Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kirgisistan-serien er fantastisk. Ler like mye hver gang jeg ser episode 3, Vegard ser helt fortvila ut!

Knakk sammen da jeg så tid for hobby med drinkmixing. Speedpouring, og glassene bare sklir rett av bordet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ler også fremdeles godt av campingepisoden :ler: Også digger jeg akkurat det klippet de viste fra Kirgisistan. Bårds reaksjon på at de skal synge på et pizzasted er bare helt fantastisk, og ikke minst: "30 people in one hour said that they won't came" :skratte:

Svar fra TvNorge:

Den serien har vi ikke rettigheter til å ha liggende på TVNorge nett-TV lenger.

Mvh

Kundeservice

:(

Skrevet

Er du sikker? For jeg hørte på det igjen og trodde det var Vegard :fnise:

Nå har jeg også fått hørt det! Og de andre har rett, det er definitivt Bård! Betyr det at jeg må lære meg å snakke Valdres-dialekt for å få bli venn med ham? :gjeiper:

Syns det var et veldig kult intervju, de er så kule!! Nå har jeg lasta ned alle O-fagsepisodene også, 23 timer med Ylvis-skravling! :rodmer:

Kirgisistan-serien er fantastisk. Ler like mye hver gang jeg ser episode 3, Vegard ser helt fortvila ut!

Knakk sammen da jeg så tid for hobby med drinkmixing. Speedpouring, og glassene bare sklir rett av bordet.

Hahaha, er det den der de er på Kirgisisk frokost-tv? Det er SÅ morsomt at Bård er litt sånn "jaja, det viktigste er at det skjer noe.." Mens Vegard ser ut som han tenker "herregud hvordan skal dette gå". Tid for hobby ser så vondt ut, husker de skrev på chatten at "Vegard er straks tilbake, hvis han overlever innspillingen han er med på nå". :fnise:

Jeg ler også fremdeles godt av campingepisoden :ler: Også digger jeg akkurat det klippet de viste fra Kirgisistan. Bårds reaksjon på at de skal synge på et pizzasted er bare helt fantastisk, og ikke minst: "30 people in one hour said that they won't came" :skratte:

:hoho: Ja, "They won’t came or they want to came? They want to came!!" Og Bård er så søt der han virkelig holder på å dette sammen av latter, og samtidig må overbevise Ilya om at det er heeelt i orden! Engelsken deres blir ganske...snodig etter mye tid med ham!

Svar fra TvNorge:

:(

:sur: Da får man spare den femtilappen og laste dem ned istedet....!

• Liker 1
Skrevet

Så rart! Har hørt første halvdelen av intervjuet, men ikke siste... hm, haha! Trodde jeg hadde hørt alle radiointervjuene, men tydligvis ikke!

Er garantert Bård som snakker. Rimelig bombesikker på at jeg hører forskjell :)

Elsket best of sendingen. Bare at det er et bevis på at det faktisk er slutt :( Elsker Kirgisistan og Tid for hobby!! Men det ser vedig vondt ut :( bra de har ryggplater!

(for dere spesielt interesserte og som er glade i apper, Vegardgutten har fått seg instagramprofil - Vegardino :danse: )

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg lasta ned alle O-fagsepisodene også, 23 timer med Ylvis-skravling! :rodmer:

Lastet ned? Jeg hører på dem fra den siden som ble lagt ut her, men er det mulig å få dem inn på iTunes?

Skrevet

Lastet ned? Jeg hører på dem fra den siden som ble lagt ut her, men er det mulig å få dem inn på iTunes?

Ja, hvis du klikker på dem fra den siden med alle linkene, så åpner den linken du trykker på seg i Itunes, og begynner å spille automatisk, eller hvertfall gjorde de det på min. Da legger de seg i biblioteket på Itunes. De ligger også i nedlastinger på dataen. :)

Skrevet

Men det ser vedig vondt ut :( bra de har ryggplater!

(for dere spesielt interesserte og som er glade i apper, Vegardgutten har fått seg instagramprofil - Vegardino :danse: )

Ryggplater? Det hørtes lurt ut! Digger at de ikke klarer å holde seg alvorlig når de blir slengt rundt. :jepp:

ooh, kult! Jeg har ikke smarttelefon, og dermed heller ikke Instagram. Men samboren har, så jeg må få henne til å vise meg når det dukker opp noe der!!

Skrevet

Ja, hvis du klikker på dem fra den siden med alle linkene, så åpner den linken du trykker på seg i Itunes, og begynner å spille automatisk, eller hvertfall gjorde de det på min. Da legger de seg i biblioteket på Itunes. De ligger også i nedlastinger på dataen. :)

Hos meg åpner de seg bare som en lydfil i internett... :/

Skrevet

Hos meg åpner de seg bare som en lydfil i internett... :/

Åh. Daten min spurte om jeg ville åpne dem i Itunes, og da åpna den hver enkelt fil der. Så skrudde jeg av lyden og klikka på mange av gangen, og nå har jeg alle over i Itunes. Kanskje du kan høyreklikke og be om å få åpne dem i Itunes eller noe? Tror macen gjerne vil åpne alt der, hehe!

Skrevet

Funket ikke å få den inn ved å høyreklikke eller ved å dra linken inn i iTunes :( Noen forslag?

Skrevet

Hmmm, nei! Skal si om jeg kommer på noe! :)

Skrevet

Ryggplater? Det hørtes lurt ut! Digger at de ikke klarer å holde seg alvorlig når de blir slengt rundt. :jepp:

Ja, hvis du ser godt etter på ryggen deres så ser du atdu har ryggplater :)

Søkte litt rundt på YouTube og fant et klipp jeg synes er kjempemorsomt, men som jeg ikke har sett på lenge

Elsker hvordan de disser hun Siri, haha!

"Er det det som kalles paven?" :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg har aldri sett at de har ryggplater, men jeg ser det når du sier det! :jepp: Men det skjønner jeg jo at de har. De burde jo egentlig ha knebeskyttere også. Jeg får vondt inni meg av å se hvordan Vegard faller her (på 2.03):

Det er nok en grunn til at de har så stort, mykt teppe! :jepp:

Og det klippet du la ut er kjempemorsomt! "Du er nå et sjarmtroll, da" :fnise:

Endret av Gjesten
Skrevet

Så rart! Har hørt første halvdelen av intervjuet, men ikke siste... hm, haha! Trodde jeg hadde hørt alle radiointervjuene, men tydligvis ikke!

Er garantert Bård som snakker. Rimelig bombesikker på at jeg hører forskjell :)

Elsket best of sendingen. Bare at det er et bevis på at det faktisk er slutt :( Elsker Kirgisistan og Tid for hobby!! Men det ser vedig vondt ut :( bra de har ryggplater!

Godt de har ryggplater ja, men de burde vel egentlig hatt hjelm og susp også :fnise:

Likte best of episoden jeg og. Utrolig kjedelig at det er såååå lenge til neste sesong.

Skrevet

Hører litt på O-fag nå. De er så søte og utrolig nerdete med de morse-greiene! :fnise:

Ja, det Petre-intervjuet er morsomt, at hun hadde med det om portugisisk krigsskip bare for å briefe, hehe! Blir aldri lei av at de snakker østlandsk!

Neste høst er fryyyktelig lenge til!!

Skrevet

Jeg ELSKER når de snakker østlandsk :ler: De er faktisk helt sjokkerende gode på dialekter. Det som er litt morsomt med det (i mitt nerdehode), er at selv om de er så sykt gode på dialekter, og kan snakke nesten enhver dialekt helt korrekt, så kan ingen av dem skarre skikkelig. Så det de faktisk ikke klarer av dialekter, er sin egen :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ELSKER når de snakker østlandsk :ler: De er faktisk helt sjokkerende gode på dialekter. Det som er litt morsomt med det (i mitt nerdehode), er at selv om de er så sykt gode på dialekter, og kan snakke nesten enhver dialekt helt korrekt, så kan ingen av dem skarre skikkelig. Så det de faktisk ikke klarer av dialekter, er sin egen :fnise:

Hahah, det er sant! De failer jo på sin egen, men de er overraskende gode på alle andre språk og dialekter!!

Jeg ler så jeg griner av Tid for Hobby og Dagens Spørsmål, selv om jeg får litt vondt av dem noen ganger. Men de knekker jo sammen selv så de må jo ha det litt gøy!!

Har nå snakket med IKMY redaksjonen om sesong 1 på nett-tv, og det viser seg dessverre at sesong 2 også kommer til å forsvinne snart. TVNorge har ikke kjøpt rettighetene fra produksjonsselskapene, så jeg måtte sende mail om det til TVNorge. Kanskje hvis de får mange nok mail om det vil de til slutt kjøpe opp rettighetene? IKMY redaksjonen er også så greie at de skal ta med bekymringsmeldingen min til TVNorge :)

Skrevet

Hehehe, ja, det er egentlig litt ironisk at de ikke snakker "skikkelig" bergensk. Kanskje det er Fana-dialekt?

Huff, på den hvor de har rosemaling og drinkmixing får Bård kjempevondt og mumler nesten "satan" og så er det klippa litt. Stakkars! Men det virker som de har det mest gøy og prøver å la være å le høyt! :hoho:

Så dumt det der med sesongene på TVN. Da håper jeg de bestemmer seg for å kjøpe dem. Det må de vel hvis de skulle bestemme seg for dvd-salg også? Sesongene har jo hvert sitt produksjonsselskap, så noen må i alle fall gjøre noe med rettighetene. Concorde burde i alle fall kjøpe sesong 1 av Funkenhauser. Ellers sitter jo Harald Eia og Bård Tufte Johansen igjen med inntekter av dvd-salget evt, og det er jo ikke like lønnsomt for Ylvis.

Skrevet

Hørte på O-fag på t-bana i dag, og det gikk overraskende bra, helt til jeg gikk av t-bana og skulle gå opp en bakke, akkurat i det Vegard denger Bård med en ukulele :hoho: Skal ikke si hvorfor, så blir det gøyere for de som ikke har hørt på den sendinga enda, men det var ekstra gøy at det for en gangs skyld var Vegard som fikk banke broren litt :nigo: Bra det ikke var så mange folk rundt meg akkurat da, men jeg tror de som hørte meg lurte litt... Og plutselig ble det mye vanskeligere å gå opp den bakken!

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde samme greie i dag, Dragonfly! Jeg hørte på o-fag på t.banen, også var det den episoden der Bård ringer til Color Line. Det var HELT umulig å holde meg seriøs, så jeg måtte sitte med hånden foran munnen og følte meg som den største tufsen :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...