Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gjorde samme greie i dag, Dragonfly! Jeg hørte på o-fag på t.banen, også var det den episoden der Bård ringer til Color Line. Det var HELT umulig å holde meg seriøs, så jeg måtte sitte med hånden foran munnen og følte meg som den største tufsen :hoho:

Det er ikke helt lurt, det der :fnise:

Hørte på episoden der de har radiosending fra et fly i dag, og det er så klart Vegard som flyr... Jeg vet at jeg er lesbisk, altså, men det er veldig sexy at han kan styre et helt fly :rodmer: Spesielt når han sier alle de derre profesjonelle fly-frasene når han har kontakt med tårnet :rodmer: Og så jeg som egentlig har Bård som favoritt!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ELSKER når de snakker østlandsk :ler: De er faktisk helt sjokkerende gode på dialekter. Det som er litt morsomt med det (i mitt nerdehode), er at selv om de er så sykt gode på dialekter, og kan snakke nesten enhver dialekt helt korrekt, så kan ingen av dem skarre skikkelig. Så det de faktisk ikke klarer av dialekter, er sin egen :fnise:

Og i dag hørte jeg på episoden hvor de har om bokstaven R i morsekurset :biggrin: Såå sjarmerende når de prater om sine egne R'er og faktisk tar opp det at de ikke kan skarre ordentlig, de sier jo nesten æj :rodmer:

Skrevet (endret)

Haha, de tingene der har jeg ikke hørt ennå! Men hørte på episodene med F, G og halve H i dag (enkel måte å huske hvilket program som er hvilket). Syns også det var veldig morsomt at Bård fikk deng av en ukulele. Og digger nyhetene! Eller nyheitsdom! :fnise: Jotunheimnaden og orsakdom og andre rare nynorskaktige ord.

Jeg satt i et oppholdsrom og venta på noen, med O-fag på øret, og måtte skikkelig ta meg sammen for å ikke le høyt, mange ganger. Den ene gangen gikk to brannmenn ut, trillende på en søplekasse (aner ikke hvorfor!) og jeg måtte rett og slett skjule et latteranfall i et hosteanfall! :hoho:

Jeg vet at jeg er lesbisk, altså, men det er veldig sexy at han kan styre et helt fly :rodmer: Spesielt når han sier alle de derre profesjonelle fly-frasene når han har kontakt med tårnet :rodmer: Og så jeg som egentlig har Bård som favoritt!

:fnise: Lesbisk med unntak av to kjekke Fanagutter? Sånn føler jeg meg, hvertfall! Haha, utrolig morsomt at det er flere av oss!

Gøy på Best of igår! Men syns godt de kunne erstatta Magnus sitt snekkeropplegg med feks Pressure! Det som er valgt ut til Best of er vel det de syns er aller mest morsomt, og jeg syns det er så rart at de digger Magnus sånn....!

Trist at det er helt, helt slutt!! :trist:

Endret av Rainbow81
Skrevet

Pressure er noe av det beste de noengang har gjort, synes jeg :jepp: Jeg er helt knust over at de har fjernet sesong 1 fra nett. Jeg hadde gledet meg såå mye til å se det :sukk:

Skrevet

Jaaaa, Pressure er så kul! Også det håret på Vegard, da! HAHA! Det må ha tatt tid å få kontroll på de krøllene og presse dem (no pun intended) inn i fletter!

Jeg drømte to drømmer om Vegard i natt. Veldig rart. I begge var Bård bare en slags bifigur, hehe! I den første var jeg journalist som ble dratt med opp i et rom for å skravle med dem og Calle (!) på noen madrasser, mens det egentlg var midt i forestilling av Ylvis 4. Det syns de ikke var så nøye, for publikum kunne fint vente litt. :fnise:

Bård spurte Vegard hvorfor han hadde henta akkurat meg, og jeg sa "det var vel helt tilfeldig, tenker jeg. Fordi han har sett meg som publikum eller noe". Og det var Vegard enig i. Så de tulla med at jeg skulle ikke tro jeg var spesielt utvalgt eller noe. Med humor, da. Veldig fleipete.

I den andre drømmen var jeg fan som ville ha autografen deres (noe jeg virkelig ikke er opptatt av). Og jeg prøvde å få Vegard til å signere autografboka mi (som jeg brukte for 10 år siden), men jeg glemte den igjen et sted, og der satt Bård i en stol og ville sove, for han hadde ikke gjort det på noen dager. Så da gikk Vegard og jeg ut, og jeg prøvde å ringe kjæresten min for å få henne til å komme å si hei. (Vi var plutselig hjemme hos foreldrene mine, utenfor huset deres). Vegard sto lenge og skravla med meg og skrev en lang autograf om at det var kult med fans på deres alder. Så kom kjæresten min, og så så jeg at det sto hundrevis av gærne og hylende fjortiser der (type Justin Bieber-konsert), så da måtte han gå for å signere i regnet.

Jadda.

Jeg har drømt om dem ganske ofte :rodme: Men dette er første gang jeg deler galskapen med dere! Lurer på hvorfor Bård nesten ikke fikk lov å være med i drømmen. Han er jo så fiiiin! Vegard var veldig hyggelig, da. Hørte stemmen hans i hodet mitt da jeg våkna, hehehe!

Nå er det leggetid igjen, så da får vi se om det kommer flere rare drømmer!

Skrevet

Haha, så gøy med sånne drømmer, Rainbow! :laugh: Har drømt om dem et par ganger jeg også, men klarer ikke å huske noe særlig av hva som foregikk, bare vet at de var med i drømmen.

Er det bare jeg som ikke finner den, eller har NRK lagt ut alle Nitimen-sendingene bortsett fra den med Ylvis...? :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil også drømme om dem :sur:

Skrevet

Funket ikke å få den inn ved å høyreklikke eller ved å dra linken inn i iTunes :( Noen forslag?

Har du funnet noen løsning Gjesten? Jeg har samme problemetn når jeg prøver å åpne linkene..

Skrevet

Du får hørt på dem på nett da. Det er bedre enn ingenting i alle fall :)

Skrevet

Haha, så gøy med sånne drømmer, Rainbow! :laugh: Har drømt om dem et par ganger jeg også, men klarer ikke å huske noe særlig av hva som foregikk, bare vet at de var med i drømmen.

Er det bare jeg som ikke finner den, eller har NRK lagt ut alle Nitimen-sendingene bortsett fra den med Ylvis...? :(

Det skjer også en del ganger. At jeg bare vet de var der. Har vært uker der de har vært i drømmene hver natt, haha!

Nei, det er ikke bare deg. De har stoppa utleggelsen av podcasts fra akkurat dagen før den Ylvis er med på. Jeg har sendt to mailer og spurt to steder på Fb, men ikke fått noe svar. Utrolig irriterende!

Har dere hørt den O-fag-episoden der de (Vegard) må si noe lytterne har bestemt hjemme på familiemiddag? :hoho:

Jeg hørte på dem på Ipoden på vei til og fra jobb i dag, det gjorde kjøreturen mye koseligere! Spesielt da jeg ble sittende omtrent en halvtime i kø. Føler jeg går rundt og koser meg med seks år gammal humor, som "alle andre" for lengst er ferdig med, hihi!

Skrevet (endret)

EDIT: Ser nå NRK har lagt ut mange flere med Nitimen siden sist jeg sjekka. MEN de har datert to av dem 12. november. Kan det være mulig at den ene er fra 9.??

Endret av Rainbow81
Skrevet

EDIT: Ser nå NRK har lagt ut mange flere med Nitimen siden sist jeg sjekka. MEN de har datert to av dem 12. november. Kan det være mulig at den ene er fra 9.??

Link? Dette må jo sjekkes!

Ja, jeg har hørt den, Rainbow! Haha, jeg fikk så vondt av ham da. Men det var også skikkelig upassende, alle barna var jo der :S

Skrevet

Link? Dette må jo sjekkes!

Ja, jeg har hørt den, Rainbow! Haha, jeg fikk så vondt av ham da. Men det var også skikkelig upassende, alle barna var jo der :S

Det er på denne linken. Det er altså to med samme dato, så kanskje vi kan bil positivt overraska!

Haha, ja, da var vel ungene ganske små! Bård sin yngste var bare halvannet år, så da var vel eldste i fireårsalderen et sted? (Da hadde han to og Vegard ingen). Men hun eldste kunne vel fort ment at det var morsomt å gjenta, haha! Syns det var artig at lillebror Bjarte fikk fullstendig latteranfall og at Vegard satt i 52 minutter før han turte å si det! :fnise:

Skrevet (endret)

Hans eldste må vel ha vært 6? Bård var, så vidt jeg husker, 18 da hun kom til verden, og denne sendingen gikk i 2006. Bård er født i 1982, så da var han 24 = Sofie må ha vært 6 :klo: For all del, si fra om matten ikke stemmer, jeg er elendig i det :fnise:

Har dere forresten lagt merke til hvor opphengt de gutta er i bokstaven r? Man skulle ikke tro det, siden de ikke klarer å si den ordentlig, men de legger til en r i nesten alt de skal si. "Dere hører på prrre3", "dette var Prrraper Boys" osv. :fnise:

Endret av Gjesten
Skrevet

Det er på denne linken. Det er altså to med samme dato, så kanskje vi kan bil positivt overraska!

Hm, filene varer akkurat like lenge, så det er nok to av den samme :/ Men skal sjekke litt.

Skrevet

Negativt. De er fra mandag 12. begge to :( De har sikkert bommet og lagt ut den to ganger istedenfor å legge ut fredag 9., men det får vi jo ikke gjort noe med hvis de ikke svarer på mail :sukk:

Skrevet

Negativt. De er fra mandag 12. begge to :( De har sikkert bommet og lagt ut den to ganger istedenfor å legge ut fredag 9., men det får vi jo ikke gjort noe med hvis de ikke svarer på mail :sukk:

Argh!! At det går an! Også den ENE vi vil høre, da!! :rasende:

De svarer ikke på noe. Mailen får man "det kan hende det tar lang tid før du får svar"-standardmail. Vi kan jo fortsette å mase/spørre.

Skrevet

:fnise: Lesbisk med unntak av to kjekke Fanagutter? Sånn føler jeg meg, hvertfall! Haha, utrolig morsomt at det er flere av oss!

Jaaaaaa...? :sjenert: Kanskje litt? *host* eller mye *host* :nigo: De er jo så kule og kjekke at det må være litt vondt å være så kul!

Har dere hørt den O-fag-episoden der de (Vegard) må si noe lytterne har bestemt hjemme på familiemiddag? :hoho:

Jaaa! :hoho: Staaaaakar Vegard, jeg syntes så synd på ham da det var så tydelig at han IKKE ville si det! Og Bård koste seg så klart veldig. Mora tok det hele med knusende ro, egentlig :fnise: Hun er vel vant til litt av hvert fra de gutta hennes.

Forresten, de er rett og slett veldig opphengt i rett og slett! Og de sier det på en så søt måte :rodmer: Var så kult da Vegard rett og slett fikk høre hvor mye han sier rett og slett, og etterpå imiterer han seg selv, hvordan han sier "ræhtogslæh" omtrent, i stedet for "rett og slett" :fnise:

Skrevet

Du får hørt på dem på nett da. Det er bedre enn ingenting i alle fall :)

Ja, men jeg ville så gjerne ha dem på ipoden så jeg kan høre på dem i bilen. .

Etter mye googling så har jeg nå funnet en løsning som funker hos meg (jeg bruker firefox). Jeg høyreklikker på linken og velger "lagre lenke som som". Legger dem der jeg vil ha dem. Høyreklikker og velger "åpne i itunes", da ligger den i itunes og da får jeg lagt den over til ipoden.

Ikke logisk for meg at det fungerer siden jeg bare lagret linken (så vidt jeg skjønte) men det fungerer! :danse:

Hurra :)

• Liker 1
Skrevet

Hans eldste må vel ha vært 6? Bård var, så vidt jeg husker, 18 da hun kom til verden, og denne sendingen gikk i 2006. Bård er født i 1982, så da var han 24 = Sofie må ha vært 6 :klo: For all del, si fra om matten ikke stemmer, jeg er elendig i det :fnise:

Har dere forresten lagt merke til hvor opphengt de gutta er i bokstaven r? Man skulle ikke tro det, siden de ikke klarer å si den ordentlig, men de legger til en r i nesten alt de skal si. "Dere hører på prrre3", "dette var Prrraper Boys" osv. :fnise:

Jeg kan IKKE regne! Jeg husker bare at Sofie var ni og et halvt under IKMY i fjor, da var Bård 29. Så det er det jeg har regna ut fra, hehe! Hun sa hvertfall at hun var det da hun lagde sangteksten til dansebandlåta deres. Så hun bør være 10 og et halvt nå. Og hun Nora var da et og et halvt i 2006, mens han yngste er fire i år, sa han da de snakka om å være redde for at unga skulle begynne å snakke Oslo-dialekt. Hmmm, nå mista jeg tråden og tallene. Logikken min forsvant. Hadde han unge som 18-åring? Mens han fortsatt gikk på vgs? Jeg får ikke det til å gå opp med det ni og et halvt-greiene.

Ja, de bruker mye r. Østlands-r. Særlig hvis de skal ramse opp ting fort! :fnise:

Jaaa! :hoho: Staaaaakar Vegard, jeg syntes så synd på ham da det var så tydelig at han IKKE ville si det! Og Bård koste seg så klart veldig. Mora tok det hele med knusende ro, egentlig :fnise: Hun er vel vant til litt av hvert fra de gutta hennes.

Forresten, de er rett og slett veldig opphengt i rett og slett! Og de sier det på en så søt måte :rodmer: Var så kult da Vegard rett og slett fikk høre hvor mye han sier rett og slett, og etterpå imiterer han seg selv, hvordan han sier "ræhtogslæh" omtrent, i stedet for "rett og slett" :fnise:

Mora tok det pent, ja. Som om denslags er hverdagskost, hehe!

Rættogslæææth. :gjeiper: Det var voldsomt så myte de sa det før det ble straff for å slutte. Det var vel Vegard som begynte, og så ble Bård smitta, hehehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...