Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. februar 2013 #12981 Skrevet 22. februar 2013 Stjerner og planeter: Hva bruker du mest penger på i løpet av en måned? husleige og flybillettar Stjerner: Hvor går din neste reise? Oslo Stjerner: Gjør lærerne seg fortjent til så mye fri som de har? Ein lærar jobbar 43,5 timar i veka. 33,5 bunden tid (den tida me må vera på arbeidsplassen) og 10 timar ubunden tid (denne tida kan me velja kor me vil arbeida). Dvs at ein lærar jobbar overtid kvar veke, det er den avspaseringa me tek ut i haust-,jul-,påske-,vinter- og sommarferie. Altså tvungen ferie. Min kvardag består av 30 % konfliktløysing, 10 % heimekontakt/tlf, 15 % møter og resten undervisning. Eg trur at om nokon utanfor yrket hadde hatt ei veke i mitt arbeid ville dei vore totalt utslitt. Det er berre til å prøva! Stjerner: hvilen bok leste du sist? Bovara, Jan Roar Leikvoll Stjerner og planeter: hvilke sko er du mest glad i for tiden? Og hva slags sko du når du skal pynte deg? Eg elskar fly London sine sko. om eg skal skikkeleg pynte meg går eg i svarte pumps. Strange Doll: Leika dåkker med dokker då dåkker var små? Sakone: Beste sexstilling?
Strange Doll Skrevet 22. februar 2013 #12982 Skrevet 22. februar 2013 Strange Doll: Har du vært nede på Kanariøynene før? Nei StrangeDolly: favorittdiktet? Dine tekster er for meg dikt når jeg leser de. Så jeg går utifra de nå. "om jeg kan", "nesten teller ikke" og "viktigere ting på gang". I den rekkefølgen. Utenom det så er jeg ikke noe særlig diktjente, har ikke lest så mange så har ikke noen favoritter Strange Doll: Hva skal du i påska? Hjem til mammaen min Strange Doll: Leika dåkker med dokker då dåkker var små? hihihi, ja! :D Jack: hvilken tekst er du mest fornøyd med? Jelly: Siste bok du leste? Kenzi: Merkeligste kunden du har hatt innom denne uka? Noz: Hvilken parfyme bruker du?
Gjest NozMonster Skrevet 22. februar 2013 #12983 Skrevet 22. februar 2013 (endret) Noz: Hvilken kjendis synes du er mest lik deg selv utseendemessig. Det er utrolig mange som har trodd at jeg er Vilde som spilte i hotel cæsar faktisk..ble stoppet flere ganger i uken og ble spurt om autograf og bli tatt bilde av i lang lang tid.... Når jeg ser tilbake på gamle bilder av meg fra den tiden hun var med så må jeg si meg enig i at jeg var utrolig lik! Noz: sett at datingen vår går utmerket. Må jeg flytte til Østlandet, eller frister Nordland og Bergen? du må nok flytte til østlandet siden jeg går på høyskolen her. jeg kunne gjerne flytta (bare helst ikke nordover), men det kan blir litt slitsomt å pendle såååå mange mil.. så vi må nok bo her til sommeren 2016! Noz: hvilken kategori er din sterke side i TP/Geni? uten tvil- Geografi! Noz: Er det mange her inne som har (feilaktig) inntrykk av at du har kortkort hår syns du? ja, jeg skrev jo det i bildetråden... jeg har inntrykk av at mange tror jeg har "piggsveis", men jeg aner virkelig ikke hvorfor Noz: Hvilken parfyme bruker du? Davidoff! Blir aldri lei av den.. SnP: Hva er planene dine i oslo? StangeDoll: er du fremdeles sammen med han samme gutten ( forlovede?)? Endret 22. februar 2013 av NozMonster
Singha Skrevet 22. februar 2013 #12984 Skrevet 22. februar 2013 singha: beste tyske fotballag Bayern Munchen er jo best, men jeg ble solgt når jeg så 2*Dortmund mot Real Madrid i høst. De har artig trener og mange gode spillere. Singha: Kva er det mest irriterande ei dame kan gjera? Det vet eg ikkje. Jack: Hvor fort klarer du drikke en 1,5l cola?
Strange Doll Skrevet 22. februar 2013 #12985 Skrevet 22. februar 2013 StangeDoll: er du fremdeles sammen med han samme gutten ( forlovede?)? JA for alltid og alltid cindi: favorittdyr?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. februar 2013 #12986 Skrevet 22. februar 2013 SnP: Hva er planene dine i oslo? ei overlevering cindi: mørk eller kvit sjokolade?
