Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #141 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Aner ikke hvor gammel du er -L-, men dersom "your balls just dropped" så husk at de rådene du får her er fra folk som er eldre enn deg. (gjetter jeg) Tror du har riktig der Husker da jeg studerte var det "kult" å kunne alt om Ringenes Herre, på rams. Plott og ha lange debatter om skjulte budskap og meninger, kunne man ikke det fikk man ikke pult. Jeg fikk ikke pult. I dag hadde du fått pult.. Hvilke menn bryr seg om at damene må kunne replikker i ringenes herre? Ka faen? (Var det kødd?) :gjeiper: Merkelig miljø du hang i. Endret 22. juni 2012 av .-L-.
Gjest KateW Skrevet 22. juni 2012 #142 Skrevet 22. juni 2012 Ikke noe merkelig det, på Hulen og Garage og Kvarteret i Bergen var det det man snakket om. Og det var ikke bare nerdene.
Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #143 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Ikke noe merkelig det, på Hulen og Garage og Kvarteret i Bergen var det det man snakket om. Og det var ikke bare nerdene. For meg høres det ut som alle var nerder^^ Nå har ikke jeg vært så mye på hulen, men det går ikke i slikt på garage. Kvarteret går jeg bare på når det er musikk festivaler. Ellers henger vi på Scotsman og Lille Scotsman har så kjekk musikk! Endret 22. juni 2012 av .-L-.
Gjest Katten. Skrevet 22. juni 2012 #144 Skrevet 22. juni 2012 Er da ikke mye som er mer turn-on enn ei jente som virkelig kan sin Ringenes Herre! Om hun kler seg ut som Legolas i tillegg... Rawr!
Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #145 Skrevet 22. juni 2012 Er da ikke mye som er mer turn-on enn ei jente som virkelig kan sin Ringenes Herre! Om hun kler seg ut som Legolas i tillegg... Rawr! Var du i samme kull som KateW kanskje?
Gjest KateW Skrevet 22. juni 2012 #146 Skrevet 22. juni 2012 For meg høres det ut som alle var nerder^^ Nå har ikke jeg vært så mye på hulen, men det går ikke i slikt på garage. Kvarteret går jeg bare på når det er musikk festivaler. Ellers henger vi på Scotsman og Lille Scotsman har så kjekk musikk! Vennligst bemerk at jeg snakker i fortid....
Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #147 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Vennligst bemerk at jeg snakker i fortid.... Sier du at du ikke lengre er nerd? Endret 22. juni 2012 av .-L-.
Gjest KateW Skrevet 22. juni 2012 #148 Skrevet 22. juni 2012 Sier du at du ikke lengre er nerd? Jeg sier at jeg ikke henger på Hulen, Garage eller Kvarteret lenger. Ei heller bor jeg i Bergen. Nerd har jeg aldri vært.
Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #149 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Jeg sier at jeg ikke henger på Hulen, Garage eller Kvarteret lenger. Ei heller bor jeg i Bergen. Nerd har jeg aldri vært. Synes det var ganske innforstått? Lenge siden ringenes herre var inn. Hehe, da var jo jeg bare en liten pjokk som gikk på ungdomskolen Nerd må jo du ha vært, ellers fikk du jo ikke pult. Endret 22. juni 2012 av .-L-.
Gjest KateW Skrevet 22. juni 2012 #150 Skrevet 22. juni 2012 Jeg fikk altså IKKE pult. (Det er ikke bare muntlig kommunikasjon som er litt vanskelig, eller?)
Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #151 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Jeg fikk altså IKKE pult. (Det er ikke bare muntlig kommunikasjon som er litt vanskelig, eller?) Har vanskeligheter med å tro at du ikke fikk pult :gjeiper:, stemmer ikke med min virkelighet i det hele tatt. Katew: Hei, skal vi pule? Mann: Hva er koden for å komme inn i Moria? KateW: P U L E? Mann: Det er feil, blir ikke noe pulings på deg. Nei nei, dette går ikke :gjeiper: Kanskje du røykte noe greier og ikke husker? Endret 22. juni 2012 av .-L-.
Gjest KateW Skrevet 22. juni 2012 #152 Skrevet 22. juni 2012 Jomfru til jeg var midt i tyveåra jeg, boyo. Så der snakker jeg sant.
Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #153 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Jomfru til jeg var midt i tyveåra jeg, boyo. Så der snakker jeg sant. Det er bare rart å tenke at det var slik. Føler det er langt fra hvordan det er i dag. Kan jeg spørre hvilket studentmiljø du var en del av? Uten at det blir et jobbintervju Endret 22. juni 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #155 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Jeg tok ExPhil på Historisk Filosofisk. Hehe, synes filosofene er sære :gjeiper:, dog mitt miljø løper rundt å plukker opp innsekter, planter og sopper så jeg burde kanskje ikke snakke. Min ExPhil lærer mente at hunder var perverse dyr, blant annet. Artig fyr. Endret 22. juni 2012 av .-L-.
Gjest KateW Skrevet 22. juni 2012 #156 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Altså, dette hadde ingenting med filosofer å gjøre. Det heter Faculty of Art på engelsk. Og det har ikke noe særskilt med kunst og gjøre heller. På Historisk filosofisk fakultet finner man alle som ønsker å studere blant annet disse fageene: klassiske språk, religionsvitenskap, historie, arkeologi, norrøn filologi, arkeologi, historie, filosofi, kunsthistorie, latin, kulturstudier, fremmedspråk, historie, kunsthistorie, kvinne- og kjønnsforskning, musikk, datalingvistikk og språkteknologi, korpuslingvistikk og språktesting. SÅ hvorfor du spør om hva folk studerer, når du ikke klarer å få mer ut av svaret enn at filosofer er rare, det forstår jeg faktisk ikke. Endret 22. juni 2012 av KateW
Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #157 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Altså, dette hadde ingenting med filosofer å gjøre. Det heter Faculty of Art på engelsk. Og det har ikke noe særskilt med kunst og gjøre heller. På Historisk filosofisk fakultet finner man alle som ønsker å studere blant annet disse fageene: klassiske språk, religionsvitenskap, historie, arkeologi, norrøn filologi, arkeologi, historie, filosofi, kunsthistorie, latin, kulturstudier, fremmedspråk, historie, kunsthistorie, kvinne- og kjønnsforskning, musikk, datalingvistikk og språkteknologi, korpuslingvistikk og språktesting. Det viste jeg ikke faktisk ikke. SÅ hvorfor du spør om hva folk studerer, når du ikke klarer å få mer ut av svaret enn at filosofer er rare, det forstår jeg faktisk ikke. Vel hvis du absolutt skal vite det, så har det med måten du svarer på spørsmålet å gjøre. Hva jeg får ut av det er min sak, og jeg har allerede sagt til deg hvorfor jeg stiller de spørsmålene, men det husker du vel ikke. Hvordan skal jeg klare å forstå hva du studerte på det fakulitet når det eneste du sier er at du tok et fag alle som studerer på universitet i Bergen må ta? Jeg er ikke synsk heller. Så synes jeg faktisk at filosofer er rare Det må jeg da få liv til! Nå stikker jeg ut, ha en fin dag Endret 22. juni 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #158 Skrevet 22. juni 2012 Altså, dette hadde ingenting med filosofer å gjøre. Det heter Faculty of Art på engelsk. Og det har ikke noe særskilt med kunst og gjøre heller. På Historisk filosofisk fakultet finner man alle som ønsker å studere blant annet disse fageene: klassiske språk, religionsvitenskap, historie, arkeologi, norrøn filologi, arkeologi, historie, filosofi, kunsthistorie, latin, kulturstudier, fremmedspråk, historie, kunsthistorie, kvinne- og kjønnsforskning, musikk, datalingvistikk og språkteknologi, korpuslingvistikk og språktesting. SÅ hvorfor du spør om hva folk studerer, når du ikke klarer å få mer ut av svaret enn at filosofer er rare, det forstår jeg faktisk ikke. Det endte tross alt i at han lærte noe nytt (dine to første avsnitt) Anonym poster: a8f7065549d095c74dc0ed08987d46ed
Steinar40 Skrevet 22. juni 2012 #159 Skrevet 22. juni 2012 Min ExPhil lærer mente at hunder var perverse dyr, blant annet. Artig fyr. Hunder er perverse dyr hehe Når man vet hva de spiser så ... er det ikke mye annet å si hehe
Gjest Katten. Skrevet 23. juni 2012 #160 Skrevet 23. juni 2012 Jomfru til jeg var midt i tyveåra jeg, boyo. Så der snakker jeg sant. Du er jo nesten perfekt for Steinar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå