Adele Skrevet 28. februar 2013 #13261 Skrevet 28. februar 2013 Jeg tillater meg selv å korte ned på 99% av innlegget ditt :fnise Digget forresten at du la spørsmålene alfabetisk i rekkefølge! Adele: Hvordan kunne sexualundervisningen i Norge blitt bedre for å gjøre sex mindre tabubelagt? Nå har ikke jeg hatt seksualundervisning på skolen siden 2003, så aner ikke hvordan det er nå. Men ville da helt sikkert tro at den ikke er så mye bedre nå enn for 10 år siden.. Så ja; den kan bli bedre for å bli mindre tabulagt. Det er noe som skjer rundt oss, hele tiden. Babyer kommer ikke med storken.. Adele: Hva er alltid med deg når du går ut av døra? alkasil: Hvor mange skjorter har du? Cindi: Hvilke 3 sanger hører du mest på for tiden? Fysikeren: Hva synes du om sex på første date? Mortem: Bryr du deg om antall sexpartnere til eventuell kjæreste? Pene Sko: Hva har jenta på seg på første date om hun skal imponere? Mobil og lommebok vil jeg da si. Drue: Planer for helga?
Gjest padawan Skrevet 28. februar 2013 #13262 Skrevet 28. februar 2013 Josefi88: sett Les miserables på kino enda?
Strange Doll Skrevet 28. februar 2013 #13263 Skrevet 28. februar 2013 Skal ikkje sjå på fjernsyn i dag. Eller eg skal jo sjå nyaste episode av Supernatural,men det er på datan Strange Doll: Kva var du mest redd for når du var lita? Å miste familiemedlemmer, og edderkopper Pandawan: hva gjør du om du vil imponere en jente?
Jellybean78 Skrevet 28. februar 2013 #13264 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Jelly: Favoritt musikk? Hehehe.....du er jo litt med i den sangtittel-tråden, du får vel ett lite inntrykk derfra regner jeg med.... Alle de klassiske, gamle rock/heavy bandene/artistene faller i god jord hos meg, eks. AC/DC, Motörhead, Iron Maiden, KISS, Metallica, Guns N' Roses, osv. Samt bluesartistene - Rolling Stones, Eric Clapton, Mark Knopfler, Sheryl Crow, Bruce Springsteen for å nevne noen.... Noe som kanskje er litt mindre kjent er at jeg også liker god Trance som Paul Van Dyk,Faithless og Blank & Jones, bla. Jelly: Driver du med jakt? Nei, ikke aktivt....var litt med på småviltjakt tidligere, men har ikke muligheten lenger disse dager... Jelly: Hvilket land besøkte du sist? Hmm....det må ha vært Indonesia under 2011 ferien.....kjempespennende land, med ett innbyggertall jeg aldri har opplevd maken til, husker jeg sto i en traffikkork på vei ut av hovedstaden Jakarta som var 4-5 mil lang....byen har innbyggertallet til hele Norges befolkning X 2.....så du kan si at norske forhold, særlig for oss som kommer ifra litt mindre plasser blir temmelig spinkle i forhold... Jelly: Korleis går det med studenten oppe i nord?^^ Forbausende bra faktisk, hadde en samtale med lærerern min i fagene fysikk og matte i dag, (som jeg egentlig grudde meg litt til) ,men han sa at jeg ligger sjokkerende nok greit an, noe jeg er godt fornøyd med siden regnefagene har alltid vært de jeg har slitt mest med..... Meen, jeg har ett litt annet perspektiv på skolen enn en rekke andre yngre elever kanskje.... jeg er der for å bestå og fullføre løpet......noe mange mister litt av syne, som har masse fravær og annet rusk.... LanaLane: Hvor gammel er du? og hvor i Norges vide land holder du til? Stjerner: Tar du solarium? Calavi: Hvor går drømmeferien? Cindi: Hus eller leilighet, om du hadde økonomi til å velge fritt? Endret 28. februar 2013 av Jellybean78
Gjest NozMonster Skrevet 28. februar 2013 #13265 Skrevet 28. februar 2013 Noz: Det var vernepleiar du studerte til å bli,ikkje sant? Kva gjorde at du valde å søkje på det studiet? ja, vernepleier ja hvorfor? tja... må man ha en begrunnelse for alt? jeg har en sterk interesse for atferdsanalyse og på den høyskolen jeg går så fokuseres det ekstra mye på det. Desuten så er vernepleier så mye- man kan jobbe med så mange forskjellige ting/kategorier. Man er sikret jobb i hele evigheten. Jeg er drittlei av at det ikke gjøres det det kan for at autistiske barn skal lære seg "vanlige" ferdigheter, noe veldig mange av dem kan med atferdsanalytisk opplæring. Men siden det er såpass tidskrevende og tolmodighetskrevende så blir de fleste bare gitt opp og dermed lever et liv omtrent uten språk og ferdigheter. Jeg skal aldri gi opp noen! Jelly: Hvordan reagerer du når Jehovas vitne kommer på døren? hva gjør du? 1
Gjest Skrevet 28. februar 2013 #13266 Skrevet 28. februar 2013 Dreamdrops: Hva er din drømmejobb? Det må bli politiadvokat. Eller en eller annen form for leder et sted Josefin88: Meste du har betalt for en halvliter på byen? JackPreacherSomething: Hvilket tiår hadde best musikk?
Singha Skrevet 28. februar 2013 #13267 Skrevet 28. februar 2013 Dreamdrops: Er det deg på profilbildet?
Gjest Skrevet 28. februar 2013 #13268 Skrevet 28. februar 2013 Dreamdrops: Er det deg på profilbildet? Nei, det er Emma Stone Jelly: Beste 80talls-låt?
SubHuman Skrevet 28. februar 2013 #13269 Skrevet 28. februar 2013 Hehe, nei. Men jeg liker ordet. Dumme meg, mente egentlig: Liker du ordet døden/mortem Men det har du svart på allerede. Hvem liker vel døden? Jeg trodde du var sub men så feil kan en ta SubHuman: hva gleder du deg til fremover? Hmm, har faktisk aldri smakt subs, så ukulturell som jeg er! Gleder meg til imorgen! Først politisk kurs etc med da "vorspiel" før jeg drar på fest med venner hvor vi skal feire noe spesielt, og jeg har kjøpt inn to vinflasker til anledningen, får håpe jeg ikke drikker altfor mye altfor fort ^^, Også håper jeg at jeg får jobben jeg søkte på (som jeg mest sannsynlig får) og gleder meg til eventuell start! SubHuman: Øystein Sunde eller Halvdan Sivertsen? Øystein Sunde helt klart! Hørte jo tilogmed på ham fra Oslo til Trysil -og tilbake- under vinterferien, da jeg ikke jobbet.. SubHuman: Banner du mye? Dessverre ja, men banner mye mindre nå. Men pleier faktisk å banne mest til meg selv. Hehe høres sikkert gal ut nå, men banner altså når jeg spiller, leser, tenker for meg selv og lignende. Men pleier å si noen (det vil si mange) styggeord når jeg snakker med mennesker, men heldigvis så banner jeg som sagt mye mindre nu. ------ Adele: Hvilken type musikk foretrekker du? Calavi: Burberry eller Tiger of Sweden (menn) ? KristineS: Hva er det på avataren din? Hvor fant du den? Mortem: Hva er dine 5 mest negative sider? Padawa: Hva er dine 3 favoritt filmer? Er Star Wars en av dem?
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2013 #13270 Skrevet 28. februar 2013 Mortem: Hva er dine 5 mest negative sider? Jeg blir veldig fort: Irritert. Utålmodig. Dumsnill Sjalu Misunnelig. Calavi: planer for helgen? Adele: Heter du Adele irl? ^^
Pene sko... Skrevet 28. februar 2013 #13271 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Pene Sko: Kva type mat likar du best? Oh, den var tricky å gi et enkelt svar på. Har vel egentlig ingen konkret favoritt. Jeg er bokstavelig talt altetende. Serverer du meg en støvel, så spiser jeg den opp. Hahaha! Det eneste som har skremt meg var en spesiell drink i Vietnam med kobra og skorpion. Der gikk grensen min. På en finere restaurant har jeg der i mot noen faste "rutiner" som jeg kan dele. Aperitif: Canape servert med et lite glass champagne, om mulig. Alternativt en lett suppe med skogsopp(?) servert med eller uten trøffel. Forrett: Velger nesten alltid skalldyr som forrett. Scampi, kamskjell, østers, etc. Men favoritten er som oftest scampi. Hovedrett: Entrecote, hjortestek eller andebryst. Dessert: Brownie, om de har. Alternativt noe så barnslig som vaniljeis med flytende sjokolade og Cialde. Til nøds sorbe. Som drikke til maten blir det hvitvin eller musserende (gitt at de ikke forlanger blodpris). En og annen gang øl når jeg føler for å være litt harry. KristineS: Hvor lang tid brukte du på å strikke den fine genseren din? Endret 28. februar 2013 av Pene sko...
Adele Skrevet 28. februar 2013 #13272 Skrevet 28. februar 2013 Adele: Hvilken type musikk foretrekker du? Calavi: Burberry eller Tiger of Sweden (menn) ? KristineS: Hva er det på avataren din? Hvor fant du den? Mortem: Hva er dine 5 mest negative sider? Padawa: Hva er dine 3 favoritt filmer? Er Star Wars en av dem? Det er så variert! Det kommer veldig ann på sinnstemningen.. Går altifra tyggegummipop til mørk, dyster musikk. Calavi: planer for helgen? Adele: Heter du Adele irl? ^^ Koselig at du spør, men nei. Heter egentlig Anette. Årsaken til at jeg kaller meg Adele så og si overalt på nettet, er en internspøk for noen år tilbake med en eks. Endte opp med at han kalte meg for Adele. Og slik har det bare blitt.. JackPreacher: Hvordan har dagen din vært? Dreamdrops: Nå er jeg så lite kreativ at jeg spør om hva din favorittdrops er
TheHairyToothfairy Skrevet 28. februar 2013 #13273 Skrevet 28. februar 2013 Det er så variert! Det kommer veldig ann på sinnstemningen.. Går altifra tyggegummipop til mørk, dyster musikk. Koselig at du spør, men nei. Heter egentlig Anette. Årsaken til at jeg kaller meg Adele så og si overalt på nettet, er en internspøk for noen år tilbake med en eks. Endte opp med at han kalte meg for Adele. Og slik har det bare blitt.. JackPreacher: Hvordan har dagen din vært? Dreamdrops: Nå er jeg så lite kreativ at jeg spør om hva din favorittdrops er Den har vært møkk. Frustrert over banal idioti, ikke fått sove og akkurat nå setter jegigang mot Alta med lastebaljebilen. Doll; likte du håret? 1
KristineS Skrevet 28. februar 2013 #13274 Skrevet 28. februar 2013 KristineS: Hva skal du spise til middag i dag? I dag ble det pizza fra nærmeste pizzasjappe. Hadde virkelig ikke ork til å lage middag. KristineS: Verste skaden du har fått? Har faktisk vært ganske heldig opp igjennom. Så det verste til nå har vært diverse forstuvinger og et leddbånd som nesten røyk. Også hadde jeg en heftig betennelse på ene øyet i fjor som førte til innleggelse, men det var vel ikke helt en skade. KristineS: Hva er det på avataren din? Hvor fant du den? Totoro Hovedkarakteren fra en kjempesøt japansk tegnefilm, "My neighbour Totoro". Bildet er nok hentet fra google. Bare endret størrelse og lagt på ramme.(Og de små sorte "sottrollene") KristineS: Hvor lang tid brukte du på å strikke den fine genseren din? Begynte vel på den i slutten av januar. Så en måneds tid fra jeg begynte å strikke til den var ferdig, men det blir vel omtrent 9-10 kvelder med aktiv strikking =) Ble litt hekta, så nå er jeg allerede i gang med å lete etter mønster til flere gensre. Begrenser seg mest med at garn er dyrt Pene sko: Bruker du noe særlig av strikkede klær selv? Adele: Har du vært borte fra kg ei stund? Eller bare lite aktiv i denne tråden?
Gjest padawan Skrevet 28. februar 2013 #13275 Skrevet 28. februar 2013 Hmm, har faktisk aldri smakt subs, så ukulturell som jeg er! Det er forskjell på retten "subs" og det å være en sub. Padawan: Hva er dine 3 favoritt filmer? Er Star Wars en av dem? tough one men Very bad things, Django Unleashed og The woodsman er tre filmer som står høyt på listen. Pandawan: hva gjør du om du vil imponere en jente? hater slike spørsmål så skal gi et litt kjipt svar: det spørs litt på kjemi og hvor nerdete hun er Padawan: Katt eller hund? Hund. har skikkelig lyst på en tibetansk tempelhund. (Tibetansk tempelhund er en fellesbetegne på fire raser. Den på bildet er en klippet Lhasa apso. Det er en liten rase men Lhasa apso tar det igjen i attitude). Padawan: Hva skal du i dag? Jobbet overtid på grunn av diverse problemer på jobben i dag. Etter en lengre treningsøkt dro jeg til mamma og pappa og besøkte en tante som bor i utlandet som er på besøk. skal ha fest med aquavit-fylla på lørdag og kjøre med bil til Ålesund søndag så jeg har prøvd å planlegge helgen litt men ikke fått gjort så mye med det som jeg håpet. Strange Doll: hvor bor du? Calavi: Hva er det fineste oen har gjort for deg i det siste?
SubHuman Skrevet 28. februar 2013 #13276 Skrevet 28. februar 2013 Det er forskjell på retten"subs" og det å være en sub.
Adele Skrevet 28. februar 2013 #13277 Skrevet 28. februar 2013 Pene sko: Bruker du noe særlig av strikkede klær selv? Adele: Har du vært borte fra kg ei stund? Eller bare lite aktiv i denne tråden? Jeg er vel egentlig generelt lite aktiv på KG.. Sjekker innom daglig, men orker ikke alltid gå igjennom alle oppdaterte tråder. Tilfeldig at jeg gjorde det i kveld.. Noz: Fått brukt giraffkostymet ditt noe særlig?
Gjest Skrevet 28. februar 2013 #13278 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Dreamdrops: Nå er jeg så lite kreativ at jeg spør om hva din favorittdrops er Å, det er ikke sånn drops da Jeg er ikke så veldig glad i drops egentlig, men om jeg må velge sier jeg tyrkisk pepper! Strange Doll: Er du veldig lys blond? Av en eller annen grunn er du det oppi hodet mitt Edit: Ooh, glemte å utheve! Endret 28. februar 2013 av Dreamdrops
Gjest NozMonster Skrevet 1. mars 2013 #13279 Skrevet 1. mars 2013 Noz: Fått brukt giraffkostymet ditt noe særlig? ja, så absolutt strange doll: hva er det beste å kjøpe hos bakern? 1
Gjest loren Skrevet 1. mars 2013 #13280 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Loren: Antall ekser? Fra vgs til nå har jeg 8. Da skal det sies at fire av dem var i løpet av ca 1,5 år på vgs, så så veldig stabil var jeg nok ikke back then, mens de fire siste består av et forhold på 1,5 år, et på 6 år, et på 1 år og det siste jeg hadde nå som varte i 5 mnd. Nå skal jeg være singel for alltid. Eller noe sånt. Loren: Hvilken person beundrer du mest, og hvorfor? Jeg har to, jeg klarer ikke velge mellom dem, det er min bestemor og min oldemor, som begge var utrolige damer som gjorde mye mer enn det som var forventet, og iallefall vilel vært forventet av dem i dag for folk rundt seg. To flotte, sterke persoligheter som jeg fikk beholde i livet mitt til jeg var 22 og 27, jeg er vokst opp veldig nære dem begge to siden foreldrene mine er fra hver sin gård i samme bygd, så jeg var heldig og hadde dem begge som en stor del av livet mitt. Loren: Hva slags innhold har din favorittpizza? Marinert kylling, kjøttdeig, pepperoni, soltørket tomat og (nå kommer jack til å le) fetaost. loren: savner du hestevitsene? Neitakk det går fint Subhuman: Hvordan er din perfekte fredagskveld? Noz: Skal du noe moro i helga? Endret 1. mars 2013 av loren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå