Gå til innhold

Post mortem-fotografier


Stueloff

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hun på bilde nummer to ser ut som om hun er gravet opp igjen flere år etter sin død. 

På mange av bildene kan man ikke se hvem som er død. 

 

Det lille barnet eller nonnen?

Anonymkode: cb5d2...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Halvgæren skrev:

Her kommer noen flere bilder. 

 

cf2edd857b326e88bd1604ab3661efa8.jpg

 

161977_or.jpg

 

original.jpg

 

81834f7152585bc60e7872a91a9d5e49.jpg

 

a-post-mortem-photograph-of-a-middle-age

 

desktop-1414521944.jpg

 

Jeg har mange fler også.

Hvem av de søsteren helt øverst er det som er død? Alle ser våkne ut?

Anonymkode: cb5d2...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun største vil jeg tro. Siden hun til venstre sitter og støtter henne opp. Jeg synes hun ser død ut i blikket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lille barnet eller nonnen?

Anonymkode: cb5d2...b78

Det er to voksne kvinner, de kan ha vært søstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av de søsteren helt øverst er det som er død? Alle ser våkne ut?

Anonymkode: cb5d2...b78

 

28 minutter siden, Halvgæren skrev:

Hun største vil jeg tro. Siden hun til venstre sitter og støtter henne opp. Jeg synes hun ser død ut i blikket. 

Og jeg syns det ser ut som om det er nr.3 fra venstre (som er tvilling(?) med hun til høyre). Tvillingen holder veldig godt rundt henne, det samme gjør hun eldste. Hun eldste har dessuten beina i kors, er ikke det vanskelig å få til hvis hun er død?

Anonymkode: e2164...541

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg syns det ser ut som om det er nr.3 fra venstre (som er tvilling(?) med hun til høyre). Tvillingen holder veldig godt rundt henne, det samme gjør hun eldste. Hun eldste har dessuten beina i kors, er ikke det vanskelig å få til hvis hun er død?

Hmm ja der sa du noe, kan godt være henne også. Kanskje begge i midten er døde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apocalypte skrev:

Hun på bilde nummer to ser ut som om hun er gravet opp igjen flere år etter sin død. 

På mange av bildene kan man ikke se hvem som er død. 

 

Ser ut som hun er brannskadd.

Anonymkode: 8cc6e...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Og jeg syns det ser ut som om det er nr.3 fra venstre (som er tvilling(?) med hun til høyre). Tvillingen holder veldig godt rundt henne, det samme gjør hun eldste. Hun eldste har dessuten beina i kors, er ikke det vanskelig å få til hvis hun er død?

Anonymkode: e2164...541

Jeg tror det er hun eldste. De tre yngste holder alle blikket i samme retning, mens hun eldste stirrer tomt i en annen retning.

Anonymkode: eb784...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er hun eldste. De tre yngste holder alle blikket i samme retning, mens hun eldste stirrer tomt i en annen retning.

Anonymkode: eb784...e0b

Dessuten ser man at hun som er helt til venstre står med en fot på gulvet for å støtte seg når hun må holde den eldste oppreist.

Anonymkode: eb784...e0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fascinerende og ekkelt på en gang, og fantasien min prøver å se for seg prosessen før bildene blir tatt. Påkledning, festing til stativ, utstillingen av kroppen osv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

For en utrolig trist tråd😭

Anonymkode: 6c8cd...7ff

Det er sikkert det for noen, jeg synes mange av bildene er vakre og interessante. Mystiske. 

Litt over snittet intr i tema, si fra hvis dere vil ha flere bilder. Redd for å støte noen, men regner med de som ikke tåler dette holder seg unna tråden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Halvgæren skrev:

Det er sikkert det for noen, jeg synes mange av bildene er vakre og interessante. Mystiske. 

Litt over snittet intr i tema, si fra hvis dere vil ha flere bilder. Redd for å støte noen, men regner med de som ikke tåler dette holder seg unna tråden. 

Jeg ønsker gjerne å se flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bildene viser stor kjærlighet til den som er borte.

Anonymkode: cd987...061

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Halvgæren skrev:

Det er sikkert det for noen, jeg synes mange av bildene er vakre og interessante. Mystiske. 

Litt over snittet intr i tema, si fra hvis dere vil ha flere bilder. Redd for å støte noen, men regner med de som ikke tåler dette holder seg unna tråden. 

Flere bilder ❤️ de som blir støtt kan bare gå ut av tråden :)  Bildene er vakre, fascinerende og triste.

Anonymkode: cb5d2...b78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette skremmende fordi jeg er så mørkredd og lettskremt, men i gamle dager var død like naturlig som fødsel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

22 hours ago, Halvgæren said:

Det er sikkert det for noen, jeg synes mange av bildene er vakre og interessante. Mystiske. 

Litt over snittet intr i tema, si fra hvis dere vil ha flere bilder. Redd for å støte noen, men regner med de som ikke tåler dette holder seg unna tråden. 

Legg gjerne ut flere!

Endret av sommerfugl154
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Apocalypte skrev:

Jeg syns det er fascinerende og ekkelt på en gang, og fantasien min prøver å se for seg prosessen før bildene blir tatt. Påkledning, festing til stativ, utstillingen av kroppen osv. 

Samme her! Lurer virkelig på hvordan de løste utfordringer med kroppsvæsker og slikt. Bare påkledningen kan være veldig utfordrende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...