Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drue Hvilken radio artist liker du som du syns er litt flaut å like?

Guybrush Hvilken kg tråd har provosert deg mest?

Loren Hvilket år er du født?

Jellybean Er du glad i Ed Hardy klær?

Stjerner og planeter Handy mann eller akademiker mann?

Calavi Hvilken mannlig artist har du hatt størst crush på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter Handy mann eller akademiker mann?

Ja takk, begge deler..

Jelly: Kven på KG har du aller mest lyst å treffe?

Skrevet

Loren: går det an å bo i trondheim?

Jaa, Trondheim er en fin by, bodde der i to år, og kan gjerne flytte dit igjen når det passer sånn:)

Loren: Skal du ut på noe kjekt i helga?

Jaa :D Jeg skal straks ta flyet opp til foreldrene mine hvor sønnen min allerede er. Så nå er det to dager med familiekos, har ikke sett tantebarna mine siden oktober - så det er på tide!! :)

Drue: Hvilket bilde ønsker du deg til å ha på veggen hjemme?

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: Hva velger du, typisk sydenferie eller en opplevelsesreise?

Opplevelsesreise. Mye mer spennende enn å ligge i sola hele dagen. :P

Mortem: Favoritt mascara?

Sminker meg veldig sjeldent så jeg kjøper bare de billigste på tilbud eller noe. Samme om det er l'oreal, maybelline osv.

Stjerner og planeter: Hva bruker du mest penger på i løpet av en måned?

Loren: Hva tror du skjer etter døden?

Karpuzi: Hva betyr nicket ditt?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: Hva er dine sommerferieplaner?

Jeg liker egentlig best å være i Norge når vi først har "sommer",meni år har jeg planlagt utenlandsferie med noen venninner :) Hvor vi skal enda er ikke sikkert, men vi skal i hvertfall på tur! Jeg gleder meg masse!

Ellers så blir det å være en del i sommerhuset til stefaren min, i hvertfall noen helger. Jeg jobber jo, så er jo begrenset hvor mye fri en har. Men sommer i Oslo er heller ikke feil!

Merker jeg gleder meg skikkelig til varmere tider nå altså :)

Calavi: Bakgrunn for nicket ditt?

Det var helt tilfeldig at det ble det. Jeg hadde sett bilder fra en visning av Cavalli, og fikk vel insirasjon der i fra. Ville ha et brukernavn som ikke betød noe, så veldikke en veldig spennende "historie".

Calavi: Ville du hatt en "hvit" eller "brun" stue? Tenker da på interiør.

Jeg ville hatt en "hvit" stue :)

Calavi Hvilken mannlig artist har du hatt størst crush på?

Hmm, artist faktisk. Jeg har egentlig vært mer på disse skuespillerne. Men, jeg husker jeg likte Christian Ingebrigsten ganske så godt ;)

Karpuzi: Hvilken dag i uken er din favorittdag, og hvorfor?

Jelly: Når folk gjetter alderen din, gjetter de som regel rett eller er de helt på bærtur?

Noz: Hvilken kjendis synes du er mest lik deg selv utseendemessig.

Guybrush: Kan du spille noe instrument? Hvis ja, hvilke(t)?

Skrevet

Loren Hvilket år er du født?

Jeg er omtrent så midt på åtti-tallet som du får det. (dvs med både mnd og år)

Loren: Hva tror du skjer etter døden?

Jeg vet ikke, jeg ønsker å tro på et fint sted hvor vi får se igjen de vi elsker, men realisten i meg sier at et slikt sted ikke eksisterer.

Fysikeren:Er fødselsdatoen på profilen din reell? Fin dato i så fall :)

Stjerner: Hvor går din neste reise?

Skrevet

Jelly: Har du hatt ein fin vinterferie?

Skal ikke klage....hjemmelaget mat av mor hver dag og jeg er "hjemme" i ordets

rette forstand, dvs. gode gamle Trøndelag....rart med det, en trives ofte best sånn

rent instinktivt der en er vokst opp....:)

Tok jo med meg skolebøker oppover og skulle liksom gjøre noe fornuftig....hahaha,

ble litt som å tro på nissen fant jeg ut :P

Jelly: hvor langt nord i noreg har du vært?

Opp til Bardufoss, nærmere bestemt Setermoen, indre Troms....jeg trenger vel ikke fortelle

deg hvilken sammenheng det var i? Det oppholdet var på fullstendig ufrivillig basis også,

meeen er jo litt stolt over å ha gjort min innsats for konge og fedreland skal det sies :jepp:

Hehehe....husker dagen jeg dro oppover så måtte jeg ligge ute på stripa på militærflyplassen

på Værnes i 17-18 timer pga. laaang ventetid siden folk ble sendt opp i alfabetisk rekkefølge

i henhold til etternavn.....ene befalet sa: bare bli vant til venting gutter, 90% av tjenesten

dreier seg om det! .....jaggu hadde han ikke rett.:ler:

Jelly: ville du datet en slik person ? :)

:hoho:

Damn! satt og kryssa av på sjekklista hennes for "beståtte" punkt, feila storslagent da jeg

kom til punkt nr. 12 hvor hun mener at bokseren ikke bare kan vendes inn/ut, istedet for

vask.......seriøst!!? gjør ikke alle gutter slikt da? :vetikke:

Eh, nei...tror nok ikke vi hadde passet sammen nei, selv om jeg må medgi at det er

jo klare fordeler med å vite hvor "landet" ligger ifra første stund :ler:

Jelly: Hvor ville du vært akkurat nå?

Aaaaah! Kenzi!.......det skal jeg fortelle deg, akkurat no skulle jeg gjerne sittet på favoritt

utestedet mitt, Cafe Del Mar ute på Sentosa....en sånn ferie/resort - øy like ved Singapore

og drukket dypfrosne Margarita's og slikket sol....:sukk:....*drømme seg bort*

Kenzi: Favoritt plass du har vært på ferie? (og hvorfor)

Karpuzi: Favorittplagg kjøpt på e-bay?

Stjerner: Gjør lærerne seg fortjent til så mye fri som de har? :lur:

Loren: hvor mange søsken har du?

Jack: Hva har du felles med broren din?

Skrevet

Karpuzi: Hvilken dag i uken er din favorittdag, og hvorfor?

Ideelt sett Fredag fordi det er starten på helgen. Men desverre jobber jeg stort sett hver eneste helg.

Karpuzi: Favorittplagg kjøpt på e-bay?

To "vintage" ola jakker.

Karpuzi: Hva betyr nicket ditt?

Vannmelon på gresk, men det er visstnok noen steder som heter det og.

Mortem Hvilken dialekt syns du er mest sjarmerende?

Lillesiren Er du singel?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mortem Hvilken dialekt syns du er mest sjarmerende?

Bergensk, men spørs helt hvem som snakker det.

Jack: Hva har du spist idag?

Jellybean78 Har året så langt vært bra? (klarte å stave navnet ditt riktig nå. :nigo)

Endret av Mortem
Skrevet

Fysikeren: Hva synes du om sex på første date?

Nå har jeg vært på alt for få "dater" i ordets tradisjonelle forstand, men jeg synes kanskje det hadde vært greit å vente bittelitt lenger for å bygge opp mer spenning.

Synes det er vanskelig å gi et helt generelt svar. I et tilfelle vil jeg si det er helt greit, i et annet vil jeg kanskje sagt det var greit å vente litt.

fysikeren: beste rockesang ever

Noen ganger så ser man ikke skogen for bare trær.

Fysikeren: hvem fra KG har du møtt?

*trommevirvel*.....Ingen!

Eller, jeg tror jeg så èn av de pene skoene i Bogstadveien en gang.

Fysikeren:Er fødselsdatoen på profilen din reell? Fin dato i så fall :)

Ja, det er den faktisk!

loren: Hvorfor er det en fin dato?

Dreamdrops: er du en hurrajente?

Skrevet

Loren: hvor mange søsken har du?

Jeg har to helt fantastiske søstre :-) en eldre og en yngre :)

Guybrush: skal du noe moro i kveld?

Skrevet

loren: Hvorfor er det en fin dato?

Minien min er også født den datoen, dog ikke samme år :fnise:

Stjerner: hvilen bok leste du sist?

Skrevet

oii- imponert (og rørt!) over at du husket det Cindi!

I MORGEN!!! - får jeg svaret.. iiiik..er så spent!!

neeei?? hva var dette gor noe? *supernyskjerrig!*

Det var bare om en dame som var hekta på sjiraffer. Var en fin sjiraff på forsiden, så daaaa tenkte jeg selvsagt på deg. :)

Hihi, takk! :) Nei, det ville i så fall vært urimelig - med mindre jeg har gått glipp av noe betyr det hoffnarr, så du er fullt berettiget!

Cindi: hvis du virkelig skal kose deg hjemme en kveld, hvordan ser kvelden ut?

Sånn som i går. ^^,) Mannen min lager deiiiiilig mat til meg, jeg tenner levende lys og fyrer i peisen, så setter vi på koselig musikk, spiser sammen og sitter foran peisen og skravler resten av kvelden.

Cindi: Sist du fikk kritikk, hva var det for?

Det kan jeg faktisk ikke huske. Jeg må visst være perfekt. :P

Cindi: hvem av fragglene var din favvis?

Ingen, jeg fikk mareritt av hele gjengen.

Dreamdrops: Har du vent deg til håret, eller vurderer du å gå tilbake til blondie?

Gjest Badabing
Skrevet

Badabing: Når du skal kose deg, hva har du av mat/drikke/snacks da?

Hjemmelaget pizza på vei. :) Er så kjedelig at jeg må si det pluss sjokolade. :P

Badabing: når skal du legge ut bilder igjen da? :nigo:

Når KG får en bedre løsning på iPad så det går an å laste opp bilder eller at du legger ut trusebildet. ;) Ellers er jeg på pc'en min én gang i året sånn cirka.

Badabing: Har du noen gang hatt ubeskyttet sex?

Ja, har nok hoppet av i svingen med fast partner. ONS har ikke vært min greie, jeg tror jeg ble ansett som en flørtete luremus. :P

Jelly: hvem er favorittvokalisten din?

Sakone: hvor mange japanske jenter har du hatt sex med?

Drue: hvilken teknikk innen bildekunst er din favoritt?

Stjerner og planeter: hvilke sko er du mest glad i for tiden? Og hva slags sko du når du skal pynte deg?

Pene Sko: Har du noen gang eid et par Converse?

Evilposelos: Hvilken periode av livet forandret du deg mest og hadde mest påvirkning på at du ble den personen du er i dag?

Calavi: hvor mange prosent feminin og hvor mange prosent maskulin er du (føler du selv), basert på stereotypiske kvinnelige og mannlige interesser og egenskaper?

Skrevet

Pene Sko: Har du noen gang eid et par Converse?

Nei. Vurderte et par som rene slitesko om sommeren, men klarte ikke å overbevise meg selv da jeg endelig da jeg var i butikken. Har ikke noe særlig som matcher disse skoene.

Badabing: Hvor gammel er du?

Skrevet

Jack: om du skulle vært en bil, hvilken hadde du vært, og hvorfor?

Skrevet

Jack: om du skulle vært en bil, hvilken hadde du vært, og hvorfor?

Jeg hadde vært en Cadillac, såklart! Stor, deilig, trygg og med et helvetes kraftig maskineri. Fjærer mykt i svingene og tåler høy kilometerstand. Vippes ikke så fort av pinnen og er definitivt laget for spesielt interesserte - selv om de fleste finner noe de liker. Laget for de lange fine turene, men setter gjerne rekord på Nurnburgring. Og, ingenting er fake. Ekte pynt og ekte chrome. Standard of the World.

Noz: sett at datingen vår går utmerket. Må jeg flytte til Østlandet, eller frister Nordland og Bergen?

Gjest Badabing
Skrevet

Nei. Vurderte et par som rene slitesko om sommeren, men klarte ikke å overbevise meg selv da jeg endelig da jeg var i butikken. Har ikke noe særlig som matcher disse skoene.

Badabing: Hvor gammel er du?

Hehe.. Tenkte meg det. :) Jeg er ca 30.

Noz: hvilken kategori er din sterke side i TP/Geni?

Skrevet

Evilposelos: Hvilken periode av livet forandret du deg mest og hadde mest påvirkning på at du ble den personen du er i dag?

Forandringen startet i august faktisk. Fikk et nytt syn på livet, sluttet å være sint, takler all motgang med humor, bruker humor ganske ofte ellers også. Føler livet har blitt så mye mer behagelig etter at det skjedde.

Strange Doll: Hva skal du i påska?

Skrevet

Jellybean Er du glad i Ed Hardy klær?

Nei ikke i det hele tatt, syns de er alt for glorete, med masse gyselige farger og

tacky motiver....

Syns det der konseptet til Hardy med å ha tatoveringsmotiv på klær, slik at alle

kan ha de på "kroppen" er "tacky" og teit, skal du ha slikt, get the real thing!

meeeen, med det sagt så hadde jeg gjerne fått en ekte tatovering av Ed Hardy,

han er tross alt i verdenseliten når det kommer til slikt, bare trist at han har

pensjonert deg....

Jelly: Kven på KG har du aller mest lyst å treffe?

mmm......vanskelig å plukke bare en, er jo mange her inne jeg kunne tenkt meg å hilst på,

meeen om jeg må velge noen så tror jeg det hadde blitt Mynona, vi deler en lang historie

sammen inne i den uinterressant-tråden og jeg ønsker å tro at hun liker meg like mye som jeg

liker henne, til tross for at vi er utrolig stae, krangler og er dypt uenige til tider.... :rolleyes:

Jelly: Når folk gjetter alderen din, gjetter de som regel rett eller er de helt på bærtur?

Neeei, de gjetter vel sånn noenlunde riktig stort sett, jeg har trekkene til en kar som er

midt i 30-årene tror jeg.....

Jellybean78 Har året så langt vært bra? (klarte å stave navnet ditt riktig nå. :nigo:)

Wow, skikkelig imponert jeg nå! :ler:

Ja, skal ikke klage.....har ikke skjedd noe bemerkelsesverdig så langt, bare mer av

det jeg opplevde masse av fra før.....noe jeg også hadde regnet med....

Meeen, jeg vet at sammenlignet med en rekke andre så har jeg det egentlig som plommen

i egget, så satser på at de tingene som ikke er så bra for øyeblikket ordner seg etterhvert. :)

Mortem: Har du noen kjæledyr? (hunder,katter,ildere,elefanter osv...)

Badabing: 3 favorittfilmer?

Cindi: Hva ble du oppgitt over sist?

Noz: Er det mange her inne som har (feilaktig) inntrykk av at du har kortkort hår syns du?

Karpuzi: Hvor mange nøkkelringer eier du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...