Cathrine88 Skrevet 21. juni 2012 #61 Skrevet 21. juni 2012 Jeg ser ikke etter en lekekamerat :gjeiper: Synes de tingene er viktig også, men jeg er litt opptatt av ting som for eksempel om hun har noe mål, plan med hva hun gjør osv. Hehe, synes jeg virker litt jentete på disse tingene egentlig Kanskje litt dumt å tenke på sånt når man møter folk ute på byn, vet ikke helt om jeg vil forandre på det. Nja, ei jente som innleder med spørsmål om akkurat det blir fort stemplet som golddigger. 1
Gjest .-L-. Skrevet 21. juni 2012 #62 Skrevet 21. juni 2012 Mitt mål er alltid en man kan nyte livet med. Ha det moro -> lekekamerat. Skal tenke på det, er mulig jeg er litt for prippen.
Gjest .-L-. Skrevet 21. juni 2012 #63 Skrevet 21. juni 2012 Nja, ei jente som innleder med spørsmål om akkurat det blir fort stemplet som golddigger. Hehe, er en goldigger jeg da 1
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #64 Skrevet 21. juni 2012 Jeg ser ikke etter en lekekamerat :gjeiper: Synes de tingene er viktig også, men jeg er litt opptatt av ting som for eksempel om hun har noe mål, plan med hva hun gjør osv. Hehe, synes jeg virker litt jentete på disse tingene egentlig Kanskje litt dumt å tenke på sånt når man møter folk ute på byn, vet ikke helt om jeg vil forandre på det. Hvorfor i all verden ser du IKKE etter en lekekamerat? Det er forøvrig ikke sjarm å bli utsatt for et jobbintervju på byen. 3
Lykkelitenen Skrevet 21. juni 2012 #65 Skrevet 21. juni 2012 Kun jeg som ble skuffet fordi jeg klikket meg inn på en tråd som jeg trodde handlet om gaming og finner en tråd om dårlige sjekkere / jenter som er dårlig på å bli sjekket... Skuffet 1
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2012 #66 Skrevet 21. juni 2012 Skal tenke på det, er mulig jeg er litt for prippen. Hva ser du egentlig etter?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 21. juni 2012 #67 Skrevet 21. juni 2012 Jeg mister litt interessen hvis noen spør hva jeg driver med til vanlig. Det er sånne ting man spør om når man egentlig ikke har noe å snakke om. Når man flørter og har nettopp møtt noen, så er det tusen andre spørsml man kan stille, som er mye morsommere og er lettere og bygge videre på. Kate W hadde noen fine forslag syns jeg Favoritt-twisten min er forresten banan og aprikos, hvis noen lurte :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2012 #69 Skrevet 21. juni 2012 En kjæreste Altså, hva ser du etter i en kjæreste?
Gjest .-L-. Skrevet 21. juni 2012 #70 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Altså, hva ser du etter i en kjæreste? Jeg gidder ikke å ramse det opp her, jeg vet hva jeg vil ha Når jeg er ute på byn, så er det først og fremst for å ha det gøy, men hvis jeg møter en dame, så vil jeg gjerne vite et par ting om henne, før jeg tar ting videre. Endret 21. juni 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 21. juni 2012 #71 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Hvorfor i all verden ser du IKKE etter en lekekamerat? Det er forøvrig ikke sjarm å bli utsatt for et jobbintervju på byen. Hva er definisjonen av et jobbinterjvu I dating sammenheng? Er nyskjerrig Endret 21. juni 2012 av .-L-. 1
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #72 Skrevet 21. juni 2012 Hva er definisjonen av et jobbinterjvu I dating sammenheng? Er nyskjerrig Det høres ut som det er nettopp det du er i gang med. Spørsmål som skal kartlegge om hun har mål, hva hun driver med, fremtidsvyer og hurramegrundt. Alt det der er viktig, men det spiller ingen rolle om du ikke kommer forbi innledningen. Som både Katten og Maria Marihøne er inne på, i en flørtefase vil de fleste flørtes med. Ha deg gøy, spøke, sjekke kjemien. Du har plenty av tid til å finne ut om hun har de kvalitetene du er ute etter. Bruk den første tiden til å ha det gøy. La samtalen være lett og ledig, spøk, ikke la det bli en døll samtale om hverdagsliv og jobb. Inngangsporten er ofte den berømte kjemien. Er den på plass, så er det interessant å bli bedre kjent. Er samtalen kjedelig, kjemien ikke-eksisterende og temaene noe du snakker med en 80 år gammel dame på toget om, så er det ikke så interessant hva du driver med, for da vil hun neppe bli bedre kjent med deg uansett. Og får du i gang en slik samtale, så skal du se at det blir godt mottatt med komplimenter etterhvert også. 3
Gjest .-L-. Skrevet 21. juni 2012 #73 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Det høres ut som det er nettopp det du er i gang med. Spørsmål som skal kartlegge om hun har mål, hva hun driver med, fremtidsvyer og hurramegrundt. Alt det der er viktig, men det spiller ingen rolle om du ikke kommer forbi innledningen. Som både Katten og Maria Marihøne er inne på, i en flørtefase vil de fleste flørtes med. Ha deg gøy, spøke, sjekke kjemien. Du har plenty av tid til å finne ut om hun har de kvalitetene du er ute etter. Bruk den første tiden til å ha det gøy. La samtalen være lett og ledig, spøk, ikke la det bli en døll samtale om hverdagsliv og jobb. Inngangsporten er ofte den berømte kjemien. Er den på plass, så er det interessant å bli bedre kjent. Er samtalen kjedelig, kjemien ikke-eksisterende og temaene noe du snakker med en 80 år gammel dame på toget om, så er det ikke så interessant hva du driver med, for da vil hun neppe bli bedre kjent med deg uansett. Og får du i gang en slik samtale, så skal du se at det blir godt mottatt med komplimenter etterhvert også. Jeg var forbi innledningen, hvorfor får ikke folk med seg det? :gjeiper: ... Endret 21. juni 2012 av .-L-. 1
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #74 Skrevet 21. juni 2012 Jeg var forbi innledningen, hvorfor får ikke folk med seg det? :gjeiper: ... Siden samtalen failet såpass miserabelt, så var du kanskje ikke det allikevel. 3
Gjest .-L-. Skrevet 21. juni 2012 #75 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Siden samtalen failet såpass miserabelt, så var du kanskje ikke det allikevel. Ro, ro, ro din båt Endret 21. juni 2012 av .-L-.
Gjest test123 Skrevet 21. juni 2012 #76 Skrevet 21. juni 2012 Når man flørter og har nettopp møtt noen, så er det tusen andre spørsml man kan stille, som er mye morsommere og er lettere og bygge videre på. Kate W hadde noen fine forslag syns jeg Favoritt-twisten min er forresten banan og aprikos, hvis noen lurte :gjeiper: Men hvordan bygger man videre på noe slikt? Enig i at "hva driver du med" er standard, men men det er jo greit å få noe info om jenta, om hun er student, jobber og sparer opp til utenlandstur, aktiv politiker/atlet. Og det trenger jo ikke være tørrt(selv om mange sikkert liker å ha en seriøs samtale), man kan jo fortelle artige historier fra jobb om begge jobber i butikk, snåle kunder osv, eller kjipe forelesere, studenter som skal vise seg frem, eksamner fra helvete, eller kjipe feriehistorer. Om alle jentene er enige om at det er teit så gir jo jeg meg, men ønsker litt mer detaljerte tips enn artige spørsmål som gir et svar på tre ord:-) 1
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #77 Skrevet 21. juni 2012 Ro, ro, ro din båt Atte hæ? Ro? Hvorfor skulle jeg ha behov for det?
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #78 Skrevet 21. juni 2012 Men hvordan bygger man videre på noe slikt? Enig i at "hva driver du med" er standard, men men det er jo greit å få noe info om jenta, om hun er student, jobber og sparer opp til utenlandstur, aktiv politiker/atlet. Og det trenger jo ikke være tørrt(selv om mange sikkert liker å ha en seriøs samtale), man kan jo fortelle artige historier fra jobb om begge jobber i butikk, snåle kunder osv, eller kjipe forelesere, studenter som skal vise seg frem, eksamner fra helvete, eller kjipe feriehistorer. Om alle jentene er enige om at det er teit så gir jo jeg meg, men ønsker litt mer detaljerte tips enn artige spørsmål som gir et svar på tre ord:-) Alt det det ER kjipt når man er i en sjekkesituasjon på byen!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 21. juni 2012 #79 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Men hvordan bygger man videre på noe slikt? Enig i at "hva driver du med" er standard, men men det er jo greit å få noe info om jenta, om hun er student, jobber og sparer opp til utenlandstur, aktiv politiker/atlet. Og det trenger jo ikke være tørrt(selv om mange sikkert liker å ha en seriøs samtale), man kan jo fortelle artige historier fra jobb om begge jobber i butikk, snåle kunder osv, eller kjipe forelesere, studenter som skal vise seg frem, eksamner fra helvete, eller kjipe feriehistorer. Om alle jentene er enige om at det er teit så gir jo jeg meg, men ønsker litt mer detaljerte tips enn artige spørsmål som gir et svar på tre ord:-) Jeg syns Vampen svarte veldig greit på det over her. De temaene du tar opp er temaer jeg mener er best kommer litt av seg selv. Hvis man blir bombadert med slike spørsmål med en gang, så får man den jobbintervju-følelsen som Vampen beskriver. Endret 21. juni 2012 av Maria_Marihøne
Gjest Janus Skrevet 21. juni 2012 #80 Skrevet 21. juni 2012 Om alle jentene er enige om at det er teit så gir jo jeg meg, men ønsker litt mer detaljerte tips enn artige spørsmål som gir et svar på tre ord:-) Jeg har allerede svart på det tidligere i tråden. Husk at Vampen og Maria er to kvinner blant et utvalg på flere millioner her i Norge, så ikke ta det de sier som den absolutte sannhet. Men generelt er jeg enig i at det er best å unngå "logiske" samtaler på en uteplass. Om du har en "logisk" samtale, så må det i hvert fall foregå noe på et annet og høyere nivå. Om det er undertekst, så er det greit. Husk at det er bedre at hun blir lettere sjokkert av å prate med deg, enn at hun begynner å se på klokken av kjedsomhet eller lete etter en unnskyldning for å komme seg videre. Ta litt risiko, for guds skyld. En siste regel. Aldri noensinne spør om ting du ikke bryr deg om eller snakk kun for å fylle en stillhet. Stillhet er bra og det gir dere muligheten til å betrakte hverandre. En av mine favoritter er å bare nyte stillheten og ofte er det hun som til slutt drar i gang samtalen igjen. Men om du virkelig er interessert i hvor hun gikk på skole og hvordan hun likte seg "der", så for all del spør. Men jeg har en liten mistanke om at du ikke egentlig bryr deg om det, men er mer nysgjerrig på hvordan hun smaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå