Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så utrolig bra at du fikk det til! Jeg har forøvrig oppdaga at noen av dem er feildatert. 20. og 21. juli 2006 for eksempel. De må bytte dato, for det er N og O. Så da jeg hørte på det fikk jeg O før N. Det er mulig det er noe feil et annet sted også, for jeg hørte noe gærent da jeg hadde ipoden i bilen, men da fikk jeg ikke sjekka på skjermen.

Syns forøvrig Bård var veldig flink da han skulle ringe Color Line!! Også hørte jeg den med (stopp å lese nå hvis du ikke har hørt etter K), da de hadde en greie fra nett hvor alle skulle hoppe samtidig for å forandre jordas posisjon, og det viste seg å bare være tull. Vegard hadde ikke gjort bra nok research. Og Bård bare "beklager at Vegard finnes. Det er mamma sin feil". Hyggelig! :fnise:

Har bare kommet til c, men måtte jo lese det du skrev allikevel. De er altså så utrolig morsomme! :fnise:

Gleder meg til mye morsom underholdning fremover! :)

:skratte: Har hørt det! Hørte nettopp den der de sender fra fly. Artig sending, men litt slitsom å høre på ipod med propper i ørene, ble litt for mye støy. Men kult å høre Vegard i hans rette nerde-element :rodmer:

Jeg hørte på den med bokstaven c (CITACITA) i bilen i dag og kvapp litt når de begynte med "bam bam bam" (dramatiserte en politiscene).

Lydnivået går litt opp ned synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare kommet til P, så har ikke vært noe fly ennå. Gleder meg! Ler så godt av Bård sine nyheter om røynsla, utombels og masse andre random nynorskord. :fnise:

Og ikke minst Jotunheimnaden! :skratte:

Angående Nitimen. De skrev på Facebook at de har hatt problemer med enkelte sendinger, så de ikke er lagt ut som podcasts, og at de skal prøve å få fiksa det. Så håper de får gjort det snart!

Åh, håper de får fikset det da :/

Skrevet

Har bare kommet til c, men måtte jo lese det du skrev allikevel. De er altså så utrolig morsomme! :fnise:

Gleder meg til mye morsom underholdning fremover! :)

Du har mye å glede deg til!

Lydnivået går litt opp ned synes jeg.

Ja, det gjør det... Litt slitsomt, egentlig.

Skrevet

Elsker nyhetene! Knakk sammen da de hadde funnet en av de savnede omkommet og ville ha en tilfeldig mor til å identifisere den drepte. "Alle mine sønner er i livet, men skal gjøre så godt jeg kan å for å se om det er en av mine".

Hahaha, ja! De nyhetene er utrolig artige. Hele Jotunheimnaden sakningsskandala får meg til å le høyt flere ganger i bilen, hihi! Syns også det er litt morsomt at vi går rundt med seks år gammel humor! ;)

Kjipt at nettsida fra den gangen ikke finnes lenger, virker som det var mye gøy der. Husker at jeg hørte på det av og til i 2006, men det var vanskelig å konse på jobb, så det ble veldig lite. Alt jeg gikk glipp av tar jeg igjen nå! :nigo:

Skrevet (endret)

Nyhetene er morsomme! "Det er nå er funnet 5 tyskere i Tyskland. Nå får jeg på øret at det er funnet 6 tyskere i Tyskland. Vi følger opp med mer.." :fnise:

Endret av Ixnay
  • Liker 2
Skrevet

Noen som har link til de nyhetene dere snakker om?

Anonym poster: e22d948a9f32c76ff31eeb23490768a3

Skrevet

Noen som har link til de nyhetene dere snakker om?

Anonym poster: e22d948a9f32c76ff31eeb23490768a3

Ta en titt på linken Gjesten la ut. Det er en del av radioprogrammet de hadde på Petre i 2006 (og 2008). Veldig morsomt! :laugh:

Skrevet (endret)

Noen som vet hvor mange episoder det var i sesong 1 av IKMY?

Edit, fant det ut selv. Wiki før KG neste gang, lover!

Endret av Rainbow81
Skrevet

Noen som vet hvor mange episoder det var i sesong 1 av IKMY?

Edit, fant det ut selv. Wiki før KG neste gang, lover!

Åå jeg vil se! :(

I studio var Calles dramatiske "exits" og sangintroduksjon av første gjest faste deler.
Skrevet

Åå jeg vil se! :(

Jeg har funnet NESTEN hele sesong 1 på PB. Episode 17 og 18 er det helt umulig å finne, men de andre ligger der. To bolker, én fra 1-12 og én fra 13-16.

:digge:

I dag har jeg hørt på Bårds eksperiment med Honnicorn på O-fag. :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tør ikke å laste ned ting fra PB. Vet ikke hvorfor egentlig, men har aldri lastet ned noe, bare streamet.

Jeg har hørt ferdig 2006 nå! :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg var også redd for det før, men kjæresten har gjort meg litt tøffere sånn sett.

