Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Synes om bandet Electric Light Orchestra?

Det er nok litt for old school for meg.

Padawan: Beste film med Tom Hanks?

Tror jeg må si Redd menig Ryan.

padawan: når pleier du å legge deg?

tja, når det er jobb dagen etterpå prøver jeg iallefall å legge meg før klokken 2.

padawan: hvor mange timer søvn må du ha pr natt?

kan klare meg med fire til fem timers søvn per natt over en lengre periode men til slutt må jeg ha et par dager med mye søvn for å ta igjen litt.

Dreamdrops: Hørt om

(Hvis ikke må du sjekke det ut).

Strange Doll: Når var du sist på konsert?

JackPreacher: Er det ikke leggetid snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig der, selv om jeg er svak for roy orbisons tolkning av den også. elvis sin suger.

sett denne?

Selvsagt er man svak for Roy Orbison. Er ikke helt fan av Elvis sin jeg heller, men suger gjør den ikke. Elvis kan aldri være så dårlig ;)

Nei, ikke hørt den, men han var kjempe flink. Virkelig fin stemme :)

JackPreacher: Hvem har den beste versjonen av Claudette; Roy Orbison eller The Everly Brothers?

Strange Doll: Hva synes du om Simon & Garfunkel?

Skrevet

jo, jeg skulle vært i seng for lengst. skal til setermoen klokken seks. sukk.

JackPreacher: Hvem har den beste versjonen av Claudette; Roy Orbison eller The Everly Brothers?

mannen som skrev sangen til sin kjære, vel. roy orbison. roy orbison er stort sett alltid valget mitt om du skal spørre meg om hvem som har best versjon av sanger, han var stor. ;)

Mortem: kan du bygge en pc?

Skrevet (endret)

yme: når du tenker på meg når du napper, lukker du da øynene?

I alle mine sexuelle aktiviteter, stirrer jeg kaldt og stivt i veggen, eller eventuelt taket. Jeg lager ikke en lyd, og holder hode så stille som mulig. Det er mye lettere å leve seg inn i det da.

Dreamdrops: Veit du hvorfor jeg ikke kan spise taco på lørdag?

Endret av Yme
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mortem: gamle grekere vs gamle romere hvem er kulest?!

Uhm.. Sier grekere, jeg. :tommel:

Mortem: Om du skulle valgt en sang som skulle spilles i begravelsen din, hvilken sang ville det vært? Om du har flere, så nevn gjerne de og.

Placebo - running up that hill.

Men vil egentlig ha en sang med skikkelig trøkk i. =D

Mortem: Har du noe fast du følger med på, på TV? I så fall, hva?

Jeg ser ikke på tv lenger. Fulgte med på farmen i høst men det er det. Mistet interessen totalt. ^^

Mortem: kan du bygge en pc?

Langt ifra. :fnise:

Padawan: Hva slags språk kan du?

JackPreacher: Hvor mange ganger har du farget håret?

Endret av Mortem
Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Hva slags språk kan du?

holder meg til norsk (bokmål) og engelsk. kan veldig basic spansk og portugisisk også

Morten: Siden du sier grekere, hva synes du egentlig om hopliter?

Skrevet

JackPreacher: Hvor mange ganger har du farget håret?

skummel sannhet commin up. denne er faen meg creepy også. da jeg var 15/16/17 så hadde jeg langt hår, ned til skulderbladene. sortfarget. naturlig krøllet, men gjerne med hjelp av litt spray. sort skinnjakke og hull i knærne på jeansene. ingen peiling på hvor mange ganger jeg farget det den gangen.

siden da, så er det vel bare en gang. sjefen sendte meg til frisørvenn av oss og jeg kom ut derfra med spraytan og bleket hår. jeg tror faktisk jeg har postet bilde av resultatet heromkring.

padawan:

amt%20stardestroyer%20lighted.jpg

på skala fra 1-10, hvor interessant? byggesett med fiberopisk lys rundtom hele skipet.

Gjest badeand1
Skrevet

Morten: Siden du sier grekere, hva synes du egentlig om hopliter?

Jeg aner ikke hva det er engang.:fnise:

Dreamdrops: Hvor ofte har du mareritt?

Gjest padawan
Skrevet

Hopliter er en betegnelse som brukes og de gamle, greske krigerne. Selv om det ikke er en historisk korrekt fremstilling var hovedpersonene i filmen 300 hopliter. (Leonidas og mennene hans altså). De kunne ha rustninger i bronse som veide opp til 30 kino og var datidens råeste krigere.

Skrevet

Dreamdrops: Hvor ofte har du mareritt?

Jeg har ikke så ofte mareritt, men jeg drømmer ekstremt mye og husker dem alle sammen. Noen dager er jeg så trøtt fordi jeg har drømt så mye natten i forveien at jeg det føles som jeg ikke har sovet i det hele tatt.

Mortem: Hvor gammel er du?

ThePreacher: Hva synes du om Dean Martin?

Skrevet

ThePreacher: Hva synes du om Dean Martin?

fantastisk sanger. forbilde.

josefin88: kan du spansk?

Skrevet

Det er nok litt for old school for meg.

Tror jeg må si Redd menig Ryan.

tja, når det er jobb dagen etterpå prøver jeg iallefall å legge meg før klokken 2.

kan klare meg med fire til fem timers søvn per natt over en lengre periode men til slutt må jeg ha et par dager med mye søvn for å ta igjen litt.

Dreamdrops: Hørt om

(Hvis ikke må du sjekke det ut).

Strange Doll: Når var du sist på konsert?

John Olav Nilsen & gjengen sist de spilte i Bergen. På høsten en gang :P

Selvsagt er man svak for Roy Orbison. Er ikke helt fan av Elvis sin jeg heller, men suger gjør den ikke. Elvis kan aldri være så dårlig ;)

Nei, ikke hørt den, men han var kjempe flink. Virkelig fin stemme :)

Strange Doll: Hva synes du om Simon & Garfunkel?

Har ikke noen mening om de :)

JackPreacher : Hvordan går det med geir?

Skrevet

Om eg har gløymt nokon spørsmål,spør dei igjen :ler:

Daybreak: Favoritt barne-tv da du var liten?

Oi eg likte utruleg mykje,men eg hugsa i alle fall at Sesam stasjon inkludert Bernt og Erling var fantastisk, Plipp, plopp og plomma, og Såpeopera var kjekke :) Var fleire andre, men hugsar ikkje kva dei heiter :P

Daybreak: Hva er den minst givende jobben du har hatt?

Har berre hatt sommarjobbar sidan eg har gått skule heile tida, og det er ikkje så mykje som akkurat var givande (butikk og avløysar).

Daybreak: Feiret du bursdagen din i går?

Feira litt ja :)

Daybreak: favorittsangen i singstar? Evt i dusjen?

Har eigentleg ingen favorittsong på nokon av stadane

daybreak: hvordan liker du/pleier du å feire 17. mai?

Slik som eg gjorde då eg var lita, i bunad, ete grillmat, halde på med hesteskokasting og sjå på fotballturnering, høyre på korps o.l.

Daybreak: bli superallergisk mot alt av hester eller miste venstre hånd :P

Hm,ettersom eg er allerigisk mot kattar og høy allereie, så er eg vel på god veg mot fyrstnemnde allereie, men alternativ kan nesten friste :fnise: Det kjem dog på om det er heile handa, eller kva^^

Daybreak: favoritt TV-program?

Akkurat no er det Supernatural

daybreak: Har du bidratt til en bedre hverdag for noen denne uken ?

Vel,mamma sa so ettersom eg hjalp ho å rydde heime i helga :P

Drue: Har du ein fobi? I tilfelle mot kva?

Jack: Ettersom eg er treig med å få med meg ting, men eg har fått med meg du har flytta frå Bergen, så kvar bur du no?

Fridus:

S&P: Optimist eller pessimist?

Noz: Du måtte hatt ein tarantell eller ein slange som kjæledyr, kva hadde du valt?

Jelly: Kjekt å byrje på skulen att? Går ut frå vinterferien er over no? :laugh:

Skrevet (endret)

Jelly: Trener du knebøy? Hvis ja, hvor mye tar du?

Både ja og nei.....på det gamle senteret jeg var medlem på så hadde de benpressmaskin

som jeg brukte fremfor knebøy....var bare mer komfortabel med akkurat den maskinen,

du må jo ha god teknikk for å ikke belaste kroppen feil om du skal løfte tungt innen knebøy.

....pluss en er til en viss grad avhengig av en spotter også, noe jeg ikke alltid hadde...

Men på dette nye senteret så har de ikke benpressmaskin så har bare vært nødt til å konvertere

til knebøy.....max løft er vel sikkert 180-190 kg om jeg ikke tar heelt feil.

Jelly: Har du mange skjønnhetsprodukter?

Hehehe.....trenger ikke slikt jeg vettu Dolly, er jo "perfection" ifra før av ;)

Nei seriøst, er det mange gutter som har slikt?

Jelly: Kjekt å byrje på skulen att? Går ut frå vinterferien er over no? :laugh:

Jepp, er nok ferdig no.....nix. ikke kult å begynne igjen idetheletatt, kunne gjerne hatt 2 uker til!

Innleveringer og prøver og tull! :sad:

Dreamdrops: Hvor gammel er du?

Dolly: Fornøyd med skolen så langt?

Daybreak: Syns sosiognom :P høres litt kjedelig ut, (masse tørt stoff) stemmer dette?

Jack: Hva har du felles med broren din? (tror ikke du svarte sist gang)

Kenzi: Leser du mye bøker?

Endret av Jellybean78
Skrevet

Både ja og nei.....på det gamle senteret jeg var medlem på så hadde de benpressmaskin

som jeg brukte fremfor knebøy....var bare mer komfortabel med akkurat den maskinen,

du må jo ha god teknikk for å ikke belaste kroppen feil om du skal løfte tungt innen knebøy.

....pluss en er til en viss grad avhengig av en spotter også, noe jeg ikke alltid hadde...

Men på dette nye senteret så har de ikke benpressmaskin så har bare vært nødt til å konvertere

til knebøy.....max løft er vel sikkert 180-190 kg om jeg ikke tar heelt feil.

Hehehe.....trenger ikke slikt jeg vettu Dolly, er jo "perfection" ifra før av ;)

Nei seriøst, er det mange gutter som har slikt?

Jepp, er nok ferdig no.....nix. ikke kult å begynne igjen idetheletatt, kunne gjerne hatt 2 uker til!

Innleveringer og prøver og tull! :sad:

Daybreak: Syns sosiognom :P høres litt kjedelig ut, (masse tørt stoff) stemmer dette?

Haha,synd det :laugh:

Sjølve yrket er utruleg spanande og variert, medan pensumet varierer, mykje av det er tungt, og noko er ganske keisamt, men ein del er interessant også, sjølv om bøkene er tunge og lese.

Gunfreak: Er du ein sporty person? I tilfelle, kva aktivitetar likar du?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: joggesko til dress - hot or not?

Not

calavi: når klina du sist? :hoppe:

Jammen ikke helt sikker altså.. Men har nok blitt noen uker siden nå.

Calavi: Hvem er du?

Ja, si det. Noe spesielt du lurer på da eller? Gidder ikke legge ut om ting om du bare lurer på hvor gammel jeg er :fnise: Om jeg skal gi ganske så generelt så er jeg en jente på 23 år. Bor i Oslo, hvor jeg også er født og oppvokst. Liker Pepsi bedre enn Cola og sitter og sutter på tyrkisk peber for øyeblikket :)

Padawan: Hva var det siste du hadde i munnen?

Guybrush: Når du er hjemme, går du i klærne du har gått i hele dagen eller skifter du til joggebukse/kosebukse?

Mortem: Går du i joggebukse offentlig?

Skrevet

Loren: Hvor mange nære venner har du?

Jeg har 6 stykker jeg anser som kjempenære, type de vet omtrent alt om meg, jeg vet noen synes det høres mange ut til å være kjemepclose, men jeg har blitt kjent med dem i ulike livssituasjoner og de er fantastiske mennesker som jeg stoler 100% på :)

Loren: den mest geekete gadget du har i hus?

hmm, jeg har ikke så mange selv, men har hatt ymse i hus siden jeg har vært samboer og kjæreste med to nerder (no offence), det mest geekete jeg selv har er nok en av greiene til iphonen/ipaden, men føler ikke de er gadget-ete nok... Det må evt være denne lommelykta, den er iallefall fra thinkgeek :P

cbd4_credit_card_lightbulb.jpg

Loren: din favorittbok, og hvorfor?

Å, jeg har lest så mange at å velge en er vanskelig, men jeg er sykt svak for Narniabøkene og skal snart begynne å lese dem for mini :)

Loren: Hvor mange vaffelplater har det blitt på deg i helgen?

:fnise: Mange.. Ankom på fredag og da hadde mamma så klart lagd vafler til vi kom fra lfyplassen, formiddagskaffe hos mormor på lørdag - med vafler, innom en tante på ettermiddagen - med vafler, var ute og akte oppe hos mormor igjen på søndag, da fikk vi vafler, så hadde søsteren min lagd det til formiddagsmat... herregud, vi må høres ut som en helt fjern familie :fnise:

Jelly: Hva er det med deg og oss sosionomer? (Ja, jeg tillater meg å kalle meg det :P)

Skrevet

josefin88: kan du spansk?

Nei, dessverre :( Jeg kunne noe av språket da jeg var yngre og gikk på spanskkurs. Men jeg kan russisk da! :)

Mortem: Hvor mange språk snakker du?

Loren: Hvor mange land har du vært i? Hvilket fikk du dårligst inntrykk av?

Padawan: Synger du i dusjen?

Pene sko:Hvor ofte spiller du golf?

Drue: Hvor mange dansestiler kan du?

Skrevet

Dreamdrops: Hvor gammel er du?

Jeg blir 20 til sommeren, så er 19 foreløpig ;)

Loren: Går klokken på mobilen din litt for fort sånn at du skal rekke tog/buss, osv?

Skrevet

Loren: Hvor mange land har du vært i? Hvilket fikk du dårligst inntrykk av?

Jeg har vært i *telle* 13 land tror jeg det blir, ikke så mange, og alle utenom Egypt og Slovenia er vest-Europeiske land. Av de jeg har vært i er nok Egypt det jeg har dårligst inntrykk av, det er noe med den enorme kontrasten mellom vår luksus på hotellene, mot de byene man bare kjører fort gjennom hvor husene er falleferdige og folk er fattige. Den kontrasten liker jeg ikke helt.

Loren: Går klokken på mobilen din litt for fort sånn at du skal rekke tog/buss, osv?

Ikke på mobilen, men klokka i bilen gjør det :P

Dreamdrops: Har du noen konsertplaner for våren/sommeren?

Drue: Hvilken kjendis får du høre at du ligner på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...