Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når en 30 år gammel jomfru som aldri har opplevd oppmerksomhet fra en kvinne gjennom hele sitt liv oppdager "The Game", så er det ikke så veldig rart å forstå hvorfor de er villige til å eksperimentere med nye ting og la en "guru" diktere deres forståelse av virkeligheten.

Hvor gammel er du?

:)

Den kan jeg ha forståelse for.

Jeg er 40 - og muligens av en annen generasjon :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal være glad det ikke var Suzy han møtte på, da hadde han fått smekk :gjeiper:

:ler:

Jeg hadde nok tatt ham for å være skikkelig eplekjekk og da hadde det vært "game over" hos meg (pun intended).

Selvtillit er selvsagt viktig L - det er jo nettopp det å tro og mene at man er verdt like mye som alle andre og at man fortjener å være sammen med den man liker, som er det viktige å lære. Det gjelder nok begge kjønn.

Og begge kjønn kunne ha godt av å lære det tidligere - der er jeg også enig.

Gjest Leopard
Skrevet

Nå har jeg bare skumlest gjennom tråden, men jeg tror de fleste kvinner blir tiltrukket av menn med god selvtillit, så lenge det ikke blir overkill. De klippene av serien "Keys to the vip" er vel også et godt eksempel på det. Til og med når mennene skal begynne med å gi et dårlig førsteinntrykk, ender de ofte opp med å faktisk få nummeret til den nøye utplukkede dama.

http://www.youtube.com/watch?v=C4XE9-glo58&feature=relmfu

Her er et eksempel. Spol til 1:52. Han ene fikk nummeret og han andre fikk ikke. Tenker dere at det er flaks eller at det faktisk funker?

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Tenker at han ene klarte å redde seg inn igjen etter at han var frekk med å si at han ikke prøver å være en idiot her, bare sier sin ærlige mening. Han hin klarte det ikke siden hun damen ble skikkelig fornærmet.

Kombinasjon av uflaks med hvilken dame han møtte, og det at han ikke klarte å snu stemmningen etter at han var frekk. Tror det var det som gjorde at det ikke gikk. Gjelder å ha øyenene åpne for å se hvordan damen reagerer :gjeiper:

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

Herregud,merker jeg blir dårlig av hele tråden.

NEGGE!?!?!

Gjest .-L-.
Skrevet

Herregud,merker jeg blir dårlig av hele tråden.

NEGGE!?!?!

Ta deg en parasett, så går det fint.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Den kan jeg ha forståelse for.

Jeg er 40 - og muligens av en annen generasjon :vetikke:

Fin alder det.

Selvtillit er selvsagt viktig L - det er jo nettopp det å tro og mene at man er verdt like mye som alle andre og at man fortjener å være sammen med den man liker, som er det viktige å lære. Det gjelder nok begge kjønn.

Og begge kjønn kunne ha godt av å lære det tidligere - der er jeg også enig.

Korrekt og der har du nøkkelen til hvordan en mann kan bli en ekte mann og oppleve at damer blir tiltrekt av den han er.

Mange menn mangler nettop selvtillit og selvfølelse og har en tendens til å gi kvinner - og særlig kvinner de ikke engang har snakket med - ufortjent status.

Boken "The Game" er veldig interessant og underholdende lesing for de som har noen som helst interesse av temaet. Selv er jeg uenig med det meste som står i den boken, men den er fortsatt aktuell og interessant.

Gjest test123
Skrevet

Boken "The Game" er veldig interessant og underholdende lesing for de som har noen som helst interesse av temaet. Selv er jeg uenig med det meste som står i den boken, men den er fortsatt aktuell og interessant.

Artig bok ja, men synes han gjør seg dårligere enn det han er. Ikke bare ser han bra ut, men man må vel nesten være kul og interessant om man lever av å leve med rockestjerner.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Artig bok ja, men synes han gjør seg dårligere enn det han er. Ikke bare ser han bra ut, men man må vel nesten være kul og interessant om man lever av å leve med rockestjerner.

Har du lest noen andre bøker?

Jeg liker ikke at de lager en handlingsplan og at de bruker en rekke triks og teknikker bevisst for å få damen til å like en. Synes det er litt manipulerende. Jeg er for å være åpen og å være seg selv.

For all del, et greit sted å begynne, men ikke et bra sted å ende opp, imo. Lurer også på hvem sin filosofi du følger Janus? :)

Endret av .-L-.
Gjest test123
Skrevet

Har du lest noen andre bøker?

Forstår ikke spørsmålet :sukk:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Forstår ikke spørsmålet :sukk:

Lurte bare på om du har lest noen andre bøker enn the game, innenfor den type sjanger :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Hehehe, for noen uker siden like ved Stortinget, kommer det en gutt bort til en jente: "Hei, så kule sko du har! Jeg har en søster som jeg skal kjøpe sko til, hvor kjøpte du dem?"-Hun så dumt på han og gikk, ikke fordi han var teit eller noe, men fordi akkurat denne linjen er veldig brukt, akkurat som å kritisere klærne, eller å påpeke at andre damer en penere for å trigge henne.

Han kunne ha kommet unna med kommentaren, fordi han tilnærmet seg henne på en normal måte, men siden hun antageligvis har hørt det før, så gikk det ikke. Altså naturlig kontakt, eller "natural approach" som det sikkert heter blandt PUA folket, er kjempebra, men da må man ikke bruke oppbrukte teknikker. Husk at game fenomenet har vart lenge, og kvinner har gått på dette lenge, og mange kan triksene som er oppbrukt til de grader, men det kommer da alltids nye jenter på byen.

Negging kan sikkert være bra det, men da må man bruke det på en bra måte, jeg mener at hvis kom bort til meg og sier at jeg er den styggeste jenta i klubben, så hadde jeg blitt lettere fornærmet, og forundret over mangel på respekt for andre, og jeg hadde gått:-)

Gjest test123
Skrevet

Hehehe, for noen uker siden like ved Stortinget, kommer det en gutt bort til en jente: "Hei, så kule sko du har! Jeg har en søster som jeg skal kjøpe sko til, hvor kjøpte du dem?"-Hun så dumt på han og gikk, ikke fordi han var teit eller noe, men fordi akkurat denne linjen er veldig brukt, akkurat som å kritisere klærne, eller å påpeke at andre damer en penere for å trigge henne.

Han var kanskje ikke kjekk nok? Hadde en søt jente kommet bort til meg og brukt en replikk som jeg visste handlet om at hun mente jeg var kjekk så hadde jeg bare spilt med og signalisert tilbake at jeg likte henne også.

Gjest KateW
Skrevet

Ta deg en parasett, så går det fint.

Er det et eksempel på negging? Da blir det ikke fitte på deg merker jeg....

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Er det et eksempel på negging? Da blir det ikke fitte på deg merker jeg....

Det var en oppfordring til å ta en parasett, dersom du er dårlig..

Hvorfor gidder du å henge deg opp i dette negg greiene?

Din siste kommentar var en negg btw, slemt gjort :nei:

Endret av .-L-.
Gjest test123
Skrevet

Lurte bare på om du har lest noen andre bøker enn the game, innenfor den type sjanger :)

Det ble med den ene.

Skrevet

Da har du ikke møtt riktig jenta på din egen alder bare da vettu! ;)

Gjest Janus
Skrevet

Lurer også på hvem sin filosofi du følger Janus? :)

Jeg følger filosofien til Suzy og til en mann som tidligere postet under pseudonymet -J-.

En bemerkelsesverdig mann som har lært meg alt jeg kan her i livet.

Blodet hans lukter parfyme og feromonene han skiller ut har påvirket folk fra flere mils avstand. Politiet har han ofte inne på avhør, kun fordi han er interessant.

Sjarmen hans er så smittsom at vaksiner har blitt utviklet mot den.

Nevnte jeg at han snakker fransk på russisk?

Han er verdens mest interessante mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...