Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Høres smart ut:) Vel, jeg er ikke aktiv golfspiller selv, så det er ikke noe å skryte av, men jeg har en bror som er veldig aktiv og deltatt i en del mesterskap, og en far som liker å tro at han kan det, ha ha, så det blir jo til at jeg hører mye om det. Skulle likt å ta opp igjen golfinga, men jeg har dessverre ingen venninner som er så keen på det, dessverre.

Hvis jeg skal skryte på meg noe, må det vel være at jeg er ganske god å putte, typisk kvinne, med andre ord, om jeg skal tro min bror. Han er snurt fordi jeg gjorde det bedre enn ham et par ganger. :fnise:

Putting er en kunst som må kunnes på golfbanen. Det er puttingen som ødela for meg. Å plassere ballen innenfor flagglengden på et 150 meter langt innspill er ingen sak, men så var det meg og putteren min da. Jeg var aldri god til å putte, så der har du en egenskap jeg kan misunne.

Men jo, det er jo bare å starte på nytt. Golf er en idrett man kan ha hele livet. At det er få damer som spiller golf er jeg vitterlig klar over. De har en god del yngre damer på Bogstad, men ellers er det temmelig dødt. På en annen side finnes det jo nokså mange unge menn som gjerne tar i mot nye mennesker i sin flight. Jeg er eksempelvis veldig imøtekommende og inkluderende på banen. Jeg smiler innbydende på tee'en og byr gjerne på mitt selskap til de som måtte dukke opp. :)

Pene: Beskriv deg selv med fem ord?

- Snill (veldig snill)

- Spandabel/raus (litt for god og konservativ gentleman-oppdragelse)

- Prinsippfast

- Kunnskapsrik

- Tenkende

Lana: Beskriv deg selv med fem ord?

Endret av Pene sko...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dreamdrops: Fineste jentenavn?

Hm.. Emma, Chanine og Olivia er veldig pene jentenavn :) Spesifikt ett favorittnavn. har jeg ikke.

Dreamdrops: Følger du med i spenning på nett for å finne ut hva som var grunnen til Tone/Aksel bruddet? :fnise:

Altså.. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Josefin88: Hvordan synes du det er å ringe folk du ikke kjenner? F. eks ringe å bestille pizza, osv?

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Josefin: Hva er din største skrekk?

Min største skrekk er å bli helt alene her i verden.. Av sykdommer er jeg mest redd for forskjellige typer organsvikt =/ Hvis jeg skal få en alvorlig sykdom, håper jeg den gjør jobben sin fort og at jeg slipper å lide noe særlig :)

Josefi88: Har du noen tattoeringer?

Nei, til det er jeg for pinglete ;)

Josefin88: Hvordan synes du det er å ringe folk du ikke kjenner? F. eks ringe å bestille pizza, osv?

Jeg synes det er helt grusomt! Spesielt før, da jeg hadde skikkelig telefonskrekk.. Nå er jeg blitt flinkere, og synes ikke det er like skummelt å ringe - men det tok sin tid!

Dreamdrops: Hva er din drømmejobb?

Calavi: Har du noen gang spilt Sims? Hva synes du om spillet? :fnise:

Padawan: Katt eller hund?

Skrevet

loren: hvor lenge varer en julefeiring for deg?

Det varierer. I 2012 feira jeg egentlig ikke jul, vi hadde det koelig i adventstida liksom, men jeg feira ikke jul. Mens i 2011 var jeg hos foreldra mine ei uke, og da føltes jo egentlig hele den uka som ordentlig julefeiring pga familieselskaper osv..

loren: Hvilken årstid liker du best, og hvorfor?

Sommeren, mye pga potensialet for godt vær og dermed strand, båt osv.. Det er større sjanse for å få møtt familie over lengre tid - dvs 1-2 uker i strekk. Man slipper som regel å lesse på med masse klær, men kan gå i lettere klær og ikke minst ballerinasko som jeg er fryktelig glad i :) men også fordi jeg har bursdag :D

padawan: har du drømmejobben, hvis ikke - hva er den?

calavi: hvordan tror du helga di blir?

Skrevet

Daybreak: Hva slags øyenfarge har du?

Dei er nok blåe :)

Loren: Kva tenkjer du å skrive bacheloroppgåve om?

Gjest padawan
Skrevet

padawan: har du drømmejobben, hvis ikke - hva er den?

Jeg er på vei dit. Drømmejobben er innen bekjempelse av data/cyberkrim og slike stillinger vokser desverre ikke på trær i Norge.

Daybreak: flaueste du har opplevd siste måneden?

Skrevet

Dei er nok blåe :)

Loren: Kva tenkjer du å skrive bacheloroppgåve om?

Jeg skriver om sosionomen (i størst grad i form av miljøterapeut/primærkontakt) sin rolle i å legge til rette for en god overgang fra bofellesskap til egen bolig for enslige mindreårige flyktninger.

Drue: Hva er favorittplagget ditt, og hvor lenge har du hatt det?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Hvis du kjører guitarwomanshow på fire stjerners hos deg, så kommer jeg selvfølgelig.

Jeg tror for deres del at jeg skal droppe det. Tror ikke dere ville blitt særlig imponert.

Calavi: Hvor ofte går du på teater?

Alt for sjeldent. Jeg skal i det minste gå på tater en gang i kvartalet i 2013.

Calavi: Har du noen gang spilt Sims? Hva synes du om spillet? :fnise:

Jada, men det er mange år siden nå. Jeg husker jeg likte det veldig godt, men det var alt for avhengighetsskapende. Ble jo sittende foran dataen i time etter time. Begynner vel å nærme seg ti år siden jeg spilte sist nå.

calavi: hvordan tror du helga di blir?

Tror det blir en fin helg jeg, men jeg jobber dessverre lørdag og det er alltid kjedelig. På lørdag kveld skal jeg på dobbeldate med skoa, så det blir koselig :-) Søndagen blir brukt til oppussing, så det er vel ikke superspennende, men jeg får i det minste sovet lenge.

Josefin: Spiller du sims?

Drue: Lært deg noe flere linedance-trinn? Neste gang vil jeg lære meg og!

Padawan: Hva skal du i dag?

• Liker 1
Skrevet

Drue: Lært deg noe flere linedance-trinn? Neste gang vil jeg lære meg og!

Jeg har sett litt på youtube. Jeg skal opparbeide meg et arsenal av moves, så inviterer jeg til stevne.

Drue: Hva er favorittplagget ditt, og hvor lenge har du hatt det?

Det må bli en t-skjorte med et stort bilde av meg selv på. Tar den alltid på når jeg er i smådårlig humør, så blir alt bra :) Har hatt den i 5-6 år, så den begynner å bli litt slitt.

Josefin: beskriv en dårlig kysser.

• Liker 1
Skrevet

Jelly: kva alder hadde den eldste dama du har hatt sex med? Og kor gamal var du?

Puuuuuh! bra du ikke spurte om den yngste iallefall! :P

Nei, fra spøk til alvor, så har jeg nok hatt ett relativt beskjedent antall partnere, sånn i

forhold til mange andre kanskje....ONS og slikt er ikke noe for meg.....

Meeen jeg hadde ett forhold til ei som var 3 år eldre enn meg engang, så det er nok henne

som er den eldste....

Jellybean78: Hvordan ser du ut?

Tall, dark and handsome, sweet stuff! Man of your dreams for sure.... :laugh:

Neeeei, jeg la ut bilde rundt juletider....men du fikk kanskje ikke med deg det.

Var av kroppen bare, ansiktet mitt er jeg litt mer sjenert med....selv om det er ett par stk.

her inne som har sett det også.....

Jellybean: åssn ser du ut?

Neeei, om du ser for deg en maskulin, verdensvandt, debonair, sofistikert, veltalende,

intelligent, ny-renessanse inspirert gentleman så er du nok ikke så langt unna sannheten :P

Jelly er sexy!

:danse::bolledeig::Hehe: .....:klem:

Jelly: Hva er viktigst for deg ved valg? (Altså stortingsvalg.)

Heey! legg merke til dette interne sosionom-pratet mellom deg og Daybreak hadde ikke

kommet på bane om jeg ikke hadde mobbet studieretningen deres! :ler:

Hmmm.....de partiene som fører en god miljøpolitikk, næringspolitikk og en fornuftig

skatte- og avgiftspolitikk er vel de jeg interesserer meg mest for....

