Purple Basil Skrevet 18. februar 2013 #12841 Skrevet 18. februar 2013 hehee, har du sneket på facebukken min? josefin: hvem fra KG har du møtt mest? Haha, det må jeg si at jeg ikke har! Jeg har møtt Sakone 4-5 ganger tror jeg, hyggelig mann :o)! Josefin88: Trener du for tiden? Jeg trener aldri, men jeg liker å gå lange turer da (og så vurderer jeg å starte på svømming) ofte. hordaland politikammer elsker meg. Tviler jeg ikke på! Cindi: Hvilken ukedag liker du best? Padawan: Favorittfilm? KristineS: Hvor mange par sko har du?
Gjest padawan Skrevet 18. februar 2013 #12842 Skrevet 18. februar 2013 Padawan: Favorittfilm? Du må bli med å svømme slik vi snakket om. Favorittfilm? Skal jeg velge en film tror jeg det må bli Cliverfield (med District 9 på andreplass) Josefin88: hvor liker duå gå tur?
Gjest Animula Skrevet 19. februar 2013 #12843 Skrevet 19. februar 2013 hvis? eg håpar når! det spørs jo kva du likar då men du slår meg som ei som likar akademikarane på Logen. Eg likar pubane Ujevn, Pingvinen, Biskopen. Om du er glad i dansing ville eg tatt deg med på hum....tenke....Ricks, kanskje? Av og til gode konsertar der. Farnesina: kva uteplassar likar du å gå på? Da sier vi når! Alt fra brune puber hvor det er mulig å prate til klubber, men de må ha musikk med litt schwung over som jeg vil danse til. Jeg er ikke så kravstor, men jeg trives ikke så godt på veldig snobbete plasser med mindre jeg er i Operaen eller på teater. Jack: Takk for Renaulten, jeg regner med at den virker og står i garasjen min snart. Liker du ikke ketsjup på noe, eller er det bare på pølser? Jelly: Dine tre favorittlåter av Morphine?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. februar 2013 #12844 Skrevet 19. februar 2013 Jack: Takk for Renaulten, jeg regner med at den virker og står i garasjen min snart. Liker du ikke ketsjup på noe, eller er det bare på pølser? Motoren starter, den. Men du må stoppe bilen etter femten minutter, da koker hun. Noe tung på rattet siden servoen er død. Låsene funker ikke på noen av dørene foran, samt bagasjeluken. Jeg tror hun har spist opp hver jævla foring i bakstellet. Ene bremsekretsen er - i typisk Renault-stil - totalt på trynet. Oh. Hun starter av og til ikke i regn. Vent. Det blir rettere å si det slik, hun starter av og til i regn. Flott Bergensbil! Jeg klarer virkelig styre min begeistring for ketchup at all. Det ødelegger jo bare smaken av maten. Ikkeno at jeg er matsnobb, for det er jeg virkelig ikke - alt går i grisen - men ketchup utgår. Jelly: når/om du blir far - kunne du vært hjemmeværende mens barna var små?
Jellybean78 Skrevet 19. februar 2013 #12845 Skrevet 19. februar 2013 (endret) Jelly: Var det forståeleg? :omg: D-A-Y-B-R-E-A-K!!!??? Det der var jo skrevet på.......BOKMÅL!!? Flause av gigantdimensjoner!!!! Begriper du ikke hvor mye jeg kommer til å mobbe og gjøre narr av deg nå? Moahahahaha...*særdeles ond latter* Pluss jeg ville jo ha det forklart i dine egne ord, google kunne jeg ha gjort selv.... Jelly:Kva skal til for at du fell for ei dama? Faktisk ikke så veldig mye....så lenge de grunnleggende tingene er til stede, dvs. en viss grad av kjemi, at jeg kan stole på henne (viktigste egenskapen av alle), fysisk attraksjon og at hun er selvstendig/oppegående så er jeg åpen for forhold..... jelly: hva driver du med om dagen nå som du har ferie? Ikke noe voldsomt spennende akkurat, litt studiearbeid/pensumlesing, trening og henger rundt her inne til tider.....pluss jeg reiser hjem i dag til gode gamle trøndelag for å besøke min kjære mamma Jelly: Joan Osborne eller Joan Jett - og hvorfor? Hmmm......godt spørsmål, nå skal det sies at jeg har ett relativt beskjedent kjennskap til begges musikk, men om jeg måtte velge så hadde det nok mest trolig blitt Osborne under sterk tvil..... Grunnen er at jeg har bittelite grann mer kjennskap til hennes output enn hun andre... Det svære plusset til Jett er jo utvilsomt at hun er en eksponent av god gammel Rock N' Roll, noe som teller for MYE i boka mi, men utover låta I love Rock N' Roll (som er dødskul) så har jeg ikke lagt så mye merke til henne desverre, pluss riffet i den låta er en plagiat av riffet i Back in Black med AC/DC....(lite oppfinnsomt.....men kuuuult nonetheless) Joan Osborne derimot har jeg litt mer kjennskap til, alle har jo hørt radiohiten One of us, liker veldig godt den låta, veldig gjennomtenkt og artig fremstilling hun kommer med, dvs. enn om Gud bare hadde vært en vanlig person som alle oss andre? En litt sår og melankolsk låt som jeg må tilstå at jeg alltid har hatt en ubevisst "soft-spot" for.... Men, Osbourne har foruten denne låta også ett utrolig bra cover av låta Man In The Long Black Coat av Bob Dylan, denne versjonen er bedre enn orginalen seriøst, og det sier litt, vi snakker tross alt om Dylan her....En sang som du bare kan lukke øynene til og nyyyte den nydelige stemmen til Osborne mens hun maner frem en mørk drøm..... Kenzi: Hva syns du om byen Stavanger? fin/ikke? Stjerner: 3 ting du kan tenke deg å oppleve før det er for sent? Farnesina: Hva i alle dager betyr nicket ditt for noe? Strange Doll: Har du lest 50 shades? hva syns du om bøkene? Loren: 5 plater du ville tatt med deg til en øde øy? Endret 19. februar 2013 av Jellybean78
Gjest norah Skrevet 19. februar 2013 #12846 Skrevet 19. februar 2013 norah: Hva med deg selv tror du menn finner mest attraktivt? Ikke noe er spesifisert, alt fra mer kompliserte svar om personlighet, til enkle greie svar som "puppene mine" er godkjent. Menn generelt aner jeg ikke - jeg er ikke så blendende vakker at absolutt alle på gata svimer av i sjokk. Jeg har kanskje mer en litt sterkere påvirkningskraft på en mindre "nisjegruppe" tror jeg - og om jeg skal tolke hva de selv sier så er det en kombinasjon av utseende/hjerne/personlighet. Gjengangere som ikke handler om utseende er ofte "smart/oppegående/veldig selvstendig(med trykk på veldig)" og på personligheten er det vel frekk humor som slår best an som sjekketriks, iallefall Det lyser iallefall litt ekstra i øynene når frekkhetene serveres, jeg tror det handler om dette "kvele eller k***trallala**" prinsippet. Generelt tolker og tror jeg veldig lite hva menn mener om meg eller ikke - så jeg baserer meg bare på ting som blir gjentatt av flere og antar de mente det. Enten får de si det direkte, eller så antar jeg at de ikke har en formening Hva med deg da Fysikeren; bortsett det åpenbare(altså fysiske om man skal anta at du ikke legger ut photoshoppa bilder av deg sjøl ), hva tror du kvinner er svakest for ved deg? Drue: Du får lov/må ta degen kone nr.2(og hun må bo sammen med deg og nåværende kone/kjæreste); hva leter du etter i denne second wife of yours? 1
KristineS Skrevet 19. februar 2013 #12847 Skrevet 19. februar 2013 KristineS: Hvor mange par sko har du? Overraskende få egentlig når jeg tenker etter. Tre par joggesko(type trening/tursko), tre par høyhælte boots til hverdags, to par finsko/pumps, et par sandaler og to par stall/ridesko. norah: Rolig hjemmekveld med vin, god mat og film/spill, eller "hæla-i-taket" ut på byen-tur?
Strange Doll Skrevet 19. februar 2013 #12848 Skrevet 19. februar 2013 Dolly: Skjer det noe spennende til uken? Nja.. time til exstensions! :D Strange Doll: Har du lest 50 shades? hva syns du om bøkene? De er oppskrytt og kjedelig Jelly: Har du vært på Hawaii? Kenzi: Neste bok du planlegger å kjøpe?
Daybreak Skrevet 19. februar 2013 #12849 Skrevet 19. februar 2013 :omg: D-A-Y-B-R-E-A-K!!!??? Det der var jo skrevet på.......BOKMÅL!!? Flause av gigantdimensjoner!!!! Begriper du ikke hvor mye jeg kommer til å mobbe og gjøre narr av deg nå? Moahahahaha...*særdeles ond latter* Pluss jeg ville jo ha det forklart i dine egne ord, google kunne jeg ha gjort selv.... Ser det ut som eg gidd å omsetje? Har då meir enn nok arbeid og gjere, om eg ikkje skal gjere det og Og om du ikkje såg det, så forklarte eg kort med min eigne ord Som om du ikkje mobbar og gjere narr av meg frå før av, så det er eg vande med uansett^^ Strange Doll: Kva er di meining om Twilight?
Jellybean78 Skrevet 19. februar 2013 #12850 Skrevet 19. februar 2013 Som om du ikkje mobbar og gjere narr av meg frå før av, så det er eg vande med uansett^^ Sannt nok.....
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. februar 2013 #12851 Skrevet 19. februar 2013 Stjerner: 3 ting du kan tenke deg å oppleve før det er for sent? å bli forelska besøke Edinburgh få fleire ungar Daybreak: Kjekkaste norska mediaprofil?
Daybreak Skrevet 19. februar 2013 #12852 Skrevet 19. februar 2013 å bli forelska besøke Edinburgh få fleire ungar Daybreak: Kjekkaste norska mediaprofil? Kjem til å få mange spy-fjes av denne kommentaren, men kven bryr seg.. Tykkjer Kåre Conradi og Didrik Solli-Tangen er kjekke S&P: Kva er ditt favoritt stjernebilete og favorittplanet? Noz: Likar du hundar? Og i tilfelle, har du nokon favoritt og hat-rase?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. februar 2013 #12853 Skrevet 19. februar 2013 S&P: Kva er ditt favoritt stjernebilete og favorittplanet? Noz: Likar du hundar? Og i tilfelle, har du nokon favoritt og hat-rase? vannmann Saturn- planeten med rockering (altså eg har ingen favorittplanet...) Drue: Beste land du har besøkt? Gunny: Det styggaste nokon har sagt til deg? Singha: Det finastr nokon har sagt til deg?
Guybrush Skrevet 19. februar 2013 #12854 Skrevet 19. februar 2013 jeg tror det handler om dette "kvele eller k***trallala**" Du traff vel spikern der Padawan: utfordring. Tror du at du klarer å nevne 3 scifi-filmer (gode) uten at jeg har sett dem fra før ? Stjerner: blirre no hugleik på deg ?
Gjest Drue Skrevet 19. februar 2013 #12855 Skrevet 19. februar 2013 Drue: Du får lov/må ta degen kone nr.2(og hun må bo sammen med deg og nåværende kone/kjæreste); hva leter du etter i denne second wife of yours? Sånn i og med at det blir dame nummer to, så må jeg finne ei som er annerledes enn hun jeg har nå, men som jeg samtidig liker, og som kan komme overens med nummer én. Dvs. ikke for lik, men ikke for ulik. Hun må være rolig, ikke ta for mye plass. Ha null bitchy tendenser, dvs. være like snill som hun jeg har nå. Hun kan gjerne ha en sær hobby som vi to andre ikke driver med. Hun kan ikke snakke min dialekt, det ville gitt oss et slags bånd overfor fru 1. Hun kan ikke være rødhåra, i og med at fru 1 er det. Det blir vanskelig å overgå puppene som allerede er i hus, så hun får bidra med ekstraordinær rumpe. Hun må være glad i god mat, og sist men ikke minst, hun må være glad i både med og fru1. Hun må fortelle meg at hun blir stolt fordi jeg er flink til å lukeparkere. Drue: Beste land du har besøkt? Sør-afrika! Stjerner: på det meste hvor mange orgasmer har du fått på en dag? Sakone: hva er favorittdamerasen din? 1
SubHuman Skrevet 19. februar 2013 #12856 Skrevet 19. februar 2013 Guybrush:Er det korrekt at det er deg jeg har observert i "Liberalistlosjen"?
Gjest Skrevet 19. februar 2013 #12857 Skrevet 19. februar 2013 Dreamdrops: Favorittbok? Jeg må nok si 3: "Den Grønne Mil" av Stephen King. "Panserhjerte" av Jo Nesbø "Mange liv, mange mestre" av Brian L. Weiss. Dreamdrops: Har du noen gang stjelt? Ja, hvis du regner noen smågodt-biter fra butikken så Drua: Hvilken dessert lager du best? Sakone: Hvor nysgjerrig er du som person, skala 1-10? 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. februar 2013 #12858 Skrevet 19. februar 2013 Stjerner: blirre no hugleik på deg ? alle får vel litt kjærleik håpar eg! Stjerner: på det meste hvor mange orgasmer har du fått på en dag? 11 Gunny: Favorittbok?
Gjest Gunfreak Skrevet 19. februar 2013 #12859 Skrevet 19. februar 2013 alle får vel litt kjærleik håpar eg! 11 Gunny: Favorittbok? 1813 Leipzig Napoleon and the battle of Nations Av Digby Smith. S&P føler du deg kul nå som du har blitt så kjent at folk bare bruker initialene dine? Nozzy: Hvem ville vunnet i en kamp, en løve eller en brunbjørn? Drue: du blir leder av Iran hva er det første du gjør? Surrehode: spise en levende blekksprut eller gå og drepe en kanin med en kniv for å spise den?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. februar 2013 #12860 Skrevet 19. februar 2013 S&P føler du deg kul nå som du har blitt så kjent at folk bare bruker initialene dine? nei, kul vil eg aldri kjenne meg... Gunny: Trur du alle ville ledd like mykje som meg om bryllaupsdansen var "Still haven't found what I'm looking for"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå