Daybreak Skrevet 28. februar 2013 #13241 Skrevet 28. februar 2013 Daybreak: flaueste du har opplevd siste måneden? Kjem ikkje på noko konkret akkurat no. Daybreak: Drikker du mye alkohol? Nei,ikkje i det heile teke. Drikk kanskje eit par gongar i halvåret Josefin88: Kva foretrekk du og gjere ein dag du har fri om sommaren? Noz: Det var vernepleiar du studerte til å bli,ikkje sant? Kva gjorde at du valde å søkje på det studiet?
Purple Basil Skrevet 28. februar 2013 #13242 Skrevet 28. februar 2013 Josefin88: Kva foretrekk du og gjere ein dag du har fri om sommaren? Ååh, en vakker sommerdag liker jeg å spasere i botanisk hage som ligger rett ved siden av her jeg bor. Vandrer rundt og kikker på blomstene, og kanskje tar jeg meg en tur i museet også! Turen avsluttes ved kafeen og en deilig vaffelplate med rømme og syltetøy Ellers liker jeg å stå opp tidlig for å gå på markeder, vandrer rundt på Løkka i noen timer før jeg treffer gode venner for iskrem og middag. Gleder meg til sommeren nå ja! Daybreak: Hvor går drømmeferien din? Hvilke "ritualer" har du når du kommer til et nytt sted?
Daybreak Skrevet 28. februar 2013 #13243 Skrevet 28. februar 2013 Daybreak: Hvor går drømmeferien din? Hvilke "ritualer" har du når du kommer til et nytt sted? Oi det er mange stadar eg vil reise som faktisk er draumeferiar i mitt hovud: Australia - helse på dei særskilde dyra der Island - bade i varme kjelde, brevandring og oppleve landet frå hesteryggen USA - feire på ranch Irland - verkar så idyllisk der Kenya event anna Afrikansk land som tilbyr safari Ehm ja,tatt dei viktigaste^^ Strange Doll: Tek du solarium? Kvifor/kvifor ikkje?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 28. februar 2013 #13244 Skrevet 28. februar 2013 NerdmedSverd: Hva er din favorittøl? Er ikke så opptatt av øl, pleier som regel bare si "en pils!" når jeg kommer til baren. De gangene jeg kjøper i butikken blir det Frydenlund fatøl. Drikker helst rødvin om jeg skal kose meg. Calavi: Hva er du mest glad i når det kommer til alkohol? Daybreak: Hvilket dyr vil du aller helst ha som kjeledyr? Se bort fra penger og om det er lovlig. Løve feks
TheHairyToothfairy Skrevet 28. februar 2013 #13245 Skrevet 28. februar 2013 Jack: hvis du skulle velge et transportmiddel du måtte benytte deg av resten av livet, hva hadde du valgt? den lille søte røde bilen her. 1958 Plymouth Sport Fury/Belvedere. kanskje ikke nødvendigvis like hissig og hevngjerrig som Christine i filmen da. Daybreak: lengste du har gått uten søvn?
Daybreak Skrevet 28. februar 2013 #13246 Skrevet 28. februar 2013 Daybreak: Hvilket dyr vil du aller helst ha som kjeledyr? Se bort fra penger og om det er lovlig. Løve feks Ulv Daybreak: lengste du har gått uten søvn? Ikkje så lenge,rundt eit døgn Jelly: Korleis går det med studenten oppe i nord?^^
Pene sko... Skrevet 28. februar 2013 #13247 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Ja, det er gøy å klare noe på banen - selv om jeg tror du ville blitt alt annet enn imponert hvis du så meg spille. Ikke dumme egenskaper det der:) Hmmm... jeg er nok: Kreativ Impulsiv Bevisst (på meg selv, hva jeg vil, og verden rundt) Følelsesmenneske (på godt og vondt, ha ha) Raus (liker å gi av meg selv, både til venner og familie og ukjente) Av mer négative ting kan det sies at jeg er perfeksjonist til fingerspissene (kan være litt slitsomt for de rundt noen ganger, tror jeg), blir lett stressa, og har en tendens til å utsette alt jeg kan utsette. PeneSko: Er skoene det første du ser på når du møter en ny person? Det er jo også flotte egenskaper. Og golfen har lært meg å være mer tålmodig. At det blir litt leting i skog og kratt er ikke til å komme unna uansett. Selv proffene må slå provisoriske baller en gang i blant. Calavi kan signere på at jeg er litt perfeksjonist. Hahaha! Men til spørsmålet: Det varierer. Noen ganger ser jeg på det, andre ganger ikke. På mennesker jeg liker, er skoene det siste jeg ofrer tanker rundt. Uansett har jeg ikke et konkret fasitsvar på dette siden det varierer så voldsomt. Loren: Hva slags innhold har din favorittpizza? Endret 28. februar 2013 av Pene sko...
Gjest LanaLane Skrevet 28. februar 2013 #13248 Skrevet 28. februar 2013 LanaLane: studerer du, i så fall hva? Lana: Hva slags musikk hører du på? LanaLane: Har du en hobby? Ja, jeg har studert statsvitenskap, mediefag, italiensk, og tar nå noen studiepoeng i ledelse. Planen er å ta en grad i sistnevnte. Jeg hører på utrolig mye forskjellig, egentlig. Jeg liker alt fra klassisk til rock og typisk pop og R&B. Tror det kommer av at jeg har danset siden jeg var 4 år gammelt, alt fra klassisk (ballet) til stepp og hip hop, da blir man litt altetende. Hobby? Det kommer an på hva som legges i begrepet hobby, men jeg er iallfall veldig glad i å ta bilder. Ellers liker jeg å trene (går mye i dans, løping og litt styrke.) Også over gjennomsnittet glad i kultur, og elsker å tilbringe lørdagsformiddager for å se på interessant kunst - til min eks´ store fortvilelse. Josefin: Hva er din favorittbutikk? JackPreacher: Hva jobber du med/studerer du? Daybreak: Hva er den beste filmen du har sett? Harlequin: Hva er din største guilty pleasure når det kommer til TV-programmer? Om du har noen, da. 1
Daybreak Skrevet 28. februar 2013 #13249 Skrevet 28. februar 2013 Daybreak: Hva er den beste filmen du har sett? Oi,har sett mange gode,men trur kanskje eg landar på Stardust Pene Sko: Kva type mat likar du best?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. februar 2013 #13250 Skrevet 28. februar 2013 JackPreacher: Hva jobber du med/studerer du? jeg er sputnik #2. trucker og musiker. yeehaw. inni den der sitter jeg og banner på været og dimlinger med audi, mens telefonen piper i øst og vest med beskjeder fra kollegaene mine om ting jeg må gjøre/fikse/ordne/høre for dem. er ganske koselig, egentlig. av og til. om sommeren. Harlequin: noen gang brukt en motorsag?
KristineS Skrevet 28. februar 2013 #13251 Skrevet 28. februar 2013 KristineS: Drømmeyrke etter avsluttet utdanning? Et eller annet med språk enkelt sagt. Kunne veldig gjerne tenkt meg å jobbet med oversetting av arkeologiske funn(type runer og slikt), men der er det nok vanskelig med jobber og det meste er funnet og oversatt alt. Ellers står både lærer og forskning langt oppe på lista. Kristine: Det beste godteriet? Påskeegg fra Freia Blir like glad hver gang jeg ser de dukker opp igjen. Spiser maaasse av dem den tida de er å finne. Hvilket vil si at jeg har spist aaaltfor mange allerede NerdMedSverd: Med bakgrunn i brukernavnet: Hva er den mest "nerdete" interessen din? Josefin88: Liker du musikaler? Og hva er i såfall favoritten?
Strange Doll Skrevet 28. februar 2013 #13252 Skrevet 28. februar 2013 Strange Doll: Tar/har du tatt solarium? Tar en gang i blandt. Blandt annet i dag Strange Doll: Favorittdrikke? Uten alkohol: pepsi max med alkohol: san fransico Strange: anbefal meg fem bøker Lobotomisten av Husby Sæther Jentene fra balletten - Yndestad Sankta Psyko - Therorin (denne er døøødsbra!) Drømmeløs - Brekke Studio Sex - Marklund Strange Doll: Tek du solarium? Kvifor/kvifor ikkje? Ja jeg tar sol av og til fordi jeg vil ha litt farge på kroppen og fordi jeg synes det er behagelig med varmen. HVORDAN VET ALLE AT JEG HAR TATT SOLARIUM DEN SISTE TIDEN???? Jack: bruker du snapchat? Kenzi: Hvor mange meldinger sender du iløpet av en måned?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. februar 2013 #13253 Skrevet 28. februar 2013 Jack: bruker du snapchat? er det gøy? hva gjør det? burde jeg bruke det? koster det penger? må jeg ha *grøss* iphone? LanaLane: hva jobber du med?
Strange Doll Skrevet 28. februar 2013 #13254 Skrevet 28. februar 2013 er det gøy? hva gjør det? burde jeg bruke det? koster det penger? må jeg ha *grøss* iphone? LanaLane: hva jobber du med? Du tar bilder og sender til folk. Du burde det om du har tid å slå i hjel avogtil, og det er gratis iPhone er ikke et must, men alltid en fordel!
TheHairyToothfairy Skrevet 28. februar 2013 #13255 Skrevet 28. februar 2013 Du tar bilder og sender til folk. Du burde det om du har tid å slå i hjel avogtil, og det er gratis iPhone er ikke et must, men alltid en fordel! fordel, du liksom. knegg. loren: savner du hestevitsene?
Purple Basil Skrevet 28. februar 2013 #13256 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Josefin: Hva er din favorittbutikk? Denne er vanskelig, jeg har egentlig ikke noen favorittbutikker i den forstand. Jeg er veldig glad i "butikkene" på Bondens marked hvis det teller? Om ikke så må jeg nok si Jacobs fordi det er mye spennende mat der Josefin88: Liker du musikaler? Og hva er i såfall favoritten? Jaa Jeg elsker musikaler! The Phantom of the Opera Tragisk, magisk og flott! Wicked er også en av favorittene, historien bak Oz KristineS: Er DU musikalfan? LanaLane: Tror du på gjenferd? Endret 28. februar 2013 av josefin88
KristineS Skrevet 28. februar 2013 #13257 Skrevet 28. februar 2013 KristineS: Er DU musikalfan? Jaaa :D Har dessverre ikke fått sett så mange, men elsker musikken. Les Miserables kommer på topp, og skal å se filmen nå til helga. Gleder meg :D Og ellers så er både Wicked og My fair lady blant de jeg liker best =) Strange Doll: Om du måtte velge: Styrketrening eller kardiotrening? Og evt. hvilken form.
Strange Doll Skrevet 28. februar 2013 #13258 Skrevet 28. februar 2013 Jaaa :D Har dessverre ikke fått sett så mange, men elsker musikken. Les Miserables kommer på topp, og skal å se filmen nå til helga. Gleder meg :D Og ellers så er både Wicked og My fair lady blant de jeg liker best =) Strange Doll: Om du måtte velge: Styrketrening eller kardiotrening? Og evt. hvilken form. Kardio, fordi jeg ikke liker styrke.. hvilken form vet jeg ikke KristineS: Hva skal du spise til middag i dag?
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2013 #13259 Skrevet 28. februar 2013 Mortem: Har du en sparebøsse du bruker flittig? Nei, har bare en til pynt. KristineS: Verste skaden du har fått? Daybreak: Hva skal du se på tv idag? LanaLane: Hva håper du skjer i livet ditt iløpet av 2013?
Daybreak Skrevet 28. februar 2013 #13260 Skrevet 28. februar 2013 Daybreak: Hva skal du se på tv idag? Skal ikkje sjå på fjernsyn i dag. Eller eg skal jo sjå nyaste episode av Supernatural,men det er på datan Strange Doll: Kva var du mest redd for når du var lita?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå