Gå til innhold

Islam og muslimer

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv blant de mest fredelige og fromme?

Disse er ikke fredelige og fromme. Når de sier at de ikke vil spre islam med sverdet og at de ikke støtter vold, så er det bare en løgn som skal bidra til at det blir vanskeligere å forby organisasjonen. De er kanskje forstokkede religiøse fantaster, men direkte DUMME i en strategisk betydning er de ikke.

Denne organisasjonen er i sitt hjerte en terrororganisasjon, og burde vært forbudt, akkurat som vi burde forby Profetens Ummah. De står for det samme, og beviser det gjennom sin rekruttering til Al Quaida-støttede islamistgrupper i Syria.

Skrevet

Ja, det blir temmelig tåpelig å sette muslimer og jøder i samme bås når det gjelder utvikling. Hvis det er noen som har fulgt med i samfunnsutviklingen så er det jo jødene – de har generelt høy utdanning, Israel har masse høyteknologi, irrigasjonsteknologi osv. Det er et lite mindretall av jøder som lever veldig konservativt og strengt, de fleste er kombinerer tro og livet i 2012 uten problemer. Og jødisk kultur har alltid lagt veldig stor vekt på læring, på en helt annen måte en islam. Dessverre er det mange islamske ledere, både statsoverhoder og religiøse ledere, som faktisk foretrekker at folk ikke er utdannete, for da er de lettere å få med på forskjellige ting, enten det er protester mot vesten eller andre ting. Trist.

Anonym poster: 82130155635b36e359a51da920945d8a

Rimelig naivt å innbille seg at jødene ikke har sine svin på skogen. Selv om de ikke spiser gris ;) hehe

Skrevet

Du misforstår med vilje, idag kan man kjøre bil gjennom europa uten pass, det kunne man ikke for ti år siden, dengang var det passkontroll mellom danmark- tyskland, frankrike - spania grenseovergaen.

Ja det passet er så innmari slitsomt å ha med....

Skrevet

Rimelig naivt å innbille seg at jødene ikke har sine svin på skogen. Selv om de ikke spiser gris ;) hehe

Jødene benyttet seg av konsentrasjonsleire til å plassere tyskere i etter krigen. Polen har bedt Israel om å få utlevert (gamle) jødiske leirledere fra Israel. Israel har nektet. Noe som er rart, de er jo ellers så opptatt av å ta tyskere som har vært leirledere.

Jødene har sine svin på skogen, ja. Det har nordmenn også (vi sendte våre jødiske landsmenn til å dø i konsentrasjonsleire uten å bry oss det spor - "de var jo bare jøder"). Jeg tror man kan peke finger på de fleste folk.

Mosouene må være et av få folk som kan slippe unna (matriarkisk folk i Kina).

Anonym poster: 1838eead4f30d237f7bd05bb1d630aa8

Skrevet

Hvis det å motta Nobelpriser er å ha svin på skogen, ja da har de mange!

Nobel Prizes have been awarded to 838 individuals, of whom at least 22% were Jews, although Jews comprise less than 0.2% of the world's population.

http://en.wikipedia....Nobel_laureates

Anonym poster: 2414fc5339a17d7265c4833638c4af09

• Liker 1
Skrevet

Jødene benyttet seg av konsentrasjonsleire til å plassere tyskere i etter krigen. Polen har bedt Israel om å få utlevert (gamle) jødiske leirledere fra Israel. Israel har nektet. Noe som er rart, de er jo ellers så opptatt av å ta tyskere som har vært leirledere.

Jødene har sine svin på skogen, ja. Det har nordmenn også (vi sendte våre jødiske landsmenn til å dø i konsentrasjonsleire uten å bry oss det spor - "de var jo bare jøder"). Jeg tror man kan peke finger på de fleste folk.

Mosouene må være et av få folk som kan slippe unna (matriarkisk folk i Kina).

Mennesket er seg selv likt, ja.

Skrevet

Hvis det å motta Nobelpriser er å ha svin på skogen, ja da har de mange!

http://en.wikipedia....Nobel_laureates

Anonym poster: 2414fc5339a17d7265c4833638c4af09

Selv om man kan få Nobels "fredspris" på sine gamle dager for å ha slaktet folk i sine yngre år; ja, så vil jeg faktisk påstå at man har sine svin på skogen.

• Liker 1
Skrevet

Mennesket er seg selv likt, ja.

Og her er dokumentasjon, før jeg blir anklaget for å være en jødehater (det er jeg ikke, faktisk har jeg veldig høy respekt for jødene, de har tålt enormt mye og vært gjennom mye, det er et sterkt folkeslag - men dermed ikke sagt at jeg vender øynene vekk når en jøde gjør faenskap bare fordi vedkommende er jøde):

http://www.amazon.com/An-Eye-Sought-Revenge-Holocaust/dp/0967569109

(Skrevet av en - nettopp - jøde)

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4659985.stm

Skrevet

Og her er dokumentasjon, før jeg blir anklaget for å være en jødehater (det er jeg ikke, faktisk har jeg veldig høy respekt for jødene, de har tålt enormt mye og vært gjennom mye, det er et sterkt folkeslag - men dermed ikke sagt at jeg vender øynene vekk når en jøde gjør faenskap bare fordi vedkommende er jøde):

http://www.amazon.co...t/dp/0967569109

(Skrevet av en - nettopp - jøde)

http://news.bbc.co.u...ope/4659985.stm

Ja, folk skal måtte ta ansvar for sine handlinger. Uavhengig av hvilken folkegruppe man tilhører.

Helt korrekt. Alt annet er uakseptabelt.

Skrevet

Mitt innlegg var ikke for å si at jøder er perfekte – det var et svar på et innlegg som mente at kristne hadde «utviklet seg» mens jøder og muslimer ikke hadde det. Mitt svar var at jødene har vært kjennetegnet av fokus på læring, utvikling osv. og at de er minst like moderne som kristne. Selvfølgelig er det noen som lever veldig strengt men det er det jo av kristne også.

Anonym poster: 82130155635b36e359a51da920945d8a

Skrevet

Mitt svar var at jødene har vært kjennetegnet av fokus på læring, utvikling osv. og at de er minst like moderne som kristne.

Ja da. Jødene i Israel er jo veldig moderne de. :rolleyes:

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja da. Jødene i Israel er jo veldig moderne de. :rolleyes:

jødene i israel tells ikke. de lever ikke i et sivilisert land
Skrevet

jødene i israel tells ikke. de lever ikke i et sivilisert land

Veldig mange jøder har ihvertfall flyttet til dette usiviliserte (hjem)landet.

Skrevet

Det finnes ingen moderate muslimer. Alle muslimer bærer Islam's sanne politiske radikale fascisme,nazisme,selv om mennesker oppfatter ulikt og praktiserer ulikt.

I dag vet vi at alle lærene innen Islam har et felles mål å overta alle regjeringer i verden og utrydde alle andre tros retninger og vantro(ikke muslimer), slik at alle mennesker blir underlagt islam kontrollerende og fascistiske lover. For å oppnå dette må også demokrati og ytringsfrihet utryddes slik vi ofte ser og har sett muslimer har demonstrert mot også i våre vestlige land.

At det finnes moderate,sækulære,ekstreme,eller radikale muslimer er også en myte basert på løgner, fordi det bare finnes et islam og de fascistsike og nazistsike ordrene i Koranen er nedfelt som påbudte plikter for alle som kaller seg muslimer og dermed er medlemmer av islam er nødt til å forholde seg til. Selvsagt finnes det muslimer som oppører seg ulikt og praktiserer ulikt eller mangler kunnskap om islam men det har i seg selv ingen betydning fordi det er målet til islam som har betydning og enten man er passiv eller aktiv muslim så støtter alle muslimer opp om dette målet:

Se også:

Påbudte plikter til alle muslimer:

https://sites.google...kbedrag/plikten

EN NY ADVARSEL OM ISLAM TIL DET NORSKE FOLK

https://sites.google...orge/nyheter/74

Skrevet

Internt, i Noreg, vil det demografiske problemet ikkje gjelde overbefolkning. Men dersom integrasjonen av dei nye innvandrargruppene ikkje vert vellykka, slik at visse klart synlege folkegrupper held oppe ein partikulær kollektiv identitet, og at dette samtidig inneber at dei har ein klart høgare fertilitet enn resten av befolkninga, så er det grunn til å rekne med, ut frå våre bedrøvelege erfaringar med homo sapiens, at vi kan stå framfor framtidige konfliktar som ingen ville vere tente med.

Skrevet

Jadadu. Det er sikkert det de fleste muslimer vil; ta over.

Ekstreme mennesker er ekstreme mennesker, og de holdes heldigvis øye med, såvidt jeg har forstått.

At du påstår at det alle muslimer vil er å "ta over" er bare latterlig.

• Liker 2
Skrevet

Det finnes ingen moderate muslimer. Alle muslimer bærer Islam's sanne politiske radikale fascisme,nazisme,selv om mennesker oppfatter ulikt og praktiserer ulikt.

I dag vet vi at alle lærene innen Islam har et felles mål å overta alle regjeringer i verden og utrydde alle andre tros retninger og vantro(ikke muslimer), slik at alle mennesker blir underlagt islam kontrollerende og fascistiske lover. For å oppnå dette må også demokrati og ytringsfrihet utryddes slik vi ofte ser og har sett muslimer har demonstrert mot også i våre vestlige land.

At det finnes moderate,sækulære,ekstreme,eller radikale muslimer er også en myte basert på løgner, fordi det bare finnes et islam og de fascistsike og nazistsike ordrene i Koranen er nedfelt som påbudte plikter for alle som kaller seg muslimer og dermed er medlemmer av islam er nødt til å forholde seg til. Selvsagt finnes det muslimer som oppører seg ulikt og praktiserer ulikt eller mangler kunnskap om islam men det har i seg selv ingen betydning fordi det er målet til islam som har betydning og enten man er passiv eller aktiv muslim så støtter alle muslimer opp om dette målet:

Se også:

Påbudte plikter til alle muslimer:

https://sites.google...kbedrag/plikten

EN NY ADVARSEL OM ISLAM TIL DET NORSKE FOLK

https://sites.google...orge/nyheter/74

sukk. når skal psykisk ustabile pyser som deg lære seg å holde seg vekk fra internett.

det verste er jo at det er sånne med fanatiske vrangforestillinger som anklager de med fanatiske overtroer for å ødelegge verden. sukk. når skal de vanlige av oss få en sjans til å ikke høre på svadaen til disse fanatikerne.

Anonym poster: 3e6fb56501b0d3ad1080433a0895c3c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...