Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

faktisk ikke sett firestjerners fyll før. jeg tror ikke jeg vil avsløre så mye, men - det der ser kjent ut!

Hahhaha, liker det! :fnise: Hadde ikke hatt noe imot å oppleve en slik 4 stjerners middag med Bård og Vegard, for å si det sånn! :danse:

Hva skal vi gjøre nå da? Orker ikke vente helt til neste høst med å se noe nytt fra dem igjen, altså. Men vi må vel kanskje det :(

Kommer til å bli en laaang vinter, vår og sommer, altså! Så får vi bare håpe at de kan gjeste noen programmer i mellomtiden så vi hvertfall får sett noe til de! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og som dere sikkert har sett har de lagt ut denne videoen nå av hvordan Vegard hadde det etter at tv-kameraene ble skrudd av. Stakkars, han har så vondt, og vet at familien kommer til å bli særs lite blide! Men han er jo søt der han ligger og prøver å være tapper!

https://player.qbric...FD137E781D950B6

:rodmer:

Og "Piano!"

:fnise:

Ja, det er noe av det morsomste! Og når det ringer på døren og Vegard sier "Det banket på døren!" :hoho:

faktisk ikke sett firestjerners fyll før. jeg tror ikke jeg vil avsløre så mye, men - det der ser kjent ut!

Haha! Herlig. En god fest med de der hadde ikke vært å forakte. Men jeg blir alltid litt trist når jeg ser det klippet. Når Bård sier "jeg er så lei av livet mitt" - han er jo drita og det høres så oppriktig ut :unsure:

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jeg kan berolige deg med at det der er nok bare en emo-act - altså bare humoristisk fyllaparodi ^^

• Liker 2
Skrevet

Haha, så kult!! Kan tenke meg det har vært noen fyllekuler på turné, ja!

Måtte nesten se den igjen nå, selv om jeg har sett den mange ganger. Veldig bra at Vegard sitter der og egentlig sover omtrent, men bare hyler ut "PIANO!" før han slukner igjen!! :hoho: Vet flere av dere kommenterte det, altså, men hahaha! Og "det er ikke akkurat noen melon for å si det sånn". Calle tar jo også intervjuet med lukkede øyne. :fnise:

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: Ikke mer *hulk* Ylvis før til *hulk* høsten :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Dette er jo forferdelig! Hvordan skal vi holde ut så lenge? :sukk: Har en tom følelse nå... :cry3:

Jaaaa!! Hva i alle dager skal vi gjøre nå!?! Det er jo helt utrolig...umulig å ikke skulle se dem før neste høst! Det finnes sikkert fortsatt klipp på youtube og nettsider som ikke har blitt sett, og å ha et tvn-abo for å se hele forrige sesong igjen hadde også vært bra. Men likevel....Nesten et år er lenge å vente! :trist:

Skrevet

Jeg for min del skal i alle fall få meg et abo på TV norge så jeg kan få med meg fjorårets sesong.. Etter det.. Ja da er målet å få med seg showet, også får man bare vente på høsten og nye episoder.. *sukk*

Lurer på å få meg et abo selv, selv om jeg har sett alle episodene før. Jeg var ikke like stor fan da (hva tenkte jeg på??), så jeg får sikkert mye glede av det selv om jeg har sett det før. De er jo så fine :rodmer:

Har sett en del på nordens herligste i det siste, og det er irriterende med alle disse menneskene som tar fokuset vekk fra gutta, altså! ;) de ser så unge ut der, enda det var ikke såå lenge siden! Men hva ER det de HAR på seg, spesielt vegard? :sjokkert: lett å se at de ikke bryr seg særlig mye om klær. Til og med det er sjarmerende! :sjenert:

Skrevet

Haha, ja i den tida der så det ut som han bare rota fram en eller annen fargerik collegegenser bakerst i skapet, tok på seg lue, saggebukse og en gigantisk boblejakke og dro ut for å møte verden!

Så et klipp (eller hørte) der de snakka om det å ha sølvtrikoter i "Ylvis møter veggen" og Vegard sa at det var veldig greit, for BAM så hadde du noe å ha på deg, for han var ikke så opptatt av klær... Det var tydelig i den tida, hehe! Men virker som de har blitt mye bedre på det!

Se hva jeg fant! Et "barneprogram" fra 2011 der de er gjester. Tulleringing og rare kommentarer, blant annet enkelte ting man ikke kanskje skal si på den type program, hehehe!

Skrevet

Hahahah, jeg døde litt når han sa "og så har jo Vegard større pung enn meg" og programlederen prøvde alt han kunne for å ro seg vekk fra emnet. Utrolig morsomt!

• Liker 2
Skrevet

Se hva jeg fant! Et "barneprogram" fra 2011 der de er gjester. Tulleringing og rare kommentarer, blant annet enkelte ting man ikke kanskje skal si på den type program, hehehe!

Fantastisk! Det er så herlig at du finner sånne ting! :hoppendeglad:

Skrevet

Hehe, jeg kan berolige deg med at det der er nok bare en emo-act - altså bare humoristisk fyllaparodi ^^

Mener du at de faktisk ikke var fulle og at det bare var tull?

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Skrevet

Dette er kanskje et fryktelig dumt spørsmål, men er det noen som vet hvorfor Vegard ikke bruker giftering? Det hører liksom med når man er gift, synes jeg.

Skrevet

Har de lagt ut den Nitime-podcasten ennå? Finner den ikke på iTunes...

Skrevet (endret)

Mener du at de faktisk ikke var fulle og at det bare var tull?

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Neida, han (The Preacher) mener bare at Bårds "jeg er så lei av livet mitt" var noe tull/act han kom med fordi han var full! Skikkelig overdrivelse og tøys, altså! Fulle var de de definitivt!

:)

Har de lagt ut den Nitime-podcasten ennå? Finner den ikke på iTunes...

Nei!! Og jeg har mast! Treige folk!!! Nå er det jo snart en uke siden det var på lufta!

Dette er kanskje et fryktelig dumt spørsmål, men er det noen som vet hvorfor Vegard ikke bruker giftering? Det hører liksom med når man er gift, synes jeg.

Nei, det vet jeg ikke. Ubehagelig å jobbe med?? Er visst ikke alle menn som gjør det. Jeg har forresten lest litt i interiørbloggen til kona. Kommer med noen små og morsomme ting innimellom om mannen sin. Som at et par stoler hadde han lyst til å brenne! :fnise:

Endret av Rainbow81
Skrevet

Rainbow: Jeg har sett det jeg og. Er egentlig kjempekoselig hver gang hun nevner ham, virker som om de er veldig glade i hverandre :)

• Liker 1
Skrevet

Lever du fortsatt i håpet om at han har funnet på hele kona? :lur:

Skrevet

Lever du fortsatt i håpet om at han har funnet på hele kona? :lur:

Hehe neida, jeg bare la ved en tilfeldighet merke til at han gikk uten giftering også ble jeg litt nysgjerrig ;) Han hadde den jo på bryllupsbildene, så stusset litt over det.

Skrevet

Gjesten vil bare låne han litt! ;)

Neida! :fnise:

Veldig søtt hvordan hun skriver om ham og at han hjelper til med alt det ENORME arbeidet de har hatt med det huset! WOW! De har nok et veldig fint forhold, som har vært sammen så lenge! :) Selv om det sikkert ble litt bråk da han kom hjem med "Senkveld" på leggen, hihi! Søtt med blomster og oppmerksomhet da de faktisk vant Norges vakreste hjem! :hjerte:

Skrevet

Ikke sant. Det finnes ikke den ting Ylvisgutta ikke klarer. Blir huset nominert til Norges vakreste hjem, kan du banne på at de vinner! :fnise:

Ja, jeg skulle gjerne vite hvordan hun tok nyheten om tatoveringen...

Skrevet

Link til konas blogg?

Anonym poster: e22d948a9f32c76ff31eeb23490768a3

Skrevet

Jeg var bortreist da siste IKMY ble sendt på onsdag, så jeg fikk ikke sett det før reprisen i kveld. Herregud, så søte de var i den julevideoen, med snø i håret og fakler og hele pakka. :hjerte: Og det litt rare øyeblikket da Bård åpnet julegaven fra Magnus og ikke visste helt om han skulle gi ham en klem eller ikke. :P Kjenner at jeg kommer til å savne å se dem på TV fremover. Håper Ylvis 4 kommer til et sted i nærheten av meg neste år, selv om det foreløpig ser dårlig ut...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...