Gå til innhold

Islam og muslimer

Fremhevede innlegg

Skrevet

du må jo har store prob med deg selv.du kan jo ikke vaære helt norsk i blodet ditt.fordi en ekte norsk norsk er uren,ikke bladet to menesker slag

dnu må vræ stor prblme du osgå sm er en etke naiszit go ikek hra lræt å srkvive edna xDDD

Hva er det egentlig du sier? At en ekte norsk er uren? Strider ikke det litt imot det nazistiske tankegodset ditt egentlig? Jeg trodde liksom vi, den ariske rase var det absolutte perfekte mennesket, eller tar jeg feil? I så fall må du gjerne korrigere meg.

SERIØST; Nei, jeg er ikke "helt norsk i blodet". INGEN i Norge er helt "norsk i blodet" fordi det ikke finnes noe som heter det. Grenser er kunstige og er bare konstruksjoner i vår bevissthet. I den virkelige verden flytter folk på seg, og formerer seg naturlig med folk fra andre steder. Finner, svensker, tyskere, samer osv. er alle sammen GODT blandet inn i såkalte "etniske" nordmenn. Den "rene" nordmannen er en konstruksjon i hodet ditt som ikke finnes i den virkelige verden, dette vet du forbannet godt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

flott. rasistene har kommet på banen igjen. ikke EN diskusjon er mulig her lenger uten at sånne folk gjennomsyrer diskusjonen med feighet.

Anonym poster: f13137c870a368b576e08cbe56ff6be3

Nå er det på tide at samtlige her på KG får lære seg betydningen av rasist! Er det virkelig mulig??

Anonym poster: c7202b57dc34146b1af486cd3e7ddb52

Skrevet

Nå er det på tide at samtlige her på KG får lære seg betydningen av rasist! Er det virkelig mulig??

Anonym poster: c7202b57dc34146b1af486cd3e7ddb52

Jeg synes han fyren over her som snakker om raserenhet osv. kvalifiserer godt til min definisjon i alle fall.

• Liker 1
Skrevet

dnu må vræ stor prblme du osgå sm er en etke naiszit go ikek hra lræt å srkvive edna xDDD

Hva er det egentlig du sier? At en ekte norsk er uren? Strider ikke det litt imot det nazistiske tankegodset ditt egentlig? Jeg trodde liksom vi, den ariske rase var det absolutte perfekte mennesket, eller tar jeg feil? I så fall må du gjerne korrigere meg.

SERIØST; Nei, jeg er ikke "helt norsk i blodet". INGEN i Norge er helt "norsk i blodet" fordi det ikke finnes noe som heter det. Grenser er kunstige og er bare konstruksjoner i vår bevissthet. I den virkelige verden flytter folk på seg, og formerer seg naturlig med folk fra andre steder. Finner, svensker, tyskere, samer osv. er alle sammen GODT blandet inn i såkalte "etniske" nordmenn. Den "rene" nordmannen er en konstruksjon i hodet ditt som ikke finnes i den virkelige verden, dette vet du forbannet godt.

da er du ikke norsk,-)bare halvt :danse:
Skrevet

da er du ikke norsk,-)bare halvt :danse:

...det samme gjelder deg, kjære.

Og du svarer ikke på noen spørsmål, du kommer bare med anti-islamsk-propaganda og reklame for NDL, og får deg selv til å se latterlig ut når du ikke engang har noen motargumenter.

Lykke til med den, du, fint å se at fordommene mine mot NDL o.l. stemmer.

• Liker 1
Skrevet

...det samme gjelder deg, kjære.

Og du svarer ikke på noen spørsmål, du kommer bare med anti-islamsk-propaganda og reklame for NDL, og får deg selv til å se latterlig ut når du ikke engang har noen motargumenter.

Lykke til med den, du, fint å se at fordommene mine mot NDL o.l. stemmer.

JEG ER EN EKTE VIKING
Skrevet

JEG ER EN EKTE VIKING

Og hvor kom vikingene fra, ingensteds?

Hvor startet utvandringen igjen...?

Og du har ennå ikke svart på noen spørsmål heller.

Skrevet

JEG ER EN EKTE VIKING

Da ville du ikke ha kalt deg en viking. Viking er noe man gjør, ikke noe man er.

På vikingtiden ble folk drept, voldtatt, rundjulet og rundstjålet uten noe annet mål enn for å skape makt. Tor har for øvrig mye til felles med den Allah du ser for deg i fordommene dine. Drep og dø i krig, det er det som er ærbart.

Anonym poster: 1838eead4f30d237f7bd05bb1d630aa8

• Liker 1
Skrevet

Da ville du ikke ha kalt deg en viking. Viking er noe man gjør, ikke noe man er.

På vikingtiden ble folk drept, voldtatt, rundjulet og rundstjålet uten noe annet mål enn for å skape makt. Tor har for øvrig mye til felles med den Allah du ser for deg i fordommene dine. Drep og dø i krig, det er det som er ærbart.

Islam betyr ikke ”fred”!

At islam skulle bety fred, er vel en av de største løgnene som serveres. Historien er ikke til å ta feil av. Se på terroren i Afghanistan, i Pakistan, i Sudan og i Irak. Muslimer slakter andre muslimer.

Selv om det ikke lenger blir nevnt i lærebøkene våre, er det slik at islamske armeer har prøvd å erobre Europa flere ganger. Likevel påstår de at islam er en fredelig religion. Men framstøtene etter år 632 skjedde med sverd og slag. Okkupasjon av land i alle retninger foregikk i mer enn 350 år før noen korsfarer hadde løftet et eneste sverd.

Les mer...

Muslimer drev i 300 år slavehandel med 1,2 millioner europeere - hvorfor ties dette i hjel?

Muslimer står for grusomme drap daglig rundt om i verden

Vil den islamske terrorismen gå over av seg selv?

Hellig krig - jihad

”egentlig hater jeg deg, men jeg later som om jeg er din venn” (fra boka Sverige: Problemet feies under teppet. Det er ikke lov å snakke om. Se Tystnaden...

Koranen sier om kamp

Osama bin Laden sa...

Det er feil å si at alle muslimer er terrorister, men det er riktig å si at størstedelen av terroristene er muslimer.

Løgnens plass i islam

Løgn er en strategi som Muhammed brukte og forsvarte, som er tillatt å bruke mot ”de vantro”. Derfor må vi lære av historien og møte utsagn fra islam med skepsis.

Ta f. eks. bildet av franskmannen med grisetryne, som ble brukt for å hisse opp muslimer i f.m karikaturtegningene. Dette hadde ingen ting med tegningene å gjøre, men var en manipulering for å piske opp stemningen.

Se Walid al-Kubaisis film om det muslimske brorskapet

Islamismens trussel

Deres propaganda (islam.no) og vår uvitenhet er en farlig kombinasjon

Hat_s3.png

Koranen sier om kamp:

”Bekjemp dem som ikke tror på Allah og Dommens dag..” (9:29)

”Vi skal kaste skrekk i de vantros hjerter…” (3:144)

”Om dere drepes eller dør for Allahs sak, så er tilgivelse og nåde fra Allah bedre enn det dere samler i hop.” (3:151) (hellig krig)

Hva mer sier Koranen?

Islam betyr ikke ”fred”!

Muslimene satte over til Gibraltar i 711 og ekspanderte derfra. Dersom Charles Martel hadde tapt ved Poitiers i 832, ville Europa etter alt å dømme vært islamsk i dag. Det tok nesten åtte hundre år å frigjøre Spania fra den islamske okkupasjonen. I 1492 var en epoke over, i alle fall foreløpig. 1)

Så var det dronning Tamara som jaget islamistene ut av Georgia og det meste av Kaukasus på 1100-tallet. Så var det prins Lazar av Serbia som falt i forsvaret av Kosovo i 1389. Så var det Jean de Valetta som ledet forsvaret av Malta i 1565. Det siste spektakulære forsøket på å presse islam inn i Europa, var ved Wien i 1683. Ettersom Europa den gang forsto hva som sto på spill, stilte alle europeiske makter opp, unntatt Frankrike. Særlig polakkene kjempet heroisk.

Islam betyr ikke ”fred”!

I dag er Spania i ferd med å gå tapt. Islamske terrorister tok livet av 191 mennesker i Madrid den 11.3.2004. De greide med det å skremme det spanske folket og avgjøre utfallet av det spanske valget. Spania er blitt gissel. Den spanske regjeringen legger til rette for muslimske interesser på bred front gjennom ny lovgivning.

Hvem blir det neste? Trolig Frankrike. Muslimene nærmer seg 15 prosent av totalen, og Frankrike vakler. Et offisielt estimat viser at omkring 50.000 franskmenn (mest kvinner!) konverterer til islam hvert år. Frankrike vil lett kunne få muslimsk flertall innen 25 år.

Amsterdam og Rotterdam har allerede fått muslimsk flertall i aldersgruppa under 23 år. I Oslo er enkelte bydeler 30 prosent muslimske.

Militante islamister dreper sivile uten varsel, desto flere jo bedre. I 1982 ofret 241 franske og amerikanske soldater livet på fredsoppdrag i Beirut. I 1988 gikk det med 278 passasjerer da et fly fra PanAm eksploderte i lufta rett over Lockerbie i Skottland. Året etter døde 270 menneker da et fransk fly styrtet i Nigerørkenen. I 1990 ble 29 blåst i lufta ved Buenos Aires. I 1998 var det fryktelige massakrer i Nairobi og Dar-es-Salaam, der det døde mer enn 250 mennesker.

Utsiktene blir ikke bedre. Terroren i London 7.7.2005 fikk hårene til å reise seg på de fleste. Ugjerningene ble utført av innfødte britiske borgere. De tok livet av over 50 mennesker og såret 700 andre. De kriminelle var av pakistansk opphav. London-terroristene var ikke stakkarslige fattigfolk. De ble sett på som vennlige og intelligente personer som var godt integrerte i det britiske samfunnet. Likevel avskydde disse kriminelle ungdommene det britiske samfunnet som hadde gitt foreldrene deres et bedre liv. De var fascinert av imamer som Omar Bakri Mohammed, som stadig proklamerer at ”en dag vil muslimene erobre det hvite hus i Washington, og så styre verden”.

The International Institute for Strategic Studies hevder at det i dag finnes omkring 18.000 terrorister som er opplært av al-Qaida.

Vi glemmer heller ikke den fryktelige 11. september 2001. Denne ekstrem kyniske udåden førte til jubel og applaus i de muslimske gettoene rundt Amsterdam, Brüssel, Köln, Paris, Stockholm og Torino. Til og med hurrarop og glede i multikulturelle klasserom i Oslo.

Islam betyr ikke ”fred”!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1) Utdrag fra Hallgrim Berg: Amerikabrevet: Europa i fare. Koloritt forlag, 2007.

<a name="Den islamske terrorismen vil ikke gå over av seg selv">Vil den islamske terrorismen gå over av seg selv?

Den islamske terrorismen vil ikke gå over av seg selv. I dag fins det mer enn tusen nettsider med jihad og hellig krig som tema. De gir oppskrifter på hvordan unge og voksne skal kidnappes, hvordan man best skjærer over halsen på et menneske, og hvordan man lager effektive bomber.

Terrorismen vil fortsette så lenge den arabisk-islamske kulturen fortsetter å være slik den er.

(Hallgrim Berg: Amerikabrevet: Europa i fare. Koloritt forlag, 2007).

Osama bin Laden sa...

Osama bin Laden la for flere år siden ut sitt visjonære budskap i en video:

”De skjønner ikke, de vil ikke skjønne, at en omvendt korsferd har begynt. Det er en religiøs krig som de kaller Jihad, Hellig Krig. De skjønner ikke, de vil ikke skjønne, at for disse nye korsfarerne er Vesten en verden som skal bli erobret og bli underkastet islam”.

Skrevet

Rasisme? 007.gif?template=av-155&colorScheme=green&header=headers1&button=buttons1

Kritiske holdninger er ikke rasisme

Islam er ingen rase, så hvordan kan kritikk av islam kalles rasisme?

Å akseptere overgrep og ikke våge å kritisere av redsel for å fremstå som rasistisk, er den reneste form for rasisme, mener den islamske forfatteren Ayaan Hirsi Ali.

Hvorfor skal en politisk ideologi (islam) bli forbudt å kritisere? Er vi på full fart inn i et meningsdiktatur?

Men islam er diskriminerende...

Dialog – en vei?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Rasisme? 007.gif?template=av-155&colorScheme=green&header=headers1&button=buttons1

Å akseptere overgrep og ikke våge å kritisere av redsel for å fremstå som rasistisk, er den reneste form for rasisme, mener den islamske forfatteren Ayaan Hirsi Ali.

Hvorfor skal en politisk ideologi (islam) bli forbudt å kritisere? Er vi på full fart inn i et meningsdiktatur?

Dialog – en vei?

Bra sagt!!
  • Liker 2
Skrevet

Moderatorer: KILL THIS THREAD! KILL IT WITH FIRE! KILL KILL KILL!

Evt. slett alle disse tulleinnleggene fra "Gjest_Gjest". Takk!

Skrevet

Dialog – en vei?

Jeg er langt på vei enig med deg, men oppi her var det faktisk en kar som begynte med raserenhet og annet piss.

Dessuten så er det ofte rasisme oppi denne kritikken. For eksempel møter jeg få kontrajihadister som er FOR innvandring fra ikke-vestlige arabiske land så lenge innvandrerne ikke er muslimer (nei, alle er ikke muslimer i disse landene. For eksempel har vi i Norge veldig mange sekulære arabere som har rømt nettopp fordi de VAR dette). Ergo er det mye rasisme ute og går, men primært sett er jeg for kritikk av islam som jeg er for kritikk av all religion og alt annet metafysisk svada.

• Liker 1
Skrevet

Moderatorer: KILL THIS THREAD! KILL IT WITH FIRE! KILL KILL KILL!

Evt. slett alle disse tulleinnleggene fra "Gjest_Gjest". Takk!

for noe tull,er du hår sår,-)
Skrevet

Dere snakker om integrering som om dere er i ferd med å se det lykkes. Jeg får en følelse av at dere ikke har noen som helst erfaring med muslimer. Binta Ba, jeg vet at du er gift med en muslim, men bare fordi du traff en hyggelig muslim, betyr ikke det at muslimer er enkle å integrere. Helhetsbildet er så utrolig mye mer komplekst enn at "jeg kjenner mange hyggelige muslimer", og "jeg jobber sammen med en veldig flott muslim" eller "kjæresten min er muslim, og han er verdens beste".

Hvorfor vil dere ikke høre på fornuft?

For ca. 20 år siden bodde jeg i Sverige, i en innvandrertett by. Det bodde masse tyrkere, pakistanere, syrianere og nord-afrikanere der. Jeg jobbet sammen med flere muslimer, de var veldig hyggelige flotte mennesker. Dessverre hadde det allerede begynt å danne seg ghettoer innenfor de ulike bydelene, noe som resulterte i stadige uroligheter, vold, innbrudd og ran. Man gikk ikke ut alene om kvelden, for å si det sånn. Det var masse positivt med å bo sammen med så mange innvandrere også. Utvalget av krydder, spennende og billige ting hos den lokale dagligvaren var flott! De uoppdragne småungene som sto og spyttet på deg og ropte "knulla din morsa" etter deg utenfor butikken, ikke så kult.

I dag, 20 år senere, så er denne byen preget av mafiavirksomhet. Politiet føler seg hjelpeløse og har mistet kontrollen. Byen har gått inn i et stadie av "ingen har sett noe" og derfor blir ingen tatt. Etnisk svenske flykter fra byen eller til "svenske" bydeler. I et intervju fortalte en ung svensk kvinne at det er lettere å få seg arbeid i byen hvis man snakker arabisk, ettersom mange av innvandrerkvinnene aldri har lært seg svensk.

Vær så snill, ta dette på alvor. Det er Norge vi kjemper for. Norge!

Anonym poster: 1e25f622a2b46ef241f24da548a3b313

• Liker 1
Skrevet

Vær så snill, ta dette på alvor. Det er Norge vi kjemper for. Norge!

Er det ikke Norge lenger hvis noen snakker arabisk?

Skrevet

helt ennig,vi blir i et .Da kan vi slutte si at vi er norske. hvamed flere kultur,ikke norge mer.våkne opp da,....dette må bli slutt på.

steng grenser,ta ikke inn flere,hiv alle innvanger ut....vi har mere nok med oss selv.jeg er ikke intresert å ha innvanger fra hele verden og helst ikke muslimer.De kaller oss vantro...har hørt det...(mye skrive feil sorry,sliter med skrivevansker og er ekte norsk!iikke noe miks i familine

Skrevet

Hvorfor forenkler du problemstillingen? Hvorfor vil du ikke ta inn over deg hva som er i ferd med å skje?

Var redsel for at noen skal snakke arabisk virkelig det eneste du fikk ut av det jeg fortalte deg? Hva er det du ikke forstår? Har du egen erfaring å komme med? Synes du det er riktig at det å snakke arabisk er en stor fordel når du søker jobb i Norge?

Ville du bodd i en by slik som den jeg snakker om(som forøvrig ikke er Malmø)? Latt barna dine vokse opp der?

Kan du for et øyeblikk ta inn over deg at dette er fakta? Det er ikke bare en historie jeg forteller deg, det er selvopplevd fakta og en beskrivelse av utviklingen innenfor denne byen i løpet av 20 år. Er det vanskelig å forstå at i en by i Sverige kan en innvandrergjeng skyte ned noen på åpen gate, og når politiet kommer så er det ingen som har sett noe? Vel, det er realitet.

Og det kommer til en by nær deg.

Anonym poster: 1e25f622a2b46ef241f24da548a3b313

• Liker 1
Skrevet

Kjære vene..istedetfor å stenge grensene, bør kulturlæring og språklæring bli enda viktigere i integreringa.

Få raskere avgjørelser i asyl-saker ( folk sitter på asyl-mottak i opptil 12 ÅR, jeg hadde faen meg blitt tullete jeg også, og garantert gjort kriminelle ting for å tjene penger. ) , gjør det lettere å få arbeidspapirer når de først er her.

Alle slike ting ville faktisk gjort det hele lettere.

At folk snakker sitt eget språk med hverandre har jeg ingen problem med, men jeg reagerer også på folk som har bodd i Norge i mange år, gådd på norsk-kurs og er i jobb, som ikke snakker mye norsk ( med mindre de er engelske.. ). Det sier seg selv.

At innvandrere grupperer seg har jeg også forståelse for, etter å ha bodd en kort periode i utlandet. Jeg ble overlykkelig da jeg så en bar med norsk flagg, og fant afrikanere som hadde flyttet hjem, men som snakket NORSK. Det å snakke sitt morsmål jevnlig, og omgås mennesker som kjenner din kultur er deilig når man bor i et annet land. Hadde de solgt brunost hadde jeg vært i himmelen.

Jihad er forøvrig en betegnelse som blir misbrukt. Google it. Det handler om en INDRE krig, ikke å drepe og plyndre for å spre religionen din.

Jeg kjenner både gode og slemme muslimer, slik jeg kjenner gode og slemme norske, svenske, engelske, irske, amerikanere, nigerianere ( kristne ), arabere, pakistanere, dansker osv, osv.

Det å være slem eller å misbruke religionens navn er ikke noe som er forbehold muslimer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...