Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dreamdrops: Har du noen konsertplaner for våren/sommeren?

Nei, ikke foreløpig i alle fall :)

Mortem: Noe du har lyst å lære deg? Hva som helst :)

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mortem: Hvor gammel er du?

22. Blir 23 om noen måneder. :)

Mortem: Går du i joggebukse offentlig?

Ikke akkurat joggebukse. Er vel mest fleecebukse tror jeg.. Men har gått i joggebukse offentlig også. null problem. :)

Mortem: Hvor mange språk snakker du?

Bare norsk.. =(

Mortem: Noe du har lyst å lære deg? Hva som helst :)

Japansk! Det står høyest på lista. Vil også lære meg å tegne og tatovere.

Loren: Hvor gammel er sønnen din?

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Jammen ikke helt sikker altså.. Men har nok blitt noen uker siden nå.

Er det virkelig så lenge siden vi klinte skikkelig? Jaja, da får vi vel bare ordne det på nytt om ikke så lenge. ;)

Pene sko:Hvor ofte spiller du golf?

Om sommeren spiller jeg ganske ofte. Et par ganger i uken, om ikke mer. Da jeg konkurrerte aktivt og var med i startfeltet i NM bodde jeg omtrent på golfbanen. Hahaha! På vinterhalvåret er det i snitt en gang i måneden at jeg spiller med kamerater.

Sako: Hvorfor har du ikke en ordentlig lovsamling? ;)

Endret av Pene sko...
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Du måtte hatt ein tarantell eller ein slange som kjæledyr, kva hadde du valt?

det er egentlig ett fett... jeg hadde ikke klart å mate dem med andre dyr, noe man må...

drive å ha døde dyr i fryseren for oppbevaring og/eller gi dem levende mat :redd:

Nei huff... men om jeg måtte-måtte, så hadde det blitt.......slange..

Jelly: hva får du ut av å konsekvent rakke ned på andre brukers yrker her!? Jeg er så drittlei av at du gjør det, for det er faktisk sårende når det gjentar seg og gjentar seg.... prøver du å heve deg selv og din studieretning? :vetikke:

Skrevet

Dolly: Fornøyd med skolen så langt?

Ikke sånn veldig igrunn... hadde ikke valgt skolen igjen om jeg skulle velge på nytt.

Noz: Hvilke 10 ting tar du med til en øde øy?

Skrevet

Jelly: Hva er det med deg og oss sosionomer? (Ja, jeg tillater meg å kalle meg det :P)

Hehehe.....studerer du til å bli sosionom også? Hadde jeg helt glemt, Loren....overhodet

ikke meningen å forulempe deg eller studieretningen din altså....:ler:

Driver bare med litt "intern", uskyldig erting/terging av hun andre sosionomen her inne....

ikke noe verre enn det....(vi har alltid hatt en sånn tone oss imellom her inne).

Jelly: hva får du ut av å konsekvent rakke ned på andre brukers yrker her!? Jeg er så drittlei av at du gjør det, for det er faktisk sårende når det gjentar seg og gjentar seg.... prøver du å heve deg selv og din studieretning? :vetikke:

Jeeeesus, dramaqueen deluxe du jo!

Du driver å uttaler deg selv uten at du kjenner alle omstendighetene her Noz!

Jeg og Daybreak har alltid hatt en sånn tone oss imellom, med uskyldig erting/terging av

hverandre....jeg kjenner henne godt pga. vi har jevn kontakt i dagboka hennes og slikt...

Det du har lest her inne er noe du tilsynelatende har fullstendig feil/overtolket til noe annet.

Personlig så syns jeg det er merkelig at denne tanken overhodet ikke har streifet deg,

alt er ikke svart/hvitt vettu....;)

Noz: Har lagt veldig mye merke til at du opptrer nærmest som forumspoliti eller noe slikt

her inne, er dette noe du har tatt på deg selv, eller? (flere brukere har kommentert dette før)

Loren: Når er du ferdig med utdannelsen din, igjen?

Mortem: Favorittrett?

Drue: Trener du aktivt?

• Liker 4
Skrevet

Alkasil: Ditt beste ferieminne?

Det er nok sommeren da jeg var 16, hadde min første flørt på ferie :) Ellers var forrige sommers tur til Bulgaria alene med samboeren også veldig bra :)

josefin: leser du mange blogger, og i så tilfelle hvilke?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hvilke 10 ting tar du med til en øde øy?

tonnevis med solkrem

tonnevis med solo pluss

data

tannbrøste/krem

kryssordblad/penn

noen blader

Noz: Har lagt veldig mye merke til at du opptrer nærmest som forumspoliti eller noe slikt

her inne, er dette noe du har tatt på deg selv, eller? (flere brukere har kommentert dette før)

jeg har faktisk snakket med noen her inne som tydelig føler seg nedrakket.

det var ikke det du skrev nå til daybreak jeg reagerte på, men det du har skrevet

til visse andre.

jajjaaa...jeg er forumspoliti og greier og greier... :roll: ...eller noe sånt :P

strange doll: har du begynt på skole du? på hva?

Skrevet

Karpuzi: Rer du opp sengen med sengeteppe og puter hver dag, eller er det ikke så nøye?

Rer opp sengen, men eier ikke pynteputer og snegetepper og sånt. Jeg eier ganske lite sånne interiør ting. Eide ikke en seng en gang, men byttet nettopp en sofa mot en seng.

Alkasil Ser du på fotball VM? (Når det er).

Jellybean Hvilken dialekt har du mest vansker med å skjønne?

Skrevet

Loren: Hvor gammel er sønnen din?

Han er fem år.

Hehehe.....studerer du til å bli sosionom også? Hadde jeg helt glemt, Loren....overhodet

ikke meningen å forulempe deg eller studieretningen din altså.... :ler:

Driver bare med litt "intern", uskyldig erting/terging av hun andre sosionomen her inne....

ikke noe verre enn det....(vi har alltid hatt en sånn tone oss imellom her inne).

Loren: Når er du ferdig med utdannelsen din, igjen?

Jeg ble bare fascinert over hvordan du dro det inn titt og ofte, no hard feelings her :)

Jeg lever BA om 71 dager, og får sensuren om 94 :sjokkert:

Karpuzi: Snakker du dialekt? Evt hvilken?

Skrevet

JackPreacher : Hvordan går det med geir?

gampegutten er blitt vossing for vinteren, og har det visst bare bra. og da er jeg happy!

loren: om du får en cx5, kan jeg få en cv90? pliiiiiiiis?

Skrevet

jeg har faktisk snakket med noen her inne som tydelig føler seg nedrakket.

det var ikke det du skrev nå til daybreak jeg reagerte på, men det du har skrevet

til visse andre.

jajjaaa...jeg er forumspoliti og greier og greier... :roll: ...eller noe sånt :P

Ok, det jeg legger merke til med dette "svaret" ditt tvert er at istedet for å tilkjennegi at du har

fullstendig trampet i salaten, og ber om unnskyldning slik en moden, anvarsbevisst

person bør gjøre, heller prøver å ro deg bort i en slags vag bortforklaring, når det er temmelig

innlysende at det er min tone til DAYBREAK som er diskusjonstema....

Svært lite tiltalende egenskap Noz!

Anngående den person som du nevner, er dette noen i denne tråden eller en helt annen tråd, om

jeg tørr spørre? For hvis det er den personen du snakker om som jeg tror det er, så kan du

hilse og si at følelsen er totalt gjensidig! Det er den eneste personen jeg kan tenke meg at du

snakker om iallefall....og vedkommende opptrer overhodet ikke i denne tråden i det siste heller!

Vi skal vel ikke trekke eksterne forhold inn her?

Jellybean Hvilken dialekt har du mest vansker med å skjønne?

Helt ærlig, den dialekten til de som kommer ifra Jæren trodde jeg var en slags rar dansk

eller noe da jeg hørte den for første gang...:ler:

De fleste av oss har hørt den gjennom musikken til Kaizers Orchestra, de kommer jo alle

sammen ifra det området og synger på dette målet.

Strange Doll: Regner det virkelig så mye nede i Bergen som alle derfra hevder?

Karpuzi: Følger du motetrender mye eller lite?

Alkasil: Hvor gammel er du?

KristineS: Interesserer du deg noe særlig for gammel norsk litteratur? Sagalitteratur/eddakvad osv.

• Liker 1
Skrevet

Alkasil Ser du på fotball VM? (Når det er).

Samboeren min gjør, så jeg ender stort sett opp med å se sluttspillet.

Alkasil: Hvor gammel er du?

27.

Kenzi: Du er fra Stavanger, synes jeg å huske? Skal du på Robbie?

Skrevet

KristineS: Interesserer du deg noe særlig for gammel norsk litteratur? Sagalitteratur/eddakvad osv.

Så absolutt! Det sier seg vel nesten selv når jeg har fordypning i norrønt språk og runologi som en del av bachelorgraden min ;) Har ei fin samling av norrøne sagaer i hylla og noen norrøne tekstsamlinger etter studiene. I tillegg skrev jeg særemne om Voluspå på vgs, så interessen dukket opp forholdsvis tidlig.

Jellybean: Er hunden på avataren din din, eller en hunderase du har spesiell tilknytning til?

Fysikeren: Hvilken treningsform liker du best?

Fridus: Hvilke deler av kg er du mest aktiv på?

Skrevet (endret)

josefin: leser du mange blogger, og i så tilfelle hvilke?

Jeg leser nok blogger ganske sjeldent, og da er det matblogger det går i:) Pleier å gå inn på matbloggsentralen og plukker ut dem jeg vil lese der og da. F.eks har Matentusiasten en veldig bra blogg, hvor jeg finner mye spennende lesestoff :)

Fanken, glemte spørsmål! :fnise:

JackPreacher: Hva liker du best av høst og vår?

Endret av josefin88
Skrevet

Josefin88: Hvilket parti stemmer du på? Hva vil du si at er din politiske ideologi og filosofi?

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Pene sko: Du kan få hvilket som helst plagg gratis, hva velger du?

Loren: Hvilken sang danser du helst til?

Dreamdrops: Favorittmåltid?

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: Favorittrett?

Hjemmelaget pizza. ^^

Dreamdrops: Dreper du edderkopper eller slipper du dem fri?

Noz: Hvor ofte er du på byen?

Skrevet

Karpuzi: Snakker du dialekt? Evt hvilken?

Jeg snakker litt brei Oslo (øst) dialekt.

Karpuzi: Følger du motetrender mye eller lite?

Nja midt på treet. Jeg er glad i klær å sånn, men er ikke så opptatt av å ikle meg det som er mest trendy. Jeg har lite penger, og kjøper derfor mest nøytrale klær som jeg ikke går fort lei.

Loren Hvor høy er du?

Skrevet

Pene sko: Du kan få hvilket som helst plagg gratis, hva velger du?

Ordet "plagg" velger jeg å tolke utvidet. I så fall vil jeg utvilsomt gå for en finere mekanisk klokke. Det må da være enten en IWC Grande Complication, en nesten hvilken som helst klokke fra Patek Philippe eller en av de mer avanserte mekaniske urene til Jaeger-LeCoultre.

NMS: Melk med jordbærsmak eller sjokoladesmak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...