Cathrine88 Skrevet 25. juni 2012 #181 Skrevet 25. juni 2012 Hvem er det som egentlig negger her? Prøver bare å gjøre deg (og andre) oppmerksom på at typiske PUA-triks kan virke veldig mot sin hensikt fordi de er så mye brukt. 2
Gjest test123 Skrevet 25. juni 2012 #182 Skrevet 25. juni 2012 Prøver bare å gjøre deg (og andre) oppmerksom på at typiske PUA-triks kan virke veldig mot sin hensikt fordi de er så mye brukt. Men hadde det fungert om det ikke var oppbrukt? Eller kanskje det fungerer for L fordi han flagger høyt at han ønsker å sjekke opp jenta.
Cathrine88 Skrevet 25. juni 2012 #183 Skrevet 25. juni 2012 Men hadde det fungert om det ikke var oppbrukt? Eller kanskje det fungerer for L fordi han flagger høyt at han ønsker å sjekke opp jenta. Det har nok alltid fungert best på usikre jenter med bekreftelsesbehov og etter min mening er det ikke verdens snilleste måte å behandle disse jentene på, enten det funker eller ikke. Men det kommer selvsagt an på hva man selv er ute etter. For andre er det temmelig gjennomskuelig og kan virke som om man prøver for hardt. 3
Gjest .-L-. Skrevet 26. juni 2012 #184 Skrevet 26. juni 2012 Det har nok alltid fungert best på usikre jenter med bekreftelsesbehov og etter min mening er det ikke verdens snilleste måte å behandle disse jentene på, enten det funker eller ikke. Men det kommer selvsagt an på hva man selv er ute etter. For andre er det temmelig gjennomskuelig og kan virke som om man prøver for hardt. Funker egentlig på alle damer, ikke bare de usikre. Min erfaring i alle fall. Synes damer negger oftere enn menn uansett.
Gjest Eurodice Skrevet 26. juni 2012 #185 Skrevet 26. juni 2012 Funker egentlig på alle damer, ikke bare de usikre. Min erfaring i alle fall. Synes damer negger oftere enn menn uansett. Unnskyld om jeg spør dumt, men hva betyr å negge?
Gjest .-L-. Skrevet 26. juni 2012 #186 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Unnskyld om jeg spør dumt, men hva betyr å negge? Vanskelig å forklare det på norsk. Det er en negativ bemerkelse mot en annen person. For eksempel: Du har veldig vakkert hår, men det er kort for min smak. Du ser ut som du nettopp har stått opp. Klarer du ikke å snakke normalt?, du er helt umulig. Er sikker 2 år siden sist jeg bevisst brukte brukte neggs ute på byn. Tror den beste jeg hadde var: Hva har du gjort med håret ditt?, falt du ned i et malingspan? Værste var at det funket :gjeiper: De som er fan av mystery method bruker negs, men jeg synes selv det er ganske utidig å bli negget. Derfor negger jeg ikke damer lengre, med mindre damen negger meg først Da er det krig! Synes det er veldig kjekt å erte, men det er ikke helt det samme som å negge. Erting blir mer uskyldig. Endret 26. juni 2012 av .-L-.
Gjest Eurodice Skrevet 26. juni 2012 #187 Skrevet 26. juni 2012 Vanskelig å forklare det på norsk. Det er en negativ bemerkelse mot en annen person. For eksempel: Du har veldig vakkert hår, men det er kort for min smak. Du ser ut som du nettopp har stått opp. Klarer du ikke å snakke normalt?, du er helt umulig. Er sikker 2 år siden sist jeg bevisst brukte brukte neggs ute på byn. Tror den beste jeg hadde var: Hva har du gjort med håret ditt?, falt du ned i et malingspan? Værste var at det funket :gjeiper: De som er fan av mystery method bruker negs, men jeg synes selv det er ganske utidig å bli negget. Derfor negger jeg ikke damer lengre, med mindre damen negger meg først Da er det krig! Synes det er veldig kjekt å erte, men det er ikke helt det samme som å negge. Erting blir mer uskyldig. Utrolig hva man lærer . Takk skal du ha.
Gjest .-L-. Skrevet 26. juni 2012 #188 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Utrolig hva man lærer . Takk skal du ha. Dette er faktisk en ganske stor industri, men det er ikke blitt snakket så alt for mye om i Norge. Det var en Svenske som skrev en bok: Hvordan lese tanker som ble promotert i media. Ellers har vi jo gode vibber og sjekkeskolen? I Usa har jo det hatt et par reality program om dette, ganske høy å se Heter keys to the vip. Endret 26. juni 2012 av .-L-.
Gjest test123 Skrevet 26. juni 2012 #189 Skrevet 26. juni 2012 Sjekket et par til videoer og merkelig hvor godt det fungerer. En ting er jo telefonnummer, men ser jo at mange ganger blir det jo kjempekjemi med en gang og enkelte ganger blir det tydeligvis mer.
Pene sko... Skrevet 26. juni 2012 #190 Skrevet 26. juni 2012 Joa, men det å imponere berusede damer på byen er ingen kunst. 1
Gjest .-L-. Skrevet 27. juni 2012 #191 Skrevet 27. juni 2012 Joa, men det å imponere berusede damer på byen er ingen kunst. Det funker i det normale dageligliv også :gjeiper: Dog, man må være forsiktig med å ikke være direkte slem. Er noen som totalt misforstår og er skikkelig frekk og usmakelige. 1
Suzy Skrevet 27. juni 2012 #192 Skrevet 27. juni 2012 Hadde en fyr sagt noe slikt til meg hadde jeg i allefall ikke blitt tent eller interessert...
Gjest .-L-. Skrevet 27. juni 2012 #193 Skrevet 27. juni 2012 (endret) Sjekket et par til videoer og merkelig hvor godt det fungerer. En ting er jo telefonnummer, men ser jo at mange ganger blir det jo kjempekjemi med en gang og enkelte ganger blir det tydeligvis mer. Han fyren har jo ikke det beste utseende heller(noe som igjen prover mitt point at man ikke trenger å være så jævla kjekk), men egentlig synes jeg neggen hans var for hard. Man må være ganske forsiktig med å bruke slike. På en annen dame, kunne hun fort blitt jævlig sur. For å si det slik, det var ikke neggen som gjorde at hun likte han. Det var den sterke selvtillitten han utstrålte og det at han var så direkte med henne. Han sto også ganske tett inntil henne og hun backet ikke vekk. Damen viste jo at hun ikke var stygg :gjeiper:, men likte sikkert veldig at det kom en mann opp som ikke slikket ræv for å vinne hennes gunst. Endret 27. juni 2012 av .-L-.
Suzy Skrevet 28. juni 2012 #194 Skrevet 28. juni 2012 Dette er sikkert å banne i kjerka, men hva har skjedd med den gode gamle normale sjekkingen??? Hva med å bare starte gøyale/hyggelige/utfordrende samtaler og se hvordan det går? Hva med å vise alminelig interesse og la det utvikle seg derfra? Hva med normale ektefølte komplimenter og genuin interesse???? Jeg er sikkert for gammel for alt dette her uansett, men jeg kjenner jeg blir helt matt innvendig av å se slike sjekkeskoler og høre begrep som negging. Jeg hadde følt meg lurt, manipulert og tråkket på om jeg hadde blitt utsatt for noe slikt. Hadde jeg "gått på" et slikt triks og deretter skjønt/fått forklart/eller blitt fortalt at jeg var utsatt for et opplegg, så hadde jeg i allefall aldri villet se fyren noe mer - men nå er det kanskje ikke så viktig for deg heller L? Er det bare ONS du er ute etter? 1
Gjest .-L-. Skrevet 28. juni 2012 #195 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Hadde jeg "gått på" et slikt triks og deretter skjønt/fått forklart/eller blitt fortalt at jeg var utsatt for et opplegg, så hadde jeg i allefall aldri villet se fyren noe mer - men nå er det kanskje ikke så viktig for deg heller L? Er det bare ONS du er ute etter? Er en grei gutt jeg Suzy , selv om jeg kan en del om sjekking Det er en artig hobby og jeg har hatt om lignende temaer på universitet (seksuell seleksjon). Synes det er veldig interessant. Jeg er i utgangspunktet ikke ute etter ons, og jeg bruker ikke triks. Er ganske åpen om hva jeg føler når jeg møter en jente. Endret 28. juni 2012 av .-L-.
Suzy Skrevet 28. juni 2012 #196 Skrevet 28. juni 2012 Er en grei gutt jeg Suzy , selv om jeg kan en del om sjekking Det er en artig hobby og jeg har hatt om lignende temaer på universitet (seksuell seleksjon). Synes det er veldig interessant. Jeg er i utgangspunktet ikke ute etter ons, og jeg bruker ikke triks. Er ganske åpen om hva jeg føler når jeg møter en jente. Det høres jo bra ut - jeg bare lurer på hva det er som får menn til å tro at dette er måten å få seg damer på...
Gjest Janus Skrevet 28. juni 2012 #197 Skrevet 28. juni 2012 Det høres jo bra ut - jeg bare lurer på hva det er som får menn til å tro at dette er måten å få seg damer på... Når en 30 år gammel jomfru som aldri har opplevd oppmerksomhet fra en kvinne gjennom hele sitt liv oppdager "The Game", så er det ikke så veldig rart å forstå hvorfor de er villige til å eksperimentere med nye ting og la en "guru" diktere deres forståelse av virkeligheten. Hvor gammel er du?
Gjest Janus Skrevet 28. juni 2012 #198 Skrevet 28. juni 2012 Han fyren har jo ikke det beste utseende heller... Trygg som jeg er på min egen seksualitet, må jeg bare si at han var vel over gjennomsnittet hva utseende angår? Ellers tolker jeg det ikke akkurat som en negativ kommentar, ettersom det er rimelig tydelig at det er en spøk og at han egentlig mener at hun er veldig pen. Morsomt klipp.
Gjest .-L-. Skrevet 28. juni 2012 #199 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Det høres jo bra ut - jeg bare lurer på hva det er som får menn til å tro at dette er måten å få seg damer på... Vel, mange av oss som begynner å lese bøker om dette og som faktisk har gått aktivt ut for å bli bedre på det, kommer fra et sted med ingen suksee med det motsatte kjønn i det hele tatt. Så leser vi om disse tingene og prøver det ut, og plutselig får vi suksee. Det er jo fordi man går fra ingenting, til plutselig å ha dates, sjekke opp damer på byn og på fester osv at man har tro på det. Det er ikke bøker med bare triks dette her altså. Det inneholder stoff om hvordan man skal se på ting, hvordan man skal se på livet, osv. Mann tror i utgangspunktet, at det handler om å bli bedre med damer, men så finner man ut at man egentlig bare kjemper for å komme over fryktene man har. Selvfølgelig, det er jo de menn som hopper ut i dette bare for å skaffe seg mer sex også. Kommer helt annpå enkelt personen. Dog, de menne som faktisk gikk inn i dette for sex som satte seg mål som: "Jeg skal ha sex med 100 damer, da er jeg komplett" Følte seg ikke "komplett/forfilled" etter de hadde gjort det. De innser jo selv at det de holdt på ikke ga dem noe glede i lengden. I dag, så tror jeg at dersom jeg bare hadde gått bort til damene jeg likte når jeg var yngre, så kunne jeg faktisk blitt kjærester med noen av dem, men jeg var for sjenert og trengte å lære meg å håndtere dette med å gå bort til en dame på en bra måte. Det å lese de bøkene, ga meg selvtilitten jeg trengte til å faktisk gå bort til damer, og jeg angrer virkelig ikke på at jeg leste de som 18 åring og presset meg til å takle sjeansen. Endret 28. juni 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 28. juni 2012 #200 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Trygg som jeg er på min egen seksualitet, må jeg bare si at han var vel over gjennomsnittet hva utseende angår? Poenget er at han ikke er noe Brad Pitt, eller George Cloney, slik mange gnåler om at de må vøre. Ellers tolker jeg det ikke akkurat som en negativ kommentar, ettersom det er rimelig tydelig at det er en spøk og at han egentlig mener at hun er veldig pen. Morsomt klipp. Vel, jeg tolker det ikke som en spøk i det hele tatt. Han er jo dønn seriøs når han sier det og sier ingenting om det etterpå heller. Siden hun vet at hun er digg, så vet jo hun også at han bare preiker bullshit, men han sier jo basicly også at: "jeg er en mann med selvtilitt, som driter langt i hva du synes og jeg er ikke redd for å utfordre deg", bring it! Han skal være glad det ikke var Suzy han møtte på, da hadde han fått smekk :gjeiper: Endret 28. juni 2012 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå