Rainbow Skrevet 5. november 2012 #281 Skrevet 5. november 2012 borte. men kanskje det dukker opp noe annet gøy fra backstage senere Åh!! Det hadde vært heeeeelt i orden!
Gjesten Skrevet 5. november 2012 Forfatter #282 Skrevet 5. november 2012 borte. men kanskje det dukker opp noe annet gøy fra backstage senere Stemmer for!!
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2012 #283 Skrevet 5. november 2012 (endret) [edit - en om gangen] Endret 18. november 2012 av JackCrews 3
Gjesten Skrevet 5. november 2012 Forfatter #284 Skrevet 5. november 2012 Så koselig! Også fem minutter før showet da 1
Ixnay Skrevet 5. november 2012 #285 Skrevet 5. november 2012 Åh!! Det hadde vært heeeeelt i orden! Signerer!
Rainbow Skrevet 5. november 2012 #286 Skrevet 5. november 2012 Fem minutter før, faktisk! Ikke noe vits i å stresse og sånn! Bård var skikkelig lang på håret på den tida! Men ser det er noen som har lengre også, så!
Ixnay Skrevet 5. november 2012 #287 Skrevet 5. november 2012 Så koselig! Også fem minutter før showet da Haha ja. Kjekt å høre de ikke stresser før de skal på scenen 1
Dragonfly84 Skrevet 6. november 2012 #288 Skrevet 6. november 2012 Jeg gikk bak Ylvis-alpakkaen som han svensken styrer med i byen idag. De tusla rolig ned Karl Johan:p Med David eller med alpakka-eieren?
TVV Skrevet 6. november 2012 #289 Skrevet 6. november 2012 Hahah, må netsen le av kommentarene til Bård. Høres ganske så feil ut, ja! Har hørt de har sagt at de ikke stresser veldig før show, men å spille fotball? Hahah, de er nå søte da! Tror ikke dere skal være redd for å hilse på dem, selv om dere er jevnaldrene, altså. De er kjempesnille og helt herlige begge to, så jeg tror dere vil få dere en positiv opplevelse! De har sett litt av hvert vil jeg tro, så jenter i 30-åra som er litt fnisete og starstruck tror jeg de skal klare
Umulius84 Skrevet 6. november 2012 #290 Skrevet 6. november 2012 Med David eller med alpakka-eieren? Eieren leide den da, David tror jeg gikk like ved siden av!
Rainbow Skrevet 6. november 2012 #291 Skrevet 6. november 2012 Tror ikke dere skal være redd for å hilse på dem, selv om dere er jevnaldrene, altså. De er kjempesnille og helt herlige begge to, så jeg tror dere vil få dere en positiv opplevelse! De har sett litt av hvert vil jeg tro, så jenter i 30-åra som er litt fnisete og starstruck tror jeg de skal klare Hehe, godt å høre! Men vet ikke om det er noen mulighet for det, da. Det virka ikke som det var det på tidligforestillinga sist. Får se det an litt, har ikke lyst til å spørre noen om å hente dem eller noe sånt, det blir litt for fjortis. Så må vel bli hvis muligheten plutselig dukker opp! Gleder meeeg til show!
TVV Skrevet 6. november 2012 #292 Skrevet 6. november 2012 Hehe, godt å høre! Men vet ikke om det er noen mulighet for det, da. Det virka ikke som det var det på tidligforestillinga sist. Får se det an litt, har ikke lyst til å spørre noen om å hente dem eller noe sånt, det blir litt for fjortis. Så må vel bli hvis muligheten plutselig dukker opp! Gleder meeeg til show! Får se da, er lov til å håpe! Jeg gleder meg også kjempemye til showet, samtidig som det er litt trist at dette er alle siste Håper de finner på noe morsomt da, i og med at dette er siste sending!
Rainbow Skrevet 6. november 2012 #293 Skrevet 6. november 2012 Lov å håpe, ja! Ja, det er trist, det skulle vart lenger! Er jo bare såvidt starten på november! Dette må jo bli det beste showet hittil!!
Gjesten Skrevet 6. november 2012 Forfatter #294 Skrevet 6. november 2012 Skal godt gjøres å toppe dette:
Ixnay Skrevet 6. november 2012 #295 Skrevet 6. november 2012 Sinnsykt bra! Hvorfor, hvorfor, hvorfor så jeg ikke showet i fjor???! Godt at det er muligheter for å se det på tv norge. Så fort de er ferdig med sesongen så skal jeg få meg et abo. og begynne å se fjorårets sesong! Må jo helt klart det
Gjesten Skrevet 6. november 2012 Forfatter #296 Skrevet 6. november 2012 Det skal jeg gjøre når studiesemesteret er over! 1
Ixnay Skrevet 6. november 2012 #297 Skrevet 6. november 2012 (endret) Jeg så på et av de klippene som kommer opp når man har sett ferdig videoen: Hahahha Fantastisk vittig Endret 6. november 2012 av Ixnay
Ixnay Skrevet 6. november 2012 #298 Skrevet 6. november 2012 (endret) Hmm skjønner ikke hvorfor ikke det innlegget ble film i innlegget nå, bare lenke.. Hva gjorde jeg galt?? Fant ut av det! Endret 6. november 2012 av Ixnay
Gjesten Skrevet 6. november 2012 Forfatter #299 Skrevet 6. november 2012 Det er en film her Jeg har sett det mange ganger, ler godt "MMMMMmmmmm jeg er i KJEMPEFORM" 2
Ixnay Skrevet 6. november 2012 #300 Skrevet 6. november 2012 Denne var morsom - Talestyrt stereoanlegg. Fikk strenge blikk med hysjing fra samboeren da jeg tydeligvis forsyrra ham med latterkrampa jeg fikk (altså veldig morsom)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå