Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet

Les resten av det jeg skrev, de andre innlegga. Er litt gullkorn innimellom.. Helt seriøst!

I går ble jeg curset av en heks.

JEG SPØR ALDRI JENTEN HVA HUN GJØR PÅ SOM FØRSTE "PICK UP" LINE, got dam it woman :gjeiper: Det gjorde jeg ikke denne gangen heller DIN NISSE :)

Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet

Jeg har faktisk svart deg seriøst, og ikke tatt utgangspunkt i at det var det første du skrev. SIden du skrev at det ikke var første spørsmålet, men å holde samtalen gående som var problemet.

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg har faktisk svart deg seriøst, og ikke tatt utgangspunkt i at det var det første du skrev. SIden du skrev at det ikke var første spørsmålet, men å holde samtalen gående som var problemet.

Jeg ble faktisk curset av en heks i går.

Jeg synes bare det er kjipt når det er jeg som må holde den gående hele tiden.

Gjest KateW
Skrevet

Har du lest noe av det jeg skrev? Eller det noen av de andre har skrevet? Ingen har sagt NOE om at du skal holde det gående.

Det eneste flere har nevnt er at jobbintervjufølelsen ikke kjennes bra i bli kjent fasen.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Av og til glimter du til, Janus-Kugen... :nigo:

I tillegg, så har jeg merket at dersom jeg sier "hva jeg gjør" så får menn et helt annet syn på meg straks og med en gang, og tillegger meg egenskaper jeg ikke har... Så jeg liker at de ser litt mer av MEG før yrket. Rett og slett. (vet om flere som har det sånn)

You and me sex?

Nå blir jeg selvsagt litt nysgjerrig på hva du driver med, men jeg er også komfortabel med å ikke vite det.

Det er ikke alltid jeg svarer direkte på det spørsmålet selv. Helt avhengig av kvinnen (å være cocky fungerer dårlig på noen som er sjenert), stemningen og min dagsform.

:)

Gjest test123
Skrevet (endret)

Les resten av det jeg skrev, de andre innlegga. Er litt gullkorn innimellom.. Helt seriøst!

Skummelt å satse på at han ikke leste det du skrev og poengtere at det er gullkorn :gjeiper:

Endret av test123
Gjest .-L-.
Skrevet

Har du lest noe av det jeg skrev? Eller det noen av de andre har skrevet? Ingen har sagt NOE om at du skal holde det gående.

Det eneste flere har nevnt er at jobbintervjufølelsen ikke kjennes bra i bli kjent fasen.

Jada, jeg har lest :)

Hva mener du man skal gjøre da?

På et eller annet tidspunkt må jo man spørre, når er det?, hvis det ikke er i bli kjent fasen. Ser jo det at damen kanskje ikke liker at jeg bryter tulle stemmningen og går inn for å faktisk bli kjent :gjeiper:

Det å tulle, flørte, ha kjemi er ikke det jeg definerer som å bli kjent.

Det eneste det sier meg om personen er at vi kommer godt overens. Jeg kan godt tenke meg at andre ser annerledes på dette. At det å bare være med hverandre uten å snakke om hva man holder på med osv, er å bli kjent. Dog, jeg vil fremdeles vite hva hun holder på med :fnise:

Så ja, når kan man stille det spørsmålet uten at damen for jobbintervju følelse.

Gjest test123
Skrevet (endret)

Makes sense?

Meget bra, men holder på å finne meg sjæl, faktisk helt sant. Føler jeg er litt mer optimist enn deg, man er ikke den man er, man er den man ønsker. Så får man heller smile av sin egen naivitet og alt som har gått galt når man i stedet for å leve drømmelivet om 20 år er enslig, alkoholisert og lever på nav :gjeiper:

Endret av test123
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Av og til glimter du til, Janus-Kugen... :nigo:

I tillegg, så har jeg merket at dersom jeg sier "hva jeg gjør" så får menn et helt annet syn på meg straks og med en gang, og tillegger meg egenskaper jeg ikke har... Så jeg liker at de ser litt mer av MEG før yrket. Rett og slett. (vet om flere som har det sånn)

Jeg bryr meg egentlig ikke om selve yrket ditt, det at du har et yrke/har valgt en karriere og er selvstendig er ++ i boken her.

En del av damene, spesielt de som er yngre enn meg bor gjerne hjemme hos mamma og pappa, vet ikke hva de vil og hva de skal gjøre, det liker jeg ikke :gjeiper:

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Om du er trygg på deg selv, vet hvem du er og har sunne holdninger om deg selv og verden rundt deg, så spiller det ikke så mye hva du sier. Og det du sier vil være naturlig og rett for deg. Du bryr deg ikke om hva jeg, Kate eller Vampen sier her inne, for du vet hvem du er.

Makes sense?

Kommer egentlig litt annpå hvordan man ikke bryr seg. Noen menn som jeg har møtt, som har lest pua-bøker og dating stuff tror det vet alt :gjeiper: De "bryr" seg ikke om hva andre sier og tar ikke ting innover seg. Jeg synes faktisk det er viktig å lytte til hva andre sier. Hvis du mener at man ikke burde ta ting personlig, så er jeg med :)

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Nei, hva jeg synes er gøy teller ikke for jeg synes faktisk det er gøy å snakke om jobb, utdanning, osv. Man blir kjent og et er ikke tungt, det er artig fordi man alltid finner ut nye feil med verden.

Problemet er vel bare at damene ikke synes dette er gøy. De er ute etter kjemi, følelser og slike ting når man skal sjekke de opp. Det får de ikke av at man snakker om politikk og sånt. Hehe, det blir et problem når man har en egen interesse som bryter om "tulleseansen" man har med damen, for eksempel, å finne ut hva hun holder på med :)

Endret av .-L-.
Gjest Janus
Skrevet

De "bryr" seg ikke om hva andre sier og tar ikke ting innover seg. Jeg synes faktisk det er viktig å lytte til hva andre sier. Hvis du mener at man ikke burde ta ting personlig, så er jeg med :)

Jeg bryr meg og lytter til hva andre mennesker sier, men min virkelighet er sterkere og jeg lar meg ikke kaste rundt som et løv i vinden av andre folks impulser og meninger om meg.

Jeg er vinden...og det er derfor jeg ikke kunne brydd meg mindre når andre kvinner (som Vampen i min andre tråd lengre nede her) uttrykker at det jeg sier og gjør er "kleint". Gud som jeg hater det ordet forresten.

Jeg vet hvem jeg er og jeg trenger ikke en kvinnes eller andre menns anerkjennelse for hva jeg gjør eller hvem jeg er.

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg er vinden...og det er derfor jeg ikke kunne brydd meg mindre når andre kvinner (som Vampen i min andre tråd lengre nede her) uttrykker at det jeg sier og gjør er "kleint". Gud som jeg hater det ordet forresten.

Det synes jeg er bra :) Synes forøvrig ikke det var så kleint før Vampen gjorde det kleint i den tråden :gjeiper:

Gjest KateW
Skrevet

Skummelt å satse på at han ikke leste det du skrev og poengtere at det er gullkorn :gjeiper:

Er det der kvinnekommunikasjonen din feiler? Når jeg sier LITT gullkorn, så betyr det at det kan være NOEN gullkorn innimellom, ikke at jeg poengterer at det ER gullkorn. Capice?

Gjest KateW
Skrevet

Jada, jeg har lest :)

Hva mener du man skal gjøre da?

På et eller annet tidspunkt må jo man spørre, når er det?, hvis det ikke er i bli kjent fasen. Ser jo det at damen kanskje ikke liker at jeg bryter tulle stemmningen og går inn for å faktisk bli kjent :gjeiper:

Det å tulle, flørte, ha kjemi er ikke det jeg definerer som å bli kjent.

Det eneste det sier meg om personen er at vi kommer godt overens. Jeg kan godt tenke meg at andre ser annerledes på dette. At det å bare være med hverandre uten å snakke om hva man holder på med osv, er å bli kjent. Dog, jeg vil fremdeles vite hva hun holder på med :fnise:

Så ja, når kan man stille det spørsmålet uten at damen for jobbintervju følelse.

Du spør om det når du har lyst til det. Samtidig, du satser på snaut kjønnsmodne 90-talls jenter, oddsa er vel at de er studenter hele gjengen?

Gjest KateW
Skrevet

Jeg bryr meg egentlig ikke om selve yrket ditt, det at du har et yrke/har valgt en karriere og er selvstendig er ++ i boken her.

En del av damene, spesielt de som er yngre enn meg bor gjerne hjemme hos mamma og pappa, vet ikke hva de vil og hva de skal gjøre, det liker jeg ikke :gjeiper:

Det er vel der problemet ligger? At kvinner som er kjønnsmodne ofte både kan forsørge seg selv, har valgt et yrke, og siden de driver med dette kanskje 60% av sin våkne tid, så er det utrolig befrinde når noen spør om noe anna enn dette.

All den stund dine jaktmarker er på et noe anna nivå, så bør du kanskje spørre om Justin Bieber eller solpudder?

Gjest test123
Skrevet

Når jeg sier LITT gullkorn, så betyr det at det kan være NOEN gullkorn innimellom, ikke at jeg poengterer at det ER gullkorn. Capice?

Endrer jo ingenting, blir som å fortelle vitsen på nytt når ingen ler :gjeiper:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Du spør om det når du har lyst til det. Samtidig, du satser på snaut kjønnsmodne 90-talls jenter, oddsa er vel at de er studenter hele gjengen?

Det er jo det jeg har gjort til nå, men samtidig så har jeg ikke lyst å ødlegge stemmningen med å få denne jobbintervju følelsen. Tror jeg skal finne på en gøy og kreativ måte å få dette ut av damen på :gjeiper:

Studenter, damer med fagbrev, damer som er ferdig med almenn, men vet ikke hva de vil.

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det er vel der problemet ligger? At kvinner som er kjønnsmodne ofte både kan forsørge seg selv, har valgt et yrke, og siden de driver med dette kanskje 60% av sin våkne tid, så er det utrolig befrinde når noen spør om noe anna enn dette.

Hum, har ikke tenkt på det slik før, thanks.

All den stund dine jaktmarker er på et noe anna nivå, så bør du kanskje spørre om Justin Bieber eller solpudder?

Synes ikke det er så interessant egentlig. Tror jeg egentlig bare må unngå snakken da i det hele tatt :fnise:

Endret av .-L-.
Gjest KateW
Skrevet

Aner ikke hvor gammel du er -L-, men dersom "your balls just dropped" så husk at de rådene du får her er fra folk som er eldre enn deg. (gjetter jeg)

Husker da jeg studerte var det "kult" å kunne alt om Ringenes Herre, på rams. Plott og ha lange debatter om skjulte budskap og meninger, kunne man ikke det fikk man ikke pult. Jeg fikk ikke pult.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...