Gå til innhold

Tina og Tøffen skal ha baby!


Tina_O

Anbefalte innlegg

Ååå, søte du!! :klemmer:

Først og fremst; GRATULERER SÅ MYE MED EN LITEN JENTE I MAGEN!! :babyjente: Hvordan føles det? :rodmer:

Så kommer det andre: Det er definitivt lov til å gråte og til å være følelsesmessig litt ustabil nå :jepp: Jeg er det selv, jeg :fnise: Gråter for ingenting!! Og det er helt greit! Hormonene våre er i ubalanse, og det er ikke noe vi får gjort med det! :klemmer:

Mammatøy, ja! Greit å ha klær som passer :jepp: Ikke noe allright med for små klær i alle fall!

Ha en super høstdag, og gratulerer med snaaaart 21 uker!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, søte du!! :klemmer:

Først og fremst; GRATULERER SÅ MYE MED EN LITEN JENTE I MAGEN!! :babyjente: Hvordan føles det? :rodmer:

Så kommer det andre: Det er definitivt lov til å gråte og til å være følelsesmessig litt ustabil nå :jepp: Jeg er det selv, jeg :fnise: Gråter for ingenting!! Og det er helt greit! Hormonene våre er i ubalanse, og det er ikke noe vi får gjort med det! :klemmer:

Mammatøy, ja! Greit å ha klær som passer :jepp: Ikke noe allright med for små klær i alle fall!

Ha en super høstdag, og gratulerer med snaaaart 21 uker!! :danse:

Deilig å vite kjønnet - kan på en måte begynne å bli kjent med henne nå:-) Har slitt veldig med å tenke på navn, men nå dukket det plutselig opp flere aktuelle navn. Var til og med avgårde og kjøpte det første babytøyet - wee! Det var faktisk litt rart, "her går jeg og kjøper babytøy, liksom"!! Kjøpte en nydelig lilla og myk ullbody i god kvalitet.

21 uker i dag!! Over halvveis... Sprøtt!! hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Hurra for 21 uker :strix:

Ha en herlig dag, Tina!

Takk!! Tida går så fort.....

Hun begynner smått om senn å bli et lite menneske for oss nå. Vi diskuterer navn og har noen aktuelle forslag. Og begynner å forestille meg hvordan hun er, og hva hun liker at jeg gjør og ikke gjør, hihi. I går var vi på skitur i fantastisk vær og føre - og litjpia var veldig fornøyd med å få være med;-) Nå er jeg straks på farten til en to ukers jobb-reise, og er ganske sikker på at litjpia vil at jeg tar det rolig og tar fri på kveldene samt sover godt;-) Så skal gjøre så godt jeg kan, hun er sjefen nå fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres ut som en fornuftig sjef! :Nikke: Ja, det blir jo en annen type virkelighet når man kjenner bevegelsene hele tiden, diskuterer navn, kjøper inn barneting etc.. Herlig tid vi ser fram mot nå, Tina :Nikke:

Ha det fint på jobb-tur!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laaang flyreise over (totalt på reise i 18 timer, ene flyreisen på 12 timer). Brukte støttestrømper, og var oppe og gikk så ofte jeg orket. Pleier å få hovne ben til vanlig selv om jeg bruker støttestrømper, og fikk ikke mer hovne ben nå. Så gikk vel greit dette, foreløpig:-) Det verste var vel at det tok en evighet mellom måltidene. 8 timer mellom de to måltidene som ble servert! Trodde jeg daua! Ærlig talt, hvem er laget for å holde ut 8 timer mellom måltider?! Ikke jeg veffal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i verden er du? :popcorn: Knall med støttestrømper asså! Flott at det funker bra for deg!

8 timer mellom måltidene, ja.. Det er vel ikke helt normalt, nei!!

Håper du har det fint! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du reist med Thai air eller? Reiste med de til Asia i sommer og trodde jeg skulle svime av av sult, 8 timer mellom hvert måltid aaaaaalt for lenge, spesiellt hvis man er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i Brasil på jobb:-) Nei, 8 timer var litt i overkant. Og det verste var at det skjedde i dag også...! Vi stod fast i trafikken, og lang historie kort: Lunsj kl 12, middag kl 20.... skrekk. Og da hadde jeg selvfølgelig spandert bort alle krisenøttene i veska. I morgen fylles veska med krisenøtter +++. Litjpia vil ha mat;-)

Men har det bra altså:-) Blir jo mye jobb, men det er jo alt jeg skal gjøre her også, så jeg stresser overhodet ikke. Så selv om dagene kommer til å bli lange her, er det mye mindre stress enn når jeg er hjemme på jobb. Og det tror jeg Litjpia er veldig fornøyd med;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brasil høres deilig ut! :nigo: Og så bra at du ikke ble noe mer hoven enn normalt, det er jo kjempebra! :tommelsmil:

:haar: Forrige gang jeg var gravid gikk jeg 8 timer uten å spise (vi var på ferie i USA og...ja, det ble bare sånn) og da spydde jeg. Godt at du ikke gjør det ihvertfall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha det fint Tina, og kos deg så best du kan med magen og Brasil :hjerte:

Jeg koser meg med gode kollegaer, dager uten stress, positive tilbakemeldinger fra kunder, ser på livet i Brasil og tenker at vi har det veldig godt hjemme... Artig med mine kollegaer forresten, de er veldig opptatt av magen min, om hvordan det går, formen, hvilket kjønn, når babyen kommer osv. Veldig søtt når mannfolk bryr seg om sånt;-)

Brasil høres deilig ut! :nigo: Og så bra at du ikke ble noe mer hoven enn normalt, det er jo kjempebra! :tommelsmil:

:haar: Forrige gang jeg var gravid gikk jeg 8 timer uten å spise (vi var på ferie i USA og...ja, det ble bare sånn) og da spydde jeg. Godt at du ikke gjør det ihvertfall. :fnise:

Haha, jeg ble ikke spesielt hoven på flyet, nei, men etter den maratonøkta vi hadde på jobb i går, med varme, laaaang biltur og trafikkork og totalt 14 timer på reise - gjett om jeg fikk tømmerstokker! Søkket etter sokkene var til å le av;-) Haha!

Slipper kvalmen jeg, ja, men blir rimelig svimmel og ukonsentrert når det går en stund mellom måltidene. Men i dag har jeg fått i meg mat vettu, og har til og med gått på en skikkelig sjokoladesmell! Oh je!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mohahaha! Jogget forbi 6 stk i dag! Moro å suse forbi med min 5 månedersmage :danse: Må vel innrømme at jeg fikk et ekstra gir når jeg så noen foran meg :fnise: Konkurranseinstinkt :laugh:

Men innser at det ikke er lenge igjen før jogging er helt uaktuelt. Kjente det i beina og i diverse ledd. Pleier ikke jogge så mye egentlig, men når man er på reise er det veldig praktisk. Tungvint å ta med sykkel å ski til Brasil;-)

I morgen skal jeg prøve å finne treningsrommet på hotellet, kanskje de har en sykkel eller noe der. Trenger å bevege meg, blir mye jobbing og sitter mye i ro, kjenner at kroppen blir litt sliten av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooops. Ikke fullt så høy i hatten lengre ang. formen.... Hva har skjedd med leddene mine?! Hmm. Jeg kjente jo på slutten av jogginga at det var litt tungt for leddene, men utover kvelden i går, så ble det bare verre og verre, spesielt i hoftene/bekkenet. Jeg måtte vagge meg avgårde. Tenkte at det gikk sikkert over i løpet av natta, men det kjenner det veldig godt bare jeg skal snu meg i senga. Hva er dette da? Ikke si at det er begynnende bekkenløsning.... Hvordan begynte dere å evt. å kjenne det?

Og når jeg tenker etter, har jeg vært litt stiv og støl i leddene, spesielt hoftene, siste dagene, men har tenkt at det var fordi jeg har sittet så lenge om gangen, på fly, i bil osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uffah, Tina! Her hos meg har det stort sett gått over ila natten. Hvis det har vært ekstra vondt, så tar det et par/tre dager før det går over. Men jeg har ikke fått bekkenløsning/låsning, kun kjent tendenser. Gjør vondt å snu seg i senga etter en lang dag, ja!!

Vær fleksibel i kroppen, ikke sitt/stå/gå for lenge om gangen. Beveg på deg, og skift stilling ofte. Det hjelper iallfall for meg.

Håper du koser deg bortsett fra det, da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffah, Tina! Her hos meg har det stort sett gått over ila natten. Hvis det har vært ekstra vondt, så tar det et par/tre dager før det går over. Men jeg har ikke fått bekkenløsning/låsning, kun kjent tendenser. Gjør vondt å snu seg i senga etter en lang dag, ja!!

Vær fleksibel i kroppen, ikke sitt/stå/gå for lenge om gangen. Beveg på deg, og skift stilling ofte. Det hjelper iallfall for meg.

Håper du koser deg bortsett fra det, da :klemmer:

Regner med det går over, og at det er mye stølhet jeg føler nå. Ikke mer jogging på meg etter dette;-) Får ta det som en liten lærepenge!

I dag har jeg humpa litt rundt i byen for å få litt bevegelse i kroppen, men stort sett holdt senga. Kjeder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg humpa litt rundt i byen for å få litt bevegelse i kroppen, men stort sett holdt senga. Kjeder meg!!

Tja, vi kan jo eventuelt bytte plass? Jeg tar gjerne imot en reise til Brasil, så kan du være her å pusse opp? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi kan jo eventuelt bytte plass? Jeg tar gjerne imot en reise til Brasil, så kan du være her å pusse opp? :ler:

Hehe - pusse opp er kjekt da! Ikke meningen å klage da. Men reise til Brasil på jobb står ikke øverst på ønskelista mi akkurat nå, men har det absolutt ikke ille altså. Kjekke kollegaer og godt å få unna ting som jeg vet må gjøres her. Men du vet.... hjemme best.... og tur til varmere strøk er en ting som i "ferie", en helt annen ting som "jobb"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...