Gå til innhold

Tråden for oss som søker jobb...


MissStiles

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Endelig kan jeg si at jeg har fått meg ny jobb :yvonne: Veldig glad nå. Etter å ha mistrives i over 2 år så ordnet det seg. Gikk superkjapt, jeg hadde intervju på torsdag og fikk jobben på fredag. De sa at jeg var deres førstevalg så det var jo hyggelig å høre. Gleder meg SÅ til å si opp i morgen! 

Gratulerer, og lykke til i ny jobb:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JeSuisLouise
1 time siden, Ginavn skrev:

Gratulerer, og lykke til i ny jobb:) 

Takk! Unner dere alle i denne tråden å få dere jobb snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRatulerer, alle med ny jobb! Det har vært mange av oss nå de siste ukene! 😃 Jeg skal på møte med min nye sjef denne uka, det blir spennende å se hvilke biarbeidsoppgaver jeg skal få i tillegg til den primære. Gleder meg til å prøve noe nytt, dette blir min første jobb etter ny utdannelse (PhD), så det blir litt som å starte på nytt.

Anonymkode: 032ab...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fikk jeg avslag på en jobb jeg var på 2. gangsintervju for og følte gikk skikkelig bra. Arbeidsledig i snart ett år, jeg begynner å bli sprø jeg. Er jo helt umulig å få erfaring når ingen vil ansette deg etter studiene! :angry:

Anonymkode: 8f70b...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig jeg kan joine dere som har fått ny jobb snart!
 

Anonymkode: d2372...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på intervju i dag. Arbeidsoppgavene var mer spennende enn jeg trodde! Får svar neste uke!!! 

Anonymkode: a039c...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎04‎.‎2018 den 19.51, JeSuisLouise skrev:

Endelig kan jeg si at jeg har fått meg ny jobb :yvonne: Veldig glad nå. Etter å ha mistrives i over 2 år så ordnet det seg. Gikk superkjapt, jeg hadde intervju på torsdag og fikk jobben på fredag. De sa at jeg var deres førstevalg så det var jo hyggelig å høre. Gleder meg SÅ til å si opp i morgen! 

helt fantastisk, det gir meg også motivasjon til å søke etter ny jobb. Akkurat nå sliter jeg. Mangler inntekt og uten husvære.

Anonymkode: 35476...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

helt fantastisk, det gir meg også motivasjon til å søke etter ny jobb. Akkurat nå sliter jeg. Mangler inntekt og uten husvære.

Anonymkode: 35476...87d

Håper det ordner seg for deg! Hvor er det du har tenkt å søke? En venninne av meg har vært uten jobb lenge, hun så seg nødt til å flytte til Belgia, der hun fikk et veldig bra jobbtilbud. Men er jo ikke så enkelt for alle å flytte utenlands heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med her sånn halvveis, og skrevet et par innlegg, men ellers har det vært stille fra min kant. Har rett og slett ikke hatt tid med to barn og syk mann å kunne søke og å følge med her. Anyways. Fikk i dag epost fra en bedrift at de gjerne vil ha meg med på teamet. Blir gøy å se hvor veien videre blir da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emiliania skrev:

Jeg har fulgt med her sånn halvveis, og skrevet et par innlegg, men ellers har det vært stille fra min kant. Har rett og slett ikke hatt tid med to barn og syk mann å kunne søke og å følge med her. Anyways. Fikk i dag epost fra en bedrift at de gjerne vil ha meg med på teamet. Blir gøy å se hvor veien videre blir da. 

Helt herlig du har blitt kontaktet, det er helt enestående! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JeSuisLouise skrev:

Håper det ordner seg for deg! Hvor er det du har tenkt å søke? En venninne av meg har vært uten jobb lenge, hun så seg nødt til å flytte til Belgia, der hun fikk et veldig bra jobbtilbud. Men er jo ikke så enkelt for alle å flytte utenlands heller. 

Jeg merker jeg er noe rådvill akkurat nå, men har iallfall et knutepunkt som bidrar til at jeg vet sånn cirka hvor jeg kommer til å bo. Men samtidig frister det veldig med USA, men det kan raskt bli til at det blir til ved en senere anledning. 

 

- Akershus/Oslo(kanskje)

 

Anonymkode: 35476...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎30‎.‎04‎.‎2018 den 10.51, AnonymBruker skrev:

Og der fikk jeg avslag på en jobb jeg var på 2. gangsintervju for og følte gikk skikkelig bra. Arbeidsledig i snart ett år, jeg begynner å bli sprø jeg. Er jo helt umulig å få erfaring når ingen vil ansette deg etter studiene! :angry:

Anonymkode: 8f70b...4ab

hvor søker du henne?

Anonymkode: 35476...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er uten jobb, og sliter akkurat med å tro det skal gå igjennom. Dessuten har jeg opplevd i de seneste arbeidsforholdene at jeg har mistrivdes i arbeidsmiljøet, dessuten har jeg jobbet som innleid. Og det som er enda verre at de to årene jeg studerte finner jeg ikke noe vei spor i Norge. Jeg spør meg selv hva nå? 

Jeg ønsker kun en fast jobb, og jeg ønsker å bo nærme arbeidsplass slik at jeg kan sykle til jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbet en plass i 3 år... stilling utlyst... jeg fikk ikke jobben.... nå er jeg deprimert. 

Anonymkode: 24436...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jobbet en plass i 3 år... stilling utlyst... jeg fikk ikke jobben.... nå er jeg deprimert. 

Anonymkode: 24436...cb4

det er ikke noe å være deppa for, men jobb enda mer med dine kvalifikasjoner slik at din kandidatur blir ansett som mest verdifull neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått drømmejobben :D 

Er freelance, men er mye å gjøre og det betaler godt, og jeg studerer fortsatt og har tilbud om flere oppdrag framover. Jeg kan være min egen sjef og gjøre noe jeg synes er kjempegøy akkurat når det passer meg og få betalt for det! 

Jeg har levd på kun studielån i fem år. Altså kun 8 - 10 000 kroner i måneden. Det er nesten skummelt å plutselig skulle ha så mye penger.

Anonymkode: ba261...f60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått drømmejobben :D 

Er freelance, men er mye å gjøre og det betaler godt, og jeg studerer fortsatt og har tilbud om flere oppdrag framover. Jeg kan være min egen sjef og gjøre noe jeg synes er kjempegøy akkurat når det passer meg og få betalt for det! 

Jeg har levd på kun studielån i fem år. Altså kun 8 - 10 000 kroner i måneden. Det er nesten skummelt å plutselig skulle ha så mye penger.

Anonymkode: ba261...f60

Gratulerer!! Kan jeg spørre hva du jobber med? Jeg har også utrolig lyst til å jobbe freelance.

Anonymkode: 88029...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tøft å være jobbsøker, men jeg tror samtidig man må bevege seg noe viere for at man kommer i sitt rette element og sitt kall. 

Forstyrrende elementer påvirker som regel deg i feil sammensetning.

Anonymkode: 35476...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...