Gå til innhold

Tråden for oss som søker jobb...


MissStiles

Anbefalte innlegg

Dere er så flinke! Husker godt hvordan det var å søke på jobber man ikke fikk. Og er enig med dere som synes det er dårlig gjort av arbeidsgiver som aldri tar kontakt!

Ønsker alle sammen lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følte at 2.gangs intervjuet gikk bra men nåkrysser jeg fingerne for at jeg får jobben!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Følte at 2.gangs intervjuet gikk bra men nåkrysser jeg fingerne for at jeg får jobben!!

Krysser alt som kan krysses for deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det løsner for noen av dere, dere får jobb.

Jeg går i sterk motvind, og skulle ønske at det skjedde noe snart. Tror jeg snart kan ta master i jobbsøking/intervju, men ikke komme i mål.

Anonym poster: 87bb467f2b9741b9319720c9b492a087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har no sendt 30 søknader innen 2 mnd. Jeg gir opp :-(

Anonym poster: edc48ce51e2245a92f7ec81688711b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått avslag på nok en jobb. Venter fortsatt på svar etter 2.gangs intervjuet på tirsdag. Hater å vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et intervju på mandag (bemanningsbyrå, men en spesifikk jobb). Var på to jobbintervjuer sist uke, hos bemanningsbyråder, de virket positive til meg, men kunne ikke tilby noen konkret jobb akkurat da. Har ikke hørt noe siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg har vært på intervju til en jobb jeg virkelig vil ha. Rett etter intervjuet hadde jeg en god følelse, men nå i ettertid analyserer jeg alt og får det verre og verre... Vær så snill å si at dette er vanlige følelser... :(

Anonym poster: a8aef11bbd573b4b434ece654eb5ed0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg har vært på intervju til en jobb jeg virkelig vil ha. Rett etter intervjuet hadde jeg en god følelse, men nå i ettertid analyserer jeg alt og får det verre og verre... Vær så snill å si at dette er vanlige følelser... :(

Anonym poster: a8aef11bbd573b4b434ece654eb5ed0b

sånn fikk jeg også det etter intervjuet, syns det gikk så greitt og det virket lovende, så når jeg "falt ned på jorda igjen" så ble det tusen tanker.. og tiden gikk og ingen beskjed kom.. så da gikk det ikke i boks likevel.. :(

Anonym poster: 87bb467f2b9741b9319720c9b492a087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig på et intervju til tirsdag - men jeg har operert. Jeg spurte om jeg kunne få utsatt dette - eller om jeg kunne dukke opp men at jeg sliter litt med å sitte og stå enda.

Jeg fikk beskjed fra sjefen for stedet at sånne feige kjerringer som meg, det trengte ikke bedriften.. Jeg søkte på deltid i butikk.

Jeg har operert ut en sakralcyste (mener jeg det heter), og jeg sliter litt enda.

Og jeg var helt sikker på at jeg kom til å naile denne jobben. Jaja, bedre lykke neste gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg har vært på intervju til en jobb jeg virkelig vil ha. Rett etter intervjuet hadde jeg en god følelse, men nå i ettertid analyserer jeg alt og får det verre og verre... Vær så snill å si at dette er vanlige følelser... :(

Anonym poster: a8aef11bbd573b4b434ece654eb5ed0b

Dette er helt vanlig ja. Jeg gikk og analyserte alt jeg hadde sagt, tenke på hva jeg burde ha sagt i stedet ol. Men jeg fikk jobben :) Tror det er fordi du har veldig lys på den, og da vil man gjerne at alt man har sagt er perfekt. Men hva som er bra og dårlig å si vet jo ikke du, det er de som intervjuer deg som vet hva de er ute etter. Så prøøøv (vet det er vanskelig) å legg disse tankene vekk, det er uansett ikke noe du får gjort noe med nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig på et intervju til tirsdag - men jeg har operert. Jeg spurte om jeg kunne få utsatt dette - eller om jeg kunne dukke opp men at jeg sliter litt med å sitte og stå enda.

Jeg fikk beskjed fra sjefen for stedet at sånne feige kjerringer som meg, det trengte ikke bedriften.. Jeg søkte på deltid i butikk.

Jeg har operert ut en sakralcyste (mener jeg det heter), og jeg sliter litt enda.

Og jeg var helt sikker på at jeg kom til å naile denne jobben. Jaja, bedre lykke neste gang :fnise:

:sjokkert: Det er en arbeidsgiver du skal prise deg lykkelig over å slippe å ha!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle egentlig på et intervju til tirsdag - men jeg har operert. Jeg spurte om jeg kunne få utsatt dette - eller om jeg kunne dukke opp men at jeg sliter litt med å sitte og stå enda.

Jeg fikk beskjed fra sjefen for stedet at sånne feige kjerringer som meg, det trengte ikke bedriften.. Jeg søkte på deltid i butikk.

Jeg har operert ut en sakralcyste (mener jeg det heter), og jeg sliter litt enda.

Og jeg var helt sikker på at jeg kom til å naile denne jobben. Jaja, bedre lykke neste gang :fnise:

Seriøst? For en drittsekk. Jeg hadde da sagt at jeg naturligvis trekker søknaden, samt at sjikanen hadde fått etterspill for vedkommende. Deretter hadde jeg lagt på, og skrevet et brev til daglig leder eller kanskje hovedkontoret for kjeden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig på et intervju til tirsdag - men jeg har operert. Jeg spurte om jeg kunne få utsatt dette - eller om jeg kunne dukke opp men at jeg sliter litt med å sitte og stå enda.

Jeg fikk beskjed fra sjefen for stedet at sånne feige kjerringer som meg, det trengte ikke bedriften.. Jeg søkte på deltid i butikk.

Jeg har operert ut en sakralcyste (mener jeg det heter), og jeg sliter litt enda.

Og jeg var helt sikker på at jeg kom til å naile denne jobben. Jaja, bedre lykke neste gang :fnise:

Seriøst? Jeg skulle egentlig på et intervju på onsdag men jeg har vært dårlig hele uka så jeg sa ifra samme dagen kl 8 at jeg var blitt syk og om det var mulig å avtale en ny dag. Null problem. Ble kjempeglad og jeg skal på intervju på onsdag neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Det er en arbeidsgiver du skal prise deg lykkelig over å slippe å ha!

Ja, jeg er veldig veldig glad for at jeg slipper å ha han som arbeidsgiver ja.. Makan til frekkhet..

Seriøst? For en drittsekk. Jeg hadde da sagt at jeg naturligvis trekker søknaden, samt at sjikanen hadde fått etterspill for vedkommende. Deretter hadde jeg lagt på, og skrevet et brev til daglig leder eller kanskje hovedkontoret for kjeden.

Ja, en ordentlig drittsekk. Han driver sitt eget firma - og er sin egen sjef. Og søknaden er selvfølgelig trukket... Jeg gidder ikke jobbe hos et sånt rasshøll. Eller forsåvidt han eier 3 butikker i en kjede (som han har "lånt" navnet på) så jeg kan jo sende et brev til ledelsen høyt oppe.

Seriøst? Jeg skulle egentlig på et intervju på onsdag men jeg har vært dårlig hele uka så jeg sa ifra samme dagen kl 8 at jeg var blitt syk og om det var mulig å avtale en ny dag. Null problem. Ble kjempeglad og jeg skal på intervju på onsdag neste uke.

Jeg tenkte selv at dette var ikke et problem fordi jeg sa ifra dagen etter operasjonen, men neida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg er veldig veldig glad for at jeg slipper å ha han som arbeidsgiver ja.. Makan til frekkhet..

Ja, en ordentlig drittsekk. Han driver sitt eget firma - og er sin egen sjef. Og søknaden er selvfølgelig trukket... Jeg gidder ikke jobbe hos et sånt rasshøll. Eller forsåvidt han eier 3 butikker i en kjede (som han har "lånt" navnet på) så jeg kan jo sende et brev til ledelsen høyt oppe.

Jeg tenkte selv at dette var ikke et problem fordi jeg sa ifra dagen etter operasjonen, men neida..

Så han driver en franchise? Da kan du banne på at ledelsen gjerne vil ha brev. Pluss at jeg ville ha sendt et brev på pur faen uansett, det går da ikke an å snakke sånn til folk.

Anonym poster: fe9d3aafa7aaa746aba762d715a54e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig på et intervju til tirsdag - men jeg har operert. Jeg spurte om jeg kunne få utsatt dette - eller om jeg kunne dukke opp men at jeg sliter litt med å sitte og stå enda.

Jeg fikk beskjed fra sjefen for stedet at sånne feige kjerringer som meg, det trengte ikke bedriften.. Jeg søkte på deltid i butikk.

Jeg har operert ut en sakralcyste (mener jeg det heter), og jeg sliter litt enda.

Og jeg var helt sikker på at jeg kom til å naile denne jobben. Jaja, bedre lykke neste gang :fnise:

Er f... meg så sjokkert at jeg har nesten ikke ord!!

Hvis det er så at han har "overordnede" så send dem en mail for pokker! Tviler på at de vil bli assosiert med sånne holdninger! Og fortell oss gjerne hvor dette var, sånn at vi vet hvor vi IKKE skal søke. Han kan slite med dritten sin alene!

Og den cysten du nevnte, det er vel det vi også kaller tvilling? Har hatt en slik, og jadda,den kan virkelig gjøre livet surt for en hvis den ikke fjernes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han driver en franchise? Da kan du banne på at ledelsen gjerne vil ha brev. Pluss at jeg ville ha sendt et brev på pur faen uansett, det går da ikke an å snakke sånn til folk.

Anonym poster: fe9d3aafa7aaa746aba762d715a54e5d

Herregud, franchise var ordet. Beklager, jeg er ikke meg selv etter operasjonen. Er høy på smertestillende. Beklager. Jeg burde kanskje gjøre det ja. Han er ikke heelt stø om jeg får sagt det selv, det var veldig merkelig. Og måten han tok det på også.. Fysj!

Er f... meg så sjokkert at jeg har nesten ikke ord!!

Hvis det er så at han har "overordnede" så send dem en mail for pokker! Tviler på at de vil bli assosiert med sånne holdninger! Og fortell oss gjerne hvor dette var, sånn at vi vet hvor vi IKKE skal søke. Han kan slite med dritten sin alene!

Og den cysten du nevnte, det er vel det vi også kaller tvilling? Har hatt en slik, og jadda,den kan virkelig gjøre livet surt for en hvis den ikke fjernes!

Ja, jeg tror nemlig jeg skal gjøre det. Syntes hele episoden var ekkel, og han tok det veldig useriøst.

Haha, tørr jeg det da? Det er ihvertfall i Telemark! Bor du her, så send meg PM så skal jeg videresende infoen til deg :)

Det er det! En søt... tvilling :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, franchise var ordet. Beklager, jeg er ikke meg selv etter operasjonen. Er høy på smertestillende. Beklager. Jeg burde kanskje gjøre det ja. Han er ikke heelt stø om jeg får sagt det selv, det var veldig merkelig. Og måten han tok det på også.. Fysj!

Ja, jeg tror nemlig jeg skal gjøre det. Syntes hele episoden var ekkel, og han tok det veldig useriøst.

Haha, tørr jeg det da? Det er ihvertfall i Telemark! Bor du her, så send meg PM så skal jeg videresende infoen til deg :)

Det er det! En søt... tvilling :fnise:

Jeg bor ikke i Telemark, men jeg tenker han ikke fortjener å få noen søkere. Dessuten syns jeg synd på den stakkaren som skal ha en sånn sjef.

Jeg kan enda ikke fatte at han virkelig sa det han sa...

Men send en mail hvertfall, du har ikke noe å tape på det. Forhåpentligvis er det noen som da vil konfrontere han med det.

Makan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...