Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Seee! Han synger jo så bra live :rodmer:

Wooow! Dritflink!

Tenk å dra på julebord og så kommer YLVIS og underholder!!!

De kan vel tjene helt utrolig bra på jobber for næringslivet, det er vel noe av det som er mest populært.

Nå fikk jeg jo lyst til å se alt de gjorde denne kvelden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Awwww!!! Så flink! Og så morsomt! :hoppe: Så gøy å se noe man ikke har sett før!!

Har sett "Robins" nå. Syns det var litt kort. At det var et dårlig program sånn generelt, med platte vitser og rar utfordring med de skigreiene. Men de er jo så søte, stiller opp på alt de blir spurt om. Syns også det var litt lite, hvis man er svensk og aldri har hørt om dem før får man jo ikke så veldig inntrykk, man kan tro det er et rent skjult kamera-program. Men det er jo kult at de skal vise best of-sendinger på svensk tv! Og de var jo veldig søte og morsomme, da. Som alltid, hehe!

Morsomt med Vegard som skulle forklare hvordan man forteller barna om arbeidsdagen..."Nei, først sendte i noen til tørking..."

Kult at David fortalte det alle som dissa Ylvis i den forrige tråden ikke trodde på, at de sier ifra til de som er filma med skjult kamera, og at de må skriver under på at det er greit å vise på tv! Likte også at han skrøt sånn av Ylvis, at de er irriterende talentfulle og sånn. For på showet har det jo vært en intern fleip med at han misliker dem og egentlig ikke har hatt det noe gøy. Bra han fikk vært litt ærlig også.

Men ja, det var kort og de kunne fått mer utav det! Fin sang, da! :)

Ja, det er så morsomt, hehe! Og Bård bare kjører på med litt norsk innimellom "Haaar dooo deeet?"

Veldig veldig teit at de er klippa så dårlig, særlig den midt i samtalen. Men det blir bedre etter hvert i sesongen. Kan lissom ikke klage til NRK heller.

"Dere hadde noen podcaster for fire år siden...som dere har tatt vekk fra nettsiden og som vi fant fordi noen andre lasta dem opp igjen...kan dere redigere dem bedre?" :fnise: Men irriterende, vil jo høre alt!

Blir bra å høre på dem på tog og fly. Jeg gjorde det på Englandsferien nylig, og det gjorde definitivt at tiden gikk fortere! Selv om jeg måtte prøve å ikke sprute ut i latter høyt flere ganger. Det er vanskelig!

Nå har jeg sett Robins også, har hatt det liggende på dekoderen uten å ha fått sett det.. Gutta var like sjarmerende som alltid. Er også enig i det du sier om David.

Jeg smeltet litt når Bård smilte (flott smil!) i første klippet hvor Robins viser gjestene som sitter bak. Når de "brenner" seg på fyrstikkene (og jeg heller vel normalt mest mot Vegard)

Jeg tenkte også på den andre tråden når David fortalte at han måtte ringe på igjen og forklare at det var skjult kamera

Heheh jeg ser liksom for meg NRK når de plutselig får henvendelser på de podcastene, litt sånn "wtf?!" hehe :fnise:

Godt å høre at det blir bedre utover :jepp:

Morsomt hvordan de har tatt O-fag innslagene og gjort dem til TV-innslag. Fy søren for noen kreative og talentfulle gutter, det kan ikke sies nok.

Endret av Ixnay
  • Liker 1
Skrevet

Awwww! :rodmer:

Du sa noe om å smelte av Bård sitt smil? ;)

post-41744-0-23172400-1356291385_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

uff har visst begynt å crushe jeg og nå... :daane:

Jeg som aldri har brydd meg med kjendiser, selv ikke når jeg var ung. Jada, her begynner man med fjortis-crush godt opp i tjueåra - der har dere meg :flau:

(Jeg legger skylda på denne tråden, vanskelig å forholde seg upåvirket av alt snakket om hvor fantastiske de er).

Skrevet

Jeg som aldri har brydd meg med kjendiser, selv ikke når jeg var ung. Jada, her begynner man med fjortis-crush godt opp i tjueåra - der har dere meg :flau:

:fnise: Vel, jeg er lesbisk og et år eldre enn Bård, og likevel supersjarmert og crusher så det nesten er litt slitsomt! :hoho:

Jeg har vært sånn før, da. Med band og sånn. Men det er mange år siden, så nå har jeg visst blitt fjortis igjen!

Men...det er jo umulig å IKKE crushe på dem...bare RÆTT OG SLÆTT helt umulig! :hoho:

Skrevet

:fnise: Vel, jeg er lesbisk og et år eldre enn Bård, og likevel supersjarmert og crusher så det nesten er litt slitsomt! :hoho:

Jeg har vært sånn før, da. Med band og sånn. Men det er mange år siden, så nå har jeg visst blitt fjortis igjen!

Men...det er jo umulig å IKKE crushe på dem...bare RÆTT OG SLÆTT helt umulig! :hoho:

Vel, da har jo i alle fall ikke jeg noen sjangs, som er hetero til og med :fnise:

Du har vel rett i den siste setningen din også, det er en umulighet og ikke crushe på dem.

Skrevet

Vel, da har jo i alle fall ikke jeg noen sjangs, som er hetero til og med :fnise:

Du har vel rett i den siste setningen din også, det er en umulighet og ikke crushe på dem.

:hoho:

Jepp, de er bare for bra. :rodmer:

Skrevet

Ååh haha! Så søt! Han ser ut som en liten unge :fnise:

uff har visst begynt å crushe jeg og nå... :daane:

(Jeg legger skylda på denne tråden, vanskelig å forholde seg upåvirket av alt snakket om hvor fantastiske de er).

Det er bare å skylde på tråden. Vi skryter dem jo opp i skyene, skal nok godt gjøres å ikke bli litt påvirket ;) Fjortis-crushing må være lov, synes jeg, det er jo bare uskyldige godfølelser :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Ååh haha! Så søt! Han ser ut som en liten unge :fnise:

Det er bare å skylde på tråden. Vi skryter dem jo opp i skyene, skal nok godt gjøres å ikke bli litt påvirket ;) Fjortis-crushing må være lov, synes jeg, det er jo bare uskyldige godfølelser :rodmer:

Virker ikke som det er så ofte han smiler på den måten.. Er ikke mange bilder jeg har sett med det smilet.

Det er som du sier uskyldige godfølelser. :)

Skrevet

Han vil jo helst fremstå som han tøffe badass’en, hehe! Så det er ikke så ofte han er så uskyldig som der! ;)

Ja, det er nok verre ting vi kunne vært opphengt i enn to kjekke og snille bergensere! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

æsj. hadde håpa på å få sett best of sendingen som sendes på svensk tv i kveld, men det var jo på en sånn sær svensk kanal som vi ikke har her i norge :(

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Skrevet

I knooow! Skikkelig teit! Det er reprise av en best of-sending i morra kveld på TvN, da. Men det har vi jo sett før. Hadde vært gøy å se om de har en annen intro på den svenske eller noe. Og om det bare er den samme sendinga som her eller om de har valgt ut noe spesielt til svenskene.

Nå håper jeg de er snille familiemenn som tar seg fri og slapper av sammen med koner og unger fram til turneen starter opp igjen! :) Det har de fortjent!

Skrevet

Det er vel ikke noen som vet om Ylvis 1 og 2 (sceneshowene) finnes noe som helst sted? Om noen har de på vhs eller hva som helst, og vil selge en kopi? Hva somhelst? :P hahahaa desperat etter noe gammelt nytt :P

Skrevet

Herregud, DET hadde vært noe, det! Åh, husker jeg så det aller første showet deres sammen med foreldrene mine og faktisk måtte holde meg fast for å ikke dette ned på gulvet (jeg begynte å gli ned) fordi jeg lo så fælt. Det var når de var sånne tråddokker på en måte, de bevegde seg som om noen hadde "puppet show" med dem. Helt sykt, man skulle ikke tro at det var fysisk mulig å gjøre sånn.

Tror ikke det er filma, for de var jo bare noen unge og relativt ukjente gutter den gangen, som var på vei opp. Om de har filma det til privat bruk og hadde gitt det ut på dvd hadde det jo blitt en kjempesuksess.

Skrevet

Herregud, DET hadde vært noe, det! Åh, husker jeg så det aller første showet deres sammen med foreldrene mine og faktisk måtte holde meg fast for å ikke dette ned på gulvet (jeg begynte å gli ned) fordi jeg lo så fælt. Det var når de var sånne tråddokker på en måte, de bevegde seg som om noen hadde "puppet show" med dem. Helt sykt, man skulle ikke tro at det var fysisk mulig å gjøre sånn.

Tror ikke det er filma, for de var jo bare noen unge og relativt ukjente gutter den gangen, som var på vei opp. Om de har filma det til privat bruk og hadde gitt det ut på dvd hadde det jo blitt en kjempesuksess.

Åååh, ja. Trodde egentlig at et av de tidlige ble sendt på tv en gang, men mulig jeg husker feil..

Skrevet

Jo, det kan sikkert stemme..

Den første het vel "Ylvis en kabaret", toern het "ylvis en konsert"... også hadde de en mellom der som var sammen med filharmoniorkester som het ylvis goes philharmonic.

Tror jeg.

Blander sammen litt. Men fra den aller første finns det tydlivis ikkenoe :(

Skrevet

Håhå tanken på at show to finns et sted..... hahaaaa

Skrevet

Så dette er fra "en konsert", da? For det philharmonic-greiene var vel bare noe kortvarige greier i Bergen? Correct me if I’m wrong, altså.

:hoho: De skulle bare visst hvor utrolig viktig og gøy det er for sånne gærninger som oss å få tak i sånt. Har jo sett alt som er på youtube snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...