Gjest badeand1 Skrevet 20. februar 2013 #12881 Skrevet 20. februar 2013 Som min deilige nye svarte skinnsofa? ^^ Mhm. Stjerner og planeter: møtt noen herfra?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 20. februar 2013 #12882 Skrevet 20. februar 2013 Stjerner og planeter: møtt noen herfra? Eg har møtt Singha. (det kan godt vera eg har møtt andre og men isåfall veit eg ikkje at dei er på kg) Gunny: Kjem du til å spørje daten din om de skal treffast att? eller ventar du på at ho gjer det?
Pene sko... Skrevet 20. februar 2013 #12883 Skrevet 20. februar 2013 (endret) PeneSko, Har du alltid interessert deg for mote og merkeklær? Nei, selv om min mor og mine søstre er flinke med mote, så ble jeg ikke interessert med det første. Startskuddet gikk for alvor da jeg ble kjent med en ung baron da jeg var 20 år og var førstårsstudent. Jeg likte hans klesstil og han kunne mye om klassisk mote. Han lærte meg en god del mes vi hadde middager og lunsjer sammen på Grand og TC de gangene han var i Norge. Der etter fikk jeg mye input fra en skredder og butikkeier jeg ble kjent med i Trondheim. Ut over det har jeg plukket opp litt her og der både i det vrikelige liv og på nettet. Etter dette har interessen vært der. Det ble en liten hobby på en måte. Men dette er ikke vanskelig å lære seg og tar ikke lang tid. Mote er som å lære seg manerer og etikette. Du lærer det på kort tid og får bestandig bruk for det resten av livet. Nei, jeg er ikke opptatt av merker. Jeg velger først og fremst etter kvalitet. Jeg har en god del klær fra merker som de færreste har en relasjon til, men som leverer topp kvalitet. Pene sko: er (skikkelege ) mannesko like dyrt som damesko? Ja, det er det. I enkelte tilfeller enda dyrere. Mortem: Kommer ditt brukernavn av latin eller gresk? Jeg tenker da på ordet "død" på latin eller gresk? Mulig jeg er på villspor... Endret 20. februar 2013 av Pene sko...
Gjest badeand1 Skrevet 20. februar 2013 #12884 Skrevet 20. februar 2013 Nei, selv om min mor og mine søstre er flinke med mote, så ble jeg ikke interessert med det første. Startskuddet gikk for alvor da jeg ble kjent med en ung baron da jeg var 19 år og var førstårsstudent. Jeg likte hans klesstil og han kunne mye om klassisk mote. Han lærte meg en god del mes vi hadde middager og lunsjer sammen på Grand og TC de gangene han var i Norge. Der etter fikk jeg mye input fra en skredder og butikkeier jeg ble kjent med i Trondheim. Ut over det har jeg plukket opp litt her og der både i det vrikelige liv og på nettet. Etter dette har interessen vært der. Det ble en liten hobby på en måte. Men dette er ikke vanskelig å lære seg og tar ikke lang tid. Mote er som å lære seg manerer og etikette. Du lærer det på kort tid og får bestandig bruk for det resten av livet. Ja, det er det. I enkelte tilfeller enda dyrere. Mortem: Kommer ditt brukernavn av latin eller gresk? Jeg tenker da på ordet "død" på latin eller gresk? Mulig jeg er på villspor... Latin. ^^ (sist jeg sjekka hvertfall) Kenzi: hvilke planer har du for helgen?
Cindi Skrevet 20. februar 2013 #12885 Skrevet 20. februar 2013 Cindi: Har du baksnakket noen av vennene dine? Jaaaa, dessverre. Jeg har sagt at hun er kjempeteit fordi hun klarer å lage en haug med nydelige barn, når jeg ikke klarer å lage en eneste eeeen engang. Men så har jeg sagt det til henne da, og hun vet at jeg egentlig ikke mener at hun er kjempeteit. Jeg er bare innmari sjalu. (de er skikkelig nydelige altså) Cindi: Liker du analsex? Cindi liker det ikke, men når Cindi drikker for mye champis så blir det all Dr.Jekyl(Dr.Cindi) and *host* Vi lar den ligge... Cindi: Hvilken ukedag liker du best? Lørdag. For da er det fri fra jobb, også er det en heeeeeeeeeeeeeeeeel dag til fri fra jobb. MeeegTiiid! <3 Cindi: Helt ærlig, bryr du deg om hva andre synes om deg (både utseendemessig og personlighetsmessig)? blir du småsåra om en person ikke synes noe særlig om deg selvom denne personen og du ikke har en spesiell relasjon? Ja... Dessverre blir jeg nok det. Jeg skulle ønske alle likte meg. Men det vet jeg at er laaaaaaaaaaangt ifra tilfellet. Også blir jeg altfor lei meg om noen sier stygge ting om utseendet mitt. En gang så kalte noen meg for en gris pga nesa mi. DA ble jeg såra da. *hulke litt* Cindi: Hva er din beste egenskap? Jeg er veldig ærlig. (kan også være litt slitsomt...) Sakone: Seksuelt frustrert much? Harlequin: Herlig nick! Blir du fornærma hvis jeg sier at det første jeg tenkte på da jeg så nicket ditt var "reisen til julestjernen"? Noz: Når får du svar på eksamen? Dreamdrops: How you doin? Lyst til å kafèe sammen en gang?
Gjest Skrevet 20. februar 2013 #12886 Skrevet 20. februar 2013 Dreamdrops: Hva tenner deg aller mest? Hm.. At mannen er bestemt og rett og slett styrer litt. Også selvfølgelig om han vet hva han driver med. (Dette er i veldig korte trekk) Dreamdrops: How you doin? Lyst til å kafèe sammen en gang? Jeg har det ganske bra jeg altså Og ja, det vil jeg veldig gjerne! Adele: Hva er alltid med deg når du går ut av døra? alkasil: Hvor mange skjorter har du? Cindi: Hvilke 3 sanger hører du mest på for tiden? Fysikeren: Hva synes du om sex på første date? Mortem: Bryr du deg om antall sexpartnere til eventuell kjæreste? Pene Sko: Hva har jenta på seg på første date om hun skal imponere?
Purple Basil Skrevet 20. februar 2013 #12887 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Du må bli med å svømme slik vi snakket om. Josefin88: hvor liker duå gå tur? Selvfølgelig! Jeg må komme i gang snart Jeg liker å gå til Carl Berner og ned til Sofienberg og Grünerløkka og så tilbake til Tøyen :o). Drue: Hvor mange gode middager har du spist i Februar? Dette innlegget så helt mongo ut Endret 20. februar 2013 av josefin88
Jellybean78 Skrevet 20. februar 2013 #12888 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Jelly: Hva synes du om Stavanger? Aldri vært der faktisk, har lyst å reise dit en dag, siden det er en offshore-by, og skal ifølge mange bekjente være en pen by....om enn veldig dyr plass å bo i siden lønnsnivået til folk er såpass høyt pga. alle offshorefolka der nede (leste en plass at Stavanger er Norges dyreste by å leie/kjøpe bolig i) Jelly: siste song du høyrte på? Christian Woman av Type O Negative.....kongelåååt!!!! Jellybean78: Har du smakt din egen sæd? hehehe....eh, nei, liker jeg å tro i allefall...selv om jeg i all ærlighet må innrømme at muligheten er til stede siden jeg har kysset jenter som nettopp har gitt meg munnsex... Artig problemstilling egentlig....skal jeg nekte å kysse henne etter at hun har vært der nede? Litt ugentlemanaktig gjort kanskje..... Jack: Tåler du at kjæresten (da du hadde) din flørter med andre menn? Kenzi: Hva driver du med på fritiden din? Loren: Bakgrunn for nicket ditt? Gunfreak: Favoritt whiskey? Endret 20. februar 2013 av Jellybean78
Pene sko... Skrevet 20. februar 2013 #12889 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Pene Sko: Hva har jenta på seg på første date om hun skal imponere? Det begynner å bli en stund siden første date, men minnes at hun hadde på seg en skjorte, kabelstrikk-genser, mørkeblå chinos, pent skjerf, en pen veske, skinnhansker og en pen kåpe. Antrekket var veldig delikat kombinert. Dessuten hadde hun en duft som var perfekt dosert. Alt i alt en skjønn og elegant dame. Jeg visste fra første stund at hun var min type på alle måter. Josefin88: Hvilken matrett elsker du å lage på kjøkkenet? Dreamdrops: På en skala fra 1-10 der 10 er best og 1 er verst; hvor fornøyd er du med din nye leilighet? Endret 20. februar 2013 av Pene sko...
TheHairyToothfairy Skrevet 20. februar 2013 #12890 Skrevet 20. februar 2013 Jack: Tåler du at kjæresten (da du hadde) din flørter med andre menn? Jeg finnes ikke sjalu. Hun går jo hjem med meg uansett. Cøddlegirl: lenge siden du var på Bystasjonen?
Gjest Skrevet 20. februar 2013 #12891 Skrevet 20. februar 2013 Dreamdrops: På en skala fra 1-10 der 10 er best og 1 er verst; hvor fornøyd er du med din nye leilighet? 9. Det skulle bare vært litt større kjøkken, selv om det absolutt fungerer. Jeg får da plass! Drua: Får Sakone et ekstra pluss i "onkel-boken" din pga alle sex-spørsmålene på forrige side?
Purple Basil Skrevet 20. februar 2013 #12892 Skrevet 20. februar 2013 Josefin88: Hva er din mest erogene sone? Josefin88: Hvilken matrett elsker du å lage på kjøkkenet? Åå! Det er mange! Aller best liker jeg å lage italiensk, men også rødvinsbaserte kjøttgryter med masse grønnsaker, urter og god smak. Mat som skal stå leeenge på/i ovnen og putre lenge så hele leiligheten lukter godt Sakone: Kjeder deg litt i kveld? Dreamdrops: A eller B-menneske? Pene sko: Kan du tenke deg å reise til Italia? Hvilket område/by har du lyst til å oppleve?
SubHuman Skrevet 21. februar 2013 #12893 Skrevet 21. februar 2013 SubHuman: Hva er det sykeste stedet du har puttet pikken din? Munn eller kjønnsorgan, veldig mange bakterier, parasitter, basiller, farlige proteiner og virus der. Ellers så kan kanskje også en body lotion (eller håndkrem, husker ikke helt) flaske være et av de rareste stedene jeg har gjort det. Men så kjedelig som jeg er så pleier jeg ofte ikke å stappe min penis inne i forskjellige åpninger.
Gjest Skrevet 21. februar 2013 #12894 Skrevet 21. februar 2013 Dreamdrops: A eller B-menneske? Hahah nei, hva tror du? B-menneske ganske klart KristineS: Beste artist fra 60tallet?
Gjest loren Skrevet 21. februar 2013 #12895 Skrevet 21. februar 2013 loren: hæ? lei heste/findus-vitser? er det muuuulig? skal jeg komme med fler da? Helt seriøst nå, hadde du slutta om jeg ba deg om det? Hmmm......godt spørsmål, nå skal det sies at jeg har ett relativt beskjedent kjennskap til begges musikk, men om jeg måtte velge så hadde det nok mest trolig blitt Osborne under sterk tvil..... Grunnen er at jeg har bittelite grann mer kjennskap til hennes output enn hun andre... Det svære plusset til Jett er jo utvilsomt at hun er en eksponent av god gammel Rock N' Roll, noe som teller for MYE i boka mi, men utover låta I love Rock N' Roll (som er dødskul) så har jeg ikke lagt så mye merke til henne desverre, pluss riffet i den låta er en plagiat av riffet i Back in Black med AC/DC....(lite oppfinnsomt.....men kuuuult nonetheless) Joan Osborne derimot har jeg litt mer kjennskap til, alle har jo hørt radiohiten One of us, liker veldig godt den låta, veldig gjennomtenkt og artig fremstilling hun kommer med, dvs. enn om Gud bare hadde vært en vanlig person som alle oss andre? En litt sår og melankolsk låt som jeg må tilstå at jeg alltid har hatt en ubevisst "soft-spot" for.... Men, Osbourne har foruten denne låta også ett utrolig bra cover av låta Man In The Long Black Coat av Bob Dylan, denne versjonen er bedre enn orginalen seriøst, og det sier litt, vi snakker tross alt om Dylan her....En sang som du bare kan lukke øynene til og nyyyte den nydelige stemmen til Osborne mens hun maner frem en mørk drøm..... Loren: 5 plater du ville tatt med deg til en øde øy? Jeg ble så glad av svaret ditt på Joan-spørsmålet :D Jeg ville hatt med meg disse: Iron Maiden - Fear Of The Dark Oslo Ess - Uleste Bøker Og Utgåtte Sko Lars Winnerbäck - Söndermarken Dire Straits - Brothers In Arms ooog... Oi, nå står det stille... Tror jeg hadde landa på Johnny Logans Irish Connection eller Irishman in America. loren: Har du hatt sex med flere på samme dag? Ja, det har jeg. Loren: Bakgrunn for nicket ditt? Hadde akkurat flytta dit jeg bor nå for første gang, fjernet en del av navnet på stedet og byttet ut en ø med en o i ettertid innså jeg at det også var ettenavnet til Sophia Loren som jeg også har sanssen for. "If you haven't cried, your eyes can't be beautiful." og "Mistakes are part of the dues one pay for a full life.", er blant mine favorittsitater fra henne:) Jelly: Favorittskuespiller? Stjerner: Beskriv drømmesommerferien med minien din
Cindi Skrevet 21. februar 2013 #12896 Skrevet 21. februar 2013 Cindi: Hvilke 3 sanger hører du mest på for tiden? Vet du, det er ikke 3 sanger jeg hører mest på for tiden. For tiden så hører jeg på myyyye forskjellig, fordi jeg har ipoden med på trening, og der har jeg lastet ned flere hundre sanger til treninga. Så det er ikke mange som rekker å komme flere ganger. Men Rihanna - Diamonds kan jeg huske at har kjørt et par ganger, samt en del Rammstein. I går var jeg på restaurant, og der spilte de samme sangen på repeat i 45 minutter. Så den har jeg definitivt hørt mest på. Hahaha! Jeg døde innvendig. Total eclipse i 45 minutter blir for mye for meg. SÅ bra er den ikke. Noz: Så du forsiden av avisen i går? Med sjiraffdamen?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. februar 2013 #12897 Skrevet 21. februar 2013 (endret) Helt seriøst nå, hadde du slutta om jeg ba deg om det? Det kunne kanskje diskuteres over bj og middag, men jeg må innrømme at i utgangspunktet er sjansen minimal. Hva syns du om dagens variant, forresten? Ery: nougatti eller sjokade? Endret 21. februar 2013 av JackCrews
Gjest badeand1 Skrevet 21. februar 2013 #12898 Skrevet 21. februar 2013 Mortem: Bryr du deg om antall sexpartnere til eventuell kjæreste? Hadde du spurt meg for et par måneder siden så hadde jeg svart ja. Men nå bryr jeg meg ikke lenger. JackCrews: hvilken bil skal du kjøpe neste gang?
Gjest loren Skrevet 21. februar 2013 #12899 Skrevet 21. februar 2013 Det kunne kanskje diskuteres over bj og middag, men jeg må innrømme at i utgangspunktet er sjansen minimal. Hva syns du om dagens variant, forresten? Du får komme på middag 14 mars da Merker i grunn at du har god fanatsi, men nå begynenr det å bevege seg litt vel utafor hest merker jeg Mortem: Om du kunne høre bare på en sang resten av livet, hvilken ville du valgt i dag? Sakone: Siste film du så? Og anbefaler du den, hvorfor/hvorfor ikke?
Strange Doll Skrevet 21. februar 2013 #12900 Skrevet 21. februar 2013 Strange Doll: Hvor mange Apple - produkt eier du? Om jeg teller med iPhonene som jeg har men ikke bruker har jeg 3 iPhoner, 1 appletv, 2 macer, 2 iPoder, 1 iPad... altså 9.. StrangeDoll: Er du flink til å lage mat? Nei.. jeg suger i å lage mat... er bare en rett jeg klarer å lage uten at det blir surr... Dolly: Den beste desserten du vet om? Creme brulee Dolly: Har du born? Nei Dolly: Har du hatt kjønnsykdom? Strange Doll: Blir du fort kåt? Har ikke hatt noen kjønnssykdommer nei. Og det om jeg blir fort kåt eller ikke kommer vel an på situasjonen.. Sakone: Hva er det flaueste du har opplevd i senga?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå