften er så kjip!

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk vi se at han var hjemme hos de? Jeg har fått for meg at alle bor på hotell et par netter i uka, og så bor de "hjemme" ellers. Så jeg trodde han vekket de på hotellet.

De har begge flyttet til Oslo nå. Da han vekket Vegard, var de på hotell så vidt jeg husker, men Bård ble vekket hjemme hos seg selv. Vegard kan han sikkert ha vekket helt på egenhånd, men jeg tenker at det må ha vært litt samarbeid hos Bård. For det første har han en samboer, som man kunne forvente lå i samme seng klokken 5 om morgenen, for det andre har han tre barn som kunne fått fullstendig panikk om de våknet av noe lyd eller for å gå på do eller noe.

Edit: Har sett det på nytt nå, og de var visst hjemme hos Vegard og. Da går jeg ut fra at han fikk hjelp av konen der også.

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Bård også var gift, jeg. Men ja, det er jo mye unger og sånn, men lurer på om ikke damene pendler litt til Bergen i en overgangsfase eller noe? Digger den kommentaren Bård hadde etter det ble vist "Datteren min spurte "var det en mørk mann med kamera her i natt?" " Og når han bekrefra det så hadde hun bare sagt "åja" eller noe! :P De bor på vestkanten i Oslo begge to. Bård kjøpte visst 1 mill over takst!

Ja, jeg kan se om jeg kan få en av de andre til å splitte tråden. :) Får ikke lov til å moderere i tråder jeg deltar i selv. (Evt kan jeg spørre om jeg kan gjøre det siden det bare er snakk om splitting).

Jeg syns sixtiesgreia var litt skuffende, men morsom fordi den var så "ute". :P

Men morsomst med den ekstramaterialeversjonen de la ut nå, hehe!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg som er mer fan-baserte er flyttet ut av "Ylvis er morsom på andres bekostning" og denne tråden er opprettet. Da er det bare å kose seg med fan-innlegg, videoer og annet gøy!

Tekola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde Bård også var gift, jeg. Men ja, det er jo mye unger og sånn, men lurer på om ikke damene pendler litt til Bergen i en overgangsfase eller noe? Digger den kommentaren Bård hadde etter det ble vist "Datteren min spurte "var det en mørk mann med kamera her i natt?" " Og når han bekrefra det så hadde hun bare sagt "åja" eller noe! :P De bor på vestkanten i Oslo begge to. Bård kjøpte visst 1 mill over takst!

Ja, jeg kan se om jeg kan få en av de andre til å splitte tråden. :) Får ikke lov til å moderere i tråder jeg deltar i selv. (Evt kan jeg spørre om jeg kan gjøre det siden det bare er snakk om splitting).

Jeg syns sixtiesgreia var litt skuffende, men morsom fordi den var så "ute". :P

Men morsomst med den ekstramaterialeversjonen de la ut nå, hehe!

Ååå jeg gikk glipp av den episoden og! Så bare klippet på youtube... Nå lurer jeg på om jeg må kjøpe meg abonnement på tvnorge altså. Har de lagt ut alt fra denne sesongen?

Jeg tror ikke Bård er gift faktisk. Han omtaler Maria som "kona mi", men jeg har googlet litt, og finner ingen form for bekreftelse på at de faktisk har giftet seg. Jeg vet at familien til Vegard har flyttet hit. Bårds er jeg ikke sikker på, mulig de pendler, men mener jeg leste at de også hadde flyttet hit for å få være sammen med ham.

Ang. sixties greia, så var det jo akkurat det samme de gjorde med Jaques et Florine. DET synes jeg var hysterisk! Sixties funket ikke for meg.

http://www.youtube.com/watch?v=ajop7imecgc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått egen tråd! :) Tusen takk, Tekola!!

Tjihi, du er like gæren som meg, som driver med googling og info-oppdatering, I like it! :fnise:

Ja, så at kona til Vegard skrev på bloggen sin at de skulle flytte til Oslo "på grunn av mannens jobb".

Jeg vet ikke om TvNorge har lagt ut alt, men vil tro de legger ut alle episodene i sin helhet når de er sendt!

Nå har jeg sett Brille-opptaket! Aww, de er så fine! Også så vanskelig det var for dem å faktisk være på hvert sitt lag og ikke samarbeide, hehe!

Syns de er så kule når de snakker Østlandsk. Det blir litt sånn sekstitalls-østlandsk, egentlig, kanskje derfor de har så hang-up på å snakke sånn! Haha, den franske greia er jo helt sprø!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg som er mer fan-baserte er flyttet ut av "Ylvis er morsom på andres bekostning" og denne tråden er opprettet. Da er det bare å kose seg med fan-innlegg, videoer og annet gøy!

Tekola, mod.

Taaakkkk :D

Anonym poster: 076f7dc182d79c30abf8c3c89b85ca03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok minst like gæren som deg :fnise: Jeg har en tendens til å skikkelige hang-ups og da blir jeg hekta :sjenert:

Jeg også elsker når de snakker østlandsk :fnise: De får så søte stemmer av det :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...