Gjest badeand1 Skrevet 22. februar 2013 #12987 Skrevet 22. februar 2013 Mortem: Har du noen kjæledyr? (hunder,katter,ildere,elefanter osv...) Har en katt på seks år. <3 Karpuzi: Dømmer du folk etter utseende/klesstil? Noz: Sitte i fengsel i en uke eller betale 10.000? Badabing: Har du noengang vært utro?
Gjest NozMonster Skrevet 22. februar 2013 #12988 Skrevet 22. februar 2013 Noz: Sitte i fengsel i en uke eller betale 10.000? jeg hadde ikke hatt noe i mot å sitte i fengsel i en uke faktisk.. høres egentlig bare deilig og fristende ut. daybreak: hvordan liker du/pleier du å feire 17. mai?
Kenzi Skrevet 22. februar 2013 #12989 Skrevet 22. februar 2013 Aaaaah! Kenzi!.......det skal jeg fortelle deg, akkurat no skulle jeg gjerne sittet på favoritt utestedet mitt, Cafe Del Mar ute på Sentosa....en sånn ferie/resort - øy like ved Singapore og drukket dypfrosne Margarita's og slikket sol.... ....*drømme seg bort* Kenzi: Favoritt plass du har vært på ferie? (og hvorfor) Ja, det frister ihvertfall mer enn den kulden som finnes ute nå! Det må være da jeg reiste med folkehøyskolen til India. Vi har i Mumbai og Kolkata. Vi fikk oppleve mye + jeg hadde mange gode venner der. Vi var også på tiger safari (i jungelen hvor Kipling skrev Jungelboken eller den jungelen han baserte boken på - husker ikke hva) hvor vi fikk oppleve vill tiger på nært hold. Det var utrolig spennende og rart. Det er og forblir et godt minne Kenzi: Merkeligste kunden du har hatt innom denne uka? Det må være en dame som kom innom butikken hver dag og spurte de samme spørsmålene: "Hvor lenge varer salget?" og "Hva gjør dere med prisene da salget er over?". Trodde hun at svaret endret seg fra dag til dag kanskje? Dolly: Det rareste som har skjedd deg på jobb denne uka? Noz: Sjokoladepudding eller gele med valgfri smak?
Gjest Badabing Skrevet 22. februar 2013 #12990 Skrevet 22. februar 2013 Badabing: 3 favorittfilmer? Endrer seg hele tiden, noen ganger etter hvilken jeg så igjen sist. I dag sier jeg Full Metal Jacket, Ondskan og City of God. PS: du glemte å svare på favorittvokalist. Badabing: Har du noengang vært utro? Nei, bare blitt utsatt for utroskap.. Hadde avsluttet forholdet jeg var i hvis jeg syntes det var så dårlig at jeg hadde lyst til å være utro. Vondt å oppleve, så jeg ville ikke utsatt noen for det samme! Mortem: hva synes du om tatoveringer på jenter? Har du noen selv? Stjerner og Planeter: så du Nasjonal Vedkveld? Hva er din mening om at det ble laget et slikt program, samme om du så det eller ei? Noz: er du fingernem? Hva klarer du eventuelt å lage/er din spesialitet?
Strange Doll Skrevet 22. februar 2013 #12991 Skrevet 22. februar 2013 Dolly: Det rareste som har skjedd deg på jobb denne uka? Hun som kom inn og skulle ha gaven pakket og når jeg skulle hente mer papir på lager skulle hun ikke ha boken likevel siden hun måtte VENTE eller gudene vet hva greia var... hadde tatt meg hele 30 sekunder å gå å hente papiret liksom Karpuzi: Hvilken tv-serier MÅ du bare få med deg? Jelly: Er det noen serier du er flau over at du liker? isåfall hvilken?
Gjest badeand1 Skrevet 22. februar 2013 #12992 Skrevet 22. februar 2013 Mortem: hva synes du om tatoveringer på jenter? Har du noen selv? Helt greit på begge kjønn. Har en selv. Strange Doll: Hva så du sist på kino?
Strange Doll Skrevet 22. februar 2013 #12993 Skrevet 22. februar 2013 Helt greit på begge kjønn. Har en selv. Strange Doll: Hva så du sist på kino? har ikke vært på kino siden jeg så snow white and the huntsman! alt for lenge siden! Jelly: liker du fantasy? mortem: hvorfor har du valgt avatarbildet ditt?