Loren: Antall ekser?

Kenzi: Er du glad i musikk? Hva da isåfall?

Pene Sko: Hender det at du blir litt oppgitt over hvor manglende innsikt enkelte

har i klesstil til tider?

KristineS: Drømmeyrke etter asluttet utdanning?

Skrevet

Kenzi: Er du glad i musikk? Hva da isåfall?

Ja!! Det kommer an på humøret mitt. Jeg liker alt fra forskjellige sjangre innen metal til rock til indie til rolige sanger.

Kenzi: Er du overtruisk? Kva som gjer du er/ikkje er det?

Liker overnaturlige ting (bøker, filmer osv). Men jeg tror ikke så mye på det, er vel fordi at jeg ikke har noe som helst bevis på at det faktisk finnes.

Kenzi: Hvordan vil din bestevenn beskrive deg?

Krøllete og rar.

Calavi: Den beste shampooen?

Mortem: Har du en sparebøsse du bruker flittig?

Jelly: Favoritt musikk?

Daybreak: Drikker du mye alkohol?

Skrevet

Pene Sko: Hender det at du blir litt oppgitt over hvor manglende innsikt enkelte

har i klesstil til tider?

Det hender selvsagt, men jeg gir aldri tydelig uttrykk for det.

En gang ble jeg veldig oppgitt over damene som jobbet i en skobutikk. De hadde ikke peiling på noe som helst. Jeg spurte etter et par brogues med captoe i brunt. De viste meg alt mulig annet som var milevis fra det jeg spurte etter. Følgelig hadde min frustrasjon nådd bristepunktet da jeg tok dem begge i hendene og geleidet dem rundt i lokalet mens jeg rasket med meg diverse sko som jeg stilte opp på rekke og rad i en passende hylle. Deretter ga jeg dem en kort forelesning om sko, deres formalitetsnivåer, skotyper og såler. De var ikke happy, jeg var ikke happy, men da fikk de i det minste lært noe av meg til neste gang. Hahaha! Ah, good times...

Jeg fant omsider det jeg lette etter i butikken. Det er de samme som jeg har avbildet i mitt profilbilde. ;)

Jelly: Driver du med jakt?

• Liker 3
Gjest LanaLane
Skrevet

Putting er en kunst som må kunnes på golfbanen. Det er puttingen som ødela for meg. Å plassere ballen innenfor flagglengden på et 150 meter langt innspill er ingen sak, men så var det meg og putteren min da. Jeg var aldri god til å putte, så der har du en egenskap jeg kan misunne.

Men jo, det er jo bare å starte på nytt. Golf er en idrett man kan ha hele livet. At det er få damer som spiller golf er jeg vitterlig klar over. De har en god del yngre damer på Bogstad, men ellers er det temmelig dødt. På en annen side finnes det jo nokså mange unge menn som gjerne tar i mot nye mennesker i sin flight. Jeg er eksempelvis veldig imøtekommende og inkluderende på banen. Jeg smiler innbydende på tee'en og byr gjerne på mitt selskap til de som måtte dukke opp. :)

- Snill (veldig snill)

- Spandabel/raus (litt for god og konservativ gentleman-oppdragelse)

- Prinsippfast

- Kunnskapsrik

- Tenkende

Lana: Beskriv deg selv med fem ord?

Ja, det er gøy å klare noe på banen - selv om jeg tror du ville blitt alt annet enn imponert hvis du så meg spille. :fnise:

Ikke dumme egenskaper det der:) Hmmm... jeg er nok:

Kreativ

Impulsiv

Bevisst (på meg selv, hva jeg vil, og verden rundt)

Følelsesmenneske (på godt og vondt, ha ha)

Raus (liker å gi av meg selv, både til venner og familie og ukjente)

Av mer négative ting kan det sies at jeg er perfeksjonist til fingerspissene (kan være litt slitsomt for de rundt noen ganger, tror jeg), blir lett stressa, og har en tendens til å utsette alt jeg kan utsette.

PeneSko: Er skoene det første du ser på når du møter en ny person?

Kenzie: Hva er favorittfargen din?

Loren: Hvilken person beundrer du mest, og hvorfor?

Skrevet

Kenzie: Hva er favorittfargen din?

Lilla er den fineste fargen synes jeg!

Lana: Hvor mange par sko har du?

Kristine: Det beste godteriet?

Gjest LanaLane
Skrevet

Lilla er den fineste fargen synes jeg!

Lana: Hvor mange par sko har du?

Kristine: Det beste godteriet?

Den er nydelig:) Ha ha - dette er flaut, men jeg tror nok jeg har nærmere 70-80 skopar. Litt over gjennomsnittet glad i sko, ja. :fnise: (Til mitt forsvar har jeg en venninne som er stylist, hun får tilsendt en del sko/klær i forbindelse med jobb, og mye gis bort til andre.)

Kenzi: Hva er ditt drømmeyrke - om du kunne velge helt fritt?

Jelly: Hvilket land besøkte du sist?

Skrevet

Harlequin: Er du singel?

Ja, det er jeg.

Harlequin: Hvor kommer nicket ditt fra?

Her burde jeg sikkert hatt en eller annen kul referanse, men det har jeg ikke - veldig tilfeldig egentlig, har brukt det rundt om på nettet i flere år.

Harlequin: Hvor gammel er du?

20 om 10 dager :mrgreen:

Jack: hvis du skulle velge et transportmiddel du måtte benytte deg av resten av livet, hva hadde du valgt?

Calavi:hvilken filmsjanger liker du ikke i det hele tatt, og hvorfor?

NerdMedSverd: har du prøvd noen form for ekstremsport, i så fall hva kunne du tenke deg å prøve?

LanaLane: studerer du, i så fall hva?

Kenzi: noe som er veldig typisk deg, feks uttrykk du bruker mye, eller en spesiell væremåte?

Skrevet

Calavi: Den beste shampooen?

Nei, si det.. Eneste shampooen jeg ofte faller litt tilbake til er KMS California Moist Repair.. Så det må nok bli den. Men jeg bytter ofte på altså..

Lana: Hva slags musikk hører du på?

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

NerdMedSverd: Ditt beste minne?

Da jeg var liten og fisket krabber, satt garn og badet med morfar.

NerdMedSverd: har du prøvd noen form for ekstremsport, i så fall hva kunne du tenke deg å prøve?

Hm, nei har ikke det. Er ganske feig på sånt. Nærmeste jeg kommer ekstremsport er slalom, det har jeg kun gjort to ganger når jeg gikk i åttendeklasse. Jeg og noen venner snakker om å hoppe i falskjerm til sommeren, men vet ikke om jeg tør. Høydeskrekk.

LanaLane: Har du en hobby?

Skrevet

Calavi:hvilken filmsjanger liker du ikke i det hele tatt, og hvorfor?

Er nok ikke en filmsjanger jeg overhodet ikke liker. Det finnes alltid unntak. Men er nok fantasy og science fiction jeg liker minst. Dette er fordi det blir for lite sannsynlig, og noen ganger helt tullete. Jeg liker mer virkelighetsnære filmer. Men det betyr ikke at jeg ikke kan se på det, eller like det for den saks skyld. Er heller ikke storfanav musikaler, men etter som Grease er en av mine favorittfilmer blir det litt teit å si også.

Loren: Hva er din favorittvin?

NerdmedSverd: Hva er din favorittøl?

Skrevet

Josefin: beskriv en dårlig kysser.

Har ikke vært borti så mange dårlige kyssere, men at personen stikker tunga si laaangt ned i halsen min er ikke akkurat noe sjakktrekk. En munn med dårlig ånde er ikke særlig digg å kysse på heller (da mener jeg dem som konstant har dårlig ånde, og ikke dem som kun har det etter løk osv.)

Josefin: Spiller du sims?

Ja, alt for mye til tider :sjenert: Men jeg har ikke spilt så veldig mye i det siste da, man bli jo litt lei og heldigvis :P

Harlequin: Er du en brusdrikker? Hvilken brus er din favoritt?

Kenzi: Hva er ditt favorittdyr?

Drue: Hvis du hadde hatt en tidsmaskin, hvilken tidsepoke ville du reist til da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...