Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Woho, så kult, mange av de podcastene er jo til og med lange!! :hoppendeglad:

Gleder meg til å høre på dem!!

De er ikke med på hele på alle da. Jeg har bare hørt på en, men der kom de inn etter ca 24 min. Jeg fant ingen o-fag da :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke med på hele på alle da. Jeg har bare hørt på en, men der kom de inn etter ca 24 min. Jeg fant ingen o-fag da :(

Åh, det var jo litt nedtur. Selv om jeg burde skjønt det når det er radioinnslag. Menmen, man kan da spole seg fram til dem. Håper NRK har tenkt å legge ut gamle ting som O-fag igjen når de får løst den konflikten med musikkbransjen. Og at de kan se til h...å legge ut den fra Nitimen på FORRIGE fredag!

De må jo skjønne at det sitter masse desperate Ylvis-fans med abstinenser rundt i landet! :cry:

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg elsker Ylvis! Jeg husker godt at jeg så dem i Tønsberg på en revy de hadde for over ti år siden. Jeg husker ikke hvor gammel jeg var, men var vel mellom 8-10 år. Vi bodde tilfeldigvis på samme hotell som dem, så jeg gikk med autografblokka og leita etter dem over hele hotellet, forelska som jeg var(i begge, selvfølgelig!). Det endte med at jeg delte heis med dem helt alene. Jeg ble så starstrucked at da jeg fikk klem av begge sviktet nesten beina :fnise:

Skrevet

Her er karusellskrekkintervjuet :)

http://www.tv2.no/un...er-2409133.html

Weeee! Tusen takk!! :hoppe:

Jeg elsker Ylvis! Jeg husker godt at jeg så dem i Tønsberg på en revy de hadde for over ti år siden. Jeg husker ikke hvor gammel jeg var, men var vel mellom 8-10 år. Vi bodde tilfeldigvis på samme hotell som dem, så jeg gikk med autografblokka og leita etter dem over hele hotellet, forelska som jeg var(i begge, selvfølgelig!). Det endte med at jeg delte heis med dem helt alene. Jeg ble så starstrucked at da jeg fikk klem av begge sviktet nesten beina :fnise:

Awwww så søtt!! De ble sikkert kjempesjarmert av den lille jenta med autografboka. Får starstruck-følelse bare av å være i samme studio som dem selv, og jeg har ingen alder å skylde på, hehehe!

Gjest Wanderlust
Skrevet

Awwww så søtt!! De ble sikkert kjempesjarmert av den lille jenta med autografboka. Får starstruck-følelse bare av å være i samme studio som dem selv, og jeg har ingen alder å skylde på, hehehe!

Heldige dame! Jeg kan tenke meg at de syns det var morsomt i alle fall. Jeg ville nemlig ikke innrømme at jeg hadde løpt rundt hotellet og lett etter dem. Autografboka gikk jeg tilfeldigvis med og grunnen til at jeg fløy rundt alene var fordi jeg leita etter mammas mobil. Veldig troverdig :fnise:

Skrevet

Kona til Vegard virket jo herlig da, og veldig flink som har fått til alt det med huset. Synes det blir håpløst at folk må slenge dritt bare fordi de er sjalu! Jeg synes det var bra at Vegard bare var nevnt ved fornavn da, det var jo konas greie liksom.. Synd at han skulle ha dratt all oppmerksomheten bare fordi han er den han er.

Her er karusellskrekkintervjuet :)

http://www.tv2.no/un...er-2409133.html

Så skjønne de var der. :)

Hurra! Gleder meg til å se på barneprogrammet med Ylvisgutta som gjester!

Skrevet

I den ene pod casten jeg fant på iTunes sier en av dem at han hater jenter og ikke har noen venninner. Litt turn off i grunnen :fnise: Jeg klarer faktisk nesten ikke å høre forskjell på dem i intervjuer, så hvis det ikke blir sagt hvem som snakker, så vet jeg aldri hvem som sier hva :gjeiper:

Skrevet

I den ene pod casten jeg fant på iTunes sier en av dem at han hater jenter og ikke har noen venninner. Litt turn off i grunnen :fnise: Jeg klarer faktisk nesten ikke å høre forskjell på dem i intervjuer, så hvis det ikke blir sagt hvem som snakker, så vet jeg aldri hvem som sier hva :gjeiper:

Haha, ja det var Bård. Der røyk det vennskapet :(;)

Skrevet

Haha, ja det var Bård. Der røyk det vennskapet :(;)

Er du sikker? For jeg hørte på det igjen og trodde det var Vegard :fnise:

Skrevet (endret)

Heldige dame! Jeg kan tenke meg at de syns det var morsomt i alle fall. Jeg ville nemlig ikke innrømme at jeg hadde løpt rundt hotellet og lett etter dem. Autografboka gikk jeg tilfeldigvis med og grunnen til at jeg fløy rundt alene var fordi jeg leita etter mammas mobil. Veldig troverdig :fnise:

Hehehe, de syns sikkert at det var kjempemorsomt og søtt! Særlig da, når de var nyoppstarta og ikke så vant til fans! Så de ble sikkert kjempesjarmert! :) Søtt at du ikke ville innrømme at du hadde lett etter dem.

Nawh, det var da ikke så hyggelig sagt, hehe! Siden dere mener det er enten eller får jeg høre på det og se hvem jeg tror det er, hehehe! Jeg mener i alle fall at jeg hører forskjell! :) Får huske at de tuller mye og er mye sarkastiske, da! Og ingen av dem hater jenter, det er jeg helt sikker på! Dessuten, om han som sier det (siden jeg ikke har hørt ennå) ikke har venninner ennå er det ikke for sent, mohaahaaa!! :fnise:

VGTV har forresten noen Ylvis-videoer. Selv om noen av dem har vært på IKMY!

Endret av Rainbow81
Skrevet (endret)

Er du sikker? For jeg hørte på det igjen og trodde det var Vegard :fnise:

Haha, jeg er 99% sikker på at det var Bård. Jeg mener ganske sikkert at jeg hører forskjell :P

* Hørte på det en gang til og tør faktisk å si 100% sikker. :)

Endret av AryaUnderfoot
Skrevet (endret)

Haha, jeg er 99% sikker på at det var Bård. Jeg mener ganske sikkert at jeg hører forskjell :P

Bård daaaa!! Sjarmerende sagt! :fnise: Hvilken av podcastene er dette?

Endret av Rainbow81
Skrevet

Det var definitivt Bård. :) Om han faktisk mente det seriøst, er en annen sak. Jeg sliter litt med å vite når de tuller og når de er alvorlige, spesielt Bård.

Hvilken av podcastene er dette?

P3-morgen fra 11. september. :)

Skrevet

Bård daaaa!! Sjarmerende sagt! :fnise: Hvilken av podcastene er dette?

P3-morgen 11.09.12 var det :)

Haha ja, søting! Tror jeg aner litt ironi men jeg tror samtidig at nye vennskap sikkert er lavt på lista over prioteringer når de endelig har litt fritid ;)

Skrevet

Dette er jo en fyr som har hatt samme kjæreste siden han var 15 år gammel. Hvis det er den eneste kvinnen i livet hans utenom døtre og mor, synes jeg i grunnen litt synd på ham :gjeiper:

Skrevet

Alle o-fag episodene ligger her:

http://ofag.eikern.net

Nå ser det ut til at den siden ikke funker helt, men jeg klarte å finne episodene ved å skrive inn fullstendig adresse til hver enklet episode. Her er et eksempel:

http://ofag.eikern.net/audio/nrk_o-fag_2006-0711.mp3

Sååå, hvis man skriver inn den og så bytter ut de fire siste tallene, som er dato for sendingen så kan man høre seg gjennom.

Jeg har lasta dem ned for lenge siden, og det ser ut som at 2006-episodene er mellom 0707 (altså 7juli) og 0811 (11.august). Så får bare prøve litt forskjellige datoer ;)

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Skrevet

Æsj, nå forsvant jo teksten jeg hadde skrevet i link tl episoden. Skriver det opp under her med litt mellomrom (bare så ikke teksten skal erstattes av en avspiller)

http :// ofag.eikern.net/audio/nrk_o-fag_2006-0711.mp3

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...