Rainbow Skrevet 16. november 2012 #421 Skrevet 16. november 2012 Fantastisk! Det er så herlig at du finner sånne ting! Jeg blir veldig glad selv! Også begynte jeg å tenke...er de litt bakfulle her? Bård med hette på og litt sånn fjasete og rare. Hehe! Den kommentaren i starten er jo litt...spesiell, hehehe! Ikke sant. Det finnes ikke den ting Ylvisgutta ikke klarer. Blir huset nominert til Norges vakreste hjem, kan du banne på at de vinner! Hehehe, ja! Syns det var søtt og koselig hvordan Tv2 og God Morgen Norge lot henne, bloggen og hjemmet være i fokus her, og kun nevnte Vegard med fornavn, istedet for å ha han med på reportasjen eller nevne hvem hun er sammen med, for da hadde jo det tatt fokuset fra det fine hjemmet. Hun nevner det jo aldri i bloggen heller. Men håper det er "lov" å linke til det likevel, ettersom medier har gjort det før. Herreguuud så mye jobb det var med det huset!! Tøft at noen får det til, at det ikke blir sånn "skulle gjerne hatt det sånn, men det er så styr". Det ble faktisk sånn hun ville ha det! Herregud, så søte de var i den julevideoen, med snø i håret og fakler og hele pakka. Og det litt rare øyeblikket da Bård åpnet julegaven fra Magnus og ikke visste helt om han skulle gi ham en klem eller ikke. Jaaa, de er så søte! Også så sjarmerende i ullklær og snø og med hest og fakler....Savner dem allerede, jeg. Ylvis 4 har jo gått her i Oslo i et halvt år fra i fjor på denne tida, så kommer nok ikke hit igjen, hvertfall. Nå har jeg jo enda mer dilla enn da jeg så det, så det hadde vært gøy å se igjen! Best of-episodene blir lissom ikke det samme som å ha nye episoder å se fram til... Fiiiine gutta!
Lilleulv_ Skrevet 17. november 2012 #422 Skrevet 17. november 2012 Skapforelska i Vegard jeg også har dere sett den 4-stjerners middag-saken der de drakk seg fulle? :D
Gjesten Skrevet 17. november 2012 Forfatter #423 Skrevet 17. november 2012 Hehehe, ja! Syns det var søtt og koselig hvordan Tv2 og God Morgen Norge lot henne, bloggen og hjemmet være i fokus her, og kun nevnte Vegard med fornavn, istedet for å ha han med på reportasjen eller nevne hvem hun er sammen med, for da hadde jo det tatt fokuset fra det fine hjemmet. Hun nevner det jo aldri i bloggen heller. Men håper det er "lov" å linke til det likevel, ettersom medier har gjort det før. Herreguuud så mye jobb det var med det huset!! Ja, jeg har tenkt på det jeg og. Hun har sikkert bedt om det, og det skjønner jeg i grunnen godt. Hvis de hadde nevnt at denne "Vegard" faktisk var Ylvisåker, ville jo alle overskrifter lest "Vegard Ylvisåker har Norges vakreste hjem", når det i grunnen virker som det meste av det er Helenes arbeid. Angående å linke til bloggen, så er jeg litt delt selv, men alle mediene vet jo om den. Derimot stod det overalt at hun selv skrev i bloggen sin at de to skulle gifte seg, og det innlegget finnes ikke lenger, så det er godt mulig hun fjernet det nettopp fordi "feil" personer så det. Det er ikke sikkert hun var klar over at mediene kjente til bloggen hennes på det tidspunktet. Tøft at noen får det til, at det ikke blir sånn "skulle gjerne hatt det sånn, men det er så styr". Det ble faktisk sånn hun ville ha det! Ja, det er helt vanvittig godt gjennomført. Det er liksom ikke et hjørne i det huset som ikke står i stil med resten. Nå må jeg ærlig innrømme at jeg ikke kan fordra den måten de har valgt å innrede på, men hun får kjempecreds for arbeidet allikevel. Det må ha tatt enorme mengder tid og krefter. Ylvis 4 har jo gått her i Oslo i et halvt år fra i fjor på denne tida, så kommer nok ikke hit igjen, hvertfall. Nå har jeg jo enda mer dilla enn da jeg så det, så det hadde vært gøy å se igjen! Og jeg som gikk glipp av det Hvis de kommer igjen har jeg kjempelyst til å få sett den! 1
Gjesten Skrevet 17. november 2012 Forfatter #424 Skrevet 17. november 2012 Skapforelska i Vegard jeg også har dere sett den 4-stjerners middag-saken der de drakk seg fulle? :D http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=698454&st=380&p=11804743&#entry11804743
Gjesten Skrevet 17. november 2012 Forfatter #425 Skrevet 17. november 2012 Rainbow: Har du forresten fått svar av NRK? Jeg har såå lyst på den podcasten med alle O-fagepisodene!
TVV Skrevet 17. november 2012 #426 Skrevet 17. november 2012 Hjemmet deres er så utrolig vakkert! Utrolig hvor handyman Vegard faktsk er da! Designer og bygger og alt. Synes også det er kjempebra at de ikke nevner navnet hans, men Helene fikk dessverre litt tyn for det likevel. Mamma leser interiørblogger og også Helene sin, og da hun vant fikk hun dessverre, i følge mamma, mange spydige kommentarer som "ja, det er jo ikke alle som har en så rik mann som kan betale for alt det der" og sånn. Synes det er veldig dårlig. De har da virkelig klart å lage et flott hjem og skal bli premiert for det uansett om mannen er kjent eller ei. Må bare slenge på at jeg synes Helene er så vakker. Husker jeg så henne etter premieren på IKMY og det var om å se en engel. Og Emma er så lik Vegard, kjempesøtt! Appropo gjemte saker, har dere sett denne: http://www.nordiskemediedager.no/nett-tv/index.php?channel=Studentreportasjer#v_33ce54ed-80ec-47f6-8d27-a04f010979e0 Elsker den! Kryddergutten 1
Gjesten Skrevet 17. november 2012 Forfatter #427 Skrevet 17. november 2012 HAHA det intervjuet hadde jeg ikke sett! De er jo helt sinnsyke på å improvisere Jeg visste ikke at Helene hadde fått tyn for det der, men det synes jeg er helt på trynet. Det er da mange som har penger, og det er klart at hvor mye penger de legger i det vil påvirke resultatet, men det er jo masse kreativitet og gode ideer der. Hun kjøper jo nesten alt brukt også, så det er ikke som om de farter rundt i kjempedyre interiørbutikker. 1
TVV Skrevet 17. november 2012 #428 Skrevet 17. november 2012 Haha, det ble lagt ut i våres, de var med på Nordiske Mediedager Jeg elsker det intervjuet! Husker det var så deilig å se det, fordi da var det så lengesiden jeg hadde sett noe av dem, så kommer dette! Det blir sykt kickass baby, yeah! Synes også det blir helt feil! Som du sier finner hun mye på Finn og andre bruktmarkeder, og unasett skal det ikke ha noe betydning om du har mye penger eller ei..
Rainbow Skrevet 17. november 2012 #429 Skrevet 17. november 2012 (endret) Skapforelska i Vegard jeg også har dere sett den 4-stjerners middag-saken der de drakk seg fulle? :D Det har vi! Syns de var tøffe som turte å vise det på tv, det var jo ikke så...eh...pent! Rainbow: Har du forresten fått svar av NRK? Jeg har såå lyst på den podcasten med alle O-fagepisodene! Nei, ikke fått noe svar. Fikk sånn standardmelding på nettsida der jeg sendte mail om at det tidvis kunne være lang svartid. Men har også spurt om podcasten fra Nitimen flere steder, og ikke fått svar. Kanskje de har måttet fjerne O-fag fordi de har noe rettighetsproblemer nå med musikken. Jeg blir så irritert på sånt, at ting blir borte. Har funnet mye på gamle NRK-sider som ikke finnes lenger. Sånn at jeg tror jeg skal få se noe gøy og gammalt, også funker ikke linkene lenger. Grrrrr..... Samme på tv2. Mange steder er videoene erstattet med tekstintervjuer som tidligere sto under videoene. Som denne. Søtt intervju, da. Selv om jeg gjerne skulle sett/hørt det. Mamma leser interiørblogger og også Helene sin, og da hun vant fikk hun dessverre, i følge mamma, mange spydige kommentarer som "ja, det er jo ikke alle som har en så rik mann som kan betale for alt det der" og sånn. Synes det er veldig dårlig. De har da virkelig klart å lage et flott hjem og skal bli premiert for det uansett om mannen er kjent eller ei. Må bare slenge på at jeg synes Helene er så vakker. Husker jeg så henne etter premieren på IKMY og det var om å se en engel. Så utrolig dårlig av folk! Det er jo tydelig at hun for det første nesten bare bruker Finn.no og bruktbutikker, og for det andre...skal man lissom ikke få lov til å gjøre det fint eller få creds for det når mannen er kjent/tjener mye penger? Herregud så smålig. Jeg hadde vel ikke likt å bo i sånn stil selv, men syns det er utrolig imponerende å fikse og ordne sånn fra grunnen av, gjøre nesten alt selv og virkelig ned til hver minste detalj gjennomføre det helt perfekt. Syns det var søtt å lese sånne små anekdoter om ting hun ordna som han ikke likte, sånn "han skjønner ikke hvorfor jeg skal pakke inn tven" og at de flytter brannslukningsapparatet inn og ut av kottet. Håper ikke det å skrive om det føles som invadering av privatlivet. De er jo så søte! Så koselig at du så henne på premieren! Virker ikke som det IKMY i morra. Bare onsdag. Trodde det skulle være Best of på søndag og onsdag, men det er det tydeligvis ikke... Edit: Tusen takk for superkul link til det studentintervjuet! Elsker å finne/få tak i nye og skjulte klipp! Endret 17. november 2012 av Rainbow81
Gjesten Skrevet 17. november 2012 Forfatter #430 Skrevet 17. november 2012 (endret) Syns det var søtt å lese sånne små anekdoter om ting hun ordna som han ikke likte, sånn "han skjønner ikke hvorfor jeg skal pakke inn tven" og at de flytter brannslukningsapparatet inn og ut av kottet. Jaa, det var søtt med brannslukningsapparatet Det intervjuet du la ut nå har jeg faktisk nylig sett filmen til et sted, så det finnes faktisk. Skal se om jeg kan lete det frem en dag jeg har tid Endret 17. november 2012 av Gjesten
Rainbow Skrevet 18. november 2012 #431 Skrevet 18. november 2012 Det intervjuet du la ut nå har jeg faktisk nylig sett filmen til et sted, så det finnes faktisk. Skal se om jeg kan lete det frem en dag jeg har tid Oh, kult! Det med Vegard som får nappa øyebrynene fant jeg sånn, at det var artikkel uten film et sted, og et annet sted lå filmen. Så kanskje det er sånn med mange av filene deres. Huff, ser ikke ut som vi noengang får tak i O-fag-podcastene. Jeg har ikke fått noe svar, men fikk opp litt info plutselig i Itunes... LITT ligger jo på youtube, men med mindre noen private har publisert det har NRK fjerna det pga konflikten de er i med tillatelse til å publisere musikk. De har rett og slett gjort det enkelt for seg selv ved å fjerne alle podcaster fra før nyttår, og så legge ut alle fra i år uten musikk. Ikke at det har gjort noe med den Nitimen-greia fra forrige uke... Skjermbilde fra Itunes:
TheHairyToothfairy Skrevet 18. november 2012 #432 Skrevet 18. november 2012 har dere vært snille idag? skal jeg se om jeg finner noe gøy og ukjent? 1
TVV Skrevet 18. november 2012 #433 Skrevet 18. november 2012 Så rart o-fagpodcastene er borte! Lastet de jo ned i fjor vinter. Har ikke alle, men flesteparten av dem, men jeg vet ikke om jeg får gitt det til dere på noen måte? Har også sett filmen av det intervjuet for ikke så lenge siden, så det kan hende det fortsatt finnes et sted Hater at ting blir borte! Det er masse gamle intervjuer og artikler fra da de jobbet i NRK og var med i Beat for Beat også, men alle filmene er jo borte
Rainbow Skrevet 18. november 2012 #434 Skrevet 18. november 2012 har dere vært snille idag? skal jeg se om jeg finner noe gøy og ukjent? Jaaaaa!! Snille mannen! (Som bytter nick nesten så ofte at det ikke går an å følge med, hihi)
Rainbow Skrevet 18. november 2012 #435 Skrevet 18. november 2012 Så rart o-fagpodcastene er borte! Lastet de jo ned i fjor vinter. Har ikke alle, men flesteparten av dem, men jeg vet ikke om jeg får gitt det til dere på noen måte? Har også sett filmen av det intervjuet for ikke så lenge siden, så det kan hende det fortsatt finnes et sted Hater at ting blir borte! Det er masse gamle intervjuer og artikler fra da de jobbet i NRK og var med i Beat for Beat også, men alle filmene er jo borte Hmmm, nei, vet ikke hvordan det skulle gå til, laste dem opp et sted? Men hvordan? Ikke så teknisk av meg på sånne ting... Utrolig irriterende at ting forsvinner sånn. Ligger så mange gamle NRK-sider ute, der ingen linker funker. Husker jeg hørte på O-fag i perioder, men tenkte ikke på å laste ned podcastene.
TheHairyToothfairy Skrevet 18. november 2012 #436 Skrevet 18. november 2012 (endret) gledesdreperen jack tok det vekk :/ Endret 19. november 2012 av JackCrews 1
Gjesten Skrevet 18. november 2012 Forfatter #437 Skrevet 18. november 2012 linken blir kun å ligge i kort tid. Takk Herlig bilde av Vegard
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #438 Skrevet 18. november 2012 Er ett bilde ja? Eller skal det være en link der og? Anonym poster: ce7213aeb5f5f937ac6909b5f3812b4a
Gjesten Skrevet 18. november 2012 Forfatter #439 Skrevet 18. november 2012 Forresten, jeg søkte opp Ylvis i iTunes store, og der fant jeg noen gratis podcaster
Rainbow Skrevet 18. november 2012 #440 Skrevet 18. november 2012 Woho, så kult, mange av de podcastene er jo til og med lange!! Gleder meg til å høre på dem!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå