Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest test123
Skrevet

Politiet har han ofte inne på avhør, kun fordi han er interessant.

Genialt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg følger filosofien til Suzy og til en mann som tidligere postet under pseudonymet -J-.

En bemerkelsesverdig mann som har lært meg alt jeg kan her i livet.

Blodet hans lukter parfyme og feromonene han skiller ut har påvirket folk fra flere mils avstand. Politiet har han ofte inne på avhør, kun fordi han er interessant.

Sjarmen hans er så smittsom at vaksiner har blitt utviklet mot den.

Nevnte jeg at han snakker fransk på russisk?

Han er verdens mest interessante mann.

:)

Det var da veldig.

Jeg er bare et menneske.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var en oppfordring til å ta en parasett, dersom du er dårlig..

Det heter paracet

Anonym poster: d0a99d2f48932bfccb168f5e1d44012a

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg følger filosofien til Suzy og til en mann som tidligere postet under pseudonymet -J-.

En bemerkelsesverdig mann som har lært meg alt jeg kan her i livet.

Blodet hans lukter parfyme og feromonene han skiller ut har påvirket folk fra flere mils avstand. Politiet har han ofte inne på avhør, kun fordi han er interessant.

Sjarmen hans er så smittsom at vaksiner har blitt utviklet mot den.

Nevnte jeg at han snakker fransk på russisk?

Han er verdens mest interessante mann.

Jeg som var så sikker på at du var -J-, dam.. Når slipper han ut?

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Sett noen episoder av serien nå, og, det er kjipt å si det, men det en del menn som virker helt fjern og det virker veldig tilfeldig om damen liker han eller ikke. Han ene hadde riktig nok et veldig bra utseende, men alikavel, det var helt forferdlig å se på sjekkingen hans :gjeiper: Hadde jeg gjort de tingene han gjorde, damene hadde lagd pannekake ut av meg.. Arg, it doesen't make sence.

Nei, det åpner i alle fall opp for meg at dette er mye mer tilfeldig enn hva jeg liker å tro at det er.

Endret av .-L-.
Gjest Leopard
Skrevet

Den serien er virkelig noe for seg selv...

Å legge opp en slu taktikk for å få kvinner på kroken syns jeg bare er helt ute på viddene. Hvor ble det av ektefølt interesse? :)

• Liker 1
Skrevet

Å legge opp en slu taktikk for å få kvinner på kroken syns jeg bare er helt ute på viddene. Hvor ble det av ektefølt interesse? :)

En del menn spiller på følelser får å få seg en kvinnene eller bare fordi de trenger bekreftelse. En del kvinner spiller på utsende for det samme. På det markedet vi nå snakker om er det attraksjon, grunnlegende nedarvede mønstre som det gjelder å trigge. Er vel derfor det kalles singelforum og overskriften er Game?

Ektefølt interesse, empati, selvinnsikt er ikke nødvendigvis viktige verdier?

Skrevet

Ektefølt interesse, empati, selvinnsikt er ikke nødvendigvis viktige verdier?

Det er viktige verdier i et parforhold.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg som var så sikker på at du var -J-, dam.. Når slipper han ut?

Han er i nærheten.

Skrevet

:tommelopp:

Skrevet (endret)

Noen som vet hvilke deler av hjernen jeg må operere vekk for å ikke lenger bli tiltrukket av det motsatte kjønn?

...for etter å ha lest denne tråden har jeg mer tro på at jeg vil klare å dyrke tomater på Merkur enn å innlede et forhold med en jente...

Endret av Baldrick
Gjest Janus
Skrevet

Noen som vet hvilke deler av hjernen jeg må operere vekk for å ikke lenger bli tiltrukket av det motsatte kjønn?

Usikker, men kjemisk kastrering burde gjøre nytten om du er seriøs.

Spør om doktoren din kan foreskrive triptorelin. Om livet uten kjønnsdrift blir kjedelig, så er effekten reverserbar.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg forsvarer ikke "The Game", men det viser lite innsikt i virkeligheten til mange menn i dag om dere ikke forstår at de er villige til å eksperimentere og gå ganske langt for å få en kvinne på kroken som du kaller det.

Mange menn har visst "ektefølt" interesse hele livet sitt, men står fortsatt ute i regnet med rosene sine og har ikke opplevd annet enn avvisning til tross for sine forsøk.

Skrevet

Usikker, men kjemisk kastrering burde gjøre nytten om du er seriøs.

Spør om doktoren din kan foreskrive triptorelin. Om livet uten kjønnsdrift blir kjedelig, så er effekten reverserbar.

Imponerende - du trodde virkelig jeg mente det seriøst, og i tillegg topper du det med et talentløst råd om kjemisk kastrering (som om jeg var en simpel seksualforbryter).

Men det skal du ha; selvbildet mitt fikk en liten boost nå, for jeg innså nettopp at det finnes folk som er enda større tapere enn meg selv.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Imponerende - du trodde virkelig jeg mente det seriøst, og i tillegg topper du det med et talentløst råd om kjemisk kastrering (som om jeg var en simpel seksualforbryter).

Men det skal du ha; selvbildet mitt fikk en liten boost nå, for jeg innså nettopp at det finnes folk som er enda større tapere enn meg selv.

Det bekymrer meg om du ikke skjønte at det var en spøk.

Kanskje du trenger triptorelin allikevel? Og så kan du søke om medlemskap i singelklubben jentene her inne har startet opp?

:tongue:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...