Kult! Jeg har hørt til og med V. Så er noen igjen! Lo høyt flere ganger i bilen i dag, de er jo klin gærne! Og voldelige mot hverandre, hehe! Morsomt med Vegard som smeller en colakork-kant (som sitter fast i glassflaska) i hue på Bård, og når broren hyler i smerte får han beskjed om å SHUT UP!!! Bra det går litt den veien også, det å plage hverandre, hehe!

Er litt bra vi ikke ser dem samtidig, for de høres jo helt normale ut, altså...de høres ut som seg selv. Men de så jo veldig unge og litt snodige ut for seks år siden, hehe!

Nå fant jeg ut at de har laga et comeback-program i 2009 i forbindelse med tv-aksjonen. Lurer på om det er mulig å spore opp det noe sted!

Endret av Rainbow81
Skrevet

Yay! :hoppendeglad:

Takk!!

I dag har jeg hørt på Vegard som ringer til Nederland. Veldig morsomt å tenke på at det på en måte var den spede begynnelsen til Jaap! :laugh: Når de så hvordan det gikk tenkte de vel at det må vi bruke til noe en gang!

Nå klarer jeg forresten ikke å høre "rett og slett" uten å tenke at det skal man ikke si! :fnise:

Skrevet

Jeg tenkte også over det første gang han snakket nederlandsk på o-fag. "Aha, så det var her det begynte". Men jeg synes faktisk de gjorde det bedre på radio enn på tv. På IKMY glemte de liksom hele premisset. Poenget var jo at han skulle snakke norsk, og bare legge inn noen av disse hoste- og harkelydene de har i nederlandsk. Det var det han gjorde på radio, og da kunne vi forstå ham og han ble forstått i Nederland. Kjempemoro! På IKMY begynte han jo å lage nesten bare tullelyder. Så da skjønte ikke vi hva han prøvde å si, og ingen forstod ham i Nederland. Skuff :sukk:

Her f.eks: Litt engelsk inni der, litt norsk, mest bare tull:

Skrevet

Uff i dag var det min tur til å bli flau fordi jeg lo høyt av O-fag! :rodme: Takk til dere som introduserte meg for O-fag og til Ylvis for at togturene ble sååå mye kortere (men desto flauere!). Jeg tok tog i dag, og satt på en sånn fire personersplass sammen med to fremmede. Og når Vegard skulle ringe til opplysningskontoret for kjøtt (ler bare jeg tenker på det :fnise: ) og ikke hørte hva motparten sa da lo jeg høyt. Måtte bare klappe hånda over munnen og prøve å dempe latteren. Jeg fikk et rart blikk av ho som satt ovenfor meg, så jeg så bare ned i gulvet hehe

Den var virkelig morsom da!

"et øyeblikk så skal jeg sette deg over" (Vegard skravler i vei til ventemusikken) Så svarer en ny person "hva kan jeg hjelpe deg med?" Vegard: "KYLLING!"

Innimellom tror jeg at jeg klarer å høre forskjell på dem, men det er jammen vanskelig!

Skrevet

Uff i dag var det min tur til å bli flau fordi jeg lo høyt av O-fag! :rodme: Takk til dere som introduserte meg for O-fag og til Ylvis for at togturene ble sååå mye kortere (men desto flauere!). Jeg tok tog i dag, og satt på en sånn fire personersplass sammen med to fremmede. Og når Vegard skulle ringe til opplysningskontoret for kjøtt (ler bare jeg tenker på det :fnise: ) og ikke hørte hva motparten sa da lo jeg høyt. Måtte bare klappe hånda over munnen og prøve å dempe latteren. Jeg fikk et rart blikk av ho som satt ovenfor meg, så jeg så bare ned i gulvet hehe

Den var virkelig morsom da!

"et øyeblikk så skal jeg sette deg over" (Vegard skravler i vei til ventemusikken) Så svarer en ny person "hva kan jeg hjelpe deg med?" Vegard: "KYLLING!"

Innimellom tror jeg at jeg klarer å høre forskjell på dem, men det er jammen vanskelig!

Tydeligvis ikke, for det var Bård som snakket med opplysningskontoret :fnise:

Jeg tror faktisk jeg har blitt bedre på å høre forskjell, selv om jeg fortsatt sliter :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Uff i dag var det min tur til å bli flau fordi jeg lo høyt av O-fag! :rodme: Takk til dere som introduserte meg for O-fag..

Jeg tror faktisk jeg har blitt bedre på å høre forskjell, selv om jeg fortsatt sliter :jepp:

Gjesten har rett, det er Bård som ringer! Jeg mener at jeg hører forskjell hele tiden, men det er ikke sikkert jeg har rett hver eneste gang. Vegard har mørkere stemme. :jepp:

Men du har rett i at den er morsom, stakkars gutt! Skravler i vei og får masse deng av en ukulele! :hoho:

Edit: I dag har jeg hørt W, X og Y. Morsomt med dogmesendinga der de ble så stressa! :laugh:

Endret av Rainbow81
Skrevet

Ja der kan dere se! Har fått med meg at Vegard har mørkest stemme, men det hjelper meg visst ikke stort :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...