TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2013 #12781 Skrevet 17. februar 2013 Jack: Hvis du finner ut at en venn av deg har løyet om noe viktig, hvordan reagerer du? Kommer helt an på hva det er, hvor mye betydning det har for meg og ikke minst om det har noen hensikt å ta det opp. Alle lyver jo uansett, til syvende og sist. Det har ikke falt deg inn at disse menneskene ikke har et hjem og at det er motviljen blant slike som deg som indirekte subsidierer videre misbruk? Jeg er ingen forkjemper for liberalisering av narkopolitikk, tvert imot, men siden jeg arbeider tett med rusavhengige er det nesten komisk å lese slike fordømmende og ignorante utspill fra en person som tydeligvis ikke klarer å se at dette er et problem med usedvanlig mange nyanser og som ikke vil forsvinne uansett hvor hardt du kniper igjen øynene. og så? det bryr meg ikke. jeg er ikke interessert i å dikkedere med mennesker som velger avgrunden fremfor sitt eget beste. jeg har opplevd såpass mange av disse nå, og ikke minst hatt noen samtaler med bergens store helter. de kan jo rett ut fortelle meg at feilen ER at det dikkederes med dem og at det ikke stilles krav. selvfølgelig er det jævlig mye som burde vært flere lysår bedre med både rehabilitering og ettervern, men fremdeles - det er strengt tatt ikke mitt problem. jeg gjør mitt for mitt. jeg tar ansvar for mitt. da finner jeg meg ikke i å finne narkiser sovende i bilen min med knust rute, sprøyter i postkassen min og mine eiendeler som forsvinner fordi jeg ikke har tatt ansvaret å bolte det fast til bakken det står i. det er ikke JEG som har valgt livet deres. finn for faen meg ikke på å gi MEG ansvaret for at de herjer der oppe i parken. sånt pissprat høres sikkert fint ut, men det gjør det ikke sant. padawan: har du fått sydd skader på deg selv?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. februar 2013 #12782 Skrevet 17. februar 2013 SnP: Hvordan var daten med Singha i går!? forteeeell! Jau, eg hadde det kjekt. Han sa han hadde det og, så eg får vel tru på han. Andre spørsmål får du retta til Singha S&P: ukens sang? Av ein eller annan grunn har eg fått ein Bjørn Hellfuck song på hjernen denne veka..... Singha: Kva vart du mest sjarmert av? Drue: Kva kan eg bruka ein artisjokk til? KristineS: Kor mykje kostar ein hest? padawan: Eg ventar på svaret til spm, kor kjøper du assecoriene til cufflingane dine?
Gjest Drue Skrevet 17. februar 2013 #12783 Skrevet 17. februar 2013 Drue: Kunne du blitt marinejeger? Næhæhæhæhæhei! Drua: er du misunnerlig på PUA`ene? .. eller hva tenker du om dem? Haha! Nei, langt i fra. Det å drive sport av sjekking er teit. MEN når det er sagt, så har jeg ingenting i mot folk som leser og praktiserer ting fra the game o.l.. Samfunnet har gjort jo faktisk gjort det til en kunst å sjekke opp damer, så det at folk som ikke er så godt sosialt anlagt, ønsker å lære det på en strukturert måte, synes jeg egentlig bare skulle mangle. All honør til dem, siden de faktisk gidder å gjøre noe med det. Det finnes jo mange bra mannfolk som ikke får seg damer pga. "spillet". Sånt sett er det bra både for dem og deres framtidige partnere at de prøver å lære seg "kunsten". Men som sagt, i det kunsten blir viktigere enn ønsket om å få seg en dame, så har det gått for langt. Druen: Hva er favorittspriten din? (type/merke/årgang) Nå drikker jeg ikke så mye, men om jeg skal ha en drink så blir det som regel gin-tonic, og da er det egentlig litt hipp som happ hvilken gin det er. Whiskey o.l. drikker jeg ikke Håper jeg ikke skuffer deg. Stjerner: pulte Singha og du?
KristineS Skrevet 17. februar 2013 #12784 Skrevet 17. februar 2013 KristineS: Hva skjer på den beste daten du noensinne kan ha? Klarer ikke komme på noe konkret, men det måtte ha vært noe som viser at den jeg er på date med virkelig har tatt seg bryet med å høre på meg/bli kjent med meg. F.eks. noe så enkelt som å ha leid en film jeg bare har nevnt at jeg har hatt lyst å se eller ordnet noe mat jeg er ordentlig glad i. (Er ikke så veldig romatisk av meg ) KristineS: Kor mykje kostar ein hest? Enkelt sagt: Alt fra ingenting til flere hundre tusen Men det "vanligste" er vel mellom 15 000 og 100 000. alkasil: Hvilke serier følger du for øyeblikket? Mortem: Hvordan endte du opp på kg?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. februar 2013 #12785 Skrevet 17. februar 2013 Stjerner: pulte Singha og du? Eg tek Guybrush-versjonen: A lady never tells.... Fysikken: Beste grunnstoff og kvifor?
Gjest padawan Skrevet 17. februar 2013 #12786 Skrevet 17. februar 2013 padawan: har du fått sydd skader på deg selv? eneste jeg har sydd er etter å ha fjernet en førflekk. Hun som satte bedøvelsen hadde ikke satt den skikkelig så når legen plutselig begynte å skjøre utenfor der bedøvelsen var rykket benet til. padawan: Eg ventar på svaret til spm, kor kjøper du assecoriene til cufflingane dine? Selve legobitene kjøper jeg i Outland. Det er en fantasy/sci-fi nerdebutikk som ligger rett ved jobben. De har ganske mange hyllemetre med lego i løsvekt så jeg kan velge farve og størrelse på brikkene. Jeg har laget mansjettknapper med mynter som er kjøpt på Ebay og haglepatroner (den delen på enden hvor stiften slår inn) som jeg har overtatt etter en onkel. "bakdelene" som går gjennom ermet på skjorten kjøper jeg på Etsy. Etsy er forresten det beste stedet jeg vet om hvor en kan selge ting en har laget selv. Nå drikker jeg ikke så mye, men om jeg skal ha en drink så blir det som regel gin-tonic, og da er det egentlig litt hipp som happ hvilken gin det er. Whiskey o.l. drikker jeg ikke Håper jeg ikke skuffer deg. Det gjør du ikke. Stjerner og planeter: blir det flere dates på dere?
Gjest badeand1 Skrevet 17. februar 2013 #12787 Skrevet 17. februar 2013 Mortem: Hvordan endte du opp på kg? Ble alltid sendt hit av google da jeg søkte på noe jeg lurte på så jeg tenkte"hey, hvorfor ikke bare lage en bruker^^" og her sitter jeg et år etter med snart 10.000 innlegg.. Jack: Hva har du hatt til middag idag?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2013 #12788 Skrevet 17. februar 2013 Jack: Hva har du hatt til middag idag? har ikke kommet så langt enda. forslag? niennas: stay ups eller hofteholdere?
Gjest badeand1 Skrevet 17. februar 2013 #12789 Skrevet 17. februar 2013 (endret) har ikke kommet så langt enda. forslag? Junk =D Mortem: Hvorfor kaller du deg for Mortem? Syns det er et fint ord. Padawan: Hvilke land har du lyst til å reise til? Endret 17. februar 2013 av Mortem
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2013 #12790 Skrevet 17. februar 2013 Jack: Hvilken bil får jeg av deg? Og kan jeg få den snart? Du kan få denne: all yours! Mortem: har du spesielle rutiner/ritualer når du logger deg på kg? noe du sjekker først? noen du sjekker først? tråden du alltid kikker i, men ikke svarer i? fortell alle dine mørke hemmeligheter!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. februar 2013 #12791 Skrevet 17. februar 2013 Stjerner og planeter: blir det flere dates på dere? Om han spør så seier eg ja. SP: Har du utanlandsk ætt? Ikkje som eg veit om Engels: Kvifor lurar du? Drue: Beste nettside?
Gjest Lillesiren Skrevet 17. februar 2013 #12792 Skrevet 17. februar 2013 Lillesiren: Huska du noko av det du ønske deg då du blåste ut lysene på bursdagskaka di? Nei, desverre:P Tipper noe så enkelt som noe dukkegreier;) Lillesiren: Har du mange bloggbesøk? Nja..Det ligger på ca 130-180 stk pr dag tenker jeg:) Lillesiren: når skal du få tv'en opp på veggen? Hehe, skal man være ærlig tviler jeg på det blir gjort noen tiltak der før jeg flytter til en ny plass egentlig:P Det funker jo...På sett og vis:P Lillesiren: Har du noen favorittoppskrifter funnet på matprat.no eller lignende? Hm..Det er relativt sjeldent(hvis i et hele tatt) jeg plukker en oppskrift direkte slik fra matprat.no, men sikkert hentet inspirasjon derfra noen ganger:) Lillesiren: Hva er den beste ferien du noensinne har hatt? Ene ferieturen jeg hadde da jeg bodde i Sør-øst Asia. Begynte i Bangkok, tok noen dager på Phi Phi øyene, drog videre til Malaysia innom Georgetown og Kuala Lumpur, deretter noen dager i Singapore, før en svipptur innom Indonesia=) Utrolig gøy med en så variert ferie!! Både opplevelser, strandliv, båtturer og snorkling og storbyliv:D Lillesiren: Huset ditt brenner. Du kan redde ut 5 ting. Hva velger du? - En gullring jeg har arvet - Bunaden min - Et slags brodert bilde jeg fikk av en av elevene mine i Asia. - Tegningene mine - Klokka mi:P Lillesiren: McDreamy eller McSteamy? (Veldig kreative spørsmål må jeg si ) Går for McSteamy jeg;) lillesiren: hva er din favoritt-ost? Hm..Kommer helt an på hva jeg skal bruke osten til. På skive går det mye i kremost. På kjeks: Brie I matlaging: Ofte parmesan På burgeren og stekt egg: Cheddar, uten tvil! Ellers liker jeg godt Norvegia også=) Fysikeren: Travle tider på skolen:)? Singha: Hva studerer du? Mortem: Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
Gjest badeand1 Skrevet 17. februar 2013 #12793 Skrevet 17. februar 2013 Mortem: har du spesielle rutiner/ritualer når du logger deg på kg? noe du sjekker først? noen du sjekker først? tråden du alltid kikker i, men ikke svarer i? fortell alle dine mørke hemmeligheter! Det første jeg gjør er å kikke i fjasetråden og ebaytråden. Deretter går jeg til ubesvarte tråder og så tilslutt vis nytt innhold. Da er jeg ganske godt oppdatert føler jeg. Mortem: Hvordan vil du beskrive klesstilen din? Ganske enkel og litt kjedelig siden jeg aldri går i farger. Laidback med et lite hint av rock. =) Stjerner og planeter: Lar du frustrajonen din gå utover andre/uskyldige?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. februar 2013 #12794 Skrevet 17. februar 2013 Stjerner og planeter: Lar du frustrajonen din gå utover andre/uskyldige? eg håpar ikkje det. men om eg er frustrert så snakkar eg med folk og får input frå dei moon: ny her?
Singha Skrevet 17. februar 2013 #12795 Skrevet 17. februar 2013 haha! eg ser du fekk med deg det eg sa og var bekymra for. pluss i boka! Du var bekymra for at eg skulle voldta gledespiker på turen hjem? Singha: Hva studerer du? Jeg møter opp på diverse historieeksamener ved UiB. Om jeg studerer blir vel et definisjonsspørsmål. Jack: Hva er den kjipeste lastebilen du har kjørt. Hvorfor?
Gjest padawan Skrevet 17. februar 2013 #12796 Skrevet 17. februar 2013 Padawan: Hvilke land har du lyst til å reise til? Bhutan står aller høyest på listen. India og Nepal står høyt på listen og jeg håper å få reist dit i november/desember. Lillesiren: hva er ditt favorittsted?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2013 #12797 Skrevet 17. februar 2013 Du var bekymra for at eg skulle voldta gledespiker på turen hjem? Jeg møter opp på diverse historieeksamener ved UiB. Om jeg studerer blir vel et definisjonsspørsmål. Jack: Hva er den kjipeste lastebilen du har kjørt. Hvorfor? De gamle M35'ene forsvaret hadde før. Grisetøffe å se på, jeg elsket de da jeg var ung og dum. Etter å ha hatt gleden.. vel.. la meg moderere meg der... skrekken? ..ja. det passet. Etter å ha hatt skrekken av å kjøre faenskapet, så kan jeg love deg at jeg har intet godt å si om dem. Den ene og store grunnen til det er at den har pneumatisk servo. Yep. Ikke hydraulisk, men pneumatisk. Driten er luftstyrt. Med det i bakhodet så kan du gå ut og telle lufttanker på den, og jeg lover deg at du vil bli jævlig skeptisk på å kjøre faenskapet. Svinger du nok, så er det ikke sikkert du har bremser. Verkstedmesteren på Gardermoen fortalte at det hadde vært et helsikkes høyt antall med ulykker med disse beistene. Yankeene hadde fix på sine, men i Norge? Nah. Av sivile "normale" biler, så må jeg vel kunne si at bilen jeg kjørte under turneen til Marit Voldsæter ("drit i å danse") ikke var spesielt koselig med sin myke ramme og mongo girkasse. Iveco et eller annet. moon: liker du sjokoladen m?
Kenzi Skrevet 17. februar 2013 #12798 Skrevet 17. februar 2013 Kenzi: Er du glad i vin? Hvada isåfall? Er kjempe glad i vin, helst hvitvin. Akkurat nå går det i en som heter "Mystique". Jelly: Hva foretrekker du, vin eller øl? og hvorfor Dolly: Skjer det noe spennende til uken?
alkasil Skrevet 17. februar 2013 #12799 Skrevet 17. februar 2013 alkasil: Hvilke serier følger du for øyeblikket? The big bang theory, how I met your mother, Dexter og amerikanske the Office. Har også begynt på første sesong av Weeds, så den følger jeg vel ikke sånn egentlig. Singha: Favorittdrikke?
Cindi Skrevet 17. februar 2013 #12800 Skrevet 17. februar 2013 Cindi: Hva bruker du altfor mye penger på? Klær, sminke og hårprodukter (rettetenger, krølltenger, diverse kremer og kurer, shampoer etc...) Kunne nok spart inn mye her, men har blitt et luksusdyr, og bruker heller pengene mine på en sykt bra bølgetang og varmebeskyttende krem enn middag en uke Jeg lever fint med havregrøt, men dør innvendig om jeg har dårlig hår eller feil sminke. (kvinnfolk.... haha) Cindi: Styggeste dialekt? Sånn som Odd Norstoga snakker. Ikke pga han, men pga en dame jeg jobbet med før som snakket sånn, som var helt grusomt å høre på. Er fra vinje i telemark, i følge wikipedia. Hun dama skrøt i alle fall av at hun var fra samme sted som Nordstoga. Cindi: Hva er ditt beste reiseminne? Cuba! <3 Spesielt Vinales Valley og turen til Pinar del rio. Naturen var helt nydelig, fantastisk mange vakre og spennende bygninger og bilene gir hakeslepp av en annen dimensjon. Jeg trodde aldri det kunne være så heftig å ta taxi. Hehe! Grottene og fossefallet i Vinales Valley var utrolig romantisk og vakkert, og turen til Trinidad hadde nok også vært magisk hadde det ikke vært for at turen ble flommet bort. Det regnet ikke, det var hva vi kaller flom, og dette gikk vi tur i... Jeg hadde lett reist tilbake til Cuba, det var en reise for livet. (men så hadde vi femstjerners hotell og dro på helikoptertur da... så mulig vi var litt bortskjemte og sitter igjen med et ekstra godt inntrykk fordi vi fikk kongebehandling hele tiden.) Mortem: Hva var den siste sangen du hørte på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå