Gjest NozMonster Skrevet 26. februar 2013 #13181 Skrevet 26. februar 2013 Noz: Hvor ofte er du på byen? 2,3,4 ganger i mnd kanskjeeem.. Noz: Hvilken eksamensform har dere nå til våren? hjemme-eksamen. i 3 uker! gruer meg som bare pokker! Josefin: Jeg leste bakiher at du liker Matentusiasten sin blogg. Vet du at han er bruker her?
Gjest badeand1 Skrevet 26. februar 2013 #13182 Skrevet 26. februar 2013 Mortem: Rekorden din på 60metern? Har aldri løpt 60metern men tror jeg hadde brukt 20 sek elns. NerdMedSverd: Ditt beste minne? Strange Doll: Tar/har du tatt solarium?
Jellybean78 Skrevet 26. februar 2013 #13183 Skrevet 26. februar 2013 (endret) Jellybean: Er hunden på avataren din din, eller en hunderase du har spesiell tilknytning til? Nei, har ingen personlig kjennskap/tilknytning til hunden utover at jeg syns den så litt søt ut der den lå i gresset og sov..... Rasen er Bassett Hound, og den har slike store floppy ører og skikkelig triste øyne som jeg finner uimotståelig.... Har kjempelyst på en slik hund en dag da når omstendighetene tillater det..... Jellybean78, har du noen dyr? En bråte hybelkaniner om det teller? Ikke noe utover det, nei..... Ah! Sorry! Jeg så den, men har stresset så jævlig i det siste at den skled ut av husleboken. Jelly: tyngste bilen du har kjørt? I privat sammenheng er det nok den største utgaven av varebilvarianten Mercedes Sprinter, med full innredning som vi hadde i gamle jobben, en måtte ha førerkort klasse C1 for å kjøre den, dvs. lett lastebil.... Tyngste kjøretøyet overhodet blir nok M-113 Stormpanservogn ifra forsvaret, forløperen til CV-90'en som de innførte rundt årtusenskiftet....(oioioi....hvor mye morro gamle Jelly hadde da han herjet rundt i skogen i med dette beistet...*mimre*) Jelly: Drømmereisen for sommerferien - hvor går den, sammen med hvem? Hmm....er ikke avklart enno, men jeg bruker å reise til venner nede i Asia, nærmere bestemt Singapore om sommeren.....elsker denne metropolen av hele mitt hjerte pga. den er så fullstendig annerledes ifra Norge som det går an å bli.....folket/skikkene/kulturen/klimaet/maten må bare oppleves.....husker en bla. en periode under ferien i 2011 hvor jeg bodde i det indiske strøket der borte, med bare indiske duder som naboer så langt øyet kunne se..... Ganske unik opplevelse....bruker å reise i lag med familien min stort sett, men har også reist alene. Loren: Mest eksotiske reisemål du har vært? Stjerner: Godt å ha ferie? Hva er planene dine? Guybrush: Hva kommer nicket ditt av? Calavi: Er du kresen i matveien? dvs. masse ting du ikke liker osv. Daybreak: Når besøkte du Norges kulturelle, spirituelle og sosiale høyborg sist? (også kjent som Trondheim) Endret 26. februar 2013 av Jellybean78
Kenzi Skrevet 26. februar 2013 #13184 Skrevet 26. februar 2013 Kenzi: Leser du mye bøker? Ja, endel Kenzi: Du er fra Stavanger, synes jeg å huske? Skal du på Robbie? Stemmer. Tror nok ikke jeg skal det. Er ikke hans største fan! Alkasil: Har du planer om å gå på Robbie? Jelly: Har du lest noen av bøkene Dolly har anbefalt?
Daybreak Skrevet 26. februar 2013 #13185 Skrevet 26. februar 2013 Daybreak: Når besøkte du Norges kulturelle, spirituelle og sosiale høyborg sist? (også kjent som Trondheim) Det er stund sidan faktisk, var vel i sommaren 2011^^ SubHuman: Spelar du onlinespel?
Purple Basil Skrevet 26. februar 2013 #13186 Skrevet 26. februar 2013 josefin88: Hvilken sang hørte du på sist? Tonight (best I ever had) hørte jeg på ifølge søsteren min Hun styrer musikken i kveld Josefin8: noe som skjer til sommeren du gleder deg skikkelig til? Jeg har foreløpig ingen spesielle sommerplaner, men må si at jeg gleder meg veldig til den dagen bladene og gresset er grønt, og jeg kan spise is og spasere hjem fra byen på nattestid Om jeg får meg fulltidsjobb snart, skal jeg bestille meg en tur til New York og! Josefin: Jeg leste bakiher at du liker Matentusiasten sin blogg. Vet du at han er bruker her? Ja, han var vel aktiv før? Men har ikke skrevet noe på lenge Noz: Drømmer du om å bosette deg i utlandet? Daybreak: Noen spennende planer for påsken?
Daybreak Skrevet 26. februar 2013 #13187 Skrevet 26. februar 2013 Daybreak: Noen spennende planer for påsken? Nja spanande er dei ikkje, men håper på meir snø slik eg kan gå på ski i fjellet, viss ikkje vert det nok beina. Men fjelltur vert det Drue: Kva slags språk kan du snakke? (ikkje naudsyntvis flytande,men slik du gjer deg forstått)
SubHuman Skrevet 26. februar 2013 #13188 Skrevet 26. februar 2013 Yes, endelig er det min tur til å svare! SubHuman: Hva gjorde deg forbanna sist? En diskusjon med "Kgun" (http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1492674&st=40) på diskusjon.no. Spesielt da han sa "Kan du ikke oppgi din fulle identitet, så vi får ledd deg ut i all din naivitet?". Han er den største drittsekken jeg vet om for øyeblikket! Og jeg blir ikke ofte sint og er veldig ofte svært tolerant og "harmonisk", men han får meg til å se rødt. Også da en annen mente at hele FpU er som Breivik, hvor lavt går det an å synke? SubHuman: Hva er tanken bak nicket ditt? Det er en lang historie! Kan prøve å korte det ned: Leste en tråd på diskusjon.no hvorav det var mange som påstod at holocaust aldri hadde funnet sted. Da ville jeg opprette en bruker for å svare mot dem, prøvde først navnet Untermennsch, men det var ikke tillat. Så da valgte jeg SubHuman istedenfor. Og jeg må si at jeg likte klangen på det. Og de fleste google treffene ledet meg hit til kvinneguiden, så etterhvert bestemte jeg meg for å lage en bruker her for å spørre om diverse ting, så valgte jeg SubHuman nicket. Kort: Jeg ville diskutere mot noen holocaust benektere, og valgte da et provoserende nick. SubHuman: Spelar du onlinespel? Hmm ikke nå dessverre. Pleier som oftest å spille singleplayer spill, som Mass Effect og Skyrim. Men er spill -som victoria 2 og Europa Universialis III- jeg gjerne kunne ha spilt online, men kjenner ingen som spiller dem Spilte dog før Bf3, BF1942, Halo 3; Reach; 4 og Call of Duty 2 og 3. Mortem:Liker du døden? Eller hvorfor valgte du ditt nick? (Så originalt av meg ) Loren: Hva er den mest intense og/eller verste smerten du har opplevd? Daybreak: Er du en "gamer-girl"? ^_^
Daybreak Skrevet 26. februar 2013 #13189 Skrevet 26. februar 2013 Daybreak: Er du en "gamer-girl"? ^_^ Nei,kan ikkje seie det,likar enkelte online-spel som escape-spel og ikkje minst howrse Men ellers så spelar eg nok ikkje nei. Kenzi: Er du overtruisk? Kva som gjer du er/ikkje er det?
Gjest badeand1 Skrevet 26. februar 2013 #13190 Skrevet 26. februar 2013 Mortem:Liker du døden? Eller hvorfor valgte du ditt nick? (Så originalt av meg ) Hehe, nei. Men jeg liker ordet. Daybreak: Er du egoistisk?
Gjest padawan Skrevet 26. februar 2013 #13191 Skrevet 26. februar 2013 Jeg ville diskutere mot noen holocaust benektere, og valgte da et provoserende nick. Jeg trodde du var sub men så feil kan en ta SubHuman: hva gleder du deg til fremover?
Daybreak Skrevet 26. februar 2013 #13192 Skrevet 26. februar 2013 Daybreak: Er du egoistisk? Nei,det vil eg ikkje seie. Eller, alle er jo litt egoistisk, men ikkje noko særleg, tykkjer eg. Padawan: Kva fekk deg til å lage deg brukar på kg?
Gjest padawan Skrevet 26. februar 2013 #13193 Skrevet 26. februar 2013 Padawan: Kva fekk deg til å lage deg brukar på kg? Det er fordi det er en annen demografi her enn på et annet forum jeg er på så jeg ville prøve noe annet. Daybreak: Hva hadde du til middag i dag?
Daybreak Skrevet 26. februar 2013 #13194 Skrevet 26. februar 2013 Daybreak: Hva hadde du til middag i dag? Åt ikkje middag i dag Jelly: Er du flink til å lage mat?
Gjest loren Skrevet 27. februar 2013 #13195 Skrevet 27. februar 2013 Loren: Mest eksotiske reisemål du har vært? Jeg har vært i et par sydenland, men de har vært veldig turistifiserte, derfor velger jeg å svare et av stoppene vi hadde på en busstur til Italia, nemlig Postojnagrotten i Slovenia, selv om det da ikke var et reisemål i seg selv, men et stopp på veien på vei til et annet sted. Det er et av de kuleste stedene jeg har vært iallefall Loren: Hva er den mest intense og/eller verste smerten du har opplevd? Å føde uten smertestillende. Det er dritvondt. heldigvis gikk det fort. Daybreak: Hvilken fagrelatert bok vil du anbefale? Altså hvilken bok mener du alle sosionomer bør ha lest?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 27. februar 2013 #13196 Skrevet 27. februar 2013 Calavi: Er du kresen i matveien? dvs. masse ting du ikke liker osv. Nei, ikke fryktelig. Jeg spiser det meste når det kommer til "middagsmat", eneste jeg ikke klarer der er geitost, vilt og ertesuppe. Pålegg er jeg kanskje litt særere på, samtidig som jeg ikke spiser brød som er mer enn en dag gammelt. Da må det i så fall ristes e.l. Cindi: Hvor langt tid tok det fra du og mannen din forlovet dere til dere var mann og kone? Daybreak: Fineste guttenavn? Dreamdrops: Fineste jentenavn? Drue: Har du noenkonsertplaner i år? Evilposelos: Hvem fra kg kjenner du best? Fysikern: Yndlingsnøtt? Harlequin: Hvor gammel er du? Jack: Hva er det beste med vinteren? Josefin: Hva er din største skrekk? Kenzi: Hvordanvil din bestevenn beskrive deg? Kristine: Liker du å feire bursdagen din? Loren: Er du optimist eller pessimist? Mortem: Er du kreativ? Noz: Det kuleste instrumentet? Padawan: Hardu tatoveringer? Pene sko: Hva liker du minst å gjøre når det kommer til husarbeid SubHuman: Øystein Sunde eller Halvdan Sivertsen?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. februar 2013 #13197 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Jack: Hva er det beste med vinteren? BAKHJULSDRIFT!!!! :D eller, et bilde sier mer enn alle mine ord - dette: glemte jo spørsmål... Sakone: vært her? Endret 27. februar 2013 av JackPreacher
Daybreak Skrevet 27. februar 2013 #13198 Skrevet 27. februar 2013 Daybreak: Hvilken fagrelatert bok vil du anbefale? Altså hvilken bok mener du alle sosionomer bør ha lest? Huff det er nok mange vi burde lese, men nokre få som eg har hatt som pensum som eg heile tida knytta ting til i praksis var: - Jensen, Per (2009): Ansikt til ansikt. Kommunikasjons – og familieperspektivet i helse – og sosialarbeid. 2.utg. Oslo: Gyldendal Akademisk - Levin, Irene (2004): Hva er sosialt arbeid. Oslo: Universitetsforlaget - Schiefloe, Per Morten (2003): Mennesker og samfunn. Bergen: Fagbokforlaget. - Shulman, Lawrence (2003): Kunsten å hjelpe individer og familier. 1.utg. Oslo: Gyldendal Norsk Forlag - Eriksen, Thomas Hylland (2001), Flerkulturell forståelse. 2.utg. Oslo: Universitetsforlaget Ehm det var ei bok ja,då skal eg stoppe her, er sikkert fleire også Daybreak: Fineste guttenavn? Hm det veit eg faktisk ikkje. Kan ikkje seie eg tenkjer så mykje over om namna til folk er fine eller ikkje. KristineS: Kva internettsider er du mest innpå ila ein dag? Loren: Var det du som også utdanna til deg til å bli sosionom? I tilfelle, har du hatt i pensum nokon av bøkene eg lista opp?
Gjest padawan Skrevet 27. februar 2013 #13199 Skrevet 27. februar 2013 Padawan: Hardu tatoveringer? Ja, jeg har en som går over hele den ene underarmen min. Den er til minne om broren min. Kan poste bilde når jeg får kommet hjem. Josefi88: Har du noen tattoeringer?
Gjest NozMonster Skrevet 27. februar 2013 #13200 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Noz: Det kuleste instrumentet? akkuratt nå blir svaret piano (...eller kanskje muligens flygel?) drua: har du noen gang gjort forhandlinger med GullAdam? Endret 27. februar 2013 av NozMonster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå