Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jaaa! :hoho: Staaaaakar Vegard, jeg syntes så synd på ham da det var så tydelig at han IKKE ville si det! Og Bård koste seg så klart veldig. Mora tok det hele med knusende ro, egentlig :fnise: Hun er vel vant til litt av hvert fra de gutta hennes.

Jeg vedder på at hun hørte programmet og visste at det kom noe. De sa jo til og med "nå må du skru av hvis du hører på mamma" :fnise:

Jeg kan IKKE regne! Jeg husker bare at Sofie var ni og et halvt under IKMY i fjor, da var Bård 29. Så det er det jeg har regna ut fra, hehe! Hun sa hvertfall at hun var det da hun lagde sangteksten til dansebandlåta deres. Så hun bør være 10 og et halvt nå. Og hun Nora var da et og et halvt i 2006, mens han yngste er fire i år, sa han da de snakka om å være redde for at unga skulle begynne å snakke Oslo-dialekt. Hmmm, nå mista jeg tråden og tallene. Logikken min forsvant. Hadde han unge som 18-åring? Mens han fortsatt gikk på vgs? Jeg får ikke det til å gå opp med det ni og et halvt-greiene.

Du har rett i at hun sa at hun var 9 og et halvt, og det går jo ikke opp med at han var 18 :klo: Tror det må litt googling inn her. Jeg har heller aldri lest noe sted hvor gammel Nora er. Vet at minstemann ble født i 2009, så Nora må jo være et par år eldre enn det..

Rættogslæææth. :gjeiper: Det var voldsomt så myte de sa det før det ble straff for å slutte. Det var vel Vegard som begynte, og så ble Bård smitta, hehehe!

Hehe ja, det var Vegard som var verst. De hadde jo laget en rett og slett-kavalkade :fniser:

Edit: Her fant jeg noe. Dette er fra 19. september 2011, og der står det at Bård har "tre barn i alderen to, seks og ni år". Så da må Sofie være født i 2002 (hvilket betyr at Bård var 20), Nora i 2005 og lillegutt i 2009. Noen som vet hva gutten hans heter forresten?

Endret av Gjesten
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vedder på at hun hørte programmet og visste at det kom noe. De sa jo til og med "nå må du skru av hvis du hører på mamma" :fnise:

Hehe ja, det var Vegard som var verst. De hadde jo laget en rett og slett-kavalkade :fniser:

Ja, det gjorde hun sikkert, men FOR en ting å si til moren sin :fnise: Og så etterpå "jeg vil ikke vite det!" :hoho:

Ja, det er rett etter den kavalkaden at Vegard innser at han sier ræthåslæth eller noe sånt :fnise:

Åh, de har så mange morsomme spalter! Sæd og sex i rommet, for eksempel: "Han skal være i rommet i 6 måneder. Og da tenker jo vi på onanering, så klart." :fnise: Spesielt Bård er veldig opptatt av sex, og er til og med opptatt av hvor opptatt Vegard er av sex. "Er du glad i sex, Vegard?" "øhm, eh..." "for da bør du få deg ei skikkelig hårete dame, for hun har mye testosteron, og da har hun mer lyst på sex!"

...til og med sånne ting, som jeg sikkert ville syntes var veldig barnslig hvis det var hvem som helst andre, ja, til og med det er søtt når det er dem. :sjenert:

Endret av Dragonfly84
  • Liker 1
Skrevet

Hmm, kan minstemann være født sent i 2008? Siden Bård sa i år at han var fire? Sånn at han fylte tre etter at den artikkelen var publisert, og så fire i høst? (Hvis de leser dette, sorry for opphenget i barna deres sin alder, haha). Vet ikke hva gutten heter, lærte det med Nora i dag pga O-fag.

Skrevet (endret)

Hehe, ja, Bård er definitivt mer sexfiksert enn Vegard :fnise: Jeg synes av og til de overdriver litt akkurat der, "sæd og sex i rommet" er ikke min yndlingsspalte, for å si det sånn. Jeg er mye gladere i nerdetingene, og det er vel derfor jeg liker Vegard best og. Har liksom inntrykk av at han er den mest nerdete av de to. "1002 fantastiske facts" er mer min stil :laugh:

Nei, akkurat den var lett å finne på google. Minstemann er født 18. mai 2009 (se her f.eks.).

Endret av Gjesten
Skrevet

Hehe, ja, Bård er definitivt mer sexfiksert enn Vegard :fnise: Jeg synes av og til de overdriver litt akkurat der, "sæd og sex i rommet" er ikke min yndlingsspalte, for å si det sånn.

Nei, akkurat den var lett å finne på google. Minstemann er født 18. mai 2009.

Aha! Flink til å finne info, du! :) Hvorfor sa han at han er 4 nå da? Da er han jo bare tre (og et halvt). Jaja, hehe!

Jeg syns den spalten er morsom fordi den er så teit! :gjeiper: "Kan verdensrommet være en stor penispumpe?" Haha! Veldig barnslig, men derfor ganske morsomt!

Skrevet

Aha! Flink til å finne info, du! :) Hvorfor sa han at han er 4 nå da? Da er han jo bare tre (og et halvt). Jaja, hehe!

Når sa han at han var 4?

Skrevet (endret)

Når sa han at han var 4?

Da Pia Tjelta var der, og de snakka om dialekt, og han sa noe om at han var redd for at sønnen, som var fire år og en rolig bergenser, skulle begynne å snakke østlandsk og komme hjem en dag og si "skjer ’a!" :fnise:

Men kan jo hende han sa "snart fire". Eller noe. ;)

Endret av Rainbow81
Skrevet

Hmm, har de ikke lagt ut det klippet? *leter*

Skrevet

Hmm, har de ikke lagt ut det klippet? *leter*

Spørs, det er vel sjelden de legger ut studio-ting...

Det er når de tuller med at de vil smekke til unga om de kommer hjem og prater Østlandsk, eller om de ikke skarrer. Vegard illustrerer en slap-bevegelse og sier "rrrrrr" :gjeiper:

Skrevet

Jeg husker at de snakket om det, men jeg husker ikke hva som ble sagt. Vil ha klippet! :(

Skrevet

Jeg husker at de snakket om det, men jeg husker ikke hva som ble sagt. Vil ha klippet! :(

Det skjønner jeg. Kan ikke finne det, det eneste stedet jeg kan tenke meg er på TvNorge-sidene, men har ikke lyst til å betale bare for å se den ene sesongen når den første ikke ligger der lenger.

Men kan godt hende han sa "snart fire". Og Vegard sine er fire og seks eller noe?

"Noen" synger TUSENOGTO FANTASTISKE FAAAACTS YEEEAAAH i hodet mitt!!

Skrevet

Hmm trodde de var tre og fem, men mulig de har blitt fire og seks. Jeg vet ikke når på året noen av dem er født, så det er umulig å vite akkurat hvor gamle de er til enhver tid...

TUSENOGTO FANTASTISKE FACTS YEEEEEEEAH! Love it :hoho:

Skrevet

Det har du jommen meg rett i!

Nå fant jeg ut at sønnen til Bård heter Jens!

Sofie, Nora og Jens, altså.

Fant det her, en fanblogg som fikk intervjue dem i 2009. Heldige ungdommene. Det er litt slitsomt å lese, for det er så tettskrevet tekst. Men det er veldig artig, for de har tydeligvis brukt diktafon, så man "hører" dem veldig tydelig i teksten.

Skrevet

Aha, jeg lurte på om det var Jens, faktisk :gjeiper:

Mads er født 31. august 2009, så han er tre år gammel :) Emma er fem.

• Liker 1
Skrevet

Alt man kan finne ut på internett, altså! :)

Jeg drømte to drømmer om dem i natt igjen, jeg. Denne gangen var det Bård som hadde "hovedrollen", og i den ene fikk jeg en lang klem av ham mens han hadde på seg hetta si, mens i den andre satt kjæresten og jeg i en kafé mens vi skravla med dem, ettersom vi skulle ta fly med dem. Bård og jeg prata mest, mens kjæresten prata med Vegard, og noen fra nabobordet sniktok bilder av oss og blanda seg inn i samtalen. :fnise:

Skrevet

Haha! Jeg drømte om folka fra Modern Family i natt, mens du får drømme om Ylvis :sur::fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ja, men jeg ville så gjerne ha dem på ipoden så jeg kan høre på dem i bilen. .

Etter mye googling så har jeg nå funnet en løsning som funker hos meg (jeg bruker firefox). Jeg høyreklikker på linken og velger "lagre lenke som som". Legger dem der jeg vil ha dem. Høyreklikker og velger "åpne i itunes", da ligger den i itunes og da får jeg lagt den over til ipoden.

Ikke logisk for meg at det fungerer siden jeg bare lagret linken (så vidt jeg skjønte) men det fungerer! :danse:

Hurra :)

Så utrolig bra at du fikk det til! Jeg har forøvrig oppdaga at noen av dem er feildatert. 20. og 21. juli 2006 for eksempel. De må bytte dato, for det er N og O. Så da jeg hørte på det fikk jeg O før N. Det er mulig det er noe feil et annet sted også, for jeg hørte noe gærent da jeg hadde ipoden i bilen, men da fikk jeg ikke sjekka på skjermen.

Syns forøvrig Bård var veldig flink da han skulle ringe Color Line!! Også hørte jeg den med (stopp å lese nå hvis du ikke har hørt etter K), da de hadde en greie fra nett hvor alle skulle hoppe samtidig for å forandre jordas posisjon, og det viste seg å bare være tull. Vegard hadde ikke gjort bra nok research. Og Bård bare "beklager at Vegard finnes. Det er mamma sin feil". Hyggelig! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Syns forøvrig Bård var veldig flink da han skulle ringe Color Line!! Også hørte jeg den med (stopp å lese nå hvis du ikke har hørt etter K), da de hadde en greie fra nett hvor alle skulle hoppe samtidig for å forandre jordas posisjon, og det viste seg å bare være tull. Vegard hadde ikke gjort bra nok research. Og Bård bare "beklager at Vegard finnes. Det er mamma sin feil". Hyggelig! :fnise:

:skratte: Har hørt det! Hørte nettopp den der de sender fra fly. Artig sending, men litt slitsom å høre på ipod med propper i ørene, ble litt for mye støy. Men kult å høre Vegard i hans rette nerde-element :rodmer:

Skrevet (endret)

Jeg har bare kommet til P, så har ikke vært noe fly ennå. Gleder meg! Ler så godt av Bård sine nyheter om røynsla, utombels og masse andre random nynorskord. :fnise:

Angående Nitimen. De skrev på Facebook at de har hatt problemer med enkelte sendinger, så de ikke er lagt ut som podcasts, og at de skal prøve å få fiksa det. Så håper de får gjort det snart!

Endret av Rainbow81
Skrevet

Elsker nyhetene! Knakk sammen da de hadde funnet en av de savnede omkommet og ville ha en tilfeldig mor til å identifisere den drepte. "Alle mine sønner er i livet, men skal gjøre så godt jeg kan å for å se om det er en av mine".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...