Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Janus
Skrevet

Jeg startet tråden fordi dette er noe jeg bare opplever med yngre jenter, har enda ikke opplevd det med damer som er eldre enn meg.

Er det en sammenheng, eller bare helt tilfeldig? Vet ikke :gjeiper:

Skjønner. Men opplever du dette med alle yngre jenter?

Jeg opplever like ofte at eldre kvinner kan være platte og uinteressante.

Selv om mange yngre jenter ikke har like mye livserfaring og selvtillit som deres eldre søstre, så synes jeg fortsatt at de har mye å by på for meg personlig. Livslyst, drømmer, ambisjoner, seksuell nysgjerrighet, etc. Og så er de forferdelig søte og sjarmerende da.

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

PUA-snakk gjør at jeg får lyst til å drukne meg i nærmeste badekar. Sorry, men det måtte bare sies.

Det var dette jeg skulle inn for å skrive. Så takk, Cathrine :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Skjønner. Men opplever du dette med alle yngre jenter?

Jeg opplever like ofte at eldre kvinner kan være platte og uinteressante.

Selv om mange yngre jenter ikke har like mye livserfaring og selvtillit som deres eldre søstre, så synes jeg fortsatt at de har mye å by på for meg personlig. Livslyst, drømmer, ambisjoner, seksuell nysgjerrighet, etc. Og så er de forferdelig søte og sjarmerende da.

:)

Nei, har ikke opplevd det med ALLE yngre jenter. Poenget er vel at jeg ikke opplever dette med damer som er eldre enn meg.

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det var dette jeg skulle inn for å skrive. Så takk, Cathrine :)

Skal pua snakke deg i senk!

Klein snakking får andre stå for :gjeiper: Pua snakk er faen med ikke kleint, vil ikke ha det på meg :fnise: Klisse snakk og overdreven cocky snakk er kleint.

Endret av .-L-.
Gjest KateW
Skrevet

Jeg driter no i om det er kjedelig, jeg vil fremdeles finne ut hva du gjør på til vanlig :gjeiper: Hadde ikke spurt om det hvis jeg ville holde en underholdene samtale. Hehe, finnes kanskje en mer kreativ måte å finne ut av det på da :gjeiper: Kjører du traktor til vanlig? :)

Uansett, jeg er helt enig i at slike spørsmål burde man holde seg langt unna, når man først går bort til noen og skal starte en samtale.

Dog, jeg har ikke blitt kastet vekk/avst fordi jeg stiller spørsmål for å bli bedre kjent med jenten, enda.

Ok, dersom det du syns er mest spennende med et annet menneske er hva det jobber med eller studerer, så må du jo spørre om det, selvsagt.

Gjest .-L-.
Skrevet

Ok, dersom det du syns er mest spennende med et annet menneske er hva det jobber med eller studerer, så må du jo spørre om det, selvsagt.

Jeg synes jo ikke det, teiting :gjeiper:

Gjest KateW
Skrevet

Jeg synes jo ikke det, teiting :gjeiper:

Ok

Gjest .-L-.
Skrevet

Ok

Bryr du deg ikke om hva den andre holder på med?

Gjest KateW
Skrevet (endret)

HÆ?

Nå svarer du ulike ting i hvert innlegg.

Hvor har jeg sagt at jeg ikke bryr meg? Du spør hvorfor folk (denne 91modellen) ikke svarte så godt på det spørsmålet. Jeg påpeker at det er det kjedeligste spørsmålet jeg vet om.

Endret av KateW
  • Liker 1
Skrevet

Bare jeg som håpet på en tråd om BF3, Skyrim, kabal, WoW eller minesveiper? :(

Jeg også, hadde vært mye mer interessant. Men nå som sommerferien nærmer seg, og guttungene har sommerferie, så blir det vel mer PUA-prat her på KG.

:grine:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

HÆ?

Nå svarer du ulike ting i hvert innlegg.

Hvor har jeg sagt at jeg ikke bryr meg? Du spør hvorfor folk (denne 91modellen) ikke svarte så godt på det spørsmålet. Jeg påpeker at det er det kjedeligste spørsmålet jeg vet om.

Jeg tolker jo det slik siden du ikke vil snakke om de "kjedelige" tingene.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du mener at hun ikke svarte fordi hun synes det var kjedelig? Ikke fordi hun ikke kan snakke for seg?

Det er det vel ingen som tror, og du tror vel heller ikke at det var det KateW mente? Heh..

Anonym poster: 6c09d15ef27b7d56dc62b16c527283e5

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det er det vel ingen som tror, og du tror vel heller ikke at det var det KateW mente? Heh..

Anonym poster: 6c09d15ef27b7d56dc62b16c527283e5

Jeg vet ikke, jeg har ikke så lyst å være så bastant i tolkningen min med akuratt denne jenten, siden jeg hadde drukket og kan ha oppfattet feil. Synes ikke det Kate sier virker så rart. Mulig hun bevisst unngikk temaet fordi hun synes det er kjedelig, men jeg oppfattet det ikke slik. Hun virket egentlig usikker og viste ikke helt hva hun skulle svare.

Dog, temaet står fremdeles. Er det tilfeldig at at jeg opplever at jenter i yngre alder ikke er like flink til å snakke for seg som eldre damer?

Janus opplever ikke det samme, er jo mulig det bare er tilfeldig at jeg har gjort det.

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet

4: Jeg klarer å føre en normal samtale, sjekk meg opp :biggrin:

Hehe, så bra at noen kan :)

Gjest Katten.
Skrevet

Normale samtaler er jo uansett kjedelig.

For min del ser jeg alltid etter kreativitet, lekenhet, humor, lysten til å utforske etc. Når man ser etter en lekekamerat, så er det viktigste - for min del - at man faktisk kan leke i lag.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Normale samtaler er jo uansett kjedelig.

For min del ser jeg alltid etter kreativitet, lekenhet, humor, lysten til å utforske etc. Når man ser etter en lekekamerat, så er det viktigste - for min del - at man faktisk kan leke i lag.

Jeg ser ikke etter en lekekamerat :gjeiper:

Synes de tingene er viktig også, men jeg er litt opptatt av ting som for eksempel om hun har noe mål, plan med hva hun gjør osv. Hehe, synes jeg virker litt jentete på disse tingene egentlig :fnise:

Kanskje litt dumt å tenke på sånt når man møter folk ute på byn, vet ikke helt om jeg vil forandre på det.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Gjest test123
Skrevet

Jeg klarer å føre en normal samtale, sjekk meg opp :biggrin:

Hva er favoritt-twisten din?

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Hva er favoritt-twisten din?

Du må være forsiktig med slike utsagn, de kan tolkes som pua snakk.

Gjest test123
Skrevet

Du må være forsiktig med slike utsagn, de kan tolkes som pua snakk.

Og om man spør "hva driver du med" så er man bare uinteressant. damned if you do damned if you don't.

Men jeg venter i spenning på blondinas svar. Selv tror jeg faktisk at jeg kunne svart bedre enn kate som bare svarte kokos. For problemet med twistposen er at innholdet byttes ut hele tiden. Og ingen av sjokoladene er egentlig noe gode, men det har jo litt sjarm å ta en twist i konfirmasjoner og slikt.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg ser ikke etter en lekekamerat :gjeiper:

Synes de tingene er viktig også, men jeg er litt opptatt av ting som for eksempel om hun har noe mål, plan med hva hun gjør osv. Hehe, synes jeg virker litt jentete på disse tingene egentlig :fnise:

Kanskje litt dumt å tenke på sånt når man møter folk ute på byn, vet ikke helt om jeg vil forandre på det.

Mitt mål er alltid en man kan nyte livet med. Ha det moro -> lekekamerat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...