Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Evilposelose: Er du etnisk nordmann? og kor gamal er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drue: Hvor mange dansestiler kan du?

Hmmm. Jeg er ikke spesielt flink altså. Jeg kan faktisk ingen dansestil ordentlig.

Drue: Hvilken kjendis får du høre at du ligner på?

jtplakatbildefil320.jpg

Jason-Biggs.jpg

og sist men ikke minst....

stalbrigtsen.jpg

Hva synes du?

Drue: Trener du aktivt?

Inntil det siste året, så ja. Men jeg har sliti litt med en skade i foten, så det har blitt mye mindre i det siste. Synd.

josefin88: hvordan sjarmerer man deg?

Arabella: hender det du ser folk på gata og tenker på hvordan de ser ut naken?

Skrevet

Josefin88: Hvilket parti stemmer du på? Hva vil du si at er din politiske ideologi og filosofi?

Oi, den var vanskelig! Jeg får prøve å svare så godt jeg kan :) I år kommer jeg nok til å stemme Miljøpartiet, først og fremst pga. dyrevern. Det er min hjertesak i år, at dyrene (både kjæledyr og industridyr) skal ha bedre rettigheter. Generelt synes jeg at Miljøpartiet har mange andre gode saker de kjemper for (orker ikke ramse opp alle her :fnise: ) og jeg finner mye interessant informasjon på nettsiden deres:) For ordens skyld skal jeg også lese de andre partienes programmer, slik at jeg kan ta et opplyst valg. Så her skal jeg ikke utelukke at jeg også kan ende opp med å stemme noe annet (men SP blir det IKKE!).

Jeg vet ikke om jeg passer inn i noen spesiell filosofi, jeg er ikke særlig flink med å definere slikt. Det som er viktig for meg er at vi tar bedre vare på jorden, menneskene og dyrene som er her. Men dette er slettes ikke enkelt å få til, og det gjør meg til tider veldig trist. Ellers er en "renere" matindustri viktig for meg, da jeg er svært opptatt av mat og folkehelse relatert til dette. Nå ble dette kanskje litt langt, jeg har egentlig mye mer på hjertet, men det skal jeg ikke ta her :fnise:

Dreamdrops: Skal vi se Oscarutdelingen "sammen" neste år og? :fnise:

Skrevet

josefin88: hvordan sjarmerer man deg?

Jeg blir sjarmert av folk som ler mye (de kan gjerne ha en litt merkelig latter og), at de tuller og sprer glede. Spontanitet blir jeg også sjarmert av, OG blir veldig glad om jeg oppdager at personen er en god matkjenner i tillegg :D

Mortem: Beste tv-serie?

Skrevet

JackPreacher: Hva liker du best av høst og vår?

Våren, er da folk begynner grave ut go'bilene sine fra garasjene, fuglene sitter og brøler i trærne av kåthet og russedamene er ute etter russeknuter. (en av fordelen med å være dørvakt.) (.....og der hører jeg sladregjengen på KG fikk fart på mølla, dere er vel undt!) Best av alt er det at jeg slipper bære inn ved hele tiden, det gjør det verd alt.

loren: skulle ikke du sove? hæ? hæ? hæ? (nei, det er ikke lov å svare tilbake med samme spørsmål, for det sier onkel drue! )

Skrevet

loren: om du får en cx5, kan jeg få en cv90? pliiiiiiiis?

Hvis jeg får en cx9 kan du få en cv90 :nigo:

Loren: Hvilken sang danser du helst til?

Denne, sammen med minien, niesene og nevøen min :danse:

Loren Hvor høy er du?

164 ca :)

Hva synes du?

Jeg er enig :)

loren: skulle ikke du sove? hæ? hæ? hæ? (nei, det er ikke lov å svare tilbake med samme spørsmål, for det sier onkel drue! )

Jo, for tenk det skulle jeg, tidlig til og med egentlig! :jolie: Meeen, tida flyr i godt selskap påstår dem, og da kan man vel konkludere med at du ikke er så verst å ha på øret. (se der, da fikk jeg sneket inn et komplimet og :fnise:

josefin88: Hvilken sang hørte du på sist?

Mortem: Hva gjorde deg glad sist?

SubHuman: Hva gjorde deg forbanna sist?

Dreamdrops: Er det ting du egentlig lurer på, men som du synes det er flaut å spørre om, fordi det er sånt det virker som "alle" vet? Og kan du evt komme med et eksempel til oss? ;)

Noz: Hvilken eksamensform har dere nå til våren?

Jack: Mange timer ble det på deg i natt, og overlevde du turen?

Skrevet

strange doll: har du begynt på skole du? på hva?

Journalistikk. elsker faget, men ville ikke valgt selve skolen igjen

Strange Doll: Regner det virkelig så mye nede i Bergen som alle derfra hevder?

Ja men det er ok :) jeg elsker Bergen uansett! Aldri flytte herfra værtfall!

Jack: hva kjøpte du sist?

Skrevet

Hvis jeg får en cx9 kan du få en cv90 :nigo:

Denne, sammen med minien, niesene og nevøen min :danse:

164 ca :)

Jeg er enig :)

Jo, for tenk det skulle jeg, tidlig til og med egentlig! :jolie: Meeen, tida flyr i godt selskap påstår dem, og da kan man vel konkludere med at du ikke er så verst å ha på øret. (se der, da fikk jeg sneket inn et komplimet og :fnise:

josefin88: Hvilken sang hørte du på sist?

SubHuman: Hva gjorde deg forbanna sist?

Dreamdrops: Er det ting du egentlig lurer på, men som du synes det er flaut å spørre om, fordi det er sånt det virker som "alle" vet? Og kan du evt komme med et eksempel til oss? ;)

Noz: Hvilken eksamensform har dere nå til våren?

Jack: Mange timer ble det på deg i natt, og overlevde du turen?

Grei deal, stormpanser er noe dyrere enn en mazda ;) jeg vil ha min i lilla metallic!

Gleden er på min side, gøy å få bable og fortelle om konflikhåndtering!

Turen gikk fint, ble lite søvn though. Jævla drittvær, hørtes ut som huset skulle ta turen i natt.

Cuddle; din siste latter, hva var det av?

Skrevet

Journalistikk. elsker faget, men ville ikke valgt selve skolen igjen

Ja men det er ok :) jeg elsker Bergen uansett! Aldri flytte herfra værtfall!

Jack: hva kjøpte du sist?

To baguetter med ost og skinke + appelsinjuice til meg og makkeren min.

Dreamdrops: beste sang av the temptations?

Skrevet

To baguetter med ost og skinke + appelsinjuice til meg og makkeren min.

ehm....tror jeg har stilt deg spm. 2 ganger no uten at du har svart....:ler:

Skrevet

ehm....tror jeg har stilt deg spm. 2 ganger no uten at du har svart....:ler:

Whops, altså, ermh, det bare skjedde! Stresser litt her og været er ikke alkurat vakkert - gidder du ta dem på nytt så skal Herren få svar ;)

Skrevet

Whops, altså, ermh, det bare skjedde! Stresser litt her og været er ikke alkurat vakkert - gidder du ta dem på nytt så skal Herren få svar ;)

Jack: Hva har du felles med broren din? (hehehe....trodde kanskje ikke du hadde lyst å svare

eller no)

Hmmm....sitter du å taster her inne mens du kjører? Hvordan greier du dette kunststykket?

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: Beste tv-serie?

Bleach. (tv-serie i Japan)

Det er hysjhysj. ^^

Jellybean78, har du noen dyr?

SubHuman: Hva er tanken bak nicket ditt?

Skrevet

Jack: Hva har du felles med broren din? (hehehe....trodde kanskje ikke du hadde lyst å svare

eller no)

Hmmm....sitter du å taster her inne mens du kjører? Hvordan greier du dette kunststykket?

Ah! Sorry! Jeg så den, men har stresset så jævlig i det siste at den skled ut av husleboken.

Jeg har samme far med to av mine brødre og samme mor med to andre. Felles for oss alle er at vi er jævlig intelligente og irriterende nysgjerrige. På min fars side er vi mer håndvante og kjører lastebiler, bygger hus og herjer på. Vi nekter å la bagateller stoppe oss. Og alle problemer er jo bagateller.

På min mors side er vi akademiske og søkende. Vi suger til oss kunnskap og er enestestående når vi først har lært noe.

Og hele gjengen er barnslige som fy, det er mulig at mine brødre tar etter sin storebror der... Jeg tar det ansvaret.

Idag kjører jeg faktisk ikke. Er på Setermoen og fjaser. Helt ærlig, så mener jeg at jeg kadter bort tid. Skal kjøre i morgen, og så har jeg en date med blant annet giacomo østpå.

Jelly: tyngste bilen du har kjørt?

Yme: tyngste dama du har kjørt?

Skrevet

Idag kjører jeg faktisk ikke. Er på Setermoen og fjaser. Helt ærlig, så mener jeg at jeg kadter bort tid. Skal kjøre i morgen, og så har jeg en date med blant annet giacomo østpå.

Jelly: tyngste bilen du har kjørt?

Yme: tyngste dama du har kjørt?

Jeg krever å være en del av planene dine østpå enten du vil eller ikke.

Jelly: Drømmereisen for sommerferien - hvor går den, sammen med hvem?

Skrevet

Harlequin: Hva har du gjort i helgen?

Fredag var jeg på date-ish, lørdag besøkte jeg ei venninne, og vi skulle egentlig ut - det ble ikke noe av da vi ble avvist i døra pga. aldersgrense - endte med at vi spiste kebab og dro hjem, yey! Søndagen ble brukt til en god frokost, å gå en tur i finværet,en kjapp tur i stallen, for så å reise "hjem" til Oslo. Så gjorde ikke så mye fornuftig, for å si det på den måten :mrgreen:

Harlequin: hvilken personlig egenskap er du mest fornøyd med hos deg selv? Og hvilken kunne du tenke deg å endre på?

Hm. Tricky! Anser meg selv som nokså observant, og liker å tro jeg er flink til å plukke opp detaljer i hverdagen fra omgivelsene rundt meg, både når det kommer til mennesker og miljø. Synes det er veldig interessant å se hvordan mennesker kommuniserer, og det er alltid spennende å se etter de små tingene som sier noe om hva en person egentlig tenker og føler. Så, det blir nok at jeg i alle fall tror jeg er nokså observant. Hvis jeg kunne endre på noe (og det kan jeg forsåvidt), må det være at jeg har en tendens til å vinkle ting over på meg selv, uten å egentlig mene det eller tenke over det i det hele tatt. Føler at jeg stort sett alltid har noe å si, og hater å brenne inne med ting :fnise:

Harlequin: Bor du i Oslo, og i tilfelle hvor?

Jepp, det gjør jeg - akkurat hvor er ikke så nøye, men du finner meg langs linja til 37-bussen ;)

Harlequin: Den høyeste taxi-regningen din har vært på kroner...?

Ca. 1300,-, heldigvis ble størsteparten dekket av frikort. Sprengte frikortgrensa ganske heftig da jeg falt av hesten min og måtte ta røntgen av halve meg...

Harlequin: deler du noen egenskaper/uteseende/osv med din "navnesøster"?

Uten at jeg skal si meg for sikker på nøyaktig hvilken navnesøster du sikter til, tar jeg utgangspunkt i den klassiske Harlekinen,som etter sigende var parodisk, satirisk, kanskje litt dum og kledd i ruter og sterke farger. I tillegg var Harlekin akrobatisk, og kunne ofte sno seg ut av de mest kinkige situasjoner. Også var det meg, da... Satirisk - ja, kanskje, er ofte kritisk, men prøver å se et snev av humor i det meste. Jeg er ikke flink til å parodiere, men synes det kan være herlig når andre gjør det, så lenge den bunner i noe fra virkeligheten, ikke gjør narr av noen bare for å være jævlig. Jeg har noen rutete skjorter hengende i skapet, utover det er ikke klesstilen helt min greie. Akrobatisk? Ikke akkurat - men klarer stort å komme meg ut av vanskelige situasjoner ved hjelp av litt taktisk retorikk. Puh, nå kan jeg trekke pusten!

Alkasil: studerer du, i så fall hva og hvor?

Mortem: favorittgodteri?

Josefin8: noe som skjer til sommeren du gleder deg skikkelig til?

Skrevet

Jeg krever å være en del av planene dine østpå enten du vil eller ikke.

Jelly: Drømmereisen for sommerferien - hvor går den, sammen med hvem?

jeg må høre hva gia og kongen har å si om dette

Mortem: når var du hos tannlegen sist? hva var resultatet?

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: favorittgodteri?

Pops og kvikklunsj. Mest kvikklunsj da. Liker også sure ting.

Mortem: når var du hos tannlegen sist? hva var resultatet?

Tror det var i vår en gang. Null hull. :nigo:

JackPreacher: Hva er du mest redd for?

Harlequin: Er du singel?

Skrevet

JackPreacher: Hva er du mest redd for?

ligningsvesenet og parkeringsvakter. blodsugere!!!

og så har jeg høyt utviklet lakenskrekk.

niennas: har De noensinne gått til sengs med en mann, med sko på bena?

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

NMS: Melk med jordbærsmak eller sjokoladesmak?

Drikker veeeldig sjeldent sånt, men blir jordbærsmak. Er ikke så glad i sjokolade.

Mortem: Rekorden din på 60metern?

Harlequin: Hvor kommer nicket ditt fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...