Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke husker helt hva som er fra hva. Men tror nok at hønsejakt og det der er fra "en konsert" og at det filharmonigreiene bare var no kortvarig. De hadde riktignok en kveld eller to i konserthuset i oslo også...men det var bare noen få ganger.

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

NRK har det sikkert i arkivet. Men det er grisedyrt å kjøpe arkivmateriale....

Jeg mener jeg har sett den konsertgreia live også, men det er jo så mange år siden, og da var jeg ikke så...eh...besatt som nå, hehe!

Endret av Rainbow81
Skrevet

De blir vel skremt hvis de finner ut om gærningene her inne;) Men jeg velger å tro at det er bedre med voksne fan som har vært fan i ti år, enn hylejentene på 13 :P

• Liker 2
Skrevet

Hadde muligens vært verdt å kjøpt en ylvispakke fra nrk. LOL. Absolutt norsk, tvt og et show eller to.

Skrevet

Hadde muligens vært verdt å kjøpt en ylvispakke fra nrk. LOL. Absolutt norsk, tvt og et show eller to.

Åååååh!! *drømme*

Ja, det får vi håpe at det er. Det må (om de skulle ramle borti tråden) være mer underholdende å lese at folk som er voksne har dilla, crush og *host* tenker på dem hele tida *host* enn om 12-åringer som sammenligner drømmen om å møte dem med drømmen om å møte Justin Bieber! :fnise:

Skrevet

Men 2’ern, er ikke det det som det finnes deler av på youtube, som er som en konsert med storband? Der de har "Kjempeform" og "Knipse med venstre" og det der? Som noen har lagt ut fra svensk tv tror jeg.

Hmmm, ene er fra NRK:

Haha, jeg elsker denne! "Få se kor høy du e" :hoho:

Også synes jeg denne er nyyydelig :rodmer:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet (endret)

Jeg er ny her. Og ønsker å skrive noe. Men aner ikke hva. så da skriver jeg bare noe slik at dere veit at jeg er her. Hvor gammel er dere? sånn ca.? Snubblet over forumet, så en kommentar hvor noen skrev at dere er eldre med fjortis-crush på ylvisgutta... For det er jeg også :D Okey jeg er ikke sååå gammel da, men føler meg litt for gammel til å ha en fjortiscrush... ja da har jeg skrevet noe :D

Endret av SnusmumrikkenXx
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Jeg skulle ønske noen har gamle klipp, noen få ligger på youtube. andre lå en liten stund og ble fjernet. Flaks for meg så laster jeg ned og lagrer alt jeg finner :D

synes egentlig at noen (mange) burde sende mail til NRK og Ylvis (eventuelt Concorde TV eller noe) å sende et lite ønske om reprise sending av noe av det gamle, altså det før Ylvis 3. Har så lyst til å se 1 og 2! Absolut Norsk, TVT og mye, mye annet. Irriterer meg når det ligger små rester etter gamle videoer og klipp på nettet, men selve filmene er slettet.

Skrevet

Nye her. Hvor gammel er dere? sånn ca.? Snubblet over forumet, så en kommentar hvor noen skrev at dere er eldre med fjortis-crush på ylvisgutta... For det er jeg også :D Okey jeg er ikke sååå gammel da, men føler meg litt for gammel til å ha en fjortiscrush

Jeg er 31. De fleste er vel i midten-slutten av tjueåra, og ned til 18. :)

Her har du 33 sider med Ylvis-babbel, enkelte sjeldne videoperler og mye crusheprat å kose deg med!

:velkommen:

Skrevet

Haha, jeg elsker denne! "Få se kor høy du e" :hoho:

Haha, ja! Og selv om jeg har sett den mange ganger oppdaga jeg først i går, etter at jeg leste noen av kommentarene under, at Vegard svarer "Kor gammel e du?? Lille vænn!! " :laugh:

Også synes jeg denne er nyyydelig :rodmer:

Tjihi, var det den du hørte på om kvelden en periode? :fnise:

Lurer på hvor mange klipp fra den forestillingen som ligger på youtube og hvorfor pokker ikke den/de som har lagt det ut har lagt ut alt!!

Jeg skulle ønske noen har gamle klipp, noen få ligger på youtube. andre lå en liten stund og ble fjernet. Flaks for meg så laster jeg ned og lagrer alt jeg finner :D

synes egentlig at noen (mange) burde sende mail til NRK og Ylvis (eventuelt Concorde TV eller noe) å sende et lite ønske om reprise sending av noe av det gamle, altså det før Ylvis 3. Har så lyst til å se 1 og 2! Absolut Norsk, TVT og mye, mye annet. Irriterer meg når det ligger små rester etter gamle videoer og klipp på nettet, men selve filmene er slettet.

Har du lasta ned noe gøy som er borte? Som du kan laste opp igjen? :Nikke:

De hadde sikkert tjent endel på å lage en samle-dvd med masse gamle klipp. Når man blir så dilla vil man jo se aaaalt!!

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Et spørsmål til: Hvordan fant dere ut om Ylvis? også hvor lenge siden? Hva var tenkte du om de da? kjekk? morsom?

Mitt svar: Enten Norges eller Nordens herligste, da det gikk på TV. Det vil si i 2007/2008. Jeg HATER menn med langt hår. Så om du har sett NH så kan du vell tenke deg hva mitt første inntrykk var. Men syntes de var morsomme og tullete, så jeg fulgte de videre. Men var ikke noe fan av de på den tiden. Så (å se, aner ikke om det skrives såg, så eller noe sånt) også da de var på Tv etter det (Hvem kan slå Ylvis og Ylvis møtter veggen). Inni alt dette så kjøpte jeg Ylvis 3, uten å tenke over det. Men så oppdaget jeg o-fag (podekast).. Den dagen ble jeg ylvis-frelst og ble en såkalt "fan". Tok frem den forglemte Ylvis 3 dvden og er nå en blodfan (sett de live, så er vell blodfan da).

Om du lurer; ja jeg har lite å gjøre og ingen vil høre på ylvis-maset.

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Haha, ja! Og selv om jeg har sett den mange ganger oppdaga jeg først i går, etter at jeg leste noen av kommentarene under, at Vegard svarer "Kor gammel e du?? Lille vænn!! " :laugh:

Tjihi, var det den du hørte på om kvelden en periode? :fnise:

Lurer på hvor mange klipp fra den forestillingen som ligger på youtube og hvorfor pokker ikke den/de som har lagt det ut har lagt ut alt!!

Har du lasta ned noe gøy som er borte? Som du kan laste opp igjen? :Nikke:

De hadde sikkert tjent endel på å lage en samle-dvd med masse gamle klipp. Når man blir så dilla vil man jo se aaaalt!!

Beklager lang "quote" men ja jeg trur jeg har en del som er godt gjemt og slettet. Men tørr ikke å laste opp. Lastet opp veldig mye Ylvis-filmer før. Men så fikk jeg en advarsel om bot, sletting, henging blablabla Var ikke en norsk film da, men lell. Så jeg ble vettskremt, nå legger jeg bare ut filmer av den døde katten min. Altså den levde da jeg filmet han, men nå er han død. Så er usikker på om jeg tørr. Men kan se igjennom det som jeg har og som ikke er der. Skal se igjennom alt. Mye er langt også. (tips: Ønsker du alle episodene av I kveld med ylvis - prøv piratebay) Har 331 filmer lagret på dataen *flau*

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Jeg er 31. De fleste er vel i midten-slutten av tjueåra, og ned til 18. :)

Her har du 33 sider med Ylvis-babbel, enkelte sjeldne videoperler og mye crusheprat å kose deg med!

:velkommen:

Tusen takk for en fin velkomst. Da passer vell jeg inn her da. Er 20 selv. Føler meg litt for gammel til å digge Ylvis. Men alt er lov når det er snakk om Ylvis :danse: <--- Vegard gjør akkurat slik under Ylvis 4! Artig

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Holder på å klipper sammen en liten film nå. Med en del småklipp fra gamle dager.

Som er fra forskjellige tv intervjuer, f.eks Senkveld. Så viser de et klipp på 30sek fra da de var yngre. Tar mye slikt å klipper sammen. Legger ut link når jeg er ferdig. En gave fra meg til dere.

• Liker 1
Skrevet

Et spørsmål til: Hvordan fant dere ut om Ylvis? også hvor lenge siden? Hva var tenkte du om de da? kjekk? morsom?

(...)

Jeg fant vel ut om dem omtrent da de starta opp nasjonalt (altså da de begynte å spille show i Oslo). Jeg så første Ylvis-showet live med foreldrene mine, og muligens det andre også, det er jeg jommen ikke helt sikker på. Jeg syns de var kjempemorsomme da, men ble vel ikke fan. Hvis de tilfeldigvis kom på tv så jeg på, men det var mer "de er kule", ikke noe mer enn det.

Jeg så av og til på "møter veggen" , "hvem kan slå..." og "...herligste", men det var også sånn at jeg bare syns de var skikkelig kule. Hørte også på O-fag inimellom. Så det var egentlig ikke før et lite stykke uti "I kveld med Ylvis" at det begynte å ta av. Etter et par episoder der. Da ble jeg mer og mer fan, og så så jeg Ylvis 4 i fjor høst..og i denne sesongen har det virkelig blitt eh...voldsomt. Nå hører jeg på O-fag i bilen, surrer på youtube etter klipp ofte og lurer på hvordan i alle dager jeg skal overleve til neste høst med å se noe nytt. Nå syns jeg de er utrolig kjekke og kule og fine og ekstremt talentfulle og....*puste*

OJ. Hvem fikk du advarsel av? Er nok tryggere å legge ut gamle ting enn nye ting, for de nye er nok mer rettighetsbelagt, mens småtteri som de har vært med på i "gamle dager" ikke er like big deal for produksjonsselskapene. I kveld med Ylvis sesong 1 har vi funnet på lovlig vis, det ligger på Funkenhauser sin Vimeo-side! 331 Ylvis-filer? Woha!!

Klart du passer inn! Det er som vi sier oppi her sikkert fint for dem å vite at de har fans som er litt eldre enn de aller yngste. De lager jo humor DE syns er gøy, og de er jo voksne sjøl! Jeg syns det er litt flaut siden jeg er på deres alder at jeg er SÅÅÅ fan, men så tenker jeg at det er jo bare gøy, så hvorfor være flau over noe som er gøy! :hoppe:

Ps: Hvis du ikke vil quote hele innlegg kan du gå inn i sitatet og slette det du ikke vil sitere, og la det du vil sitere stå igjen, så lenge kodene er på hver side av innlegget blir det riktig.

Om du lurer; ja jeg har lite å gjøre og ingen vil høre på ylvis-maset.

Da har du kommet til rett sted. Her samles vi som har veldig mye Ylvis i hodet, og som har venner og familie som begynner å bli en smule lei. :fnise: Jeg har heldigvis en kjæreste som er like dilla som meg, ellers hadde hun vel dumpa meg av sjalusi! haha!

Skrevet

Holder på å klipper sammen en liten film nå. Med en del småklipp fra gamle dager.

Som er fra forskjellige tv intervjuer, f.eks Senkveld. Så viser de et klipp på 30sek fra da de var yngre. Tar mye slikt å klipper sammen. Legger ut link når jeg er ferdig. En gave fra meg til dere.

:hoppendeglad:

Woooohooooo!! Tusentusentakk!

Skrevet

Jeg og mannen har fått billetter til Ylvis 4 i julegave, weeeeee!!

Vi skal jaggusøttenmeg sitte på fremste rad også! :bolledeig:

Skrevet

Jeg og mannen har fått billetter til Ylvis 4 i julegave, weeeeee!!

Vi skal jaggusøttenmeg sitte på fremste rad også! :bolledeig:

Wow, så kult!! :hoppe:

Første rad må jo bare bli superbra!!

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Da har du kommet til rett sted. Her samles vi som har veldig mye Ylvis i hodet, og som har venner og familie som begynner å bli en smule lei. :fnise: Jeg har heldigvis en kjæreste som er like dilla som meg, ellers hadde hun vel dumpa meg av sjalusi! haha!

Quoten øverst er en test. Men skulle skrive svar til deg. Men ja, jeg la ut noe fra MTV som lå ute på tuben i over et år før jeg ble "tatt". Ikke var det noe big deal heller. Men ble så redd at jeg slettet hele kontoen. Med mange ylvis klipp. *snufs* Er litt pinglete, vil jo ikke gjøre noe ulovlig, bare dele med andre. Men holder på å laste opp noe nå. Kommer snart nå, veldig snart. Nesten her.. Jeg er heldigvis ikke som de biber-fansa (veit at jeg skreiv det feil, men orker ikke å google det akkurat nå. Må ha hastigheten til å last opp filmen. Klarer aldri å skrive det rett!) Henger ikke opp bilder av de overalt, men digger det de gjør! Gleder meg til Ylvis 4 kommer på DVD *Hopper opp og ned* :danse: Jeg kom på noe! Jeg så at noen skrev at de vil se et klipp fra beat for beat? vell.. Det er et bittelite klipp fra da, i den videoen som kommer. :danse: <-- Den er så kul! Vegard jo.

Okey, nå glemte jeg hva du egentlig skrev... så må gå opp å lese det, først poster jeg dette. Ja, jeg har fått i meg for mye sukker og nikotin. Nei, jeg er ikke så vimsete til vanlig... trur jeg.. er ikke sikker. huff, ble sliten jeg..

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

*Daaa da daaaada DAA!!* Ehm... hvordan poster jeg en link på rett måte..

Funker den? Jaja.. Linken er der. :danse:
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...