Rainbow Skrevet 9. januar 2013 #721 Skrevet 9. januar 2013 Ser det på youtube, eller har bare sett "Hvem kan slå Ylvis" der. Enkelte har lagt ut hele programmer i alle fall, i deler, men hvis man går inn på den som har lagt dem inn og trykker på at den skal vise dem i riktig rekkefølge eller hvordan det nå var jeg gjorde det, så får man hvertfall sett et helt program forløpende. Men om alle programmene er der aner jeg ikke. Heldig du er, Ixnay!! Husker nesten ikke hvordan Ylvis 4 er lenger, siden det er over et år siden jeg så det.
Gjesten Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #722 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har bare sett det på Youtube. Det er veldig lite av Ylvis møter veggen der, men tre episoder eller noe sånt av Hvem kan slå Ylvis?
Ixnay Skrevet 9. januar 2013 #723 Skrevet 9. januar 2013 Ser det på youtube, eller har bare sett "Hvem kan slå Ylvis" der. Enkelte har lagt ut hele programmer i alle fall, i deler, men hvis man går inn på den som har lagt dem inn og trykker på at den skal vise dem i riktig rekkefølge eller hvordan det nå var jeg gjorde det, så får man hvertfall sett et helt program forløpende. Men om alle programmene er der aner jeg ikke. Heldig du er, Ixnay!! Husker nesten ikke hvordan Ylvis 4 er lenger, siden det er over et år siden jeg så det. Ja, jeg gleder meg veldig! De er så fantastiske showet må jo bare være amazing 1
Bazinga! Skrevet 9. januar 2013 #724 Skrevet 9. januar 2013 Var på showet i Stavanger nå i desember, og lurer allerede på om jeg skal dra på showet når de kommer til Haugesund i februar. Forstår dere som har vært flere ganger, altså I stavanger var det en i publikum som besvimte under toastmasteren, så de måtte ha en pause midt i. Senere tullet de med at "det er vanligvis her folk besvimer" åsånn. Syns uansett de håndterte det bra, og jeg syns Vegard var god på å bare hoppe rett tilbake til karakter og innslag når de måtte avbryte midt i. Jeg har begynt på o-fag på nytt, jeg. Var litt vel ivrig i starten, og siden jeg satt hjemme hele dagen og leste til eksamen, tok det ikke lang tid før jeg hadde hørt alle podcastene. Fikk jo ikke med meg så mye da, så nå hører jeg bare på det når jeg går tur, og et par episoder før jeg sovner. Smiler gjennom hele turen, så jeg må jo se helt gal ut når jeg går tur 1
TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #725 Skrevet 10. januar 2013 Hahaha, Bazinga, de lyver ikke! Vi hadde en som besvimte i 2008 der, sikkert samme personen! 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 10. januar 2013 #726 Skrevet 10. januar 2013 Hahaha, Bazinga, de lyver ikke! Vi hadde en som besvimte i 2008 der, sikkert samme personen! Forstår dere som har vært flere ganger, altså I stavanger var det en i publikum som besvimte under toastmasteren, Stakkars som besvimte da. Men bra at de tok det på en bra måte også. Så et klipp fra Ylvis 3. Husker dessverre ikke hvor, men det var "bak om film". Var noen som filmet bak scenen mens Bård sto på scenen og gjorde det Sondre Lerche nummeret. Også skjedde det noe med det tekniske, han tok det veldig bra da også. Jeg må prøve å finne igjen klippene. Det var en som var med de på turnet. Enten en av scene arbeiderne eller i bandet. Kan poste linken her om jeg finner det igjen. Det var også bilder som ikke kommer opp når man googler ylvis Kom på det nå haha.
TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #727 Skrevet 10. januar 2013 Tror nok jeg vet hvilket klipp du mener, dog litt nysgjerrig på hvor du fant det - om det er samme. Jeg som har filmet det og jeg har ikke delt det andre plasser enn min side.
Gjesten Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #728 Skrevet 10. januar 2013 Oo legg ut om du finner, Snusmumrikken! Eller eventuelt du, JackCrews, om det er ditt klipp
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 10. januar 2013 #729 Skrevet 10. januar 2013 Tror nok jeg vet hvilket klipp du mener, dog litt nysgjerrig på hvor du fant det - om det er samme. Jeg som har filmet det og jeg har ikke delt det andre plasser enn min side. Det kan hende det er ditt, siden jeg ikke veit hvem du er også husker jeg ikke hvem sitt det er. Men skal søk etter det nå, krysser fingrene for at finner det igjen. Lenge siden jeg så det sist..
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 10. januar 2013 #730 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Tror nok jeg vet hvilket klipp du mener, dog litt nysgjerrig på hvor du fant det - om det er samme. Jeg som har filmet det og jeg har ikke delt det andre plasser enn min side. Jeg fant jeg fant!. https://plus.google....9329?banner=pwa HAHA filmen var mer genial en jeg trudde. Det var en teknisk-årsak.. på en måte. se selv: https://plus.google....3362?banner=pwa Filmene og bildene ligger på offentlig, så da er det jo greit å dele linken videre? ... ja vi sier det. enjoy. mange filmer og bilder der.. mye morsomt å se på Er den din? I så fall, si i fra om du ikke ønsker den postet her, så sletter jeg den. men fy f** den siden der er godt gjemt... jeg snublet over den igjen, selv om at jeg leitet etter den. Men jeg er litt klumsatt (ordboken sier det ikke er et ord, men det er det!) så jeg kom borti noe helt annet.. også der var den. Eller, jeg veit ikke om jeg er klumsette eller lider av flaks-syndrom. Endret 10. januar 2013 av SnusmumrikkenXx
Gjesten Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #731 Skrevet 10. januar 2013 *filmen* HAHA! Men hva er det han sier? Jeg hører "Han salanmannen står og filmer meg", men noe sier meg at det ikke var akkurat det han sa JackCrews: Jeg tror nok det var din konto som ble linket til her. I tilfelle du ikke egentlig ønsket at vi skulle finne det der, skal jeg ikke linke til noe av det, men for deg og de andre som har sett det, så vil jeg bare si at jeg koser meg glugg ihjel av filmen som ligger som nr. 31 i albumet . Crushen min på Vegard bare vokser og vokser, nå må den nesten gi seg før jeg begynner å mislike Helene av prinsipp, for det har jeg klart å unngå så langt 1
Gjesten Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #732 Skrevet 10. januar 2013 Og forresten, hvis jeg er ditt album, JackCrews: Jeg føler at det hører en gullklump av en historie til bilde 80. Gjør det?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #733 Skrevet 10. januar 2013 Hahah, jeg var ikke klar over at den mappen lå offentlig ^^ tabbe fra meg. Kjenner guttene godt, gikk på skole med Vegard. Og pianisten, forøvrig. Var med på 3'er turnéen og hadde det usannsynlig gøy. Er noen bilder fra julebordet vårt i ålebyen også.
Gjesten Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #734 Skrevet 10. januar 2013 Hva er ålebyen? Så det var noen julebordbilder, ja Men spørsmålet står fremdeles om bilde 80. Hun kattedama gjorde meg innmari nysgjerrig
TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #735 Skrevet 10. januar 2013 Ålebyen=ålesund. Kattedama er en random tøs vi traff når vi var ute på byen i Narvik
Gjesten Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #736 Skrevet 10. januar 2013 Ålesund, ja, det burde jeg kanskje forstått Var det halloween, eller bare hadde hun bestemt seg for å være katt for en dag?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #737 Skrevet 10. januar 2013 Ålesund, ja, det burde jeg kanskje forstått Var det halloween, eller bare hadde hun bestemt seg for å være katt for en dag? Mye rare folk her i Narvik, så hadde ikke forbauset meg ^^ Neida, men det kan stemme at det var halloween, jeg husker ikke helt i farten når vi var der - bare at det var tett oppunder jul.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 10. januar 2013 #738 Skrevet 10. januar 2013 Hahah, jeg var ikke klar over at den mappen lå offentlig ^^ tabbe fra meg. Si i fra om jeg skal slette linken. Så gjør jeg det. Mye som er offentlig på profilen. Men så bare fort over, så bare biler og ei mappe med en katt. Så det skal vell være offentlig.
TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #739 Skrevet 10. januar 2013 Si i fra om jeg skal slette linken. Så gjør jeg det. Mye som er offentlig på profilen. Men så bare fort over, så bare biler og ei mappe med en katt. Så det skal vell være offentlig. det hadde vært fint om du gjorde det, så skal jeg fikse den selv straks jeg kommer meg hjem takk for heads up, forresten!
Ixnay Skrevet 10. januar 2013 #740 Skrevet 10. januar 2013 Hahah, jeg var ikke klar over at den mappen lå offentlig ^^ tabbe fra meg. Og til glede for oss, Ylvis junkies 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå