Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Daybreak: er det noe ved deg som nye folk blir litt "hææ???! du??" :)

Oi no måtte eg tenke,men nei, eg trur faktisk ikkje det :fnise: Ikkje som eg kjem på i farta i alle fall^^

Fridus: Kva er favorittantrekket ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jack: Hva tror du blir den store FB-hypen din når hestesnakket legger seg?

sånt er aldri godt å si. før hest og findus-vitsene mine gikk det vel mye i direkte mazda-propaganda. før det igjen mener jeg å huske at jeg var relativt ekkel med folk som hashtagger i hytt og pine. i fjor var jeg gjennom noen perioder med mye polakk-vitser (jeg har, som du kanskje har sett der, mye polske venner. kurva.) og ikke minst min store glede i å tøyse med duoen storberget & stoltenberg. (de vitsene skriver jo stort sett seg selv) på sommerparten var det vel også en STERK andel av Cadillac-fanatisme i gang, jeg var så vidt innom den nå i januar når jeg tok henne ut på luftetur. forvent gjentagelse straks vi er inni mai.

vi må vel også nevne, med gode minner, min store greie med ex. om ikke hver gang, så ikke så langt unna - når vi hadde gjort the freaky stuff, så hadde jeg en "lei" tendens til å poste denne sangen:

dukket merkelig opp på "jack spiller nå" fra spotify, sett sånne tilfeldigheter..

jeg vil tippe på at det neste målet for min sterke fokus blir ting som måtte pågå i alpinløypene. forvent mye filming fra contouren min etc. og, i april så må vi jo igjen rette fokus på Mazda6, sånn at ALLE får med seg hvor mye bedre bilen min er enn deres ^^ dette kan gå noe ut over spesifikt eiere av franske biler. og prius. be aware.

jelly: beste tyske øl'et

gunny: beste tyske byen

mortem: beste tyske bandet

drue: beste tyske modellen

loren: beste tyske filmen

noz: beste tyske kvinnelige sanger

Stjerneplante: beste tyske bilen

sakone: beste tyske matrett

penskoene: beste tyske folkesang

singha: beste tyske fotballag

(jeg vet dere føler for å kommentere noe av det de andre ble spurt om - ikke vær sjenerte)

Skrevet

Jeg ble så glad av svaret ditt på Joan-spørsmålet :D

Jelly: Favorittskuespiller?

Gleden er på min side, elsker jo å prate om musikk, så...

Hmm....Sophia Loren høres ut som en vis kvinne....hun må jo ha opplevd både det ene

og det andre etter årene sine i spotlyset...

Vanskelig spørsmål å svare på nok en gang, kunne sikkert skrevet en lengre avhandling, men

den største skuespillerprestasjonen jeg har sett noensinne må nesten være Marlon Brando

i den første Gudfaren, jeg elsker gangster/mafiafilmer så jeg er redd inntrykket mitt er

kanskje litt vel subjektivt...

Av de som holder på enno vil jeg nevne Al Pacino, Robert de Niro, Meryl Streep og Daniel Day

Lewis....alle de er helt utrolig talentfulle individer som det er en fryd å se en film av.

Jeg kan godt sette meg ned og se en film utelukkende fordi en av de er i filmen, det i seg selv

er ett slags "garantibevis" om du vil, jeg vet jeg kommer til å få en god rolletolkning om intet

annet.

En annen skuespiller som har imponert meg mye nylig er østerrikeren Christoph Waltz,

utrolig dyktig fyr!

Jelly: du skal bli henrettet for noe du ikke har gjort, hva blir ditt siste måltid.

Henrettet for noe jeg ikke har gjort....det er jo hakket verre enn å bli henrettet for noe jeg

faktisk har gjort....men om det kommer til å påvirke matvalget mitt er jo lite trolig....

Er jo død som en sild etterpå allikavel...

Hmm...steik, kokte poteter, surkål og saus høres ut som ett verdig siste måltid...

og til desserten, is ifra mine 2 kompiser Ben & Jerry.....som jeg har hatt ett livslangt

kjærlighetsforhold til....tror jeg hadde satt pris på å hatt smaken av noe som har gitt meg

masse glede gjennom livet i min siste stund.....

Jack: Hva er best - Single Coils eller Humbuckere? (begrunn)

Stjerner: Hender det at du blir lut lei av jobben?

Guybrush: Om du skulle deltatt på 4 stjerners middag, hva hadde du lagd?

KristineS: Savner du Kristiansund i det hele tatt?

Gjest badeand1
Skrevet

mortem: beste tyske bandet

Uhm.. vet ikke om noen andre enn Rammstein.. og de er sånn passe greie. ^^

Daybreak: Hvor ser du deg selv om fem år?

Jack: Hva er den dyreste gaven du har gitt til noen og hva kostet den?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Hvaskal du ha til middag i dag?

Aner ikke, brukte mye penger på daten i går, har 200kr da, men er usikker på om jeg skal bruke de på mat, eller kjøpe meg et nytt spill

Calavi: har du hatt fuckbuddy før?

Sakone: Vurderer du å kjøpe en realdoll?

Skrevet

Jack: Hva er best - Single Coils eller Humbuckere? (begrunn)

må jo si humbucks som les paul-menneske. jeg liker soundet klart bedre, det er mindre støyfritt og fresht. men egentlig er det stort sett det samme. jeg føler for å bruke klisjeen "hver greie til sitt bruk".

fysikeren: beste rockesang ever

Skrevet

Jack: Hva er den dyreste gaven du har gitt til noen og hva kostet den?

det var selvfølgelig en bil. komfegave til min bror, kostet vel en 25.000

fridus: beste måte du kan få tilberedt poteter?

loren: om natten. soving. vinduet. er det åpent eller igjen?

Skrevet (endret)

penskoene: beste tyske folkesang

Den eneste tyske "folkesangen" jeg har et visst forhold til er en gammel ølstuesang som heter "Trink, trink, Brüderlein, trink". Direkte oversatt blir tittelen sjarmerende nok "drikk, drikk, lillebror, drikk". Denne sangen synges mest som allsang under oktoberfestivalen og på studentkroer.

Jacki: Hvilken bil er den sprekeste du har kjørt?

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jacki: Hva er den sprekeste bilen du har kjørt?

Blodtrimmet RX7 med 3 - ikke 2 - rotors wankel. Bygget for bane, og kun det. Av mer "normale" biler, Dodge Viper GTS. Aner ikke hvor gammel den var, men fy faen for et fly! Det var gutten sin som ville leke, gitt. Var vondt å gi fra meg nøklene etter 15 minutter bare.

Calavi: hvor fort klarer du drikke en 0.5 coca cola?

Skrevet

KristineS: Hvilket dyr ville du vært og hvorfor?

Kunne gjerne tenkt meg å være en form for fugl. Hadde vært spennende å kunne fly.

Kristine: Hvilken brus liker du best?

Nå for tida går det mest i PepsiMax, men pærebrus og ananasbrus på Oskar Sylte topper lista.

KristineS: Spiser du frokost hver dag?

Jeg prøver, men ikke alltid jeg orker tidlig på morgenen. Som oftest går det i havregrøt med eple/syltetøy eller brødskiver.

KristineS: Savner du Kristiansund i det hele tatt?

Ja. Men i hovedsak er det pga folket der. Venner og familie. I tillegg trives jeg mye bedre landlig/i mindre by enn i Trondheim. Så selv om det blir noen år til i trønderland blir det mest sannsynlig til at jeg og kjæresten ender opp på Nordmøre igjen om noen år.

Loren: Hva bruker å stå på bordet om du får familiebesøk?

Gjest Animula
Skrevet

Farnesina: Hva i alle dager betyr nicket ditt for noe?

Galatea var opptatt så da tok jeg huset hvor dette kunstverket befinner seg. Det betyr vel egentlig det lille Farnese (palasset). http://www.villafarnesina.it/ Nå liker jeg det kanskje bedre enn Galatea.

Sakone, hva tror du?

Evilposelos Beste hevnlåt?

Loren Bor du i/kommer du fra Lørenskog?

Strange Doll Er det noe håp for min elskede gamle macbook som piper som en syk katt og brenner seg gjennom alskens underlag og lår? Humac-klysene vil nesten ikke svare, bare snøfte over at jeg ikke kjøper ny.

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Når får du svar på eksamen?

oii- imponert (og rørt!) over at du husket det Cindi!

I MORGEN!!! - får jeg svaret.. iiiik..er så spent!!

Noz: Så du forsiden av avisen i går? Med sjiraffdamen?

neeei?? hva var dette gor noe? *supernyskjerrig!*

noz: beste tyske kvinnelige sanger

nei du, det har jeg ingen formening om :ler:

sakone: hvorfor svarer du ikke på sex-spørsmålene som kommer i retur?

jack: du som er så glad i å lage vitser om findus og hester- hvordan kan det ha seg at du ikke har laget noen findus-vitser på bekostning av brukeren Fidus som er her?

Skrevet

Daybreak: Hvor ser du deg selv om fem år?

Håper eg har funne meg fast jobb, teke lappen på bil, funne meg sambuar og kjøpt meg hest^^ (Lov å vere optimist,er det ikkje?)

Jack:Kva skulle du fått i gjengjeld om du skulle ha gjort alle bilane dine til vrak på ein gong?

Skrevet

jack: du som er så glad i å lage vitser om findus og hester- hvordan kan det ha seg at du ikke har laget noen findus-vitser på bekostning av brukeren Fidus som er her?

Det er jo ganske enkelt fordi jeg ikke har Fidus på facebook, vel! ;)

Jack:Kva skulle du fått i gjengjeld om du skulle ha gjort alle bilane dine til vrak på ein gong?

Fullstendig uaktuelt. Et par av dem gjør jeg egentlig det med glede, men resten av småtøsene mine - absolutt uaktuelt. Det eneste jeg måtte ha for å gjøre noe slikt, er en sinnslidelse.

Noz: forestill deg at vi begynner date. nårtid får jeg første kysset?

nårtid overnatter du første gang?

nårtid tømmer du kleskapet mitt for de mest håpløse plaggene?

nårtid flytter vi sammen?

nårtid treffer jeg familien din?

nårtid feirer vi vårt første jubileum?

niennas: fortell meg to positive ting med mcdonalds?

Skrevet

Strange Doll Er det noe håp for min elskede gamle macbook som per som en syk katt og brenner seg gjennom alskens underlag og lår? Humac-klysene vil nesten ikke svare, bare snøfte over at jeg ikke kjøper ny.

Jeg vet ikke :( jeg er av typen som kjøper ny om jeg har en bitteliten mistanke om at den ikke har håp :( men jeg krysser fingrene!

jack: når skal du til bergen igjen?

Skrevet

jack: når skal du til bergen igjen?

jeg forlot nettopp b-town. men jeg kommer tilbake. savner du meg? jeg savner deg.

loren: en sang for reisen?

Skrevet

Harlequin: Har du noen gang blitt catchet mens du har onanert?

...nope!

Harlequin: Herlig nick! Blir du fornærma hvis jeg sier at det første jeg tenkte på da jeg så nicket ditt var "reisen til julestjernen"?

Hihi, takk! :) Nei, det ville i så fall vært urimelig - med mindre jeg har gått glipp av noe betyr det hoffnarr, så du er fullt berettiget!

Sakone: sist du fikk ordentlig skryt for noe?

Cindi: hvis du virkelig skal kose deg hjemme en kveld, hvordan ser kvelden ut?

Daybreak: driver du med hestesport, eventuelt hvilken gren?

Farnesina: hvorfor valgte du avataren din?

Skrevet

Daybreak: driver du med hestesport, eventuelt hvilken gren?

Det vert nok mest turriding,men har starta eit par klubbklasser i dressur, og no tek eg ein og annan time med akademisk riding :)

Guybrush: Favoritt tv-serie?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: forestill deg at vi begynner date. nårtid får jeg første kysset?

nårtid overnatter du første gang?

nårtid tømmer du kleskapet mitt for de mest håpløse plaggene?

nårtid flytter vi sammen?

nårtid treffer jeg familien din?

nårtid feirer vi vårt første jubileum?

i min verden så finnes det ingen fasitsvar på dette.. det er jo såå myyye som det kommer ann på!

men i og med at jeg har blitt småkjent med deg allerede, tydeligvis før vi starter å date, så tar det jo litt kortere tid å ville overnatte og diverse enn hvis jeg møter en kar på sukker-date for. eksempel.

nårtid får jeg første kysset? .... det kan skje ikke så lenge etter daten har startet.

nårtid overnatter du første gang?...... kanskje etter et par-tre dater

nårtid tømmer du kleskapet mitt for de mest håpløse plaggene?...med en gang jeg har lært å kjenne dine reaksjonsmønstre når jeg har forstått at det blir du og jeg.

nårtid flytter vi sammen? jeg trives litt for godt med å bo alene... kanskje om et år, evt litt lenger?

nårtid treffer jeg familien din? det kan du få gjøre etter en måned

nårtid feirer vi vårt første jubileum? jeg synes det er trivelig å feire disse jubileumene i starten, men etterhvert i forholdet så liker jeg å bare holde meg til års-dagene.

kanskje halvtårsdagen blir det første :)

jack: hva tenker du om svarene mine?

pene sko: om en person du er sammen med (venn, venninne, kjæreste osv) spør deg direkte om hva du synes om plaggene vedkommende har på seg- svarer du bestandig helt ærlig da?

daybreak: hva er drømmejobben etter endte studier?

Skrevet (endret)

Pene sko: Om en person du er sammen med (venn, venninne, kjæreste osv) spør deg direkte om hva du synes om plaggene vedkommende har på seg- svarer du bestandig helt ærlig da?

Jeg svarer ærlig på den måten at jeg merker meg det som er bra med antrekket. Om antrekket er gjennomgående pent kan jeg tillate meg å rose uhemmet.

Har aldri rakket ned på noen for antrekk noensinne. Jeg får ingen intense gleder av å rakke ned på andre mennesker. Derfor vil jeg heller bringe dem opp enn å dytte dem ned, for jeg vet utmerket godt hvor vondt det er å bli dyttet ned av andre.

Daybreak: Har du høydeskrekk?

Endret av Pene sko...
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...