Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Sjokoladepudding eller gele med valgfri smak?

Vanskelig og svare på... hmm... sjokoladepudding!

Noz: er du fingernem? Hva klarer du eventuelt å lage/er din spesialitet?

nja, skeptisk.. jeg eier ikke tolmodighet, så den type ting er nok ikke helt for meg nei..

Noz: var den verste russeknuten du tok?

Kongla..

Badebing: Har du vurdert å bli med på KG-treff?

Kenzi: hva slags butikk er det du jobber på?

Skrevet

Jellybean78: Siste filmen du så, og hva syntes du om den?

hmmm.......jeg lurer faktisk på om det ikke var Carlito's Way med Al Pacino,

Ser den sånn ca. fast 1 gang hvert år siden jeg simpelthen eeelsker filmen, pga.

storslagent skuespill ifra Pacino og jeg identifiserer veldig med hovedpersonen med

hvordan han er tro til sine egne moraler og prinsipper nesten uansett hva som skjer....

Den føyer seg innunder rekken av gangster/mafia-film som er en av favorittsjangerene mine.....

tror jeg har sett det aller meste av filmer innen den kategorien, seriøst.....

jeg tror det bor en sånn liten wiseguy i meg :ler:

Pluss den har en veldig trist og tragisk slutt som jeg er en stor softie for....(ikke si det til noen) ;)

Jelly: hva syns du om extensions og andre "jåleting" på jenter?

Hehehe....jeg har faktisk spurt frisøren min selv en gang om de utfører extensions på

menn, tro det eller ei.....siden jeg har faktisk hatt langt hår selv engang for leeenge siden

og har lekt litt med tanken på å ha det igjen en vakker dag.....jeg gidder bare ikke å gå i

5-6 år og spare opp til det, siden jeg kommer til å se skikkelig dust ut i mellomtiden....:sad:

nok en gang......ikke si det til noen! :fy_fy:

Jelly: skal du lese en av bøkene? :)

Den lobotomist boken virker faktisk litt skummel, kommer definitivt til å ha den i

bakhodet jaffal! :)

Jelly: har du en favoritt gele?

Hmmm......nei, si det da....mamma lager titt og ofte gele til dessert, så jeg skulle vel

egentlig være istand til å gjøre meg opp en formening.....

Det har kommet en sånn ny Cola - smak, etter hva jeg så sist jeg var i butikken, er litt

spent på hvordan den er....

Jellybean: Favorittfantasybok/serie? (Og hvordan går det an å elske fantasy og ikke ha lest Ringenes herre? :sjokkert: )

Det tror jeg faktisk du kanskje greier å tenke deg til......Game of Thrones av R.R Martin, ett

mesterverk uten sidestykke, tror jeg har lest de bøkene gjennom minst 4 ganger eller no :ler:

Litt synd at mange bare følger med på serien på tv, siden bøkene er 10 ganger bedre minst!!

Om du liker denne sjangeren kan jeg også anbefale bøkene til forfatteren David Gemmell...:)

Neeei, hvorfor jeg ikke har lest Lord of the Rings.......hadde vel alltid en litt sånn forestilling

av at det var barnebøker med masse sang og slikt, noe som ikke appellerte stort til meg,

samme med Harry Potter.....men etter at filmene kom så måtte jeg jo bite dette inntrykket

i meg siden de var knallbra!

KristineS: Favorittlitteratur? sjanger/forfattere?

Dolly: Skal du arbeide på Røde Kors hjelpeleir for barn igjen i år?

Kenzi: Har du besøkt Trondheim noengang? hvor lenge siden isåfall?

Skrevet

Singha: Er du opptatt av å ha en veltrent kropp?

Lol

Mortem: Gir jeg inntrykk av at det er viktig?

Skrevet

KristineS: Favorittlitteratur? sjanger/forfattere?

Definitivt fantasy her og =) Med A Song of Ice and Fire på toppen. Holder på å lese igjennom for andre gang nå. Ellers er Ringenes Herre langt oppe på lista. Lest den to ganger på engelsk, en gang på bokmål og nå holder jeg på med den på nynorsk.

Jeg har og et spesielt forhold til Harry Potter-bøkene. Fikk den første boka til jul når den kom ut, og fikk deretter ei bok hver jul de neste årene. Ble ganske spesielt når jeg hele tiden var like gammel som karakterene i boka.

Singha: Hva liker du mest og minst med deg selv?

Skrevet

Guybrush: Hva stjal du sist?

Hmmm, sånn realistisk var det sikkert en penn uten at jeg tenkte på det. Sånn mer bevisst var det vel et par skrivebøker på ungdomsskolen :P Jeg er typen som fremdeles kan få dårlig samvittighet for et par smågodt jeg tok da jeg var 10 :)

Guybrush: skal du noe moro i kveld?

Det skulle jeg vettu :P et par venninner hadde fest, møtte morsomme folk blant annet en kar fra Oregons om driver og starter mikrobryggeri her i byen. Havna en tur på salsaparty ute på byen også før man avslutta med deilig junkfood :D Ja og kveldens drikke var Cava og øl.

Guybrush: Kan du spille noe instrument? Hvis ja, hvilke(t)?

Skulle ønske jeg kunne si ja. Spilte piano da jeg var sånn 8ish men det kræsja med andre ting så det husker jeg ikke noe spesielt fra. Men har sjukt lyst til å lære igjen. Også skaffa jeg meg en elgitar for ikke lenge siden og herjer litt med rocksmith. Veldig morsomt læreverktøy.

Guybrush Hvilken kg tråd har provosert deg mest?

Hmmm nå husker jeg ikke noen spesifike tråder men sikkert typen "buhu jeg er et stakkarslig mannfolk og på vegne av alle andre mannfolk skal jeg drite oss ut og sutre over hvor slemme alle jenter er". Alternativt politiske debatter hvor enkelte rett og slett nekter å diskutere sak da de ikke eier argumenter overhodet.

Guybrush: Hvor kommer brukernavnet fra?(Inspirert av Monkey Island?)

Selvsagt! MI var jo vilt gøy da jeg var liten. Og fyren er en passe halvdorky fyr med litt humor og passe sjarm som jeg håpet passa til meg da :P

mortem: a eller b-menneske?

Loren: den mest geekete gadget du har i hus?

Karpuzi: flaueste øyeblikk som involverer noen av det motsatte kjønn?

Stjerner: er glasset halvfullt eller halvtomt?

KristineS: kostymeparty og du kan velge hva som helst - hva kler du deg ut som?

jelly: tur på byen i trønderhovedstaden - hvor drar vi ?

Kenzi: største irritasjonsmomentet ute på byen?

Drue: noen gang gjort ei jente gravid?

Lygekryss: har du en fordom av noe slag?

Daybreak: bli superallergisk mot alt av hester eller miste venstre hånd :P

Calavi: om du måtte velge, styrer han eller styrer du ? ;)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Skal du på Inferno?

Nei.

Mortem: Gir jeg inntrykk av at det er viktig?

Nope, var bare et random spørsmål. :)

mortem: a eller b-menneske?

C-menneske. :fnise:

Padawan: Hvor høy er du?

Jellybean78: Har du møtt noen her inne? Isåfall hvem?

Endret av Mortem
Gjest Badabing
Skrevet

Metal.

Badabing: Lager du middag hver dag?

Ja. :) Spiser nesten vegansk (samboeren min er veganer, jeg vegetarianer), så må være litt nøye når det gjelder mat. Også har jeg blitt ganske glad i middag etter hvert etter at jeg sluttet med kjøtt. :)

Badabing: Hva ville vært viktigst ved valg av eventuell bolig? Beliggenhet eller størrelse på eiendommen?(Går da ut i fra likt hus/leilighet begge plasser)

Eier allerede hus siden jeg kjøpte meg inn i samboeren min sitt. Er veldig fornøyd med at vi har en fantastisk utsikt. Er kanskje ikke dette jeg ville kjøpt, siden jeg helst vil flytte tilbake til Oslo.. Ville helst hatt noe ganske lettstelt (fortrinnsvis leilighet) med balkong/uteplass og gjerne fin utsikt. Det viktigste er at man kan sitte ute når det er fine sommerkvelder, og at det er peis så man kan hygge seg inne resten av året. :)

Badabing: Favoritt musikksjanger?

De fleste former for rock. Høres nok helst på alternativ rock, postpunk og indie, men er også glad i 70-talls og blues siden jeg vokste opp med en far som drar heftige gitarsoloer og elsker Deep Purple.

Badabing: Hva skal du i helga?

Snart hente søsteren min, og så får vi besøk av et vennepar. Så det blir god mat, vin og brettspill i dag, og svigers på middag i morgen.

Badebing: Har du vurdert å bli med på KG-treff?

Nei.. :P Jeg er egentlig ganske sjenert, så jeg er redd for å bli sittende i et hjørne og at ingen vil snakke med meg. :P

KristineS: mener å huske at du er ganske ung og ikke har barn? Men hvis du hadde fått barn, hva skulle de hete?

Noz: har du vært på mange treff? Verdt å være med på? :)

Jelly: spiller du et instrument selv?

Karpuzi: kjekkeste norske tv-fjes/kjendis?

Skrevet

Kenzi: hva slags butikk er det du jobber på?

Jeg jobber i Notabene.

Kenzi: Har du besøkt Trondheim noengang? hvor lenge siden isåfall?

Troooor ikke det. Når jeg var liten så var vi ihvertfall innom Tromsø, er usikker på om vi også tok turen til Trondheim.

Kenzi: største irritasjonsmomentet ute på byen?

Altfor fulle mennesker som ikke tar noe som helst hensyn til de andre som er ute. Og de som blir voldelige.. Har aldri skjønt greia med det.

Guybrush: hva liker du best ved byen?

Mortem: finnes det en sang du har en personlig tilknytning til? Hvilken?

Skrevet

Karpuzi: flaueste øyeblikk som involverer noen av det motsatte kjønn?

Sånt er vanskelig å svare på for jeg husker ikke noe konkret. Men jeg har garantert klart å si noe dumt, snakke før jeg tenker og lignende. Husker jeg tryna på isen en gang foran en jeg holdt på med som stod på andre siden av gata. Det var jo litt flaut. Men jeg kommer ikke på noen sånn skikkelig pinlige ting, men er sikkert noe (som jeg har fortrengt haha).

Karpuzi: kjekkeste norske tv-fjes/kjendis?

Hmmmm... første jeg kom på er

espen_klouman_h_ine_105054a.jpg

Han var så søt i Bare Bea :)

Karpuzi: har du lest noen bra bøker i det siste?

Holder på med bok 3 i Game of Thrones

Oi! Du husker godt! Imponert. Det er en stund siden jeg har vært der nå faktisk, men det er fort der jeg havner når jeg går ut, ja. :) Du også? (Jeg husker ikke like godt)

Jeg husker det fra en "utesteder i Oslo" tråd. Jaaa, har en tendens til å havne der ja :)

Badabing Hvilket rom i hjemmet liker du best og hvorfor?

Guybrush Ville du flyttet til et annet sted i landet for en jente, eller måtte hun kommet til deg?

Kenzi Har du noen på ignorerte brukere?

Skrevet

Niennas: Hva har du bagrunnsbilde av på dataen din?

Mange bilder av de første tre månedene av livet til datteren min :)

niennas: hvor mange kinky plagg eier du?

Niennas: er De i besittelse av en slik stuepike-uniform de selger på mer pikante nettsider? eventuelt skolepike? sykepleier? lignende?

og oppfølger-spørsmålet er jo såklart om De beærer oss med et bilde av Dem selv iført dette

Det var da fryktelig! :nigo: Kinky plagg er vel subjektivt, men eier ingenting i lakk eller lær. Er ei i bestillelse av en stuepike-uniform eller andre uniformer, men kan bekrefte at jeg kjøpte et Catwoman-kostyme på en av disse mer pikante butikker. Tror ikke jeg har noen bilder av kostymet, og nå er det pakket vekk. Sådetvarleit.

Niennas: hvilken kg-bruker som du ikke har møtt før, ønsker du mest å møte nå? Og hvorfor?

Vanskelig spørsmål, siden jeg har egentlig møtt de fleste jeg har vært nysjerrig på. Men lyst til å møte Jack, siden jeg hører rykter om at han er en veldig ålreit fyr :opplyser:

Niennas: Har du brukt noe annet enn hendene når du skulle gi partneren enn "handjob" ?

Vel, "Tydeligvis, se på meg da" :frustrert: (Quote fra Drue).

... Men ja. :fnise:

Niennas: Har du planlagt ny oslotur snart?

Har vel vært i Oslo hver eneste uke i februar, tror jeg, var der senest igår. Men nå tror jeg det blir en liten stund til neste gang, tenker jeg. Men dukker nok opp på noen KG-treff! :jepp:

niennas: fortell meg to positive ting med mcdonalds?

Hm. Det er ikke 20 års aldersgrense der (dette er flott når jeg er ute med Dreamdrops, og hun blir kastet ut av diverse barer fordi hun bare er 19 :sjarmor: ). Også har de veldig god McFlurry, det skal dem ha.

Singha: Hvilken årsmodell er du?

Josefin88: Hvordan er formen din idag?

Gunfreak: Hvordan gikk daten din?

Sakone: Vurdert en framtid i proffgolf? :nigo:

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: finnes det en sang du har en personlig tilknytning til? Hvilken?

Ikke akkurat personlig men den betyr mye. Får meg alltid i godt humør. :)

Uverworld - D-tecnoLife.

Niennas: Pleier du å sole deg om sommeren?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Første date med ei jente du likar godt, kvar tek du ho?

hm, lar henne bestemme, jeg er kjedelig og hadde bare tatt en pizza og film hos meg eller henne.

Gunny: Salt eller søt lakris?

Salt HELT KLART SALT!, spiser vel ikke søt i det hele tatt.

gunny: hvor mange av punktene hennes oppfyller du ? ;)

Jeg slutta å lese etter første punkt. :fnise:

Gunfreak: Hvordan gikk daten din?

Jo gikk bra.

Mortem: Når du sier metal, snakker du med old school heavy metal eller sånn kjip death/speed metal?

Niennas: Beste grillmaten?

S&P: mat og sex går det sammen?

Karpuzi: Er hjernen det mest sexy organet?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mortem: Når du sier metal, snakker du med old school heavy metal eller sånn kjip death/speed metal?

Har ingen fast sjanger. Hører på litt av hvert innen metal, men er det jeg foretrekker istedenfor hiphop, pop, trance osv.

Gunfreak: Når er neste date med den jenta du traff? ^^

Endret av Mortem
Gjest Gunfreak
Skrevet

Har ingen fast sjanger. Hører på litt av hvert innen metal, men er det jeg foretrekker istedenfor hiphop, pop, trance osv.

Gunfreak: Når er neste date med den jenta du traff? ^^

Aner ikke.

Mortem: Queen?

Nozzy: Flyet du sitter på er i ferd med å styrte, hva gjør du?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Aner ikke.

Mortem: Queen?

Ikke kjempefan..

Niennas: Hvilket stjernetegn er du?

Guybrush: Hva velger du: fryse ihjel eller drukne?

Endret av Mortem
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og Planeter: så du Nasjonal Vedkveld? Hva er din mening om at det ble laget et slikt program, samme om du så det eller ei?

Eg låg merke til at programmet skulle sendast. Det første som slo meg er at me nordmenn er rare. Fleire timar om ved! Kva i all verda kan ein fylle eit slikt program med. Etter "Hurtigruta- minutt for minutt", har det tatt heilt av. Det verste av alt er at eg er med å betala slike program, gjennom den f...... lisensavgifta

Stjerner: er glasset halvfullt eller halvtomt?

Halvfullt

S&P: mat og sex går det sammen?

Som i sushi på brystvortene, sjokoladesaus og krem? Nei takk. Alt det griset! Men gjerne mat før sex.

Guybrush: Kan du noko handarbeid?

Gunny: Bruker du kondom ved "tilfeldig" sex?

Sakone: Eg saknar svar på spørsmåla som er stilt til deg!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Halvfullt

Gunny: Bruker du kondom ved "tilfeldig" sex?

Jepp

S&P: beste smak på is?

Badabin: Beste frukt?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jepp

S&P: beste smak på is?

Badabin: Beste frukt?

pistasje!

Fysikeren: Når hadde du sex sist?

Gjest padawan
Skrevet

hvilken subgenre innen metal hører du mest på ?

Padawan: Hvor høy er du?

er cirka 175 centimeter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...