Gjest badeand1 Skrevet 22. februar 2013 #12994 Skrevet 22. februar 2013 mortem: hvorfor har du valgt avatarbildet ditt? Det spørsmålet har jeg fått ofte. Vil at det skal passe til nicket. Singha: Er du opptatt av å ha en veltrent kropp?
Jellybean78 Skrevet 22. februar 2013 #12995 Skrevet 22. februar 2013 (endret) Jelly: hvem er favorittvokalisten din? Det er.........Bon Scott, den originale vokalisten i AC/DC, elsker seriøst mannen, han levde, åndet og utstrålte Rock N' Roll....han drakk, festet og hadde mer omgang med løsaktige kvinner enn de aller, aller fleste andre menn.....levde virkelig livet til det fulle, litt for mye kan en kanskje si, siden det ledet til en tidlig grav.... Men minnene lever enno.... Ellers liker jeg utrolig godt stemmen til Paul Rodgers ifra bandet Free, sjekk denne låta her: heeeeelt magisk! Jelly: Siste bok du leste? Legend av David Gemmel.......har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lest den boka, elsker den..... Jelly: Er det noen serier du er flau over at du liker? isåfall hvilken? Neeeeeei, det syns jeg da virkelig ikke.. Husker en kompis maste om at jeg måtte se the Wire i evigheter, jeg trodde bare han prata sprøyt......men satte meg ned og så den en dag, og *sjokk* var helt hekta etterpå....var litt flau over at jeg ikke tok han på ordet tidligere..... Strange Doll: Beste uteplass i Bergen by? Mortem: Hvor sånn ca. i landet befinner du deg? Kenzi: Hårfarge? Endret 22. februar 2013 av Jellybean78
Gjest badeand1 Skrevet 22. februar 2013 #12996 Skrevet 22. februar 2013 Mortem: Hvor sånn ca. i landet befinner du deg? Buskerud fylke. ^^ Jellybean78: Er du født i 78 siden du har det i nicket?
Strange Doll Skrevet 22. februar 2013 #12997 Skrevet 22. februar 2013 Strange Doll: Beste uteplass i Bergen by? Metro og Feliz men jeg liker aura også. oooog jeg elsker å drikke kakao på bocca Jelly: planlegger du bergenstur? kenzi: har du vært i bergen?
pinar Skrevet 22. februar 2013 #12998 Skrevet 22. februar 2013 Karpuzi: Hvor mange nøkkelringer eier du? Er litt usikker på antallet. Men venter på en fra Bali og en fra.. et eller annet sted Karpuzi: Dømmer du folk etter utseende/klesstil? Altså dømmer? Nei. Jeg gjør meg jo såklart opp en tanke ut fra hva folk velger å ha på seg fordi jeg tror klær gjenspeiler noe i oss. Er jo en grunn for at vi liker ulike klær. Men jeg dømmer ikke på den mten at jeg ser ned på, eller missliker folk på grunnlag av klær. Det samme med utseendet. Jeg velger ikke omgangskretsen min etter folks utseende, men det har jo til en vss grad noe å si for en kjæreste i den grad at jeg skal finne han tiltrekkende i tilegg til personlighet. Karpuzi: Hvilken tv-serier MÅ du bare få med deg? Jeg ser egenlig aldri på tv, så har ikke noe fast jeg må se. Men har mange serier jeg har likt likevel. Mortem Har du noen blitt såret over noe noen på kg har sagt til deg? Badabing Husker jeg riktig at du også er/var glad i mono? (Utestedet). Strangedoll Har du noen plan for når dere skal gifte dere? Jelly Har du noen sider med deg som du tror er avskrekkende for en eventuell kjæreste?
Kenzi Skrevet 22. februar 2013 #12999 Skrevet 22. februar 2013 Kenzi: Hårfarge? Hvis du sikter til min hårfarge sååå... litt blonde striper, lyse brunt, mørkere brun i bunnen. Har hatt mørke brunt hår i mange år, så nå prøver jeg meg på litt lysere lokker Mortem: hvilken musikk sjanger foretrekker du? Dolly: er du glad i smågodt? Jelly: synes du vin er godt? Kan du ta et glass en fredagskveld for å nyte smaken? Karpuzi: har du lest noen bra bøker i det siste?
Strange Doll Skrevet 22. februar 2013 #13000 Skrevet 22. februar 2013 Strangedoll Har du noen plan for når dere skal gifte dere? Så fort som mulig, men vi vil ha råd til å ha det bryllupet vi ønsker oss KristineS: Hvor ofte spiser du godteri?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå