Gå til innhold

Tina og Tøffen skal ha baby!


Tina_O

Anbefalte innlegg

Oi, snart 12 uker allerede!!! :overrasket: GOSH, som tida flyr!! Hoho!!

Ja, er lett å røpe seg. Vanskelig å ikke stryke over magen, eller se litt ekstra blek ut.. Når skal dere offentliggjøre det, Tina?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, snart 12 uker allerede!!! :overrasket: GOSH, som tida flyr!! Hoho!!

Ja, er lett å røpe seg. Vanskelig å ikke stryke over magen, eller se litt ekstra blek ut.. Når skal dere offentliggjøre det, Tina?

:popcorn:

Vi har vel så smått begynt å si det. Familien vet det, og nærmeste sjef vet det. Kameratene til mannen vet det og veninner får vite det i helga. Skal på tidlig UL neste torsdag, da tenker jeg det blir offentlig etter det:-)

Var ikke så lett å holde det skjult denne uka, var på fin middag med full vinpakke. Det er godt kjent at jeg er glad i både mat og vin, så var nok noen som tenkte sitt når jeg sa nei takk til vinpakka;-) Men ingen som kommenterte det heldigvis - fordel at det er kun mannfolk! Hadde det vært damer, hadde de sikkert spurt meg ut ved første anledning, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye greiere med menn sånn sett ja. Damer klarer jo ikke la være å spørre. :fnise: Jeg gleeeder meg til at jeg kan gjøre det offentlig og slipper å holde det skjult lenger! Jeg har fortalt det til flere venninner da, og de jeg ikke har sagt det til skjønner det sikkert allerede, fordi jeg ikke har drukket alkohol på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye greiere med menn sånn sett ja. Damer klarer jo ikke la være å spørre. :fnise: Jeg gleeeder meg til at jeg kan gjøre det offentlig og slipper å holde det skjult lenger! Jeg har fortalt det til flere venninner da, og de jeg ikke har sagt det til skjønner det sikkert allerede, fordi jeg ikke har drukket alkohol på lenge.

Enig! Blir godt å slippe å spille skuespill, er en ekstremt dårlig skuespiller;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 uker :hoppendeglad: så utrolig deilig å ha kommet over den grensa :) Syns tia har gått fort jeg. Er ikke lenge sia bønna på tickeren din ligna en ræge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra fo 12 uker! :hoppendeglad::strix::hoppendeglad:

Det må være deilig å være forbi den magiske grensen! 1. milepæl er nådd :duskedame:

Gleder meg veldig til jeg også passerer 12 uker til helgen, håper uka går FORT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen!!! Deilig å være i uke 12, nå er neste milepæl tidlig UL og legebesøk på torsdag. Har så lyst å få en ordentlig bekreftelse på at det er noe levende inni der....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12+3:-D

Nok en jobbreise. Blir nok mindre av det etterhvert;-)

Var på et foredrag i går med en kvinnelig leder i mannsdominert bransje. Hun gjorde noen refleksjoner om hvorfor det var så få kvinnelige ledere, og utfordret både menn og kvinner til å riste opp i forestillinger man gjerne har. Hun sa bl.a.: Du har et langt arbeidsliv, alt trenger ikke skje på en gang. Man kan få barn. Og ta permisjoner. Og så er det fortsatt masse tid til å gjøre det du ønsker i arbeidslivet senere. Det har jeg tenkt også. Mange som har spurt meg hva jeg har tenkt å gjøre ifbm. Permisjon og jobb. Jeg vil ha tid til barna mine jeg. Være hjemme og jobbe mindre når de er små. Jeg tror jeg er attraktiv i jobben min når jeg kommer tilbake og, jeg!

Og så tok hun opp at man bør ha avklarte roller hjemme. Det er tøft hvis begge skal ha ansvarsfulle jobber. Der har vi litt å gå på... Men mannen fantaserer om å trappe ned, jobbe lite og trille joggevogn;-) Vi får se hvordan situasjonen er om et år eller to. Hvis det går slik vi ønsker er jeg hjemme i permisjon først, så jobber vi begge redusert en periode, kanskje et barn til hvis vi er så heldige, og så trapper han ned etterhvert, mens jeg kan jobbe. Han er jo eldre enn meg og har et langt og innholdsrikt arbeidsliv bak seg, tror han er klar for litt mindre stress og bekymringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! Har vært på tidlig ultralyd i dag, og bildene viste en sterkt og bankene hjerte, og alt så ut akkurat slik det skulle. Alle armer, fingre og bein i behold;-) Men legen mente han var i overkant stor for "alderen", hihi, så han trodde jeg var lengre på vei enn først antatt. Han ville tippet 13+4 etter målene, men de vqar svært usikre så tidlig, så endelig termin får vi vite på ordinær ultralyd.

Var utrolig deilig å se at det var et levende barn inni der! Har nesten ikke turt å tro at alt var som det skulle.

Og.... fikk en sterk følelse av at det var en gutt, hihi

:hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da! Så nå er dere klare til å gjøre det offesielt? :) Det er godt å få en bekreftelse på liv når man ikke kjenner noe bevegelse ennå.

En liten gutt ja, håper jeg får samme feeling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig da! Så nå er dere klare til å gjøre det offesielt? :) Det er godt å få en bekreftelse på liv når man ikke kjenner noe bevegelse ennå.

En liten gutt ja, håper jeg får samme feeling. :)

Ja, nå er vi klare til å fortelle det på jobben, men et par nøkkelpersoner som er bortreist ut uka, så drøyer det over helga:-) Vel, nå er det så godt som offentlig da, alle venner osv. vet det;-)

Nå veeet jeg jo ikke om det er en gutt da, fikk bare en sterk magefølelse :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:D Må være deilig og vite at alt er som det skal og at alt er greit:D

Ahh, ja, det var helt ubeskrivelig. Kiden lå der og sprella, og hjertet dunka kjempefort! :hjerter_rundt: Utrolig rart. Et lite menneske inni magen min... :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så deilig å se lille :hjerte::jepp:

Kanskje du får gutt du også? Blir spennende å se, Tina! :popcorn:

Blir vel godt å få ut nyheten nå, tenker jeg :)

Ha en fin kveld og kos deg med magen din :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...