Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Du er jo nesten perfekt for Steinar!

Kate har ligget med flere enn to, og alle vi kvinner som har hatt flere enn to partnere er felleshøl, oppsop og søppel. Det har Steinar sagt, og han har fasiten for hva som er godtagbart for all menneskelig aktivitet.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Janus
Skrevet

Meget bra, men holder på å finne meg sjæl, faktisk helt sant. Føler jeg er litt mer optimist enn deg, man er ikke den man er, man er den man ønsker. Så får man heller smile av sin egen naivitet og alt som har gått galt når man i stedet for å leve drømmelivet om 20 år er enslig, alkoholisert og lever på nav :gjeiper:

Er det mulig å være mer optimist enn meg? Selv i mine tyngste stunder med depresjon, er jeg mer optimistisk enn et gjennomsnittlig menneske. :)

Jeg legger ved to klipp som viser tydelig hvordan ord egentlig ikke betyr så mye. Skru av lyden og les kommunikasjonen som foregår på et høyere nivå enn verbal kommunikasjon.

Hva tror du disse mennene tenker om seg selv? Om verden rundt seg? Og seg selv i forhold til kvinner? Er de redd for å bli avvist?

:)

Ingen kommentar?

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg digger den type øyekontakt + stillet. Damene spør alltid hvorfor jeg smiler :) Så bare smiler jeg mer! :fnise:

Gjest Janus
Skrevet

En kamerat av meg i kveld to minutt etter at han begynte å snakke med en høns:

"Jeg gikk bla, bla, bla, og så tok jeg mastergrad på BI. Og nå jobber jeg med bla, bla, bla."

Jeg synes oppriktig talt synd på kameratene mine (og damene de møter på), men det hjelper ikke at jeg sier noe, så jeg holder det for meg selv (og dere).

Hva er greien med å prøve å imponere eller sjekke opp høns? Hva får de til å tro at de er så lite verdt at de må gå bort til en ukjent høns og be henne om aksept? Herregud...

Gjest KateW
Skrevet

Snakket han om ei kvinne? Jeg var sikker på at han hadde vært på en bondegård, jeg... :nigo:

Gjest Janus
Skrevet

Relax, my sweet ladies...

Dere finner ingen mann på denne jord med større respekt og beundring for kvinnen enn denne mannen her. Har jeg fortalt om alteret mitt? Kanskje jeg sparer det til senere.

Siden jeg liker dere begge to, vurderer jeg å skrive et dikt til dere i løpet av dagen. :)

Nå til noe viktigere: Hvem av dere to vil komme å lage frukost til meg?

Jeg tar gjerne selvkritikk om grammatikken ikke er på nivå.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

En kamerat av meg i kveld to minutt etter at han begynte å snakke med en høns:

"Jeg gikk bla, bla, bla, og så tok jeg mastergrad på BI. Og nå jobber jeg med bla, bla, bla."

Øøø, unngår å snakke om hva jeg studerer med mindre damen spør meg om det :gjeiper: Men, vil gjerne vite hva hun holder på med :fnise:

Hva er greien med å prøve å imponere eller sjekke opp høns? Hva får de til å tro at de er så lite verdt at de må gå bort til en ukjent høns og be henne om aksept? Herregud...

Tror de fleste ikke vet hva de skal si, derfor sier man bare det første og letteste man kommer på. Er ikke alltid jeg vet hva jeg skal si selv, men som oftest dukker det noe artig opp :) Jeg styrer unna slike samtale emner i begynnelsen, tuller og flørter i steden for :)

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet

Ja, eller høner. Dessuten er ikke kvinner høns/høner. Menn har så mange nedverdigende betegnelser på kvinner, men forlyste seg med dem vil de.

Tviler sterkt på at Janus prøver å være nedverdigende? Synes dere er litt hårsåre.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

Skrevet (endret)

Hva var den første musikken du kjøpte for egne penger, og lytter du fortsatt til den?

Hvor er ditt absolutte favorittsted i hele verden?

Hva er favoritt-twisten din?

Hva ville du tatt med på en øde øy?

Hva har du under senga?

Hvilken historisk person ville du likt å møte?

Bare fantasien som setter grenser...

Jo, men kombinerer du slike spørmsål med et random utested med høy musikk, usunne mengder alkohol, svært bredt og selvsikkert kroppspråk, utestemme, lure smil, klengete venninner som skal øke din "value" og en gjennomført klesstil, så stinker du PLAYER.

De samme spørsmålene fremført i edru tilstand på dagtid på en vanlig ukedag fungerer kjempefint. Da er du heller interessant. ;)

Endret av Pene sko...
Gjest Katten.
Skrevet

Litt player-vibber har da aldri skadet noen?

På et utested med høy musikk og usunne mengder alkohol, er det gjerne moro man ser etter.

Gjest KateW
Skrevet (endret)

Jo, men kombinerer du slike spørmsål med et random utested med høy musikk, usunne mengder alkohol, svært bredt og selvsikkert kroppspråk, utestemme, lure smil, klengete venninner som skal øke din "value" og en gjennomført klesstil, så stinker du PLAYER.

De samme spørsmålene fremført i edru tilstand på dagtid på en vanlig ukedag fungerer kjempefint. Da er du heller interessant. ;)

OK... Merker jeg, whatever. Dersom en fyr kommer bort til meg og spør meg om jeg liker Twist, så tenker jeg faktisk ikke ÅH I HELVETE EN PLAYER! Jeg tanker TAKK GUD HAN IKKE ER OLJEINGENIØR OG HOLDER FOREDRAG OM DET:::::

Jeg har oppleved og brukt dem i begge situasjoner, med begge kjønn og noe "playing" har det aldri blitt av det....

Endret av KateW
Gjest KateW
Skrevet

Du er jo nesten perfekt for Steinar!

...nesten skyter ingen mann av hesten.... :fnise:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

OK... Merker jeg, whatever. Dersom en fyr kommer bort til meg og spør meg om jeg liker Twist, så tenker jeg faktisk ikke ÅH I HELVETE EN PLAYER! Jeg tanker TAKK GUD HAN IKKE ER OLJEINGENIØR OG HOLDER FOREDRAG OM DET:::::

Jeg har oppleved og brukt dem i begge situasjoner, med begge kjønn og noe "playing" har det aldri blitt av det....

Synes spørsmålene dine er artige jeg. De er i alle fall bedre enn hva de fleste start samtaleemnene menn finner på.

Et problem med å starte med et spørsmål though, er at man må vente på svar fra den andre. Dersom man får et halvhjertet svar så er samtalen om twisten for eksempel, så godt som død. Det er ikke alle menn som får med seg at samtalen er død, og/eller som har sosiale ferdigheter å ta kontroll over situasjonen og dra samtalen over på noe annet.

De beste responsene jeg har fått med spørsmål, er når de har vært en smule nedlatende. Enten blir damen direkte sur, eller, så begynner å hun å forklare seg, eller hun synes det er gøy og tar igjen med samme mynt.

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet

Litt player-vibber har da aldri skadet noen?

På et utested med høy musikk og usunne mengder alkohol, er det gjerne moro man ser etter.

Moro og spenning!

Gjest Katten.
Skrevet

...nesten skyter ingen mann av hesten.... :fnise:

Jeg er kjent som en hæstkuk. Holder det?

Skrevet

De beste responsene jeg har fått med spørsmål, er når de har vært en smule nedlatende. Enten blir damen direkte sur, eller, så begynner å hun å forklare seg, eller hun synes det er gøy og tar igjen med samme mynt.

Negging? :lete: Jøss, jeg fikk plutselig lyst til å drukne meg selv i det badekaret igjen. ;)

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Negging? :lete: Jøss, jeg fikk plutselig lyst til å drukne meg selv i det badekaret igjen. ;)

Hvem er det som egentlig negger her? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...