Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

borte. men kanskje det dukker opp noe annet gøy fra backstage senere ;)

Åh!! :hoppendeglad:

Det hadde vært heeeeelt i orden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

borte. men kanskje det dukker opp noe annet gøy fra backstage senere ;)

Stemmer for!! :hoppe:

Skrevet (endret)

[edit - en om gangen]

Endret av JackCrews
  • Liker 3
Skrevet

Så koselig! :) Også fem minutter før showet da :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Åh!! :hoppendeglad:

Det hadde vært heeeeelt i orden!

Signerer! :hoppendeglad:

Skrevet

Fem minutter før, faktisk! :fnise: Ikke noe vits i å stresse og sånn! ;) Bård var skikkelig lang på håret på den tida! Men ser det er noen som har lengre også, så!

Skrevet

Så koselig! :) Også fem minutter før showet da :fnise:

Haha ja. Kjekt å høre de ikke stresser før de skal på scenen :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk bak Ylvis-alpakkaen som han svensken styrer med i byen idag. De tusla rolig ned Karl Johan:p

Med David eller med alpakka-eieren? :)

Skrevet

Hahah, må netsen le av kommentarene til Bård. Høres ganske så feil ut, ja!

Har hørt de har sagt at de ikke stresser veldig før show, men å spille fotball? Hahah, de er nå søte da!

Tror ikke dere skal være redd for å hilse på dem, selv om dere er jevnaldrene, altså. De er kjempesnille og helt herlige begge to, så jeg tror dere vil få dere en positiv opplevelse! De har sett litt av hvert vil jeg tro, så jenter i 30-åra som er litt fnisete og starstruck tror jeg de skal klare ;)

Skrevet

Med David eller med alpakka-eieren? :)

Eieren leide den da, David tror jeg gikk like ved siden av!
Skrevet

Tror ikke dere skal være redd for å hilse på dem, selv om dere er jevnaldrene, altså. De er kjempesnille og helt herlige begge to, så jeg tror dere vil få dere en positiv opplevelse! De har sett litt av hvert vil jeg tro, så jenter i 30-åra som er litt fnisete og starstruck tror jeg de skal klare ;)

Hehe, godt å høre! Men vet ikke om det er noen mulighet for det, da. Det virka ikke som det var det på tidligforestillinga sist. Får se det an litt, har ikke lyst til å spørre noen om å hente dem eller noe sånt, det blir litt for fjortis. Så må vel bli hvis muligheten plutselig dukker opp! :) Gleder meeeg til show!

Skrevet

Hehe, godt å høre! Men vet ikke om det er noen mulighet for det, da. Det virka ikke som det var det på tidligforestillinga sist. Får se det an litt, har ikke lyst til å spørre noen om å hente dem eller noe sånt, det blir litt for fjortis. Så må vel bli hvis muligheten plutselig dukker opp! :) Gleder meeeg til show!

Får se da, er lov til å håpe!

Jeg gleder meg også kjempemye til showet, samtidig som det er litt trist at dette er alle siste :( Håper de finner på noe morsomt da, i og med at dette er siste sending! :)

Skrevet

Lov å håpe, ja! :)

Ja, det er trist, det skulle vart lenger! Er jo bare såvidt starten på november!

Dette må jo bli det beste showet hittil!! :hoppendeglad:

Skrevet

Skal godt gjøres å toppe dette:

Skrevet

Sinnsykt bra! Hvorfor, hvorfor, hvorfor så jeg ikke showet i fjor???! Godt at det er muligheter for å se det på tv norge. Så fort de er ferdig med sesongen så skal jeg få meg et abo. og begynne å se fjorårets sesong! Må jo helt klart det :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre når studiesemesteret er over! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg så på et av de klippene som kommer opp når man har sett ferdig videoen:

Hahahha :ler: Fantastisk vittig

Endret av Ixnay
Skrevet (endret)

Hmm skjønner ikke hvorfor ikke det innlegget ble film i innlegget nå, bare lenke.. Hva gjorde jeg galt??

Fant ut av det!

Endret av Ixnay
Skrevet

Det er en film her :) Jeg har sett det mange ganger, ler godt :ler: "MMMMMmmmmm jeg er i KJEMPEFORM" :ler:

• Liker 2
Skrevet

Denne var morsom - Talestyrt stereoanlegg. Fikk strenge blikk med hysjing fra samboeren da jeg tydeligvis forsyrra ham med latterkrampa jeg fikk (altså veldig morsom) :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...